Rauhoitelkaa mua kiltit!

Meidän elämään on tulossa isoja muutoksia ja mua pelottaa että miten kaikki menee :|! Oon jäämässä takaisin hoitovapaalle lapsen ja itseni takia, ollaan laittamassa taloa myyntiin mutta ensin tätä pitäis vähän ulkonäkörempata, ollaan muuttamassa pääkaupunkiseudulle kun vaan tälle talolle löytyisi ostaja ja löydettäisiin kiva asunto, ja kohtuuhintainen vuokra. Pelottaa että taloa ei saada myytyä, että ei löydetä kivaa asuntoa, että rahat ei riitä, että en saa töitä, eli pelkään että kaikki meidän suunnitelmat menee ihan pieleen : /. Nää on vaan tällaisia hetkellisiä ahdistuksen hetkiä mutta voi niin kamalia!! Sanokaa joku että kaikki menee hyvin ja mä turhaan huolehdin :).
 
Liinu81
Kaikki menee hyvin ja turhaan huolehdit :) Ihan oikeasti, asiat kyllä aina järjestyvät jotenkin päin, ei ehkä justiin niin kuin on ajatellut, mutta sekään ei välttämättä ole huono asia. Tsemppiä, tuossa on paljon stressaavia asioita!
 
Voi kiitos teille rakkaat ihmiset, tuli oikeasti parempi olo kun joku muu sanoi että kaikki sujuu kyllä hyvin :)! Sitä vaan välillä panikoi kun ajattelee kaikkia näitä asioita yhtä aikaa, kävin lapsen kanssa torkuilla ja nyt on rennompi olo taas :D.
 

Yhteistyössä