**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**



Amanda77........33v. ........kp2/33-55......yk6......
Sintti-79...........31v. ........kp2/23-30.......yk15....
Zipuli...............32v. ........kp3/29-31........yk7......
Feufollet..........33v. .........kp3/25-39......yk10......
Mma Ramotswe.34v.........kp9/28............yk16.....
KattiMattis........30v. ........kp19/30.............yk~2,5v...
Scrat...............30v. .........kp23/28-38........yk8.....
Innuli...............31v. .........kp24/25............yk14....
aamuyö.............32 v........kp25/28...........yk4.......
Marienna..........30v. ........kp26/28-32......yk5......
Olivia-79..........31v. .........kp29/27-28......yk9......
Sannuli79.........31v. ........kp31/30-51.........yk11....
Viu...................30v. ........kp32/28-36........yk11....
Sunny80..........30v. .........kp32/32.............yk4......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö......30v. .........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6.........plussa 22.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10........plussa 31.5.
Smi............. 33v. ........yk7 .........plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ...........yk~1,5v...plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Viu
Nyt tytöt äkkiä niitä puolukkapäiviä tännepäin tulemaan! No, pahoittelut kaikille, joilla ei vielä tärpännyt. Tästä on tullut kovan yrityksen pino kyllä, muutamat käy pienillä ykerroilla vain kääntymässä, mutta me konkarit vaan ollaan täällä. Mutta ei ikuisesti vai mitä!

Täällä siis odotetaan primolutin jälkeistä vuotoa, jota ei nyt tietenkään kuulu. Kerrankin kun odotetaan niin ei tule ei. Puregon jo odottaa kaapissa ja isäntä on treenannut pistostekniikkaa, eli valmiita ollaan! Olen antanut itseni innostua asiasta ja jopa haaveilla, kuinka olen jouluna tukevasti raskaana. pakko heittäytyä, tullaan sitten alas lujaa.

En yhtään tiedä, miks mulle määrättiin primolut eikä teroja, käsittääkseni tarkoitus oli ajoittaa menkkojen alkaminen keskelle viikkoa, etteivät ala liian aikaisin. ja nyt ne typerät ei tule ollenkaan! No, ohjeessa oli, että vuoto tulee 2 - 4 vrk viimeisen pillerin jälkeen ja otin viimeisen sunnuntai-iltana. mutta mun alustavassa aikataulussa oli, että pistot aloitettaisiin toisena kiertopäivänä, eli keskiviikkona. No nythän aikataulu menee ihan pyllylleen. Voi voi, mitähän tästä tulee! taitaa lähteä soitto klinikalle kohta. Hirveesti hermostuttaa!
 
Päivää!
Taas on ne hyvät päivät menossa; positiivinen asenne ja intoa täynnä tuleviin koitoksiin. Vähän kyllä jännittää tiistainen klinikkakäynti senkin vuoksi, että otin ajan mieslääkärille, vaikka näissä imppis-asioissa olen pitänyt naislääkäreitä parempina. On niinkun tota omakohtaista kokemusta... Tietenkin otin ekan vapaan ajan, vähänkö niille naislääkäreille olis joutunut odottaan... Nooh, annetaan tälle herralle kuitenkin mahdollisuus. Olen tietenkin jo googlettanut hänet ja kovasti oli saanut kehuja, varsinkin klinikalla käyneiden pariskuntien miehet kuulemma tykkäävät... Mistä sekin nyt sitten kertoo????
Amanda: I so feel you siinä lottoasiassakin :)! Siskostani sen verran, että ne sai lopulta lapsen, joka kuoli kuitenkin heti synnytyksen jälkeen. Nyt niillä on Pelan kautta 5kk ikäisenä sijoitettu, jo kouluikään ehtinyt, tyttö. Vieraammat sanoo, että on kovasti äitinsä ja isänsä näkönen... :)

Kiva oli muuten kuulla, että en ole ainoa kadehtija. :ashamed: Tunne on niin primitiivinen ja sen peittämistä pidetään hyveenä ja hallittuja tunteita kypsyytenä. Näin kasvottomana sen voi tunnustaa.

MR :heart:
 
Nyt on taas yksi askel otettu. Mies sai puhtaat, tai jopa erinomaiset, paperit eli ongelman syytä ei tartte arvailla... Ultrassa näkyi, ettei mitään ole munasarjoissa (kp 29...) tapahtumassa ovulaation suhteen, joten lääkäri sanoi, että aloitetaan clomit heti huomisesta alkaen, eli kesken kierron. Tai tavallaan se päätti, että nyt on kierron ”2. päivä” ja huomenna siis kolmas. Joten Sintti kait mulle pitäis laittaa toi "keinotekoinen 2. päivä" kierron päiväksi? Erikoista... Vähän on sellanen "vaivainen" olo, mutta tällä mennään!

MR, kiva kuulla, että fiilis on parempi ja uskoa löytyy! Eiköhän en miehet ole taitavia myös! :) Siskosi tarina on todella koskettava, surullinen ja toisaalta iloinen. Toivottavasti heidän sijoituslapsensa saa pian "serkun". =) Ymmärrän, ettei hänelle ole helppo puhua omista hoidoista ja yrittämisestä ja heittää suolaa haavoihin. Mutta toisaalta olisihan sinun lapsesi hänellekin iso onni ja verisukulainen. Sisarusten lapset on musta aina jotenkin erityisiä. Tätinä koen, etten ole siskon lapsesta kateellinen vaan äärettömän iloinen. Ja samaa mieltä, täällä sen kateuden voi myöntää, mutta livenä vaan hymyilee ja osoittaa onnea muiden lapsista. Joita omassa lähipiirissä tulee ainakin kuin sieniä sateella...!

Viu, voi hitsi että odottavan päivät on pitkiä! Toivotaan, että pääsette pian piikittelemään! Heh, joulupullat uuniin! Siinä hyvä tavoite meille kaikille! =)
 
Viu ajattelin tuossa joku päivä just samaa että kummasti menee näät tärpit, me kaikki "vanhemmat" jäsenet ollaan jämähdetty tonne ylemmälle listalle ja uudet tulee ja menee toiselle listalle. Outoa?! No toivotaan että se plussaräjähdys sitten iskee meihin kauemmin kuumeilleihin kerralla, onhan siihen aika hyvät mahdollisuudet että plussataan peräjälkeen kun hoidotkin ollaan aloitettu samoihin aikoihin! Itse en ole enää uskaltanut laskea tai haaveilla koska mahdollisesti nyt alkunsa saanut vauva syntyisi tai mitään. Alkupään yrityskerroilla oli kyllä tarkka laskettuaikakin tiedossa joka kuukauden mahd. tärpille, mutta nyt en ole enää kiusannut itseäni turhilla haaveilemisilla.

No onhan se hyvä että miehellä on kaikki kunnossa Amanda! Eipä tarvitse murehtia sitä että olisi kummallakin heikot lähtökohdat! Ei muuta kuin pilleripurkin kanssa jatkamaan!

Mma: mäkin olisin saanut mieslääkäriltä ajan nopeammin, mutta ainakin vielä valkkasin naisen kun ei ollut kuitenkaan kuin pari viikkoa pidempi odotusaika. Toisaalta jotkut on sanoneet että miehellä on vakaammat otteet, tiedä sitten kumpi ompi parempi?! Pääasia kuitenkin että saa asiat hoidettua.
 
Noi teidän hoitokertomukset on kyllä mielenkiintoisia lukea. Kaikilla on kuitenkin vähän erilainen tilanne. Toivottavasti tuottavat tulosta mahdollisimman pian!!!!!

Mä luulen että seurailen tässä pari-kolme kiertoa tuleeko ovis vai ei ja sit jos ei tärppää taas lääkäriin ja sitten onkin varmaan käynnistettävä tutkimukset. Mulla vuorottelee se tunne että olen jo auttamattoman vanha saamaan ikinä lapsia ja tunne että mitäs tässä nyt hirveää hätää on. Jos ensisynnyttäjien keski-ikä on hitusen yli 28 v niin kyllähän tässä vielä aikaa on (ei tietenkään loputtomiin, mutta kuitenkin..).

Olisi se kyllä ihanaa olla jouluna raskaana.. oi voi.. toivotaan sitä "kohtaloa" meille kaikille!!

Oli ehkä ovis ehkä ei.. en tiedä. Terot aloitin kp 19 kun ovistestin viiva lähti vaalenemaan entisestään.
Joten nyt on teropäivä 5 menossa, eikä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Silloin tällöin on nippaillut alavatsaa.
 
Viu
Amanda, se on hei mahtava juttu, että miehellä kaikki kunnossa, kehnoja simppoja kun ei mikään pilleri ratkaise, vaan se on suoraan rajuimpiin hoitoihin sitten tie.

Sannuli, otetaan tosiaan "vanhojen" plussa-aalto ja joulupulla kaikille ;)

Niin ja piti ihan tulla sanomaan, että meillä on mieslääkäri, joka on kovasti kehuttu ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä, paras gyne jolla olen koskaan ollut, vielä kun tekee meille lapsen niin avot!

Soitin klinikalle kun hätäilen ettei menkat ala ja sanoivat, että ihan rauhassa voi odotella, ei hätää, yksityisellä kun nuo aikataulut joustaa mukavasti. Eli odotellaan. Nyt saunaaan ja yksi siideri, kun se vielä on mahdollista!
 
Scrat mulla tunnelmat täysin samat, tosin mittarissa jo 33 Eli sä oot hei nuori vielä!!!! =) Mä yritän jatkuvasti paeta ajatuksia siitä, että entä jos oon liian vanha jo... Varsinkin kun on ongelmia, on usein pelko siitä, että juna meni jo. Joudun oikein tsemppaamaan itseäni, etten vaipuisi epätoivoon. Välillä oon niin harmissani, että vauvan saaminen tuntuu todellakin lottovoitolta. Ihan typerää olla noin epävarma, mutta en oikein voi fiiliksille mitään. Joten, nyt huit hait niille ajatuksille ja äkkiä! Kyllä me vielä kaikki onnistutaan! =)
 
Amanda, melkein samoilla päivillä sitten mennään, mulla siis tänään kp 4 ja toinen clomipäivä. Pitäisi vissiin täydentää ovistikkuvarannot, että voisi alkaa bongailla, onko noista napeista mitään iloa. Toivotaan, että molemmille noista on apua!

Scrat, ethän sä vielä vanha ole! Jos mulla joskus tärppää, tulen olemaan ainakin 35-vuotias ensisynnyttäjä... toivottavasti en sen vanhempi.

Viime aikoina on ollut tosiaan aika tappiomieliala tän projektin suhteen. Kohta tulee siis vuosi täyteen ja tuo kuuluisa 35, josta joka puolella muistetaan kertoa, että siinä iässä hedelmällisyys alkaa jo rankasti laskea... jostain pitää nyt keriä taas taistelumielialaa...
 
Amanda: hyvät simppa-uutiset! Jei! Olin itse ihan romuna kun sain kuulla mun murulla olevan hyvästi siimahäntiä... Nii-i. Siihen asti oltiin kumpikin syytelty itseämme, mutta yhtäkkiä kaikki sormet osoittikin muhun. Kun taas älli palasi päähäni, näin asiassa vain hyviä puolia. Etkä sä ole ongelman syy. Jutut vaan tarttee vähän avitusta päästäkseen oikeille radoille. Usko pois.

Viu: Mies-gyne asiaan: :)

Alkakaahan voimaan paksusti! :) MR
 


Amanda77........33v. ........kp3/33-55......yk6......
Sintti-79...........31v. ........kp3/23-30.......yk15....
Zipuli...............32v. ........kp4/29-31........yk7......
Feufollet..........33v. .........kp4/25-39.......yk10......
Mma Ramotswe.34v.........kp10/28............yk16.....
KattiMattis........30v. ........kp20/30............yk~2,5v...
Scrat...............30v. .........kp24/28-38........yk8.....
Innuli...............31v. .........kp25/25............yk14....
aamuyö.............32 v........kp26/28...........yk4.......
Marienna..........30v. ........kp27/28-32......yk5......
Olivia-79..........31v. .........kp30/27-28......yk9......
Sannuli79.........31v. ........kp32/30-51.........yk11....
Viu...................30v. ........kp33/28-36........yk11....
Sunny80..........30v. .........kp33/32.............yk4......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö......30v. .........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6.........plussa 22.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10........plussa 31.5.
Smi............. 33v. ........yk7 .........plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ...........yk~1,5v...plussa 1.4.
 
Mulla oli kierron 18 päivä pahat alavatsakivut joihin heräsin yöllä enkä saanut nukuttua kipujen takia. Koska tietenkin aloin panikoida, että jotain on vialla varasin ajan gynelle. Täällä peräkorvossa sain sitten ajan viikon päähän ja eilen olin lääkärillä. Lääkäri oli sitä mieltä, että vasta nyt kierto on alkanut normalisoitumaan ja kivut johtuu siitä ( 4 kk sitten jätettiin ehkäsy pois). Ultraäänellä tsekkas kohdun ja munasarjat ja ne oli siistit. Vielä labrakokeisiin sain lähetteen; verenkuvaa, tulehdusarvoja jne. No nyt pari päivää on juiminu vatsaa, menkathan alkaa olla lähellä. Lisäks ihan uudenlaisia hämäriä kipuja, alavatsa oikealta puolelta on kipeä, mutta jos se on eilen tsekattu niin ei kai siellä mitään vikaa voi olla? Mutta kai nää sitten on ihan normaaleja kipuja, kun kierto normalisoituu.
 
Ikään liittyvät asiat on jotenkin herkkiä.. mulla ei ole ollut mitään kolmenkympin kriisiä ennen eikä jälkeen mutta juuri hedelmällisyys ja ikä huolettaa silti. Mutta totta, kyllä me kaikki ollaan ihan hyvän ikäisiä :D Ja saadaan kaikki oma ihana tuhiseva vauvalta ja puklulta haiseva käärö!!!

viu hyvä että sait klinikalta mielenrauhaa :) ja nyt sitten vaan odotellen, kyllä ne menkat sieltä saapuu!

amandalle ja feufolletille ovisplussapuhuri :D

Mulla on ollut positiivisia kokemuksia miesgyneistä. Tällä hetkellä käyn kyllä naisella, eikä ole valittamista siinäkään.

( . ) Kuudes teropäivä. Eilen ei ollut mitään oireita. Nyt rinnat ovat kipeytyneet sivulta (ja vain jos painelee... :D).

Aamuyö en nyt varsinaisesti osaa sanoa mitään, mutta kommentoin silti :) Mulla nimittäin on ainakin vähän väliä millon mitäkin vihlaisuja ja kramppeja. Ja sisätutkimuksen perusteella on kaikki kunnossa. Oma hormoonitoiminta aiheuttaa paljon erilaisia oireita. Hyvin mahdollista että kaikki johtuu vain hormoneista, mutta aina on hyvä tutkia, ettei sitten jää jotain vakavampaa huomaamatta.
 
Huomenta!

Tsemppiä Viu pistämiseen! Ekan pistoksen jälkeen huomaa ettei se satu yhtään, niin uskaltaa kohta jo pistää itekin!

Toivotaan amanda, että kroppa herää clomeilla henkiin! Niissä voi hyvinkin olla ratkasu teille!

Mua ei enää tää odottamisen odottaminen ahdista niin paljoa, kun ennen, hyvin jaksaa mennä eteenpäin, kun tietää, että asiaa ainakin yritetään lekurin avulla hoitaa. Mutta ainoo asia mikä takaraivossa raksuttaa on tää ikä! Vaikka ei tässä nyt mitään ikäloppuja olla niin oon huomannu, että aina kun kuulee vauvauutisen niin mä ekana kysyn et minkä ikänen se äiti on? Sit on suunnaton helpotus, jos on omaa ikääluokkaa tai vanhempi...Julkkisten raskauksistakin luettaessa pakko aina kattoo, et minkä ikäsiä ne on!

Aamuyö mulla kans aika paljon elämää tuolla mahan seudulla ja joskus oli kans niin kovaa kipua et piti käydä lääkärissä. Sen oon huomannu, että suurin osa on loppujen lopuksi suolistoperästä vaikka kivut tuntuukin usein oikealla munasarjan kohdalla ja alavatsalla. Varsinkin loppukierrosta tuntuu et toi suolistokin kipuilee enemmän ja kerää ilmaa...

Täällä huomenna viimeset luget ja ens viikolla menkat. Samaa rataa menee nää meikäläisen kierrot. Ei varmaankaan tullut tärppiä tästäkään kierrosta, ainakaan mitään tavallisesta poikkeavaa ei oo ilmennyt. No, nyt on hankittuna ainakin se lähete julkiselle puolelle hoitoihin eli sitä odotellessa kokeillaan vielä ainakin pari inssiä. Kuinkahan kauan menee enennkun sieltä tulee tietoo?
 


Amanda77........33v. ........kp4/33-55......yk6......
Sintti-79...........31v. ........kp4/23-30.......yk15....
Zipuli...............32v. ........kp5/29-31........yk7......
Feufollet..........33v. .........kp5/25-39.......yk10......
Mma Ramotswe.34v.........kp11/28............yk16.....
KattiMattis........30v. ........kp21/30............yk~2,5v...
Scrat...............30v. .........kp25/28-38........yk8.....
Innuli...............31v. .........kp26/25............yk14....
aamuyö.............32 v........kp27/28...........yk4.......
Marienna..........30v. ........kp28/28-32......yk5......
Olivia-79..........31v. .........kp31/27-28......yk9......
Sannuli79.........31v. ........kp33/30-51.........yk11....
Viu...................30v. ........kp34/28-36........yk11....
Sunny80..........30v. .........kp34/32.............yk4......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö......30v. .........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6.........plussa 22.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10........plussa 31.5.
Smi............. 33v. ........yk7 .........plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ...........yk~1,5v...plussa 1.4.
 
Feufollet, joo hauskan samoilla spekseillä mennään - suht sama kp, ikä, ja clomit & vhh-ruokavalio kehissä. =) Mulla on ens perjantaina lääkäri/ultra. Toi lääkäri siis seuraa jo kp 11 kohdalla. En tiedä onks nyt ekassa kierrossa tarkempaa ja tutkaillaan, miten clomit toimii. Sain valmiiksi myös Lugesteron reseptin. Onkohan se sitten loppukiertoa varten? Se selviää sit ens viikolla!

Onko teille clomilaisille tullu sivuoireita? Mulle ei vielä ole tullut juuri mitään. Pientä vatsavääntelyä ehkä, mutta ei muuta.

Vähän on ristiriitaiset fiilikset tässä hoitoja aloittaessa. Toisaalta sitä toivoo, että ne tekee heti ihmeitä ja ekasta kierrosta pärähtää plussa! Mutta järki sanoo, että pitää olla kärsivällinen. Voihan se olla, et hoitoa joudutaan viilaamaan vielä moneen kertaan. Mulle lääkäri sanoi, että jos clomit ei auta, seuraava steppi on FSH/LH pistokset.

Kattimattis, toivotaan, ettei ne menkat kuitenkaan alkais...!!

Innuli, :hug:

Leppoisaa viikonloppua kaikille!
 
Innuli : / sama kysymys on varmaan kaikkien pitkään yrittäneiden mielessä..miksi, miksi...miksi se ei taaskaan voinu onnistua. Mut sit on hetken päästä pakko taas nostaa pää pystyyn ja yrittää uudestaan. Kovasti tsemppiä. Jaksaa jaksaa!

Mä oon täällä napsinu femareita ja piikitelly puregonia. Pistokset on menny oikein hyvin ja se ei satu yhtään, vaikka se piikki pitkä onkin ja tuntuu että sehän menee sisäelimiin asti. Mut täs kohtaa voi sanoo että onneks on tuo pieni mahamakkara. :ashamed: Maanantaina menen ekaan ultraan jossa nähdään onko siellä follikkeleita kasvamassa ja montako niitä mahdollisesti on. Eniten mua tässä jännittää se munasolujen keräys, joka ois todennäköisesti viikon päästä. Hui hui hui.
 


Innuli...............31v. .........kp1/25............yk15....
Amanda77........33v. ........kp5/33-55......yk6......
Sintti-79...........31v. ........kp5/23-30.......yk15....
Zipuli...............32v. ........kp6/29-31........yk7......
Feufollet..........33v. .........kp6/25-39.......yk10......
Mma Ramotswe.34v.........kp12/28............yk16.....
KattiMattis........30v. ........kp22/30............yk~2,5v...
Scrat...............30v. .........kp26/28-38........yk8.....
aamuyö.............32 v........kp28/28...........yk4.......
Marienna..........30v. ........kp29/28-32......yk5......
Olivia-79..........31v. .........kp32/27-28......yk9......
Sannuli79.........31v. ........kp34/30-51.........yk11....
Viu...................30v. ........kp35/28-36........yk11....
Sunny80..........30v. .........kp35/32.............yk4......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö......30v. .........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6.........plussa 22.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10........plussa 31.5.
Smi............. 33v. ........yk7 .........plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ...........yk~1,5v...plussa 1.4.
 
Innuli :hug: ei oo elämä reilua!!! Mullakin on yks ystävä joka on aikoinaan tehnyt abortin koska tuli raskaaks vaikkei halunnut lasta vaikka käytti ehkäisyä ja sit on toinen hyvä ystävä joka yritti miehensä kanssa moooonta vuotta lasta sitä koskaan saamatta, hoidoistakaan ei ollut heille apua. Ei mee tasan näät nallekarkit aina! Mutta niin kauan kuin on haaveita ja yritystä niin on myös mahdollisuus onnistua!!! Voimia!!!

Zipuli: joo se keräys kuulostaa kyllä aika jännittävältä, toivotaan että siellä kypsyy nyt hyvät vauvan alkusolut ja keräys sitten onnistuu!!!

Täällä odotellaan edelleen uuden kierron alkua, eipä oo mitään oireita. Väsymys kyllä on ollut tän viikon aika vallitseva, mutta niinhän se on mulla aina kun tulee syksy. Verikokeissa oli muuten kaikki hyvin, ei oo laktoosi-intoleranssia eikä keliakiaa ja maksa-arvotkin oli hyvät.

Hauskaa viikonloppua kaikille!!!
 
Nega testattu aamulla niin saa taas lopettaa Lugesteronin. :| Eli torstaina alkaa menkat ja kierron pituudeks jää näin ollen 27 päivää. Mun alkukierto on niin lyhyt et tasan kahden viikon päästä on taas inssi! Kummasti sitä jaksaa kuukaudesta toiseen, kun aina uskoo et kyllä ens kerralla onnistuu!!! PAH! Ens kierrolla uutta settiä Puregonia nyt isommalla annostuksella, jos saatais useampia munasoluja kypsymään eli taas uutta jännäiltävää! Kyllä se tästä...mä en pysty uskomaan, että me ei ikinä onnistuttais!

Tää oli vähän tällainen itsekeskeinen viesti, mut palailen paremmalla ajalla! Kaikille hauskaa viikonloppua, mä aion ainakin tänään istua iltaa ison kaveriporukan kanssa! :)
 
Pakko vähän purkaa tänne, kun ei muuallekaan oikein voi... Kummitytön synttäreillä tapasin kaverin, joka saa pian kolmannen lapsensa. Siinä muutaman muunkin odottavan äidin keskellä, muhun iski yks ihan hullu ahdistus - nimittäin nimet. Vaikka onkin asioiden edelle menemistä, oon jo nyt miettinyt lasten nimiä ja mulla on ihan ehdottomat suosikkinimet! Joku kerta paljastin ne miehellekin, joka ei tällaisia mieti. Ja hänkin tykkäs nimistä. Nyt ne on mun päässä "tulevien lasten nimet" Ja nyt kun ystäviä on raskaana, iski pelko, että joku kavereista antaa "mun nimen"... Ja se aihetti ihan hirveen fiiliksen. Hölmöä ja ennenaikaista, mutta mitä ihmettä omille ajatuksilleen tekee!

Pitäis kai taas keksiä parempaa ajateltavaa... =) Olisko se vaikka lasillinen viiniä!

Sori vuodatus...
 


Marienna..........30v. ........kp1/28-32......yk6......
aamuyö.............32 v........kp1/28...........yk5.......
Innuli...............31v. .........kp2/25............yk15....
Viu...................30v. ........kp3/28-36........yk12....
Amanda77........33v. ........kp6/33-55......yk6......
Sintti-79...........31v. ........kp6/23-30.......yk15....
Zipuli...............32v. ........kp7/29-31........yk7......
Feufollet..........33v. .........kp7/25-39.......yk10......
Mma Ramotswe.34v.........kp13/28............yk16.....
KattiMattis........30v. ........kp23/30............yk~2,5v...
Scrat...............30v. .........kp27/28-38........yk8.....
Olivia-79..........31v. .........kp33/27-28......yk9......
Sannuli79.........31v. ........kp35/30-51.........yk11....
Sunny80..........30v. .........kp36/32.............yk4......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö......30v. .........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6.........plussa 22.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10........plussa 31.5.
Smi............. 33v. ........yk7 .........plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ...........yk~1,5v...plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Aamuyö :hug:

Amanda: meillä on ollut nimet jo selvillä kauan, mieheni kanssa varmaan jo pari vuotta sitten keksittiin hyvät nimet ja olen kans monta kertaa miettinyt että mitäs jos joku vie meidän lasten nimet ennen kuin me keritään. No ne nimet onneksi on semmoiset mitä ei ihan hirveesti just tällä hetkellä anneta lapsille.

ON: ei kuulu ei näy taas menkkoja, eipä tietenkään nyt kun niitä oikein odottamalla odottaa että sais alkaa terolutit. Huomenna aamulla teen r-testin, eli testaan taas puhtaan negan...

Siellä on taas meitä monta jotka ovat kierron ihan viimeisillä päivillä....plussapuhureita meille kaikille!!! +++++:whistle:
 

Yhteistyössä