Eroottista sunnuntaita kaikille 🥰🥰🥰

vierailija
Miksiköhän mielikuva apstä on kuin Jabba the Hutt?
😆😆👍

Sopii hyvin kun se mässäilee roskaruualla ja kehuukin niitä. Laittelee oudon typeriä ketjuja joskus. Nyt rauhoittunut jonkin verran

Turha siltä on odottaa keskusteluihin osallistumista. Joku peräkammarin poika se on mielikuvitustyttöystävänsä kanssa.

Liekö se tyttiskin jo jättänyt? 😅

Ei oo jättänyt ja hyvin meillä menee, kiitos kysymästä :)

😆😆👍

Sopii hyvin kun se mässäilee roskaruualla ja kehuukin niitä. Laittelee oudon typeriä ketjuja joskus. Nyt rauhoittunut jonkin verran

Turha siltä on odottaa keskusteluihin osallistumista. Joku peräkammarin poika se on mielikuvitustyttöystävänsä kanssa.

Liekö se tyttiskin jo jättänyt? 😅

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Mitä eroottista on isänpäivän sunnuntaissa? Meillä ainakin jääkiekkoa, hyvää ruokaa ja reipas kävelylenkki ennen suomi-ruotsi matsia.
Kyllä ainakin minulle on illalla luvassa erotiikkaa, vaimo lupasi että isänpäivän kunniaksi saan sellasillakin tavoilla, jotka häneen saattavat hieman sattua.
Sitä ennen ihan pian hyvää ruokaa ja itse leivottua täytekakkua. Yöllä tapaan ehkä yhden tutun nuoren naisen.

vierailija
Outoa kun isänpäivä on tarkoitettu lapsille, joidenka isät saavat isänpäivänä huomiota. Mieheni ei ole isäni vaan hän on puolisoni joka saa huomiota 365 päivänä. En osta itselleni mitään huomiota mieheltäni tarjoamalla tänään hänelle seksiä. Hän saa huomiota lapsiltaan. En myöskään halua vastaavasti äitienpäivänä mitään erityistä munapalvelusta.

vierailija
Outoa kun isänpäivä on tarkoitettu lapsille, joidenka isät saavat isänpäivänä huomiota. Mieheni ei ole isäni vaan hän on puolisoni joka saa huomiota 365 päivänä. En osta itselleni mitään huomiota mieheltäni tarjoamalla tänään hänelle seksiä. Hän saa huomiota lapsiltaan. En myöskään halua vastaavasti äitienpäivänä mitään erityistä munapalvelusta.
voi kun tylsää ettei ole extrailoja noina päivinä

vierailija
Kyllä ainakin minulle on illalla luvassa erotiikkaa, vaimo lupasi että isänpäivän kunniaksi saan sellasillakin tavoilla, jotka häneen saattavat hieman sattua.
Sitä ennen ihan pian hyvää ruokaa ja itse leivottua täytekakkua. Yöllä tapaan ehkä yhden tutun nuoren naisen.
Ohhoh mikä mahtisonni meillä täällä onkaan 😮👍

Setis pyöritteli toissayönä Annieta ja antoi palaa kaikista suunnista ja hän kyllä tykkäsi ihan simottaresti 🤗

Oli siis vaan 80 cm levyinen punkka, niin ristiselässä oli vähän piukkaa sen jälkeen. Mutta happihyppelyt kävelyineen korjasivat tilanteen pian ennalleen…

Rentouttavaa ja nautinnollista isänpäivän ehtoota Omppulaan 🍎🍏🍎🍏🍎🍏

Toivottelee,

Setis

*naureskellen jo etukäteen kun Alepa taas ”sivuuttaa” tämänkin viestin ja tulee änkyttämään tutun kömpelöiden ”vitsiensä” kanssa 🙄*

Yhteistyössä