Kummallisin seksikokemuksenne?

  • Viestiketjun aloittaja misu
  • Ensimmäinen viesti
villi veikkaus
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Lähdin yhden baarituttavan kanssa sen luo panemaan. Jätkä ei missään vaiheessa saanut mulkkua sisälle, räpelsi vaan hermostuneena siinä... :/ Sitten se rupes "naimaan" ihan tosissaan, hirveellä tahdilla vatkas persettä edes takaisin. ...Mutta kun se kulli ei vieläkään ollut toosaa nähnytkään! En sit jaksanu enää yrittää korjata tilannetta, vaan annoin tyypin hytkyä rauhassa sängyllään. Sisällä muna ei kyllä käynyt kertaakaan.

Mihinköhän se sitä munaa oli lykkivinään? :LOL:
...sun läskipoimujen väliin?!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Siis oikeesti nää miehet jotka ei saa kikkeliä sisään... xD Pakko se räpeltäminen on keskeyttää niiltä.
ei voi olla niin vaikeasta asiasta kyse...kyllä siinä vaiheessa on sellanen olo et "kiitos" ja hei.
jos pillu on kuiva kuin sahara on sinne välillä hankalampi työntää normaalikokoista elintä
 
harmautunut :D
Kerran mun oma mies kännissä alkoi vaatimaan seksiä, jotan en kuitenkaan halunnut, pienen painostuksen alla siihen kyllä suostuin, mutta ei miehellä oikein kunnolla seissyt, eikä saanut sitä osumaan oikeaan paikkaan. :p No, se meni sitten vaan reisien väliin ja mies pani innoissaan, ei varmaan edes huomannut ettei oikeasti ollut mun sisällä. :/ Nolointa tässä on se, että sain ehkä elämäni parhaan orgasmin loppujen lopuksi. :ashamed:
 
eikä.
Alkuperäinen kirjoittaja harmautunut :D:
Kerran mun oma mies kännissä alkoi vaatimaan seksiä, jotan en kuitenkaan halunnut, pienen painostuksen alla siihen kyllä suostuin, mutta ei miehellä oikein kunnolla seissyt, eikä saanut sitä osumaan oikeaan paikkaan. :p No, se meni sitten vaan reisien väliin ja mies pani innoissaan, ei varmaan edes huomannut ettei oikeasti ollut mun sisällä. :/ Nolointa tässä on se, että sain ehkä elämäni parhaan orgasmin loppujen lopuksi. :ashamed:
:D
 
pisteet sulle
Alkuperäinen kirjoittaja musta tosi harmaana:
Mä en teininä koheltanut ollenkaan vaan harrastin seksiä vain suhteessa. Noin 26-27v täytettyäni, erosin ja koheltaminen alkoi...

Pomon kanssa tuli sekstattua hotellin vessassa ku sen huonekaveri nukkui huoneessa, seuraavana yönä sekstattiin sen sängyssä ja huonekaveri yllätti meidät ja oli tosi kiva aamulla kömpiä huoneesta hiljaa veks.. katumuspillerit oli käytössä ton reissun jälkeen.
Seuraava työmatka koitui taas kohtalokkaaksi ja kortsumäärästä päätellen aika monta sessiota oli humalassa tullu otettua..

Yhden kollegan kanssa oli sänkypuuhastelua, vaikka mul oli vielä vähän menkat päällä, tosta kerrasta onneks viisastuin ja jätin moiset touhut kokonaan.

Niin juu ja sit oon yhden entisen kollegan kanssa suudellut kiihkeästi useita kertoja, mutta se on jäänyt siihen ku hän on samaa sukupuolta ja ei meitä seksi kiinnosta keskenämme...kai..

oman kullan kanssa on sit sekstailtu kyllä vaikka ja missä ja vaikka ja miten, mutta se on rakastelua parhaimmillaan vaikka joskus aika rajuakin ;)
tajusit sentään pomolle antaa paljaalla. toivottavasti sai myös anaalia
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmautunut :D:
Kerran mun oma mies kännissä alkoi vaatimaan seksiä, jotan en kuitenkaan halunnut, pienen painostuksen alla siihen kyllä suostuin, mutta ei miehellä oikein kunnolla seissyt, eikä saanut sitä osumaan oikeaan paikkaan. :p No, se meni sitten vaan reisien väliin ja mies pani innoissaan, ei varmaan edes huomannut ettei oikeasti ollut mun sisällä. :/ Nolointa tässä on se, että sain ehkä elämäni parhaan orgasmin loppujen lopuksi. :ashamed:
Tuossa mitään noloa ole ainakaan sinun kannalta. Monet harrastivat ihan juuri sen vuoksi, että nainen saa siinä klitoriseen suoraan kunnon kosketuksen. Tuossa vielä ihan wikin faktaa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Reisiyhdyntä
 
6 v sitten
Eräissä opiskelijabileissä baarissa tapahtunutta, en voi kun ihmetellä käytöstäni. Tapasin mukavan näköisen miehen, joka näytti mielestäni apulannan toni wirtaselta, se oli syy miksi mukaan lähdin. en ede selvinpäin tykkää sen näköisistä miehistä. Miehellä oli mukana kaveri, ja päätimme mennä hotelliin viettämään kimppakivaa.

Meillä oli ihan hauskaa sängyssä siihen asti, kunnes olin toisen päällä ja toinen lähestyi takaa ja miehet ehdottivat sandwichia... Silloin jänistin paikalta, puin äkkiä päälleni ja huusin vaan ovelta moit ja palasin baariin, josta olin lähtenyt (oli hotellilta n. pari min matka)... olin käynyt ennen hotellissa muhinointia kuitenkin suihkussa, joten palasin baariin hiukset vettä valuvina..
 
Alkuperäinen kirjoittaja misu:
Kertokaa hurjasta nuoruudestanne jotakin, jonka mieluiten unohtaisitte!

Itselläni oli kerran mies, joka halusi nuolla p*rsereikääni. En antanut.


:LOL: Minulla sama. Olin miehen kanssa sängyssä, kumpikin humalassa, aluksi nuoli ihan oikeaa reikää, mutta sitten alkoi lutustelemaan kakkosta. Siinä olin vähä et "WTF?" :LOL:
 
jesoo
Oishan noita vaikka mitä,mutta ei pysty onneksi muistamaan kaikkea

Olin n.15 kun panimme poikaystäväni kanssa meillä ja miehen kaveri nukkui vieressä sängyssä..tai niin luulin,seuraavana päivänä laittoi viestiä että haluaisi panna minua nokian kumisaappaat jalassa takaapäin:D

Panin mieheni veljen kanssa ja mieheni pääsikin aikaisemmin töistä,soitti juuri minuuttia ennen kuin tuli kotiin,miehen broidi meni suihkuun,oltiin ettei mitään olisi tapahtuntkaan ja kovasti seliteltiin miksi sen broidi on suihkussa meillä..nooh ehkä siihen asti olisi saattanut uskoa tarinan,kunnes löysi tyhjän kortsunkuoren..

Kerran nain smliigatason pelaajia,5 samaa aikaa,ei siinä mitään mutta minun serkkuni pelas samassa joukkueessa joista jutut meni sille ja jota kautta sitten osalle sukua.

Kerran myön harrastin seksiä 4 miehen kanssa samaa aikaa,yhteen näistä olin ihastunut ja tämä vaati sitä..sain vasta myöhemmin kuulla että olivat videoinneet näitä ja näinkin pari videoata aamulla..oli tosi kiva ylläri:(

Kerran olimme exäni ja tämän työkaverin kanssa baarissa,siellä joku nainen "ihastu" muhun ja tuli meille jatkoille.me sitten siinä olohuoneessa suudeltiin ja kosketeltiin toisia,kun exäni ja tämän työkaveri istuu sohvalla ja runkkasivat:D ne halusivat ryhmäseksiä..onneksi mulle tuli pahaolo ja menin oksentamaan,loppujen lopuksi tämä nainen pani mieheni työkaveria ja hyvä näin.en ymmärrä miten exäni olisi antanut mun olla muitten kanssa,oli muutoinkin tooodella mustasukkainen,ehkä tositilanteen lähestyessä ei oliskaan sopinut.

Tässä joitain,ei välttis niin noloja,mutta en ehkä enää näihin lähtis.

Niin ja kerran kaverini (vain tämän ainoan kerran) kuppilasta kesäyönä lähettiin lähipuistoon ja nuolin hälle orkun ja joku koirankusettaja käveli siitä ohi...kaveri on jälkeenpäin vihjaillu kovasti josko uudestaan,mutta no thanks

Ja kaikissa tapauksissa olen todellakin ollut humalassa
 
teepeeäs
Alkuperäinen kirjoittaja jesoo:
Oishan noita vaikka mitä,mutta ei pysty onneksi muistamaan kaikkea

Olin n.15 kun panimme poikaystäväni kanssa meillä ja miehen kaveri nukkui vieressä sängyssä..tai niin luulin,seuraavana päivänä laittoi viestiä että haluaisi panna minua nokian kumisaappaat jalassa takaapäin:D

Panin mieheni veljen kanssa ja mieheni pääsikin aikaisemmin töistä,soitti juuri minuuttia ennen kuin tuli kotiin,miehen broidi meni suihkuun,oltiin ettei mitään olisi tapahtuntkaan ja kovasti seliteltiin miksi sen broidi on suihkussa meillä..nooh ehkä siihen asti olisi saattanut uskoa tarinan,kunnes löysi tyhjän kortsunkuoren..

Kerran nain smliigatason pelaajia,5 samaa aikaa,ei siinä mitään mutta minun serkkuni pelas samassa joukkueessa joista jutut meni sille ja jota kautta sitten osalle sukua.

Kerran myön harrastin seksiä 4 miehen kanssa samaa aikaa,yhteen näistä olin ihastunut ja tämä vaati sitä..sain vasta myöhemmin kuulla että olivat videoinneet näitä ja näinkin pari videoata aamulla..oli tosi kiva ylläri:(

Kerran olimme exäni ja tämän työkaverin kanssa baarissa,siellä joku nainen "ihastu" muhun ja tuli meille jatkoille.me sitten siinä olohuoneessa suudeltiin ja kosketeltiin toisia,kun exäni ja tämän työkaveri istuu sohvalla ja runkkasivat:D ne halusivat ryhmäseksiä..onneksi mulle tuli pahaolo ja menin oksentamaan,loppujen lopuksi tämä nainen pani mieheni työkaveria ja hyvä näin.en ymmärrä miten exäni olisi antanut mun olla muitten kanssa,oli muutoinkin tooodella mustasukkainen,ehkä tositilanteen lähestyessä ei oliskaan sopinut.

Tässä joitain,ei välttis niin noloja,mutta en ehkä enää näihin lähtis.

Niin ja kerran kaverini (vain tämän ainoan kerran) kuppilasta kesäyönä lähettiin lähipuistoon ja nuolin hälle orkun ja joku koirankusettaja käveli siitä ohi...kaveri on jälkeenpäin vihjaillu kovasti josko uudestaan,mutta no thanks

Ja kaikissa tapauksissa olen todellakin ollut humalassa
viina tuntuu sopivan sinulle!

ps. taidat olla turusta?
 
jesoo
Alkuperäinen kirjoittaja teepeeäs:
Alkuperäinen kirjoittaja jesoo:
Oishan noita vaikka mitä,mutta ei pysty onneksi muistamaan kaikkea

Olin n.15 kun panimme poikaystäväni kanssa meillä ja miehen kaveri nukkui vieressä sängyssä..tai niin luulin,seuraavana päivänä laittoi viestiä että haluaisi panna minua nokian kumisaappaat jalassa takaapäin:D

Panin mieheni veljen kanssa ja mieheni pääsikin aikaisemmin töistä,soitti juuri minuuttia ennen kuin tuli kotiin,miehen broidi meni suihkuun,oltiin ettei mitään olisi tapahtuntkaan ja kovasti seliteltiin miksi sen broidi on suihkussa meillä..nooh ehkä siihen asti olisi saattanut uskoa tarinan,kunnes löysi tyhjän kortsunkuoren..

Kerran nain smliigatason pelaajia,5 samaa aikaa,ei siinä mitään mutta minun serkkuni pelas samassa joukkueessa joista jutut meni sille ja jota kautta sitten osalle sukua.

Kerran myön harrastin seksiä 4 miehen kanssa samaa aikaa,yhteen näistä olin ihastunut ja tämä vaati sitä..sain vasta myöhemmin kuulla että olivat videoinneet näitä ja näinkin pari videoata aamulla..oli tosi kiva ylläri:(

Kerran olimme exäni ja tämän työkaverin kanssa baarissa,siellä joku nainen "ihastu" muhun ja tuli meille jatkoille.me sitten siinä olohuoneessa suudeltiin ja kosketeltiin toisia,kun exäni ja tämän työkaveri istuu sohvalla ja runkkasivat:D ne halusivat ryhmäseksiä..onneksi mulle tuli pahaolo ja menin oksentamaan,loppujen lopuksi tämä nainen pani mieheni työkaveria ja hyvä näin.en ymmärrä miten exäni olisi antanut mun olla muitten kanssa,oli muutoinkin tooodella mustasukkainen,ehkä tositilanteen lähestyessä ei oliskaan sopinut.

Tässä joitain,ei välttis niin noloja,mutta en ehkä enää näihin lähtis.

Niin ja kerran kaverini (vain tämän ainoan kerran) kuppilasta kesäyönä lähettiin lähipuistoon ja nuolin hälle orkun ja joku koirankusettaja käveli siitä ohi...kaveri on jälkeenpäin vihjaillu kovasti josko uudestaan,mutta no thanks

Ja kaikissa tapauksissa olen todellakin ollut humalassa
viina tuntuu sopivan sinulle!

ps. taidat olla turusta?
Niin tuntu sopivan,ennen ainakin.en minä enää tollasiin lähtisi,mutta onpahan tullut kokeiltua kaikennäköstä ja ei en ole turusta.
 
harmaa
Piti oikeen harmaaks mennä, ei kehtais muuten kertoa:p

Lukion luokkaretkellä ruotsinlaivalla paneskelin jonkun ruotsalaisen kanssa hytissämme. Hämärä muistikuva että hytin ovi oli auki ja siinä käytävällä pyöri jotain luokkakavereita...

Myöhemmällä iällä yks homokaveri halus kokeilla et voisko saada naisen kanssa. Taisin vetää sitä käteen, ja vetää, ja vetää...lopulta se tais saada.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tiedä onko tämä kovin kummallista, mutta menetin neitsyyteni miehelle, jonka elin oli niin ohut, ettei kortsu pysyny päällä...
Mullakin on valitettavasti kokemusta kuvatunlaisesta kalusta. Siinä sai oikeasti tehdä lantiolihaksilla töitä, että tuntui yhtään miltään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tiedä onko tämä kovin kummallista, mutta menetin neitsyyteni miehelle, jonka elin oli niin ohut, ettei kortsu pysyny päällä...
Mullakin on valitettavasti kokemusta kuvatunlaisesta kalusta. Siinä sai oikeasti tehdä lantiolihaksilla töitä, että tuntui yhtään miltään.
Ja miehet ne vaan on huolissaan siitä pituudesta...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tiedä onko tämä kovin kummallista, mutta menetin neitsyyteni miehelle, jonka elin oli niin ohut, ettei kortsu pysyny päällä...
Mullakin on valitettavasti kokemusta kuvatunlaisesta kalusta. Siinä sai oikeasti tehdä lantiolihaksilla töitä, että tuntui yhtään miltään.
Ja miehet ne vaan on huolissaan siitä pituudesta...
Miehet ovat huolissaan löysistä pilluista.
 
harmaana
Siis kummallisinta oli erään miehen kanssa, jota YRITIN tapailla. Mies oli todella mukava ja älykäs, mutta niin pienimunainen, että kortsu jäi joka kerta mun sisään. Sillä oli siis ihan käsittämättömän pieni, en koskaan tuntenut sisälläni mitään. Yritin ajatella, että seksi ei oo niin tärkeää parisuhteessa. Mutta kyllähän sillä jotain väliä on...
 
puistattaa ajatuskin
Ihmettelen vaan näitä jotka panneet samana iltana esim. 6 tai 8 miehen kanssa. Käytittekö kortsua vai ettekö pelänny tauteja, kun siinä ryhmäseksiä harrastitte? Nykyaikana kun ei ole harvainaista saada klamydia tai hiv, tippurista puhumattakaan...:X
 
kk
Alkuperäinen kirjoittaja Monia:
Oi kamala, niitä on paljon!!

-yks hoki kuola leuassa koko ajan että anna mä laitan tän sun PYLLYNSILMÄÄN, jooko, anna mä vähän laitan pliis..

-Yhen kanssa piti aina olla silmälasit ja leikkii opettajaa. Keljua kun mies oli mua vielä 17 vuotta vanhempi.

-Yks sai ennenkuin ehittiin edes hommiin, mä sivelin sen alamahaa kun jo lasti lenti.

-Yks yhenillan juttu yritti ruveta vetelee paljaalla ja selitti miten kiva ois jos tulisin raskaaksi, voitais olla together forever :X Juu, ei saanu ollenkaan.

-yks hoki IHAN KOKO AJAN että vielä mä kerran vetäsen, tän kerran vetäsen, kohta mä oon vetässy, sit mä oon vetässy JA AAAAAAH; nyt sen vetäsin :X
hyyyyiiii-i mitä tyyppejä XD !!!!!!

 
v
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Siis kummallisinta oli erään miehen kanssa, jota YRITIN tapailla. Mies oli todella mukava ja älykäs, mutta niin pienimunainen, että kortsu jäi joka kerta mun sisään. Sillä oli siis ihan käsittämättömän pieni, en koskaan tuntenut sisälläni mitään. Yritin ajatella, että seksi ei oo niin tärkeää parisuhteessa. Mutta kyllähän sillä jotain väliä on...
Olisit antanut paljaalla:p
 
varmasti harmaa
Kummallisin ja ainoa kokemus, joka on oikeasti jälkeenpäin tuntunut siltä, että olisi saanut jäädä väliin oli känninen kolmen kimppa minun, mieheni ja naispuolisen serkkuni kesken :ashamed:
 

Yhteistyössä