**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Heippa!
Mahtuuko mukaan 34-vuotias vauvakuumeilija? E-pillerit jätin pois 8/09 ja sen jälkeen menkkoja ei kuulunut 8 kuukauteen. Gyne ultrasi ja totesi, että pco-tyyppiset munasarjat. Sain Terolutit, joilla kuukautiset alkoivat ja tulivat säännöllisesti. Odottelin välillä, josko tulisivat itsekseen, mutta ilman Teroja kierto ei tunnu toimivan paitsi viimeksi alkoivat jo 5 pillerin voimasta reilun kahden kuukauden (71 päivän) odottelun jälkeen. Nyt on tässä kolmisen kuukautta ollut aivan hirvittävä vauvakuume ja ilman ehkäisyä on oltu. Raskausoireetkin ehdin itselleni kuvittelemaan yhdestä terokierrosta ja pettymys oli kova, kun tulos oli negatiivinen. Hormonikokeiden tulokset kuulen marraskuun alussa ja sitten katsellaan miten tästä eteenpäin jatketaan. Teroluteilla kierto on 28 päivää ja nyt on menossa kp 11 ja aloitin oviksen bongailun. Aiemmin en ole ovista havainnut tikuilla, mutta tuntemuksia on ollut kropassa. Mikäli ovuloin, niin se ajoittuu todennäköisesti tähän viikkkoon eli peittoja tarkoitus heilutella. Nyt vaan peukkuja pystyyn ja positiivisin mielin.
 
Feufollet, en voinu olla huvittumatta (sori :D ) sun korva-jutulle. Ei oo kovin mieltä nostattavaa, että kun hartaasti toivoo oireita, niin sitten flunssaoireet on ainoat, jotka elää ja kehittyy! Tulispa nyt niitä muitakin meille kaikille!

MR, sulla alkaa olla jo jännät paikat! =) Aloita sä meidän plussa-aalto, jooko!!

Kattimattis, voi hemmetin hemmetti! Onko jonot noin pitkät? Mietityttää itsekin, et jos nää hoidot ei yksityisellä tehoo, niin sitten on joko odoteltava pitkään (räjähdän odottamisen takia?) tai maksettava itsensä kipeäksi? No, toivotaan, että me kaikki plussataan näitä odottaessa! Mut Kattis, olispa noi oireet hyvä merkki...!

Täällä samat tunnelmat. Ei siis juuri mitään oireita. Jos jotain positiivista, niin naama kukkii ihan vähän vähemmän. Vatsa on vähän tuvonnut ja nännit pikkasen arat, mutta nekin oireet on vähentyneet. Miten mä oonkin nyt aivan super kärsimätön!!! Oon aivan kuin kissa pistoksissa. Odotan aivan kuumeisesti ens viikkoa ja testausaikoja. Miks ihmeessä oon ihan täpinöissäni, kun kaikki on täysin epävarmaa. Oon jopa laskeskellu, mikä olis lapsen laskettuaika, jos nyt tärppäis. Ja muutenkin menen ajatuksissani liian pitkälle. En suunnittele talven aktiivimatkaa, jos..., jne. Nyt pitäis lopettaa tää "pysähtyminen" ja jatkaa elämää rennosti suunnittelematta! Mut mistä ihmeestä kaivan nyt sen vanhan rennon fiiliksen takas?? Onko kellään hyviä vinkkejä?

Yameliah, lusa ja Tatja tervetuloa!
 


Mma Ramotswe.34v.kp1/28........yk17....3*clom.
Yameliah....??v. ......kp??/28-30....yk~1,5v.....
lusa...........31v........kp??/28........yk~1 v......
Anna-79.....31v. ......kp6/28-38....yk7......1kkm
Scrat..........30v. .....kp7/28-38.....yk9......2*terol.
Tatja...........34v......kp11/28........yk 8/09...terol.
KattiMattis...30v. .....kp15/25........yk~2,5v...pureg. 2*inssi
Sannuli79....31v. .....kp17/30-51...yk12....1*terol.
Marienna.....30v. .....kp18/28-32...yk6......
aamuyö.......32 v......kp18/28........yk5.....
Olivia-79......31v. .....kp19/27-28...yk10...
Innuli...........31v. .....kp19/25........yk15...
Viu..............30v. .....kp20/28-36...yk12...pureg.
Amanda77...33v.......kp23/33-55...yk6.....1*clom.+Menop.+Ovitr.+Lug.
Sintti-79.......31v. ....kp23/23-30...yk15....
Zipuli............32v. ....kp24/29-31...yk7.....3*inssi, 1.ivf
Feufollet.......34v. ....kp24/25-39...yk10....4*terol, 1.clom.
Sunny80.......30v. ....kp53/32........yk4......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö.....30v. ..........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10.......plussa 31.5.
Smi............33v. ...........yk7 .......plussa 8.5.
Keltakaneli...32v. ..........yk~1,5v..plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uudet!!! Ilmoitelkaa puuttuvia tietojanne tohon listaan niin päivittelen niitä sitten.

MR peukut pystyssä että nyt tärpäs!!!!

Kattis: mä oon ainakin huomannut että mitä enemmän itseään seuraa ja etsii niitä oireita niin joka ikinen kuu löytyy ne raskausoireet. Mut toivotaan että ne sulla on ihan oikeita kipuja!!!

Laittakaas nyt sitten ne plussat sieltä jo tulemaan että saadaan välillä siirtää nimiä listalta toiselle!!!
 
Moi!

Tervetuloa Yameliah, lusa ja Tatja! Täällä jos jossain toveri ymmärtää ja tsemppaa.

Perskutti, että jurppii... Tein eilen testin ja negaa näytti. Koska ne menkat oikein alkaa? Ovis kuitenkin kärsitty, joten ei voi sen takiakaan jättää tulematta. Tällä kertaa onneksi tunnekuohut jäi laimeiksi, sillä seuraavat askeleet on jo suunniteltu ja sen puolesta tiedän mitä tuleman pitää. Vaikka pakko kyllä myöntää, että pieni toivon kipinä elää siihen asti kunnes vuoto alkaa. Keksin jo kaikki tekosyyt laimeesta pissasta kuun asentoon, jotta saan oikeutuksen "virheelliselle" negatulokselle.

Ihmetellään! : / MR
 
MR, ei se testi välttämättä vielä näyttäis oikein - eli vielä on toivoa! =) Mun siskolla näytti testi plussaa vasta rv 7! Eli ei se aina mee normin mukaan! Näköjään meillä kaikilla on suuri tarve saada edes joku meistä raskaaksi!! Saatais toivoa koko sakki!

Mulla ei oo enää hirveetä uskoa plussaamiseen. Tietty nyt on vasta dpo 4 - jos se ovis koskaan edes oli? Vaikka munis oli 22 mm ja sain Ovitrelle piikin oireineen kaikkineen, niin voihan silti olla niin, et ovis jäi puolitiehen? Tai ei kohdannu simppoja tai muuta mutkaa matkalla.

Ei ollu kauheen fiksua lueskella kaikkea infoa netistä ja tsekata kylmää matikkaa, kun mulle sattui eteen sellanen fakta, että ” Todetuista raskauksista 10-15% päättyy keskenmenoon. Jos otetaan mukaan hyvin varhaiset keskenmenot, ns. biokemiallisest raskaudet, jopa 70% alkaneista raskauksista päätyy keskenmenoon.” Voi hittolainen, kun ei ole edes ovista varmasti... joten jos yks on ehkä saatu aikaiseksi, ei kannattais mun vielä hypähdellä. Nyt on taas jalat tukevasti maan pinnalla!

Silti, ollaanhan kaikki pian tuon parhaan 30 % -> 85-90 % joukossa! =)
 
Odottavan aika on pitkä...Perjantaina pitäis menkkojen alkaa, ja niiiin toivon, että ei alkais. Tänään vatsa ollut tosi kipeä ja alaselkä muistuttanut itsestään...Sitä toivoo - näiden merkkien päätyvän toivottuun lopputulokseen, mutta samalla mieltä kaivertaa jo pelko, että mitä jos ei taaskaan...sitten on jälleen kuukausi odotettava uudelleen....Tuntuu, että ympärillä on vain odottavia äitejä, ja tekisi kaupoissa mieli jo mennä hypisteleen vauvan vaatteita...mutta ei vielä...ei kehtaa...

Jännä itsestä huomata, kuinka omat ajatukset nyt pyörivät näin tämän asian ympärillä taukoamatta. Ja olen aina pitänyt näitä nettijuttua -ei mun juttuina, mutta täältä lukee välillä toisen ajatuksia, kuin omiaan, ja huomaa, että toisilla on ihan samanlaisia tuntemuksia...ettei tämän kanssa olekaan yksin...

Jaksamisia meille kaikille! =)
 
MR, iso :hug: Tosi harmillista! Pikaista paranemista!

Lusa, samalla tavalla mäkin ajattelin, etten sitten ainakaan hurhada vauvakuumeeseen ja vaan sekoavat ihmiset kirjoittelee netissä. =) Mutta ei näille ajatuksille mitään voi! Varsinkin kun homma ei toimikaan sormia napsauttamalla, asia saa ihan uudet mittasuhteet. Toivottavasti sulla on vain pikainen kääntyminen tällä palstalla! =)
 
MR :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

LUSA joo kyllähän me kaikki käydään ne samat tunneskaalat ja oireet läpi, toiset aikaisemmin ja toiset myöhemmin. Etkä todellakaan ole tunteidesi kanssa yksin meillä kaikilla on ihan omakohtaisesti kokemuksia niistä... valitettavasti!!

AMANDA mä myös ihan liian usein piinaan itseäni lukemalla netistä mitä tilastoja milloinkin, ihan kuin se auttais että tietää kuinka hyvä tuuri pitää käydä että tärppäisi. Ja kyllä se paikkansa pitää että tieto lisää tuskaa, olis paljon parempi ku ei olisi niin utelias että haluaa aina kaikesta ottaa selvää. Mutta minkäs ihminen itselleen mahtaa. Sovitaan kuitenkin että kuulutaan siihen hyväonnisten joukkoon jotka raskautuvat!!!

Mites sintti ja feufollet jokos teiltä saadaan vihdoin lukea hyviä uutisia!!???



Sunny ei taida kovin usein täällä käydä kun ei ole mitään ilmoitellut kuulumisiaan, sielläkin on varmaan jo joko plussattu tai aloitettu uusi kierto?
 
Voi MamaR, :hug: Tuo on ihan maailman epäreiluinta, että menkat tulee myöhässä. Alkaisivat nyt sitten edes ajallaan, niin ei tarttis turhaan piinata.

Onnea aamuyölle oviksesta! Mä olen ainakin ollut ihan lapsellisen iloinen niistä parista hymynaamasta, joita tässä about vuoden aikana olen saanut, joten ymmärrän oikein hyvin tuon viikon paras hetki-fiiliksen :)

Valitettavan tuttua tuo netistä faktojen kaivaminen... noiden edellämainittujen lisäksi olen mm kiduttanut itseäni pco-naisten korkeilla km-luvuilla. Mutta en edes laita niitä tähän, koska ei me mitään netin valetilastoja uskota, eihän! Tai ainakin ollaan ne säännön vahvistavat poikkeukset!

ON:sorry, dears, mutta täällä ei edelleenkään ole oireen poikasiakaan (korvasärkykin vähän hellitti ;-)), joten hanojen avautumista odotellaan viikonloppuna. Toissa iltana vatkasi mahassa jo niin, että kuvittelin menkkojen alkavan suorastaan etuajassa, mutta se oli väärä hälytys.

Tervetuloa kaikille uusille! On tämä yrittäminen sen verran kypsää puuhaa, että tällaisestä virtuaaliyhteistöstäkin saa kummasti voimaa.
 


Mma Ramotswe.34v.kp2/28........yk17...3*clom.
Yameliah....??v. ......kp??/28-30....yk~1,5v.....
lusa...........31v........kp??/28........yk~1 v......
Anna-79.....31v. ......kp7/28-38....yk7...1kkm
Scrat..........30v. .....kp8/28-38.....yk9...2*terol.
Tatja...........34v......kp12/28........yk 4...terol.
KattiMattis...30v. .....kp16/25........yk~2,5v...pureg. 2*inssi
Sannuli79....31v. .....kp18/30-51...yk12...1*terol.
Marienna.....30v. .....kp19/28-32...yk6...
aamuyö.......32 v......kp19/28........yk5...
Olivia-79......31v. .....kp20/27-28...yk10...
Innuli...........31v. .....kp20/25........yk15...
Viu..............30v. .....kp21/28-36...yk12...pureg.
Amanda77...33v.......kp24/33-55...yk6..1*clom.+Menop.+Ovitr.+Lug.
Sintti-79.......31v. ....kp24/23-30...yk15...
Zipuli............32v. ....kp25/29-31...yk7...3*inssi, 1.ivf
Feufollet.......34v. ....kp25/25-39...yk10...4*terol, 1.clom.
Sunny80.......30v. ....kp54/32........yk4....

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö.....30v. ..........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10.......plussa 31.5.
Smi............33v. ...........yk7 .......plussa 8.5.
Keltakaneli...32v. ..........yk~1,5v..plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Voihan äklötys mikä olo! Järkyttävä turvotus ja oksettava olo noista teroluteista! Tuntuu että kädet on ihan ku puupölkyt, ei taivu mihinkään ja särkee. Taidampa mennä vähäks aikaa vielä pötkötteleen ennen iltavuoroa :/
 
Sannuli79 : Aika jännä miten erilailla Terolutit vaikuttaa eri ihmisillä. Mulla ei tullut niistä mitään sivuvaikutuksia.
Tossa listassa on tuo yk, niin oikeastaan meillä on varsinaisesti oltu ilman mitään ehkäisyä vasta 3 kiertoa eli oisko mulla nyt sitten tällä hetkellä oikeammin yk 4. Miestä piti vähän kypsytellä vauvaa ajatellen :D Pillerit lopetin tuolloin 8/09.
 
Kiitos kannustuksesta hyvät naiset!:hug: Ei kun uutta matoa koukkuun. Aloitan huomenna Clomikierron nro 4 tupla-annoksella. Aika aukiolotutkimukseen on vkon päästä perjantaina ja seuraavan viikon alussa jo tehdään joku toimenpide tuloksesta riippuen. Sen jälkeiset kaksi viikkoa vasta piinailenkin. Yritän haalia kalenterin täyteen menoja, että pysyisi joku tolkku päässä sen aikaa.

Todennäköisyys lokaplussalle on tällä listalla jo melko hyvä ja marraskuukin voisi tuoda ainakin pari lisää. Kannatan teidän joukkueita kunnes omani on taas pelikunnossa. :)
:heart::heart:MR
 
Heippa!

Tervetuloa mukaan, uudet!! :)

En ole edes kerinnyt kotona avata konetta, niin en ole pariin viikkoon ollut nettimaisemissa. Töissäkään ei kerkiä kirjoitella, koska työ on sellaista.

Täällä kp19 menossa, aamulla toisesta vessareissusta Sofi-testiin lähes ovisviiva, mutta digitaaliseen ei vielä antanut plussaa. Ehkä huomenna, mutta toivottavasti vasta parin päivän päästä, koska:

kävin just gynellä, joka ultrasi kohdun ja munasarjat tuloksena 6mm limakalvo (lääkäri sanoi, että nafti on), mutta oli se muuten hienon näköinen. Oikealla puolella kolme isompaa ja jokunen ihan pieni follikkeli helminauhassa. Isoin 13mm (lääkäri sanoi, että nafti on tämäkin) ja vasemmalla keskikokoisia follikkeleja 3 kpl hienossa helminauhassa ja sitten niitä pieniä myöskin nauhana. Niin, että PCO-munasarjat oli lääkärin tuomio, siinä kuoren alla tököttävät rivissä. Lohdutteli, että voihan ne siitä vielä kasvaa muutamassa päivässä, nyt ei ollut mikään irtoamassa. Ja sitten se sanoi, että lääkitystä ja hormonikokeita ei tarvita, sanoi, että ei se PCO niistä kokeista mihinkään muutu. Käski laihduttaa 10 kg ja tulla puolen vuoden päästä uudelleen jos ei tärppää. Kilpirauhaskokeisiin määräsi ja sanoi, että älä tästä PCO:sta ota mitään paineita, mulla on siis se, ja sitten jotain andropäläpälpäää, jonka aion kohta googlata. Eli androgeenistä hormoonia liikaa - suurentunuttta häpykieltä, karvaa ja talirauhasia. Ja nyt alkaa sitten jumppa - lähtevät kilojen mukana pois.

Niin jotta tsemppiä teille. Ai niin, ja se lääkäri oli sitä mieltä, ettei tikuttaminen ole oikein hyödyllistä, että siittiöt yms. elää siellä kyllä. Itku oli lähellä....:(

T:lähden tästä lenkille...
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Tatja!

lusa vähän sama juttu oli mullakin. Mä lueskelin näitä palstoja jo pitkään ennen kuin aloitettiin yritys. Ei kuitenkaan käynyt mielessäkään alkaa kirjoittelemaan mihinkään. Tätäkin ketjua luin jo aikaisemmin ja tämä tuntuikin jotenkin omimmalta. On ihan mukava päästä tänne purkamaan pahinta innostusta ja ärsytystä. Ei mun mies jaksaisi kuunnella :D Se näkee nämä asiat niin eri tavalla.

MR :hug: myöhässä tulevat menkat on vihoviimeinen kiusa. Vaikka kuinka yrittäisi itseään muistuttaa niin toivo herää.

Marienna :hug: Eipä ollut mukavia uutisia. Vaikka moni on onnistunut PCOsta huolimatta raskautumaan. Kyllä me kaikki olemme niitä hyväonnisia kuitenkin. :hug: Minä ainakin haluan uskoa niin.

Ei kait se tikuttaminen oikein mihinkään autakaan, varsinkaan jos touhuilee riittävän usein. Mutta tulee itselle hyvä olo jos saa edes ovisplussan. Siihen toiseen testiin kun ei ikinä tule edes haamujen hamua. Joku sentään toimii, kun hormonit nousee ja laskee :D

( . ) Nyt on digiovistestitkin hommattu. MediStoresta tilaamalla sai muuten aika paljon edullisemmin kuin apteekista ja tulivat suht nopeasti. Odottelua odottelua...
 
MR, kiitti aamun nauruista, repesin tuolle joukkueen pelikunto-läpälle :) Pikaista pelikuntoon pääsyä vaan sinnekin suunnalle, jos vaikka tässä kierrossa tulisi voitto kotiin!

Marienna, olipa tylsiä uutisia. Kerro, mitä tuo andropäläpälä tarkoittaa, kun jotenkin kuullostaa ihan tutulta noi oireet. Tosin jos kuitenkin ovuloit, niin tilanne ei ehkä ole ihan niin masentava. Mullehan on tullut kokonaista yksi luomuovis tän yrityksen aikana, joten heti ekan gynen jälkeen tuli nappeja. Toivottavasti ovisplussa tulee ja pääsette hyödyntämään sitä viikonloppuna :)

Kiitti Scrat MediStore vinkistä, taidanpa pistää tilauksen sisään! Nuo digitestit on mulle sopivia, kun ei tarvitse tihrustaa viivoja mutta onhan ne kieltämättä vähän hintavia. Etenkin, kun ei ole mitään selkeää rytmiä, niin saa tikuttaa päivätolkulla.

ON: Ei sitten mitään. Paitsi jotain kosmista hormoonikiusaa; tuli finnit nenänvarren molemmille puolille, juuri siihen kohtaan, johon silmälasien nenätyynyt osuu. Arvatkaapa, tuntuuko mukavalta?? Siinäpä mun tän päiväiset oireet olikin. Kurjuuden maksimoimiseksi eilen oli taas illalla vähän kuumetta, mutta tänään oli pakko raahautua duuniin kahteen palaveriin. Arvatkaapa (nro 2), kuka on aika onnellinen, että viikonloppu tulee...

Itsekin olen vähän yllättynyt siitä, että minustakin on tullut palstailija. Tosin iso syy on tämä ketju, johon on sattunut ihanan täyspäistä porukkaa. Mä en kestäisi sellaista vauvaliima-tarrasukka-hempeilyä...
 
Voihan kettu mitä uutisia Marienna, mutta kuitenkin varmasti ihan hoidettavissa ja ainakin tietää syyn ja mitä sen eteen voi tehdä! Itseä ahdistaa sunnattomasti se, kun ollaan selittämättömiä eli mitään syytä ei löydy...

Mullakin on feufollet loppukierrosta aina iltasin pientä lämpöö, 37.5-37,8. Tekee inhottavan vetämättömäksi olon ja palelee...Johtunee noista miljoonista hormoneista joita itteensä pumppaa!

Mitähän meidän koeputkiaikuisille Viulle ja Zipulille kuuluu? Olis kiva kuulla onko ilmaantunut mitään oireita?

Täällä ei mitään...normikipeet tissit ja mahakin rauhottunu tiistain jälkeen. Jotain vikaa vikaa vikaa havaittavissa, koska ei tollanen tuhruilu ja kipuilu oo normaalia. Ja todellakaan en siis ajattele, että se olisi ollut joku "oire", koska oli niin aikaisessa vaiheessa kiertoa!
 


lusa...........31v........kp??/28........yk~1 v......

Mma Ramotswe.34v.kp3/28........yk17...4*clom.
Yameliah....30v. ......kp5/28-30....yk~1,5v.....
Anna-79.....31v. ......kp8/28-38....yk7...1kkm
Scrat..........30v. .....kp9/28-38.....yk9...2*terol.
Tatja...........34v......kp13/28........yk 4...terol.
KattiMattis...30v. .....kp17/25........yk~2,5v...pureg. 2*inssi
Sannuli79....31v. .....kp19/30-51...yk12...1*terol.
Marienna.....30v. .....kp20/28-32...yk6...
aamuyö.......32 v......kp20/28........yk5...
Olivia-79......31v. .....kp21/27-28...yk10...
Innuli...........31v. .....kp21/25........yk15...
Viu..............30v. .....kp22/28-36...yk12...pureg.
Amanda77...33v.......kp25/33-55...yk6..1*clom.+Menop.+Ovitr.+Lug.
Sintti-79.......31v. ....kp25/23-30...yk15...
Zipuli............32v. ....kp26/29-31...yk7...3*inssi, 1.ivf
Feufollet.......34v. ....kp26/25-39...yk10...4*terol, 1.clom.
Sunny80.......30v. ....kp55/32........yk4....

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö.....30v. ..........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10.......plussa 31.5.
Smi............33v. ...........yk7 .......plussa 8.5.
Keltakaneli...32v. ..........yk~1,5v..plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Amandalle :hug: vaikka vähän ikäviä uutisia gyneltä saitkin, niin et kuitenkaan mitään ihan murskaavia! Tsemppiä painonpudotukseen, se itsekullakin on tässä meneillään. Ja toissalta aina se helpottaa kun saa tietää jonkun syyn, se vasta inhottavaa on mitä kattiskinkin sanoi että jos syytä ei löydy niin ei löydy oikeata hoitoakaan.

(.) ei tullut tuloksia vieläkään miehen testeistä :kieh: on tainnu kirjekyyhky eksyä matkalla!!! No ens viikolla niiden on jo PAKKO tulla, tiistaina tulee kolme viikkoa testistä.

Vähän on outo olo, välillä juilii munasarjoja ja selkää ja kuvottaa, no toivottavasti se on vaan oire heräilevistä hormonitoiminnoista.

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!!! :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
KattiMattis, totta tuo "kuume" voi tosiaan olla myös ihan loppukiertoon liittyvää. Jotenkin liitin sen tähän flunssaan, joka vaan jatkuu ja jatkuu. Mutta tosiaan varmasti hormooneilla on oma vaikutuksensa, jo ihan pelkästään sillä, että kai ovuloin tässä kierrossa, puhumattakaan siitä, että kroppaan on tosiaan lpumpattu hormooneja. Tämähän on kaiketi toinen kierto koko aikana, kun ovuloin, joten ei mulla edes oikein ole käsitystä, millainen olo tässä kierron lopulla on.
Muuten sellaista pientä menkkakramppia ja rintojen arkuutta, joten viikonlopun aikana odottelen menkkoja alkavaksi. (tai no, en nyt varsinaisesti odota niitä, mutta ovat kyllä tulleet toivomattakin...)

Iloista viikonloppua! Ilmoitelkaahan plussauutisia pian! :)
 
Hei!

Näyttää siltä, ettei edellinen vastaukseni kirjautunut ollenkaan. Eli ikää on 30 ja kp 5/28-30. Sain eilen vastaukset hormonitesteihin. FSH 7.1 mlU/Ml ja LH 2.5 MlU/ml. En osaa yhtään itse arvioida mitä tuo sitten tarkoittaa kun emme ole ennättäneet lääkärille vielä tuloksia viemään. Luin jostakin, että pitäisi ottaa kp 4-7, mutta minulla otettiin kierron toisena päivänä. Voisiko se jotenkin väärentää tuloksia? Osaako joku tulkita onko luvut ihan ok??

MR onko sulla ollut taukoja noissa Clomikierroissa??

Lusa joko sä plussasit vai vieläkö tieto antaa odotuttaa?

Toivottavasti joku aloittaisi pian plussatuulet täällä ja kaikki voitais siirtyä tuonne plussanneiden puolelle!!!

Hyvää ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!!
 


lusa...........31v........kp??/28........yk~1 v......

Mma Ramotswe.34v.kp4/28........yk17...4*clom.
Yameliah....30v. ......kp6/28-30....yk~1,5v.....
Anna-79.....31v. ......kp9/28-38....yk7...1kkm
Scrat..........30v. .....kp10/28-38.....yk9...2*terol.
Tatja...........34v......kp14/28........yk 4...terol.
KattiMattis...30v. .....kp18/25........yk~2,5v...pureg. 2*inssi
Sannuli79....31v. .....kp20/30-51...yk12...1*terol.
Marienna.....30v. .....kp21/28-32...yk6...
aamuyö.......32 v......kp21/28........yk5...
Olivia-79......31v. .....kp22/27-28...yk10...
Innuli...........31v. .....kp22/25........yk15...
Viu..............30v. .....kp23/28-36...yk12...pureg.
Amanda77...33v.......kp26/33-55...yk6..1*clom.+Menop.+Ovitr.+Lug.
Sintti-79.......31v. ....kp26/23-30...yk15...
Zipuli............32v. ....kp27/29-31...yk7...3*inssi, 1.ivf
Feufollet.......34v. ....kp27/25-39...yk10...4*terol, 1.clom.
Sunny80.......30v. ....kp56/32........yk4....

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö.....30v. ..........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10.......plussa 31.5.
Smi............33v. ...........yk7 .......plussa 8.5.
Keltakaneli...32v. ..........yk~1,5v..plussa 1.4.
 

Yhteistyössä