Mun exä. Ekaa kertaa kun harrastettiin seksiä huomasin, että jätkä on tosi karvainen. Ja sillä on tissit. Sitten se pani niinku pieni sika. Ja hikoilikin kuin pieni sika. Siis että sitten lopulta uitiin siinä helvetin hiessä ja koko sänky patjaa myöten oli ihan helvetin märkä. Lisäks jätkä laittoi dödöä kainaloiden lisäksi rintakehäänsä?!! Sitten se ihmetteli, että miks mua ei kauheen usein kiinnosta harrastaa seksiä. No joo, ku ei kiinnosta nukkua märässä sängyssä kun ei patjoja voi vaihtaa.... Muutenki inhottava.
Joskus ratsastaessa tuli yhtäkkiä huono olo, selvin päin olin, tuli semmonen olo, että nyt lentää laatta. Kyseessä oli vielä parvisänky, siinä oli sitten noin viis sekuntia aikaa miettiä, että oksennanko sänkyyn vai partnerin päälle. No kumpihan on helpompi siivota, siitä voitte päätellä.
Jostain jatkoilta raahasin kotiini joku about 15v vanhemman irlantilaisen kaverin. Ihan hauska sälli, ei siinä mitään. Sitten se seksihomma olikin sitte vaan semmone 2 minsan pano, spermat sänkyyn ja lakanoihin, niissä sitten nukutaan hetki, sama uusiksi, ja viel kolmannenki kerran. Kysyi että haluunko sen numeron. Sanoin että ei kiitos, moi moi. Ällöttää jos joku iha random tyyppi tulee ja heittelee mällejään toisten sänkyyn.... HYI.
Abinvuonna laivalla pongasin jonkun mukavan pojan ja menin sen kanssa puuhastelemaan hyttiin. Ensinnäkin sen penis oli niin iso, ettei saanut sitä mun sisään, joten se meni ihan suuseksiksi sitten se homma. Toiseksi, sen jätkän ISÄ ja joku sen KAVERI tulee sinne hyttiin hetken päästä yllättäen, sitten ne istuu siihen vastakkaiselle puolelle sängylle ja sanoo että nonni, hyvä, aletaas runkkaa, jatkakaa vaa me katellaa.... Onneks se jäbä sai ajettua muut pois ja pääsin livahtamaan pois.
Varattu, itseä joku 15v vanhempi mies, s&m-leikkejä muutaman kerran. Mut se nyt ei oo ällöä eikä huono seksikokemus.
Ehkä täs oli mun top 2.