**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

KattiMattis, :hug:
Scrat, peukkuja sinne vielä.... alkaa mennä jännäksi :)

Mama R, jos oikein ymmärsin, niin olet ovuloinut mutta kuitenkin clomiannosta lisättiin? Miksi? Vai ymmärsinkö väärin... toivottavasti saat reissun siirrettyä oviksen tieltä pois! :)

Amanda, mä luin, että Clomien jälkeen ovulaatio tulee tyypillisesti 5-9 päivää viimeisen napin jälkeen, joten voi hyvin olla, että sulla jotain siellä kasvaa jo! Tosin itseänikin epäilyttää, ettei tässä mitään ole tapahtumassa, kun ei mitään pienimpiäkään merkkejä siihen suuntaan. Mulla ei siis tässä kierrossa ole seurantaultraa, joten koitan bongata mahdollisia vaikutuksia ovistesteillä.

Mulla siis takana 4 terolut-kiertoa ja nyt eka clomikierto.
 
Halitus Kattismatille ja Scratille paljon paljon onnea matkaan...ollaan hengessä mukana!

Mulla olla oli maanantaina ultra ja 7 follikkelia löytyi...tänään oli toinen ultra ja nyt näkyi 11. =) Ne oli kooltaan 10-18 mm. Ehtivät vielä vähän kasvaa kun maanantaina on punktio. Se kyllä jännittää kovasti, mut mitäpä sitä ei unelmansa eteen tekisi. Piikitykset on menny oikein hyvin...ei se kivaa oo, mut kyl sen kestää. Tänään ja huomenna ois vielä viimeset pistokset puregonia ja orgalutrania. Ja sit lauantaina iltana pregnyl -irrotusppiikki. Vatsassa on tuntunu sellasta pientä "kupruilua" ja on sellanen turvonnu olo, mut muuten on kyllä menny ihan mukavasti.

Hoidot: 3 inssiä ja nyt eka ivf.
 
KattiMattis iso :hug:!!

Scrat peukut on pystyssä!!

Mullahan on sellainen tilanne, että mä ovuloin ja kierto on tähän saakka ollut tosi säännöllinen, eikä pitäs siis olla mitään vikaa, mutta ei vaan tärppää... Eli mä en syö mitään hormooneja (ainakaan vielä). Ollaan miehen (ja lääkärin) kanssa päätetty, että kokeillaan yks inssi ja jos ei tärppää ni sit ivf.. Miehen simpathan oli muuten ok, mutta vaan kolme % on oikeen mallisia, joka saataa aiheuttaa sen, että ne ei pääse perille...
 
Pelkkää omaa napaa tänään. Ahdistava piina käynnissä.:D

Rinnat ehkä kipeämmät kuin eilen. Muuten ei mitään oireita. Kävin tänään ostamasta testin. Onneksi niitä ei ole ollut kotona, muuten olisin jo testannut kauan sitten. Huomenna oletettu dpo 14 ja ffn mukaan ensimmäinen päivä jolloin kuukautiset ovat "myöhässä" (paras arvio kun itse en tiedä :D). Jos ovat alkaakseen alkaisivat nyt ennen huomisaamua. En tahdo tehdä taas negatiivista testiä. :kieh:
 
Uuuuh Scratilla on niin jännät paikat! Ootkohan malttanu nukkua, kun testi polttelee kaapissa?;) Toivotaan kahta viivaa!!!

Hienosti Zipulilla munikset kasvanu! Toivottavasti mullakin isompi lääkeannos tehois seuraavaa inssiä varten ja kasvais kaks munista!
 


KattiMattis........30v. ......kp3/25........yk~2,5v...pureg. 2*inssi
Sannuli79.........31v. ......kp5/30-51....yk12....1*terol.
Marienna..........30v. ......kp6/28-32....yk6......
aamuyö.............32 v......kp6/28.........yk5.....
Olivia-79..........31v. .......kp7/27-28....yk10...
Innuli...............31v. .......kp7/25.........yk15...
Viu...................30v. ......kp8/28-36.....yk12...pureg.
Amanda77........33v. ......kp11/33-55.....yk6.....1*clom.
Sintti-79...........31v. ......kp11/23-30.....yk15....
Zipuli...............32v. .......kp12/29-31...yk7.....3*inssi, 1.ivf
Feufollet..........34v. .......kp12/25-39...yk10....4*terol, 1.clom.
Mma Ramotswe.34v.......kp18/28........yk16....3*clom.
Scrat...............30v. ......kp32/28-38....yk8.....2*terol.
Sunny80..........30v. ......kp41/32.........yk4......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö......30v. .........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6.........plussa 22.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10........plussa 31.5.
Smi............. 33v. ........yk7 .........plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ...........yk~1,5v...plussa 1.4.
 
Scrat, voi harmin harmi... Mutta eihän se testi vielä oo ihan satavarma? Toooosi paljon toivoin sun plussaa, ihan jo meidän kaikkien puolesta! Olis vaan niin ihanaa, jos joku plussais! Vaikka itsellä "vasta" 7 kuukautta yritystä takana, sekin tuntuu jo pitkältä...

Zipuli, hienoa, että kasvua tapahtuu - pidän peukkuja sama suunta jatkuu loppuun saakka ja irrotuspiikki toimii täysillä! Mua vähän jänskättää piikitys - onko se sujunu teillä muilla hyvin? Nyt melkein toivois, et olis enemmän mahamakkaroita. =)

Omanapa, ultrassa käyty tänään ja kaks follia oli kasvanut 10 millisiks eli ei riittävästi ovulaatioon, mutta kasvua kuitenkin ja oikeaan suuntaan. Nyt sain Menupur-reseptin ja kolme piikkiä pitäis ottaa joka toinen päivä. Ens viikolla taas ultra. Lääkäri sanoi, et ilman Menopuria munikset ei kasvais riittävän isoiks, koska nyt pitäis olla kasvua jo enemmän. Vaikka rahaa palaakin, on silti kiva, että seurataan tarkkaan ja saa täsmädropit tähän kiertoon. Eli odottelu ja munisten kasvattelu jatkukoon...
 
Viu
Hieno tulos zipuli!
Monet oli kyselleet minun kuulumisia, kiitos kun välitätte! Tiistain ultra olikin ihan järkytys, folleja oli 5 ja ne oli ihan pieniä. hoidon keskeyttämistäkin harkittiin. Päätettiin kuitenkin isontaa annosta ja torstaina järkeviä folleja 6 ja olivat kasvaneet. Tulos voisi toki olla parempi, mutta näillä näkymin punktio on ensi keskiviikkona ja siirto perjantaina. Toivotaan että kasvavat munaset siihen mennessä, olo on ainakin erittäin tukala, maha pömpöttää ja kaikki tärinä sattuu.

Hirveätä vuoristorataa on ollut tämä hoito, luultiin että munat kasvais hyvin ja tulos olikin laiha. Klinikan syysloma viikolla 42 painaa myös päälle, eli aikataulu meni todella tiukaksi ja kiristi hermoja lisää. Itse piikitys on sujunut hyvin ja tunnelmat on odottavaiset.
 
Voi harmitus Scrat...Typerää...: /

Amanda Kyllä se piikittely hyvin lähtee sujumaan, kun ekan jälkeen huomaa miltä se tuntuu. Mullakin tänään edessä taas kierron eka piikki!

Viu eihän sieltä tarvita, kun yks tai kaks solua, jotka lähtee kasvamaan! Eiköhän kuudestakin saada ihan hyvä saalis! Tsemppiä punktioon!
 
Viimeksi muokattu:
]


KattiMattis........30v. ......kp4/25........yk~2,5v...pureg. 2*inssi
Sannuli79.........31v. ......kp6/30-51....yk12....1*terol.
Marienna..........30v. ......kp7/28-32....yk6......
aamuyö.............32 v......kp7/28.........yk5.....
Olivia-79..........31v. .......kp8/27-28....yk10...
Innuli...............31v. .......kp8/25.........yk15...
Viu...................30v. ......kp9/28-36.....yk12...pureg.
Amanda77........33v. ......kp12/33-55.....yk6.....1*clom.+Menopur
Sintti-79...........31v. ......kp12/23-30.....yk15....
Zipuli...............32v. .......kp13/29-31...yk7.....3*inssi, 1.ivf
Feufollet..........34v. .......kp13/25-39...yk10....4*terol, 1.clom.
Mma Ramotswe.34v.......kp19/28........yk16....3*clom.
Scrat...............30v. ......kp33/28-38....yk8.....2*terol.
Sunny80..........30v. ......kp42/32.........yk4......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö......30v. .........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6.........plussa 22.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10........plussa 31.5.
Smi............. 33v. ........yk7 .........plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ...........yk~1,5v...plussa 1.4.
 
Morjensta!

Työmatka siirretty onnistuneesti seuraavan ovulaation jälkeiselle viikolle! :) Kaikkee sitä kans joutuu...
Feufollet: Clomit määrättiin mulle alunperin voimistamaan hormonien toimintaa, joiden arveltiin toimivan ainakin joten kuten itsessäänkin. Lääkeinfon sivuilta lainattua: Klomifeenin vaikutukset perustuvat sen antiestrogeenisuuteen, minkä vuoksi munasolun irtoamista estävä vaikutus poistuu ja estrogeenieritys lisääntyy...
Verikokeiden mukaan hormonit toimii, mutta nyt tuolla klinikalla oltiin sitä mieltä, että vain yksi kypsyvä munasolu pitää onnistumisprosentin edelleen kovin alhaalla. Samoin olen itse havainnoinut, että ovuloin vain vasemmalla puolella, vaikka lisähormoneja olen saanutkin. Mullahan molemmin puolin munasarjoja asustelee dermoidi joka mahdollisesti estää oikealla puolella munarakkuloiden kasvun kokonaan. Ja nyt kun testataan johtimien aukiolo ja tuloksesta riippuen valitaan hoitomuoto heti samaan ovulaatioon, on parempi, jos on pari munista kypsymässä, mikäli niitä pitää sieltä kerätä. Huh, olipa pitkästi selitetty.

Olipa hyvä idea ruveta laittaan noita hoito/lääkeinfoa listaan mukaan. Kätevää kysellä kaikkea mitä mielessä pyörii ja vertailla "käyttäjäkokemuksia".

Clomeista muuten vielä sen verran, että ainakin omalla kohdallani kk-vuoto on lisääntynyt hieman ja ultrassa näytti olevan ovulaation aikaan paksu kohtulimis odottamassa. Olen nim. käsittänyt, että joillakin on ollut aivan päinvastaisia vaikutuksia.

Mahtavaa sunnuntaipäivän jatkoa, käykää kävelyllä haistelemassa syksyä! :hug: MR
 
Viimeksi muokattu:
Piikittelyt on sujunu ihan hyvin! Ei ollu niin paha nakki kuin luulin! Pientä mahanippailua ollut, mut mistä sitä tietää, onko se vain jotain ihan tavallista ja vatsalaukku siellä vain mourii viikonlopun aterioita... =) Mut kunpa olis munisten kasvua!!

Pieni morkkis on eilisestä juhlinnasta... Tuli juotua jonkin verran¨ja syötyä päälle aika paljon makeeta ja nyt mietin, et vaikuttaakohan alkoholi jotenkin munisten kasvuun tai onko muuten haitallista? Oon lukenu, että alkoholi nostaa naisellakin testosteronitasoja ja mulla kun on todennäköisesti matalat estrogeenitasot, niin toi ei varmasti oo hyväks. No, mahdolliseen ovikseen on vielä aikaa, joten toivotaan, ettei vaikuta. Piti ottaa iisisti, mutta jotenkin tuli naukkailtua aika paljon viiniä kaverin bileissä - en vaan jaksa miettiä tätä vauva-asiaa koko ajan...

Plussarikasta alkavaa viikkoa kaikille! =)
 
Viu, pidetään peukkuja kovasti, että follit ottavat kasvupyrähdyksen!
Amanda, toivottavasti piikittelyt tuottaa toivotun tuloksen. Ehkä nyt ei kannata liikaa morkkista tuntea yhdestä juhlaillasta. Jos sen vaikutus niin suuri olisi niin musta tuntuu, ettei tässä maassa paljon lapsia syntyisi... no joo, ymmärrän kyllä, mitä ajattelet, mullakin on morkkis kun on tullut syötyä liikaa viljaa ja sokera viime päivinä vaikka tiedän, että se ei todellakaan tee mulle hyvää.
Kiitti selityksestä, Mama R! Ja hienoa, että työmatka siirtyi =) Nyt vaan peukut pystyyn!

ON: Ovis bongattu sunnuntaina (ja hyödynnetty ;-) )! \o/ Olisi kyllä ilman testejä jäännyt bongaamatta, ehkä nyt jotain limoja oli havaittavissa mutta ei mitään ihmeempää, ei mitään nippailuja tms. Jotain siis nappien avulla tapahtuu, mikä on positiivista. Koitan kyllä ladata kasan jäitä hattuun, sillä eihän tämä nyt tarkoita vielä mitään muuta kuin että on edes teoreettinen mahdollisuus tulla raskaaksi; vaikka ovuloisin normaalisti niin vuodenkin yrittäminen on vielä "normaalia"... koitan siis olla positiivisella mielellä oviksesta ja toivon, että edes tässä seuraavan viiden kierron aikana tärppää, ettei tarvitse siirtyä seuraaviin hoitoihin... (ja tietty, että clomit saavat oviksen aikaan muissakin kierroissa...)
Nyt on tosin todella flussainen olo, saa nähdä, iskeekö oikein kunnolla tauti päälle. Ei siis mitenkään otollisimmat olosuhteet tärpille :(

Aurinkoista alkuviikkoa kaikille!
 
Feufollet, loistavaa! Ovis on jo hyvä alku! Nyt ei oo muuta kuin tuurista kiinni kaikki. Toivotaan, et sitä tuuria olis heti ekassa kierrossa! =)

Totta se on, et tavallista elämää tässä pitäis viettää. Eikä sais tuntea morkkista syödyistä karkeista tai juoduista viinilasillisista (useammistakin =) ). Jos pääasiassa pistää kaikki kortensa kekoon, niin jostain kohtaa pitää löysätäkin. Ja oot oikeessa siinä, et lapsia syntyy ilman suurempia eforttejakin, joten miksei yhdestä kosteasta illasta huolimattakin. Mullakin flunssa päällä, joten sama viilinki, et ehkä tässä kierrossa ei kaikki mee putkeen. Mut hei, kaikki on mahdollista silti!!
 


KattiMattis........30v. ......kp6/25........yk~2,5v...pureg. 2*inssi
Sannuli79.........31v. ......kp8/30-51....yk12....1*terol.
Marienna..........30v. ......kp9/28-32....yk6......
aamuyö.............32 v......kp9/28.........yk5.....
Olivia-79..........31v. .......kp10/27-28....yk10...
Innuli...............31v. .......kp10/25.........yk15...
Viu...................30v. ......kp11/28-36.....yk12...pureg.
Amanda77........33v. ......kp14/33-55.....yk6.....1*clom.+Menopur
Sintti-79...........31v. ......kp14/23-30.....yk15....
Zipuli...............32v. .......kp15/29-31...yk7.....3*inssi, 1.ivf
Feufollet..........34v. .......kp15/25-39...yk10....4*terol, 1.clom.
Mma Ramotswe.34v.......kp21/28........yk16....3*clom.
Scrat...............30v. ......kp35/28-38....yk8.....2*terol.
Sunny80..........30v. ......kp44/32.........yk4......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö......30v. .........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6.........plussa 22.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10........plussa 31.5.
Smi............. 33v. ........yk7 .........plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ...........yk~1,5v...plussa 1.4.
 


KattiMattis........30v. ......kp7/25........yk~2,5v...pureg. 2*inssi
Sannuli79.........31v. ......kp9/30-51....yk12....1*terol.
Marienna..........30v. ......kp10/28-32....yk6......
aamuyö.............32 v......kp10/28.........yk5.....
Olivia-79..........31v. .......kp11/27-28....yk10...
Innuli...............31v. .......kp11/25.........yk15...
Viu...................30v. ......kp12/28-36.....yk12...pureg.
Amanda77........33v. ......kp15/33-55.....yk6.....1*clom.+Menopur
Sintti-79...........31v. ......kp15/23-30.....yk15....
Zipuli...............32v. .......kp16/29-31...yk7.....3*inssi, 1.ivf
Feufollet..........34v. .......kp16/25-39...yk10....4*terol, 1.clom.
Mma Ramotswe.34v.......kp22/28........yk16....3*clom.
Scrat...............30v. ......kp36/28-38....yk8.....2*terol.
Sunny80..........30v. ......kp45/32.........yk4......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö......30v. .........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6.........plussa 22.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10........plussa 31.5.
Smi............. 33v. ........yk7 .........plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ...........yk~1,5v...plussa 1.4.
 
Onpas täällä ollut hiljaista? Viu mikäs sun tilanne on, onko punktio suunnitelman mukaan huomenna? feufollet toivottavasti saitte hyödynnettyä oviksen...nyt vaan sit pitis malttaa piinailla pari viikkoa. Amanda77:llekin tsemppihalit.

Mulla oli punktio eilen. Kauheesti jännitti se koko touhu. Ensin sain kanyylin käteen ja kätilö pisti sen kyllä oikein ammattitaidolla, hän kertoi että ollaan hyvin aikatauluissa ja kohta tulikin kutsu sisään. Ei muutaku housut pois ja hoitoon. Ensin tuli annos rauhottavaa suoraan suoneen ja siitä tuli kyllä tosi rauhallinen ja lempeä olo. Lääkäri oli tosi ihana ja huomaavainen, ja selitti kokoajan mitä tekee. Itsekin näin monitorista tilanteen vaikka välillä kyllä ummistin silmäni, kumppani toi turvaa pitämällä kädestä kiinni. Puudutuspiikin laitto tuntui ehkä eniten mutta todellakin mieluummin menen tohon toimenpiteeseen uudestaan ku esimerkiksi hammaslääkäriin. Olin pelännyt turhaan niin paljon, kaikke meni ihan hyvin ja suht nopeasti. Kampesin itse ylös ja menin lepohuoneeseen toipumaan. Sain lämpötyynyn masun päälle ja hetken päästä kätilö tuli kertoon että 7 munasolua oli löytynyt. =) Sit syötiin aamiainen ja n. tunnin päästä päästiin lähtemään kotiin. Tänään sain kuulla että niistä 5 oli hedelmöitynyt. =) Se tuntui superihanalta. Huomenna soitan vielä uudestaan ja sit selviää onks ne lähteny jakautumaan. Joka päivä saa jännittää uusia asioita.
 
Zipuli, mua alkoi jänskättämään tosi paljon sun puolesta! Jotenkin jännä se ajatus, että siellä saattaa olla 5 "mahdollisuutta" kasvamassa... Olispa joku niistä sitkeä ja lopulta jaksais kasvaa ihan isoksi asti! Tsemppiä!!!!

Taitaa olla monilla odottavat tunnelmat... Kertokaa kuulimisia, jos jotain uutta on koettu! =) Kun itse vaan venailee uutisia (joita huomenna onneks taas kuulee lisää), on kiva kuulla, et jollain on jotain tapahtunu! Toivottavasti kaikilla tässä kierrossa hyvään suuntaan!

Puuh, puuh +++++ kaikille!
 
Viu
Iiks, zipuli, onnea mahtavasta munamäärästä, jännittävää nähdä kuinka moni hedelmöittyy, varmasti tulee hienoja tuloksia, ihanaa! Mulla on tosiaan punktio huomenna yhdeksältä, eli jännittää kovasti kovasti minua ja miestä. Kiva kuulla, että kokemus ei ollut kauhea. Tulen kertomaan miten meni, pitäkää sormet ja varpaat ristissä, että saataisiin se kuusi solua, jotka vielä hedelmöittyisivätkin. Jännä, niin jännää!
 
zipuli hieno juttu! pidetään peukkuja että kaikki jatkuu yhtä hienosti!

Viulle myös tsemppiä huomiselle! Hyvin se menee!

( . ) Ei vieläkään menkkoja.. on se nyt prkl kun ei edes napit pidä tätä kroppaa toimintakykyisenä....
nooh... varmaan tarttis vielä kerran testata ja sitten soitella gynelle että mitäs seuraavaksi...
Sillä välin vaan liikuntaa ja terveellistä ruokaa kehiin. Ei tässä tällä hetkellä voi muutakaan tehdä. Pahin ikäahdistuskin on ohi, joten malttaa taas odotella :D


+ +++ ++ ++ +++++ + :whistle:
 
Voi vitsi miten jännittävää...! Isosti peukut pystyssä täälläkin Zipulille ja Viulle!
(Jotenkin mä olen asennoitunut niin, että itse olen hoitopöydällä ensi keväänä, pikkasen on usko koetuksella Clomien vaikutukseen.)

Amanda, kerro heti kuulumisia, toivottavasti näkyi hienosti kasvaneita folleja. Huvittavaa, että sullakin on flunssa, meidän kropat menee ihan samalla aikataululla. Saas nähdä, vieläkö plussataankin samassa kierrossa... =D
Voi Scrat :( Ihan vähän uskallan toivoa, että jos se nega olisikin ollut vaan ennenaikainen testi....
Sannuli, mitäs sulle kuuluu? Päivittelet vaan listaa ilman halaistua sanaa... (josta tulikin mieleeni, että voisihan tuota itsekin päivittää välillä, mutta mitenköhän se tehdään, ihan copy-pastella vai?)

ON: ovisplussa hyödynnettiin sunnuntaina ja maanantaina mutta olosuhteet noin muuten ovat vähän latistavat. Iski päälle ihan kunnon flunssa, eilen olin kotona mutta tänään oli pakko tulla jo töihin. Eli kroppa kipeänä ja työstressiä pukkaa, hedelmöity nyt siinä sitten.... eli mun veikkaus on, että tämä kierto meni harjoitellessa ja ensi kierrosta sitten toivottavsti vähän otollisempaan saumaan, jos vaikka sais nämä pari deadlinea alta pois.

Mutta duunikiireestä huolimatta on kyllä pakko käydä täällä välillä vilkuilemassa uutisia, alkaa olla niin jännät päivät edessä, joten käykäähän päivittämässä kuulumisenne, naiset!

+++++++++++++++++++ :)
 
Nyt jänskättää! Ultrassa näkyi 22 mm munis ja irrotuspiikin otan huomenna. Yksi follis oli siis kasvanu hyvin! =) Ei sais innostua liikaa, mut totta kai sitä riemastuu. On edes todistetusti olemassa mahdollisuus tulla raskaaks! Limis oli vähän ohuehko, mut lääkäri sanoi, että kyllä sillä voi silti onnistua. Limaa oli reippaasti - greippimehua ei siis oo turhaan litkitty! Nooo, ei tässä kannata vielä kauheesti hyppiä ilosta. Useimmilla ovis tulee ihan normisti, eikä silti välttämättä tärppää. Mut mulle tääkin alun alkukin on jo hieno uutinen!

Feufollet, hauskasti meillä menee kierrot ja tilanteet yksiin! =) Olispa upeeta, jos plussattais vielä melkein samaan aikaan jo ekassa apukierrossa! En usko, että flunssa tai muut pikku jutut menoa haittaa! Nyt vaan paljon lepoa ja rentoa fiilistä kehiin!

Viu, toivottavasti punktio meni hyvin! Hupaisaa, että mä olin samaan aikaan lääkärissä, vaik eri toimenpiteessä. =)

Scrat, kunpa toi olis hyvä merkki!! Vielä on olemassa pieni mahis suuntaan jos toiseenkin...

Nyt on monella jännät paikat edessä! Sen verran paljon on yritystä ja hoitoja takana, että onhan se jo ihme, jos ei yhtään plussaa saada näiden tuloksena!!
 

Yhteistyössä