mielenkiinnosta tämmönen. Oon viemässä tyttöä lävistettäväksi ja polttelee että ottaisinko itekkin tuohon huuleen... mutta onkohan kolmekymppinen jo liian vanha.
Ikää on 41v, varsinaisia lävistyksiä ei ole eikä tule. Oikeassa korvassa 2 korvista ja vasemmassa 4 kpl.
Tatuointi on laitatuttamatta, kunhan aika koittaa ja ehtii.
31v., kolme tatutointia (lisää tulee ), korvissa yhteensä 9 reikää. Päätoimisesti olen opiskelija. Teen osa-aikaasta työtä baarissa, joskus sijaisuuksia palvelukodissa.
37v, "lävistykset" korvissa, ei tatuointeja. Tatuoinnin olisin joskus voinut ottaa, jos olisin keksinyt, minkä kuvan ottaisin. Nyt tietäisin, mutta taitaa jo kohta olla erikoisempaa olla ilman tatskaa, joten on sit jäänyt.. Ja niin, lastensuojelussa teen työtäni l. tatuointi/lävistykset toisivat jossain määrin katu-uskottavuutta ammatissani :saint:
Itse oon 31v ja miulla on muutama lävistys ja korvissa 20mm plugit. Uusin lävistys on poskiluun päällä mircodermaali jonka otin muutama viikko sitten. Tatuointeja taitaapi olla 24 jos oikein laskin....ja lisää tulossa kunhan vaan tekijä kerkiää tekemään. Työssäni en joka päivä ole asiakkaitten kanssa tekemisissä, mutta silloin tällöin...
30.
Tatuointeja reilusti ja lisää tulee, ne saa kuitenkin tarpeen tullen (töissä) kauluspaidalla peitettyä näkyvistä. Lävistyksiä olen poistanut, niitä on enää pari mutta vielä mä haen alahuuleen
Töissä olen it-alalla päällikkönä.
Ikää 20-vuotta, kieli- ja kulmakoru löytyy. Ennen raskautta oli napa- ja nännikoru. Töissä olin ennen äippälomaa uinninvalvojana.
Seuraavaksi menen ottamaan tatuoinnin ja lisää lävistyksiäkin haluaisin.
lävistykset, nyt ei enään yhtään! 11 ollut, tatuointeja toinen käsi ja olkapää kaulasta kämmenselkään toinen jalka lonkasta jalkapöytään, yläselkä, rinta... tarkkaa määrää en osaa laskea. ikää 20, tatuoija/opiskelija
Mulla on 4 tatuointia, 4 lävistystä. Kielessä, ylähuulen sivussa (madonna), nenässä ja navassa. Navassa oli aiemmin 3 mutta otin 2 pois Korvissa tietty useita, 16 taitaa olla reikiä mutta yleensä pidän vain 2 rustossa, normikorvikset ja vaihtelen muissa koruja mielen mukaan.
Opiskelen hoitsuksi ja teen työkseni välillä kynsiä, välillä hoitsunhommia.
Niin joo, oon 22v itse. 30-v EI ole vanha läväreihin
Mulla on 4 tatuointia, 4 lävistystä. Kielessä, ylähuulen sivussa (madonna), nenässä ja navassa. Navassa oli aiemmin 3 mutta otin 2 pois Korvissa tietty useita, 16 taitaa olla reikiä mutta yleensä pidän vain 2 rustossa, normikorvikset ja vaihtelen muissa koruja mielen mukaan.
Opiskelen hoitsuksi ja teen työkseni välillä kynsiä, välillä hoitsunhommia.
Niin joo, oon 22v itse. 30-v EI ole vanha läväreihin
Korvassa tragus, ei normaaleja korviksia (rei'ät kyllä löytyy muistaakseni, 4kpl korva, mutten ole noin 10 vuoteen käyttänyt korviksia). Kaksi tatuointia. Esimies.
Ikää on mittaris kolomekymmentäyksi ja lisää tuloo joulukuus.
Korvat on kuin seulat- päivä paistaa läpitte komiasti (myös korvanlehtien läpi, jos joku alakaa saivartelemahan... )
Tatuointeja en osaa eritellä- mutta neljästi olen istunut tikattavana ja ens kuussa menen taas, tällä kertaa laitetaan riikinkukko istumaan olkapäälle (sympoliseeraa turhamaisuutta ja ikuista elämää).