**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**



KattiMattis........30v. ......kp8/25........yk~2,5v...pureg. 2*inssi
Sannuli79.........31v. ......kp10/30-51....yk12....1*terol.
Marienna..........30v. ......kp11/28-32....yk6......
aamuyö.............32 v......kp11/28.........yk5.....
Olivia-79..........31v. .......kp12/27-28....yk10...
Innuli...............31v. .......kp12/25.........yk15...
Viu...................30v. ......kp13/28-36.....yk12...pureg.
Amanda77........33v. ......kp16/33-55.....yk6.....1*clom.+Menopur
Sintti-79...........31v. ......kp16/23-30.....yk15....
Zipuli...............32v. .......kp17/29-31...yk7.....3*inssi, 1.ivf
Feufollet..........34v. .......kp17/25-39...yk10....4*terol, 1.clom.
Mma Ramotswe.34v.......kp23/28........yk16....3*clom.
Scrat...............30v. ......kp37/28-38....yk8.....2*terol.
Sunny80..........30v. ......kp46/32.........yk4......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö......30v. .........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6.........plussa 22.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10........plussa 31.5.
Smi............. 33v. ........yk7 .........plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ...........yk~1,5v...plussa 1.4.
 
Viu
Terveisiä punktiosta! Toimenpide meni teknisesti hyvin, vaikka jännitti kovasti ja kerran piti suoneen tuikata lisää lääkettä. Epämukavaa se oli, mutta ihan siedettävää, hammaslääkärikärvistely on pahempaa ja kestää aina kauemmin.

Mies oli tosi urhea kädestäpitäjä ja kehui mua kun olin niin reipas! Saatiin klinikalla aamupalaa ja tieto, että saaliiksi tuli kuusi munasolua. Kaksi niistä näytti mahdollisesti hieman epäkypsiltä, eli saa nähdä, kuinka montaa kannattaa edes yrittää hedelmöittää. Huomenaamulla soittavat klinikalta heti kahdeksalta, moniko on hedelmöittynyt. Ja sekös meitä nyt jännittää!

Kotona oltii jo puolenpäivän aikaan ja nyt olen lähinnä köllötellyt. Olo on vähän kurja, vatsaa vihloo ja jomottaa, mutta ei sietämättömästi. Mies on kasannut ympärilleni naistenlehtiä, viinirypäleitä ja suklaata ja untuvapeittoja, joten eiköhän tästä selvitä. Huomista ja sitten perjantaista siirtoa odotellen!

Muakin ihmetyttää, mitä Sannulille kuuluu, kirjoittelehan jotain :hug:
 
Hei kaikille pitkästä aikaa. Olen ollut todella kiireinen viimeiset pari viikkoa eikä ole oikein energia riittänyt tänne kirjoitteluun, vaikka olenkin aina välillä käynyt kurkkimassa teidän kuulumisia. Vähän on ollut kyllä huono omatunto siitä, että Sannuli on yksin joutunut päivittämään listaa... :(

(Jos muuten feufollet haluat joskus toimia päivittäjänä, se käy helpoiten niin, että painat "Lainaa"-nappia edellisen listan kohdalla ja sitten vaan poistat lainatun tekstin alusta ja lopusta QUOTE-tagit ja päivität kiertopäivät ym. siihen samaan listaan.)

Täällähän on monilla taas jännät paikat... Onnittelut Amandalle ja zipulille hienoista munasolusaaliista. Ja kovasti peukkuja myös Viulle - toivottavasti punktio "kantaa hedelmää"! :D

Omasta navasta sen verran, että meillä oli vihdoin eilen käynti Väestöliitossa. Lääkäri oli varsin optimistinen, koska olemme molemmat nuoria ( :D ) ja perusterveitä, mutta tietysti kaikki testit on vielä tehtävä, jotta selviää, onko jossain jotain häikkää. Mulle tehtiin jo ultra, jossa todettiin että limakalvot on hyvän näköiset ja olen juuri ovuloinut (keltarauhanen oli kuulemma kuin suoraan oppikirjasta). Toisesta muniksesta valitettavasti löytyi kysta, mutta lääkärin mukaan se saattaa kadota sieltä itsekseen, joten mitään syytä huoleen ei vielä ole... Ensi kierrossa pitäisi siis marssia verikokeisiin ja uudestaan ultraan, jossa toivottavasti kystaa ei enää löydy.

Eli meilläkin on edessä lisää odottelua... En ehtinyt tässä kierrossa tikuttaa ovista, mutta pupuiltua on tullut silti, joten erinomaisella tuurilla plussaaminenkin voisi ehkä olla mahdollista. Vaikka todennäköisemmältähän se tuntuu, että päästään niihin testeihin saakka.

Aurinkoista viikkoa kaikille, ja muistakaahan päivitellä kuulumisianne! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Wau! Monilla on nyt niin paljon jännäiltävää, että pakko jo jotain tapahtua!! Hurjasti onnea meille kaikille! Mäkin olin tänään kintut levällään lekurilla ja yks kypsä munis löytyi ja toinen rupusempi. Inssi huomenna, irrutuspiikki otetaan vasta inssin yhteydessä, että en tiedä mitä sillä meinas...pelkäskö, että karkaa ennenaikojaan...mene ja tiedä, eiköhän ne simpat kumminkin pysy jonkin aikaa hengissä vaikka se munis ei heti irtoiskaan. Täytyy vaan yrittää luottaa lääkäriin!
 
Kiitos kaikille huolenpidosta :heart:

Hienoa viu, zipuli ja sintti kerrankin hyviä uutisia, nyt vaan peukut pystyy että solut jaksavat sinnitellä loppuun asti!!!

Tänne ei oikeastaan kuulu mitään uutta niin en ole jaksanut kirjoitella. Miehen simbatestien tulosta odotellaan (pitäisi varmaan tulla viikon sisällä). Ensi maanantaina otan ekan terolutin ja ehkä huomenna rupean tikuttelemaan ovista. Nyt on vähän sellainen olo että tää kierto ollaan ja ihmetellään ja toivotaan ettei niissä miehen simboissa ole vikaa. Kyllä muuten tipahdin taas maanpinnalle kunnolla kun kuulin että miehen ex odottaa lasta, jotenkin arvasin että se tapahtuu heille ennen kuin meille ja olin tavallaan varautunut siihen, mutta silti se tieto veti mielen matalaksi :ashamed:

Olen muuten huomannut että mulla pätkii ajatukset ja muisti nykyään ihan koko ajan, saatan lähteä toiseen huoneeseen enkä lopulta muista mihin olin menossa... Ja töissäkin joku työkaveri saattaa puhua pitkät pätkät enkä muista myöhemmin yhtään mitä hän on puhunut! Pitäis yrittää taas unohtaa koko vauvaprojekti, mutta kun ei PYSTY!
 


KattiMattis........30v. ......kp9/25........yk~2,5v...pureg. 2*inssi
Sannuli79.........31v. ......kp11/30-51....yk12....1*terol.
Marienna..........30v. ......kp12/28-32....yk6......
aamuyö.............32 v......kp12/28.........yk5.....
Olivia-79..........31v. .......kp13/27-28....yk10...
Innuli...............31v. .......kp13/25.........yk15...
Viu...................30v. ......kp14/28-36.....yk12...pureg.
Amanda77........33v. ......kp17/33-55.....yk6.....1*clom.+Menopur
Sintti-79...........31v. ......kp17/23-30.....yk15....
Zipuli...............32v. .......kp18/29-31...yk7.....3*inssi, 1.ivf
Feufollet..........34v. .......kp18/25-39...yk10....4*terol, 1.clom.
Mma Ramotswe.34v.......kp24/28........yk16....3*clom.
Scrat...............30v. ......kp38/28-38....yk8.....2*terol.
Sunny80..........30v. ......kp47/32.........yk4......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö......30v. .........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6.........plussa 22.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10........plussa 31.5.
Smi............. 33v. ........yk7 .........plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ...........yk~1,5v...plussa 1.4.
 
Viu
Päivitystä: meillä meni aamu kauhunsekaisissa tunnelmissa. klinikalta luvattiin siis soittaa heti kasilta hedelmöittymisestä ja tuijotin puhelinta suunnilleen seiskasta asti. No puoli yhdeksältä olin tällä tekniikalla täysi hermoraunio ja soitin itse klinikalle miehen yrittäessä rauhoitella minua.

No, kuudesta solusta kaksi oli ollut epäkypsiä, eikä hedelmöittämistä edes kokeiltu, yksi oli hedelmöittynyt epänormaalisti, mutta kolme oli hedelmöittynyt sitten ihan normaalisti! Harmittaa tietysti tuo kato, mutta pelkäsin jo pahinta, eli iloisia ollaan meidän kolmesta alusta. Nyt jännään tietysti kamalasti jakautumista, siirto olisi huomenna yhdeksältä, lupasivat soittaa, jos jotain hälyttävää tapahtuu. Nyt sormet ja varpaat ristissä ja pystyssä, että päästään liittymään piinailijoitteen listaan.

Sannuli ja Sintti: voimia odotteluun ja salaisia toiveita yllätysluomuplussasta kanssa :hug:
Zipuli: kerro kerro jakautumisuutisia!!!
 
Waaauuu, nyt on yhtäkkiä sutinaa! Johan alkoi tapahtumaan. On tosi kiva lukea teidän juttuja, itse todennäköisesti hiihtelen punktiot ja muut kohta perästä. Jos ei näillä hoitomäärillä ennen joulua ole puolet maha pystyssä, niin syön... ainakin joulukinkkua tai jotain.
Nyt vain kärsin piinaviikkoa ja yritän olla lankeematta "oireisiin", ei ne ole ennekään mitään merkinneet. Siskolleni sain vihdoin kerrottua klinkka-asioinnistani ja vahvistuksen sille, että heidän lapsettomuutensa merkittiin miehestä johtuvaksi.
Peukut pystyssä jakautujille ja irrottelijoille ja testaajille ja ja ja.... Seuraan innolla teidän menoa! :popcorn: MR
 
Huii...kaikki 5 olivat lähtenee jakautumaan. :D Tänään niistä valittiin yksi ja loput pakastettiin. Yhteen olkeen oli aina laitettu kaks alkiota, joten saa nähdä miten se sit menee kun ne sulatetaan. No mut anyways tänään oli siis alkionsiirto. Aika tukala siinä oli maata ku rakko oli niin täynnä, mut se tosiaan helpotti kun sai olla selällään. Sain kokoajan monitorista nähdä miten matka kohtuun eteni...se oli niin jännittävää. Pieni valkonen pallo sinne jäi ja ruisku poistui takavasemmalle. Nyt on sitten arvokas kyytiläinen mukana. =) Sanoinkuvaamaton tunne. Toivottavasti se kiinnittyy ja pysyy mukana loppuun saakka.
Viu nyt on näköjään jännät paikat teilläkin. Tiedän miten hermoja raastavaa on odotella sitä tietoa hedelmöitymisestä ja jakautumisesta. Oikein oikein paljon onnea huomista siirtoa varten. :hug: Ja myös muille kuumeilijoille, nyt tuntuu tosiaan tapahtuvan monella suunnalla.
Kattismattis miten inssi meni?
 
Viimeksi muokattu:
Siis wau mitä säpinää täällä on!! Toivottavasti alkaa tulemaan tuloksia itse kullekin!=)

Mä kävin eilen ultrassa ja 13mm follikkeli siellä köllötteli oikeella puolella.. Nyt on tavallaan "kilpajuoksua" oviksen kanssa.. Jos tikutan LH huipun huomen aamulla, tehdään inssi vielä huomenna iltapäivällä. Jos huippu lauantaina, ovis "pitää" hyödyntää luonnollisin keinoin (mikä on sekin ihan mukavaa...:D) ja jos huippu sunnuntaina, inssi maanantaina.. Jännittävää!

Kaikille kauheesti tsemppiä ja hermoja ja positiivisia ajatuksia!! :heart:
 
KattiMattis........30v. ......kp10/25........yk~2,5v...pureg. 2*inssi
Sannuli79.........31v. ......kp12/30-51....yk12....1*terol.
Marienna..........30v. ......kp13/28-32....yk6......
aamuyö.............32 v......kp13/28.........yk5.....
Olivia-79..........31v. .......kp14/27-28....yk10...
Innuli...............31v. .......kp14/25.........yk15...
Viu...................30v. ......kp15/28-36.....yk12...pureg.
Amanda77........33v. ......kp18/33-55.....yk6.....1*clom.+Menopur
Sintti-79...........31v. ......kp18/23-30.....yk15....
Zipuli...............32v. .......kp19/29-31...yk7.....3*inssi, 1.ivf
Feufollet..........34v. .......kp19/25-39...yk10....4*terol, 1.clom.
Mma Ramotswe.34v.......kp25/28........yk16....3*clom.
Scrat...............30v. ......kp39/28-38....yk8.....2*terol.
Sunny80..........30v. ......kp48/32.........yk4......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö......30v. .........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6.........plussa 22.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10........plussa 31.5.
Smi............. 33v. ........yk7 .........plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ...........yk~1,5v...plussa 1.4.
 
No ei tuo päivitys ihan tuubiin mennyt (mihis tuo kuva ja otsokko jäi...) mutta yritys oli ainakin hyvä...

Zipuli, voi kun se nyt kiinnittyisi siellä. Ompas jännittävää!
Tsemppia Olivialle hienon follikkelin hyödyntämiseen, luomuna tai inssillä!
Viu ja Kattimattis, mitäs sinne kuuluu?

ON: varasin ultran seuraavan kierron alkupuolelle. Jos se taas näyttää ei-oota, niin varaan ajan klinikalle jatkotutkimuksiin. Tämä kierto taitaa mennä sairastaessa, tuskinpa tuolla mikään hedelmöittyy saati kiinnittyy, kun olen ollut kipeänä jo viikon. Mutta eihän tämä flunssa viikkotolkulla voi kestää, joten seuraavassa kierrossa sitten täsmäisku... :p
 
Viu
Voi että Zipuli, nyt arvokas lasti tiukasti kiinni. Ihan nappiin on teillä hoito mennyt, hirmu saalis pakkaseen, onnea kovasti :heart:

Meillä myös siirto takana - päästiin sentään sinne asti, se on juhlan aihe. Valitettavasti yksi kolmesta hedelmöittyneestä ei ollut lähtenyt jakautumaan ja toinen oli kolmesoluinen kakkosluokan alkio. Yksi saatiin top-alkioita ainoastaan ja miehen siittiömäärä oli hälyttävän pieni :(

Tietysti tärkeintä, että saatiin edes se yksi huippuluokan alkio, mutta arvatkaas mikä yllätys meitä odotti? Alkioita siirrettiin kaksi :eek: Toinen kun oli vähän heikompilaatuinen, ei olisi ehkä selvinnyt pakastuksesta, joten ei sitä ressukkaa yksi alettu pakastaa ja meidän oma mielipide oli ehdottomasti, että molemmat kyytiin! Nyt vaan odotellaan, virallinen testipäivä on 31.10. Olen ihan onnesta ja kauhusta sekaisin, voi kunpa.... :saint: Pitäkäähän tytöt peukkuja, että Pilli ja Pulla tarraavat molemmat tiukasti kiinni! Tukihoitona meillä on lugesteron ja lääkärin luvalla epävirallinen miniasperin, foolihappo ja vitamiinit. Iiks!

Viu ja pullanmurut, piinapäivä 0.
 
Zipulilla ja Viulla on hyvin pullat uunissa! Nyt vaan jaksamista armottoman jännittämisen kanssa!!

Näkyikö Olivian tikussa vielä ovisplussaa?

Eilinen inssi meni hyvin, follikkeli oli jo 25 mm! Oli alkanu jo muuttaman muotoaan eli ovis tuloillaan, mutta silti niin veetuttaa koska tuntemusten mukaan se ei oo vieläkään irronnu...Pregnylin laitoin eli varmaan tän päivän puolella viimestään irtoo, mut miks tää menee aina stressistä toiseen?? Lääkäri sano, että hyvät lähtökohdat ja hoitsun mukaan siimikset elää kaksi-kolme vuorokautta pesun jälkeen...MUT SILTI!! AAAARGH! Mä en kans osaa iloita enää mistään asiasta näissä hoidoissa, huh huh!
 
Viu, hitsi et teillä on jännät paikat!!! Harmi, että siirto ei menny parhaalla mahdollisella tavalla. Mutta onneks on nyt ainakin yksi vahva kyytiläinen mukana! Pidän hurjasti peukkuja, että se on tosi tosi sisukas! =)

Sintti, hienoa että lääkärin uutiset oli hyvät ja että selvittely etenee! Sillä välin voi kuitenkin tapahtua vaikka mitä... =) Tsemppiä!

Kattimattis, voi hitsi mitä piinailua! Eihän sitä tiedä, miten ja millon se irrotuspiikki tehoaa! Toivottavasti ovis on vauhdilla tulossa tai tullut, niin kaikki menee nappiin!

Sannuli, olispa testitulokset hyviä! Onnea sillä välin ovistestailuun. Voisko muistin pätkiminen olla stressiä? Mulla ainakin menee aina pää sekaisin, kun on kiirettä ja väsymystä. Taitaa siinäkin päteä se, että kuuma ilma nousee ylös. =)

MR, hui miten jännät viikot sullaKIN edessä! Joo, vaikeaa pitää pää kylmänä ja olla kuuntelematta joka ikistä oiretta suuntaan ja toiseen.

Feufollet, älä vielä luovuta! Kaikki on mahdollista flunssasta huolimatta!

Omaa napaa sen verran, että Ovitrelle-irrotuspiikki isketty eilen, mut ei oikeestaan oo ollu mitään tuntemuksia. Ehkä jotain tosi pientä nippailua vatsassa. Nännit on kyllä arat ja turvonneet - en tosin tiedä, mihin se liittyy? Alakerta on kuivaa, kuivaa, joten voiko ovis oikeesti olla parhaillaan käynnissä? Tai jos on, ei mun limikset niin kauheen vastaanottavaisia ole. :( Mulla oli kohdun limakalvo vain 6 mm ja pitäis kait olla 8-10 mm tässä vaiheessa. Pelkäänpä, että tämä kierto menee harjoitellessa. Lääkäri sanoi, että limis kasvaa usein, kun hoitoja jatketaan. Mut kunpa se olis jo nyt riittävä! No, yritystä on ainakin päivittäin! ;)

Hauskaa, miten monella on tällä viikolla tapahtunut jänniä asioita ja seuraavat kaks viikkoa sit piinaillaan kimpassa. Pitäkää hatuistanne kiinni!
 
Amanda Mulla ainakin kipeet nännit viittaa ovikseen tai siis siihen et se olis ohi. Mulla kans ollu aikas kuiva kausi, mut lääkäri kuitenkin puhui hyvistä ovislimoista...hmmm...ne on vaan tainnu jumittua johkin matkalle :D Mulla limakalvo 7,5 eli ai mikään mahtis, mut vissiin ihan ok, pregnyl taitaa sitäkin kasvattaa ja mahdolliseen kiinittymiseen mennessä ehtii vielä paksuuntua!

Just, kun pääsin sanomasta niin oviskivut alko eli tasan vuorokausi inssistä, toivotaan et joku sitkeä sissi olis hengissä ja varmistella täytyy tietysti kotona! :p
 
KattiMattis, kiitos rohkaisusta! Ai hitsi miten helposti vaipuu negaation puolelle... Keskiviikkona olin ihan fiiliksissä, kun tuli hyviä uutisia, mut sit alkaa jo spekuloimaan, et mahtaakohan kaikki mennä nappiin. No, ei pidä luovuttaa! Hienoa, et oviskivut alkoi! Eiköhän ne kaverit oo siellä vielä odottamassa ja hyvissä sielun ja ruumiin voimissa! =) Tsemiä!!
 
Heippa,

aina välillä käyn teidän piinailua kurkkimassa, ihanaa että on alkanut tapahtua, pidän peukkuja että kaikilla olisi jouluna pikku kyytiläinen mukana :)

Erityisesti tsemppihaleja Zipuli ja Viu :heart:
Ja toki kaikille muillekin pidempään yrittäneille, tiedän niin hyvin mitä se jokakuinen piina ja stressi ja pettymykset tekee mielelle... Kunpa pääsisitte pian kaikki masua kasvattelemaan :)

Täällä pikkumies möyryää mahassa hurjasti, soisin tämän ilon niiiiiin mielelläni teillekin!

Rae
 
KattiMattis en bongannut vielä tänä aamuna ovista, toivottavasti tää olis kanssa pitempi kierto (edellisessä ovisplussa kp16) ja pääsis maanantaina inssiin.. Tänään kuitenkin varmuuden vuoksi heiluteltu peittoa...;)
Menikö siinä inssissä miten kauan? Oliko sulla mitään tuntemuksia? Pidän kovasti peukkuja pystyssä, että inssi tuottaa toivotun tuloksen!

Viu ja Zipuli ihan tosi jännittävää!! Pidän myös teille niin paljon peukkuja kun vaan voin!=)

Rae mukava kuulla sun kuulumisia! Ihanaa odotusta! Nauti joka hetkestä!:heart:

Edelleen siis kaikille kovasti tsemppiä ja talvisen raikasta viikonloppua kaikille piinailijoille!! Nauttikaa ja yrittäkää olla stressaamatta liikoja! (Yritän itsekin noudattaa neuvojani... hih..)
 
Jännittäviä aikoja täällä eletään :D paljon paljon paljon hyvää onnea mukaan kaikille!

Kertokaahan askel askeleelta mitä tapahtuu! Nyt kyllä saadaan plussa sade tänne!!!
+ ++ ++ :whistle:

Tänään on kp2, venyi taas kerran kierto pitkäksi, ettei varsinaisesti edes menkat harmita. Pääsee ainakin uuteen yritykseen! :D
 
Huh, ovis oli ja meni ja nyt vaan taas vähän odotellaan!!:kieh:

Olivia inssissä ei menny kun 10-15 minuuttia eikä oikeestaan tuntunu miltään ehkä pikkasen vihlas ihan alkuun. Maha ei ollu sen jälkenkään yhtään kipee. Edelliskerralla särki mahaa pari tuntia inssin jälkeen, mut sillon jouduttiin vähän sorraamaan...Toivotaan, että ovisplussa tulis vasta huomenna!!

Meillä on nyt monella piinailuviikot käynnissä samaan aikaan, hyvä niin saadaan hourailla tuhansista "oireista" tänne yhdessä!!
 


Anna-79......31v. ..........kp 2/30........yk7.........
Scrat...............30v. ......kp3/28-38....yk8.....2*terol.
KattiMattis........30v. ......kp11/25........yk~2,5v...pureg. 2*inssi
Sannuli79.........31v. ......kp13/30-51....yk12....1*terol.
Marienna..........30v. ......kp14/28-32....yk6......
aamuyö.............32 v......kp14/28.........yk5.....
Olivia-79..........31v. .......kp15/27-28....yk10...
Innuli...............31v. .......kp15/25.........yk15...
Viu...................30v. ......kp16/28-36.....yk12...pureg.
Amanda77........33v. ......kp19/33-55.....yk6.....1*clom.+Menopur
Sintti-79...........31v. ......kp19/23-30.....yk15....
Zipuli...............32v. .......kp20/29-31...yk7.....3*inssi, 1.ivf
Feufollet..........34v. .......kp20/25-39...yk10....4*terol, 1.clom.
Mma Ramotswe.34v.......kp26/28........yk16....3*clom.
Sunny80..........30v. ......kp49/32.........yk4......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö......30v. .........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10........plussa 31.5.
Smi............. 33v. ........yk7 .........plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ...........yk~1,5v...plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Voi Anna todella surullista! Otan osaa!:hug: Mutta ihanaa, että olet päässyt asian yli. Ei varmasti ole ollut helppoa! Nyt vaan uutta yritystä kehiin!

Mulla pärähti aamulla ovistikkuun hymynaama, eli inssi jää nyt sitten tässä kierrossa, mutta peittoja heilutellaan ihan normaaliin tahtiin.. =) Ja tietenkin olen onnellinen oviksesta!:cool: Voihan se olla, että inssiä ei tarvittaiskaan, eli jos se tästä nyt tärppäis! (Vaikka jotenkin on sellainen olo, et miks se nyt tärppäis, kun ei oo yhdeksään kuukauteen tärpänny...):ashamed:

Ihanaista lauantai-iltaa kaikille!:wave:
 
Anna :hug: ikävä kuulla että teillä kävi niin!!! Tervetuloa jokatapauksessa tänne seuraamme! Vaikka keskenmeno onkin hirvittvän kamalaa, kuitenkin postiivista on ainakin se että tiedät että raskautuminen on teidän kohdalla mahdollista! Itsellä kun ei siitäkään ole mitään takuita.

Harmi Olivia että inssi jää nyt väliin, mutta onhan se luomuvauva kuitenkin teilläkin vielä mahdollista! Peukut pystyyn!!!

Kattimattis: juu saadaan taas porukalla keksiä korviemme välissä vaikka mitä "raskaus" oireita ;) no toivottavasti edes jollain ne oireet olisi tässä kierrossa ihan niitä oikeita.

Rentouttavaa lauantai-iltaa kaikille!!! Tää lähtee nyt lämmittämään saunaa!!
 

Yhteistyössä