Oishan noita vaikka mitä,mutta ei pysty onneksi muistamaan kaikkea
Olin n.15 kun panimme poikaystäväni kanssa meillä ja miehen kaveri nukkui vieressä sängyssä..tai niin luulin,seuraavana päivänä laittoi viestiä että haluaisi panna minua nokian kumisaappaat jalassa takaapäin
Panin mieheni veljen kanssa ja mieheni pääsikin aikaisemmin töistä,soitti juuri minuuttia ennen kuin tuli kotiin,miehen broidi meni suihkuun,oltiin ettei mitään olisi tapahtuntkaan ja kovasti seliteltiin miksi sen broidi on suihkussa meillä..nooh ehkä siihen asti olisi saattanut uskoa tarinan,kunnes löysi tyhjän kortsunkuoren..
Kerran nain smliigatason pelaajia,5 samaa aikaa,ei siinä mitään mutta minun serkkuni pelas samassa joukkueessa joista jutut meni sille ja jota kautta sitten osalle sukua.
Kerran myön harrastin seksiä 4 miehen kanssa samaa aikaa,yhteen näistä olin ihastunut ja tämä vaati sitä..sain vasta myöhemmin kuulla että olivat videoinneet näitä ja näinkin pari videoata aamulla..oli tosi kiva ylläri
Kerran olimme exäni ja tämän työkaverin kanssa baarissa,siellä joku nainen "ihastu" muhun ja tuli meille jatkoille.me sitten siinä olohuoneessa suudeltiin ja kosketeltiin toisia,kun exäni ja tämän työkaveri istuu sohvalla ja runkkasivat
ne halusivat ryhmäseksiä..onneksi mulle tuli pahaolo ja menin oksentamaan,loppujen lopuksi tämä nainen pani mieheni työkaveria ja hyvä näin.en ymmärrä miten exäni olisi antanut mun olla muitten kanssa,oli muutoinkin tooodella mustasukkainen,ehkä tositilanteen lähestyessä ei oliskaan sopinut.
Tässä joitain,ei välttis niin noloja,mutta en ehkä enää näihin lähtis.
Niin ja kerran kaverini (vain tämän ainoan kerran) kuppilasta kesäyönä lähettiin lähipuistoon ja nuolin hälle orkun ja joku koirankusettaja käveli siitä ohi...kaveri on jälkeenpäin vihjaillu kovasti josko uudestaan,mutta no thanks
Ja kaikissa tapauksissa olen todellakin ollut humalassa