Hakutulokset

1. N

Toinen jalkaterä selvästi turvonneempi kuin toinen, mitä ihmettä?

Juuri tuota vastausta pelkäsin. :/ En vain haluaisi mennä "turhaan" kun verenpaineet ovat kuitenkin olleet hyvät. Mutta ei aleta leikkiä hengellä, jos se oikeasti sitä on. Päivystykseen soitellaan--->
  2. N

Toinen jalkaterä selvästi turvonneempi kuin toinen, mitä ihmettä?

Viikkoja tällä hetkellä 38+4 ja viimeisen kahden viikon aikana jalkaterät ja nilkat on olleet todella turvonneet. Viime viikon aikana oikean puoleinen jalka on ollut selvästi turvonneempi kuin toinen ja iltaisin on niin turvonnut, että sattuu ja käveleminen on nilkuttamista. Mitä helekuttia...
  3. N

G: Ikä, lävistykset/tatuoinnit, työ

Ikää 20-vuotta, kieli- ja kulmakoru löytyy. Ennen raskautta oli napa- ja nännikoru. Töissä olin ennen äippälomaa uinninvalvojana. Seuraavaksi menen ottamaan tatuoinnin ja lisää lävistyksiäkin haluaisin. :)
  4. N

Hosuvat äidit..missä kärsivällisyys häh ??!!

Mua taas kehuttiin, kun en ole alkanut vinkumaan vauvaa syntyväksi tyyliin rv 32 lähtien. :) Jopa minullekkin on tullut näitä vastaan, jotka väen vängällä haluavat vauvaa syntyväksi rv 30 lähtien ja kun heille sanoo, että te ette keskosta halua, vängätään takaisin, että haluampas. -.- Kyllä...
  5. N

rv-pinoa maanantaille

35+5, odotetaan jo innolla, että pikkuinen syntyisi. :)
  6. N

kuka halua vanha palsta takaisin?

Vanha palsta takaisin. :(
  7. N

Mitä mä teen näille + sisutusapuja (kuvia)

mistä noi tytön verhot on? Mä oon yrittäny ettiä just tollasia, mutta ikinä ei löydy. :(
  8. N

Mikä olisi reaktiosi, jos sinulle ja miehellesi syntyisi musta vauva?

Mies luulisi minun pettäneen ja minä menisin täysin sanattomaksi. Varmasti syyttäsin kätilöitä että ovat vaihtaneet vauvan. :D
  9. N

Kummallisin seksikokemuksenne?

:laugh: Minulla sama. Olin miehen kanssa sängyssä, kumpikin humalassa, aluksi nuoli ihan oikeaa reikää, mutta sitten alkoi lutustelemaan kakkosta. Siinä olin vähä et "WTF?" :laugh:
  10. N

Vinkkejä päivän ohjelmaan?

Rakkaat palstailijat ongelma on seuraavanlainen: ei ole juurikaan ylimääräistä rahaa, minulla tai miehellä, asumme pienellä paikkakunnalla ja nyt sitten pitäis keksiä puoli-ilmaista huvia. Ehdotuksia? :)
  11. N

Että voi vapaapäivät olla tylsiä

Joo mä jäin just työttömäks ja ensimmäinen viikko meni siinä ja siinä, tein kunnon suursiivouksen sinä aikana ja tein ihan kaikki rästihommat. Nyt toinen viikko menossa ja on tylsääää.... Rahaakaan ei juuri ole, ei voi shoppaamaan mennä. :s
  12. N

Tekeekö masennuslääkkeiden käyttö huonomman ihmisen?

Yks kaveri sanoi kerran näin: "Ihan sama vaikka mä joutuisin loppuelämäni vetämään tämän yhden pillerin päivässä koko loppu elämäni ajan, että olisin onnellinen. Ennen lääkitystä se ei onnistunut." Ei tee kenestäkään huonompaa ihmistä. Minä taas säälin niitä heikkoja, jotka eivät hae itsellensä...
  13. N

Migreenistä kärsijät

On muutenkin kipeä, mutta siihen yleensä syy: verensokeri liian alhaalla, liian vähän nukkunut, tupakan savu, huono huoneilma, ei ole ollut ulkona tarpeeksi, niskat jumissa, silmät, jne.. Migreenikohtaus voi iskeä koska tahansa ja sillon täytyy vain yrittää nukkua jääpalapussi otsan päällä...
  14. N

Mielenterveysongelmaisten ihmisten omaiset, miten te jaksatte?

Välillä huonosti, välillä paremmin. Isälläni on ollut skitsofrenia ja on ollut pari kertaa sairaalahoidossa tästä, nyt vanhempien eron jälkeen (erosivat v. -02), on ollut masennusta. Isäni on sellainen, että pitää kaiken sisällään, masennuksestaan puhuu harvoin ja silloin on asiat tosi...
  15. N

Mun päää halkeeeee!

Jos ei neuvolasta osata auttaa, käyppä ihan varmuuden vuoks hammaslääkärissä, jos olet aikasemminkin narskuttanut hampaita. Hammaslääkäri näkee heti hampaista jos puret yhteen/narskutat. :)

Yhteistyössä