visitor
Siltä nyt tuntuu, kun pohdin omaa jaksamistani. Ahdistus valtaisa, ja tiedän avun olevan lähellä...
Mitä mieltä sinä olet?
siis lapset...Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:mun mielestä ei. mutta tiedän että joidenkin mielestä se tekee. Mun kaveri syö lääkkeitä ja kertoo avoimesti asiasta. sitten on saanu täyttä paskaa niskaansa eli tavallaan jotkut sanoo että on päästään viallinen ja voidaan alspet viedä etc...
peesi =)Alkuperäinen kirjoittaja myy:Ei kun siis lääkkeiden käyttöhän just nimenomaan parantaa ihmistä, jos huonontaa niin on väärä läääkitys
Minusta on ihan hyvän merkki, jos tajuaa hoitaa itseään. Ei se sitä sairauttaan kukaan voi itse valita. Eihän se lääkkeiden syönti ihmisen tilannetta tee, se sairaus on jo olemassa siinä vaiheessa, se vaan pitää hoitaa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:siis lapset...Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:mun mielestä ei. mutta tiedän että joidenkin mielestä se tekee. Mun kaveri syö lääkkeitä ja kertoo avoimesti asiasta. sitten on saanu täyttä paskaa niskaansa eli tavallaan jotkut sanoo että on päästään viallinen ja voidaan alspet viedä etc...
Mistä olet saanut apua?Alkuperäinen kirjoittaja höps:Kaikille nuo ei vaan sovi. Minä olen kokeillut suurimman osan ja tulen niistä vaan tosi sairaaksi sivuoireiden takia. Miunulle myrkkyä. Kannattaa syödä jos on tarvetta ja auttavat
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:siis lapset...Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:mun mielestä ei. mutta tiedän että joidenkin mielestä se tekee. Mun kaveri syö lääkkeitä ja kertoo avoimesti asiasta. sitten on saanu täyttä paskaa niskaansa eli tavallaan jotkut sanoo että on päästään viallinen ja voidaan alspet viedä etc...
Juuri tuota tarkoitan, eli ei kannata puhua avoimesti asiasta. Muutoin saattaa leimautua hulluksi. Kumma juttu, kun diabeteksestä, verenpaineesta yms. sairauksista ja lääkityksistä voi puhua leimautumatta, mutta jaksamisvaikeuksista ei. Anoreksia ja bulimiakin ovat ns. sallittavampia sairauksia, kuin esim. masennus tai paniikkihäiriö.
Millasia sivuoireita? AP:lle halit muutekseenAlkuperäinen kirjoittaja höps:Kaikille nuo ei vaan sovi. Minä olen kokeillut suurimman osan ja tulen niistä vaan tosi sairaaksi sivuoireiden takia. Miunulle myrkkyä. Kannattaa syödä jos on tarvetta ja auttavat
Sulla on ollut huonoja kokemuksia lääkkeistä, mutta toivottavasti olet löytänyt muita keinoja selviytymiseen. VOIMIA !Alkuperäinen kirjoittaja höps:Olen sinnitellyt tämän kanssa 5v eli nuorimman syntymästä lähtien. Välillä on parempia ja välillä huonompia aikoja. Pääsin psykoterapiaan kun lääkkeet eivät sopineet. Siellä olen käynyt jo 2v. Pahinta on uniongelma, nukahdan 2-3 aikaan vasta yöllä ja herään 6-8 aikaan. Minulla on kolme lasta. Olen jatkuvasti uupunut. Kävin uniklinikallakin tutkimuksissa ja totesivat etä havahdun 16krt tunnin aikana unesta kun vihdoin nukahdan.
Lääkkeitä olen tosiaan kokeillut roppakaupalla. Citalobramia söin 7vk ja paino tipahti 45kg asti. Kroppa meni ihan ylikierroksilla, sydän hakkasi ja muutuin tosi ahdistuneeksi. Alkupaino oli 53kg. Optiparia söin 2kk ja laihduin entisestään, lepopulssi nousi yli 100 ja ahdistus vaan kasvoi enkä nukkunut, Remeronia söin vajaan vuoden mutei apua ja siitä tuli kamala turvotus ja korvat oli ihan tukossa ja lukossa, sen jälkeen tuli Aurorix jota söin myös vajaan vuoden ilman suurempia apuja. Siitä tuli huimausta ja silmäoireita sekä sellaista että sanat jäivät päähän soimaan esim. jonkun laulun sanat, sen jälkeen kokeilin efexoria ja kroppa kramppasi niin että jouduin teholle tiputukseen 6 viikon jälkeen (siitäkin paino tippui), azonaa kokeilin vaan pari vk kun katosi kokonaan motoriikka käsistä ja kolhin itseni mustelmille, Valdoxanin piti olla paras vuorokausirytmiin mutta minulta poisti loputkin yöunet ja tuli järkyttäviä itsari ajatuksia (söin 6kk). Sitten oli vielä Lyrica joka ei ollut niinkään masennuslääke mutta siitä tuli ihan sekava olo ja vuoden käytön jälkeen lopettaminen oli hankalaa. Söin lyricaa myös kipuun. Tuossa on ainakin osa minun kokeilusta.