Hakutulokset

  1. F

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Onnittelut Mariennalle ja terveiset muillekin odottajille! Töissä on ollut kamala kiire ja pahoinvointi piinaa edelleen. En siis paljon ole jaksanut palstailla, etenkään, kun ei ole ollut paljon kerrottavaa. (päivittäisen laattaamisen lisäksi...) Sen verran iloisia uutisia kuitenkin, että...
  2. F

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Hei vaan kaikille pitkästä aikaa! Ja hurjan isot onnittelyt Zipulille! Pitkä tie teilläkin on ollut, ihanaa, että vihdoin lykästi! MamaR, ei voi mitään, mutta alkoi vähän naurattaa nuo vessataukokyttäilyt ja jäätyvät nakit :) Toivottavasti saat neuvolan varattua kuitenkin, haasteista...
  3. F

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Voi Amanda, paljon, paljon myötätuntoisia ajatuksia ja halauksia sinne! Mä näin toissayönä unta, että tuli km ja muistan, kuinka se jo siinä unessa tuntui niin kauhealta... Mutta sulla on kyllä mahtava asenne, toivoin ihan hurjasti, että teillä pian tärppää uudelleen! Ja yhtä paljon...
  4. F

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    ONNEA MamaR!!!!!!!!!!!! :flower: Aivan mahtavia uutisia!! Tervetuloa vaan tänne sitten mahankasvatukseen! =D Feufollet 7+5
  5. F

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Pikapäivitys; joo, ultra oli tänään ja taisi vähän silmäkulmassa kiiltää molemmilla, kun gyne esitteli pikkuista sydämenlyöntiä... koko vastasi täsmälleen oikeaa aikaa (ultran arvaus ajasta 7+1 kun kalenterin mukaan 7+2). Tuntuuhan se vähän konkreettisemmalta, kun pienokaisesta on ensimmäinen...
  6. F

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Olkaa Amanda, Olivia, Sannuli ja Aamuyö onnellisia, jos teillä ei ole pahoinvointia... mulla on ollut teidänkin edestä. En ole edes pystynyt olemaan töissä, viime keskiviikkona lähdin kesken päivän kotiin ja siitä lähtien olen lähinnä maannut sohvalla. Ihan hirveästi en oksenna, mutta olo on...
  7. F

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Jospa minäkin laitan tänne viestiä, vaikka miellän kyllä itseni edelleen enemmän kuumeilijaksi kuin odottajaksi... ainakin 17.11 olevaan varhaisultraan asti. Pahoinvointi on kyllä alkanut hiipiä viime päivinä, joten jotain ainakin tapahtuu. En ole oksentanut kertaakaan, mutta sellainen erittäin...
  8. F

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    SANNULI!!! ONNEA!!! WHOUHOOOOOO =D =D Mäkin olen täällä melkein tippa linssissä. Aivan ihana uutinen niiden edellisten jälkeen. Mahtaa olla pää sekaisin :) Voi kun te loputkin nyt tositosi pian saisitte saman tuloksen!!!
  9. F

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Oi, ihanaa, onnittelut aamuyölle ja Olivialle! Kauhean kaksijakoiset fiilikset, kun toisaalta tekee mieli hurrata plussanneille ja toisaalta toisten epäonnistumiset tuntuu tosi kurjilta... jotenkin olette niin "tuttuja", kuten MamaR:kin sanoi, että onnistumisissa ja epäonnistumisissa elää...
  10. F

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Hiphei, jihuu, ONNEA, Amanda!!! Ihan mahtavaa, näin kävi niin kuin silloin joskus vitsailtiin, että mentii ihan samoilla kuvioilla ja plussattiin samasta kierrosta =D Osanotto ystävän poismenon johdosta :hug: Kiva kuulla, että Sannuli on taas mukana! Toivottavasti pääsette pian hoitoihin ja...
  11. F

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Ihan mahtavaa, Viu! :flower: Suuren suuret onnittelut! :heart: Tulin ihan valtavan iloikseki Viun plussasta ja Mariennan ovisplussakin oli hieno uutinen. Ja sitten näin tuon Sannulin viestin. Voi itku, mulla tuli melkein kyyneleet silmiin... en edes osaa kuvitella, millainen romahdus...
  12. F

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Voi Zipuli, en ehtinyt nähdä viestiäsi ennen tuota edellistä omaani =( Voi kurjuus, :hug: Yhtä tasapuolisen kurjaahan se uusi kp on kaikille mutta kyllä kolmen inssin ja ivf:n jälkeen mieli on varmasti matalana... ei oikein osaa sanoa mitään lohduttavaa mutta ihan hirveästi toivon, että...
  13. F

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Sannuli, joo, mulla oli vain yksi nappi päivässä. Mulle näytti olevan ihan ok annos, koska menkat alkoivat kaksi päivää kuurin jälkeen, eli kierto oli tosi säännöllinen terolutien kanssa. Mutta en kyllä tietääkseni ovuloinut niiden kanssa. Sain tosin sen yhden ovisplussan mutta se oli niin...
  14. F

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Sannuli, mulla terolutit oli kerrallaan sen kymmenen päivää, eli 15-24. Näin siis minua ohjeistettiin (mulla tosin luki myös reseptissä 15-24). Ehkä voisi ajatella myös, että pakkaus on tasamäärälle? (mulla oli yks 30 kpl pakkaus ekalle kolmelle kuulle ja sitten 10 kpl viimeiselle...
  15. F

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Voi kiitos, ihanat, kauniista sanoista! Olo on tosi hämmentynyt ja odotan joka vessakäynnillä punaista paperiin... ei tätä oikein usko vielä. Mutta peukutan kyllä ihan kybällä muidenkin plussien puolesta!!! Amanda, mullahan tosiaan viime viikolla lämpö nousi, mutta en osannut ottaa sitä sen...
  16. F

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Täällä ollaan hiukkasen puulla päähän lyötyjä, sillä testissä luki aamulla "Gravid Raskaana 1-2 ". Enempää r-testejä ei ollut kotona, joten tein vielä ovistestin nyt iltapäivällä ja hymynaama ilmeistyi. Järkyttävän onnellinen ja samaan aikaan kauhusta kankeana niitä km-lukuja muistellen... mutta...
  17. F

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    KattiMattis, totta tuo "kuume" voi tosiaan olla myös ihan loppukiertoon liittyvää. Jotenkin liitin sen tähän flunssaan, joka vaan jatkuu ja jatkuu. Mutta tosiaan varmasti hormooneilla on oma vaikutuksensa, jo ihan pelkästään sillä, että kai ovuloin tässä kierrossa, puhumattakaan siitä, että...
  18. F

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    MR, kiitti aamun nauruista, repesin tuolle joukkueen pelikunto-läpälle :) Pikaista pelikuntoon pääsyä vaan sinnekin suunnalle, jos vaikka tässä kierrossa tulisi voitto kotiin! Marienna, olipa tylsiä uutisia. Kerro, mitä tuo andropäläpälä tarkoittaa, kun jotenkin kuullostaa ihan tutulta noi...
  19. F

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Voi MamaR, :hug: Tuo on ihan maailman epäreiluinta, että menkat tulee myöhässä. Alkaisivat nyt sitten edes ajallaan, niin ei tarttis turhaan piinata. Onnea aamuyölle oviksesta! Mä olen ainakin ollut ihan lapsellisen iloinen niistä parista hymynaamasta, joita tässä about vuoden aikana olen...
  20. F

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Sannuli, mulla tuli teroista paljon enemmän sivuvaikutuksia kuin clomeista nyt. Vatsa oli kipeänä, oksetti, hillitön väsymys ja turvotus... mitäköhän muuta. Erityisesti ei kyllä ruokahalu lisääntynyt mutta kamala olo ja väsymys saivat syömään hiilareita (liha etoi välillä), joka kyllä mulla...

Yhteistyössä