Täällä ihana lomareissu takana! Teki hyvää pistää vauva-asiat taka-alalle! =)
Hanipöpö, ONNEA!!!! Aivan mahtava uutinen! Toivotaan, että toi oli polun avaus ja plussauutisia alkaa pian satelemaan enemmänkin!
Kyllä ne vauvauutiset aina nostaa kateuden, tai oikeestaan oman piinaavan vauvakaipauksen, pintaan. Ja sitä suree et, miksei omalle kohdalle... Meillä yritystä vasta 5 kuukautta takana, joten ei kovin pitkään. Mutta kun tiesin, että ongelmia tulee olemaan, oon murehtinut asiasta jo hieman ennakkoon. Ja lisäks oon omassa elämässä odottanut oikeaa aikaa lapsen saamiselle jo pidempään. Joten en niinkään peilaa omaa kateuttani tai toiveitani vain yrityskierroksiin, vaan myös siihen, että lapsihaaveilua on ollu pidemmän aikaa. Reissussa katselin perheitä ja lapsia, jotka leikki vanhempiensa seurassa. Mietin, että olispa mullakin jo perhe ja pari taaperoa heilumassa ympärillä. Keksisin heti sata asiaa, mitä niiden kanssa touhuaisin ja mitä niille opettaisin. Ja ylipäänsä olis vaan kasa hellyttä jaettavana... Kuitenkin, uskon vakaasti, että ihan jokaiselle meistä se pieni taapero joskus vielä annetaan!!! Pidetään vaan lippu korkealla!
Viu, oli kiva kuulla sun kuulumisia! Tsemppiä hurjasti - pidän peukkuja, että pääsette siirtoon ja kaikki menee loistavasti!
MR, voi itku. Siis sananmukaisesti. Voin kuvitella sun fiilikset. Itse kokisin varmasti ihan samoin - ei niitä pettymyksiä vaan jaksa, vaik olis kuinka positiivinen. Omia Clomikiertoja ja odotuksen onnea/tuskaa vain odotellessa... Aivan samoin perustein päätin itse mennä heti yksityiselle. Koin että odottaminen ja epävarmuus ja mahdolliset "turhat" hoidot tulee aika kalliiksi henkisesti. Tietenkin kaikilla ei ole sitä mahdollisuutta. Mutta jos se kortin voi käyttää, ei kannata jättää käyttämättä. Saako kysyä, miksi sun siskolla hoidot ei tuottaneet tulosta...? Lottosin muuten kyllä, mutta arpa ei voittanut. Ironista, että tää lapsen saaminen tuntuu vähän samalta kuin lottoaminen. Joka kertaa pistää paukut kehiin suurin odotuksin ja pettyy sitten, kun voittoa ei tullut. Toivotaan, että ollaan kuitenkin tätä onnea hakemassa vähän paremmin onnistumisprosentein...
Kattimattis, on varmasti vaikeeta sovittaa lääkärireissut, jos työ ei helposti jousta. Ihan kuin sitä tarttis lisää jännitysmomentteja! Pidän peukkuja, et aikataulut menee nappiin ja seuraava inssi tärppää!
Feufollet, innuli ja Sintti :hug: Iso surku teidän puolesta... Voimia uuteen yritykseen, kuitenkin!
Scart, onnea ovistestailuun - tai ehkä se jo tuli, meni, osui ja upposi! =)
Huomenna on lääkäriaika ja vähän jänskättää. Mikäköhän on lääkärin suunnitelma mun pään menoks? Kunpa simpat olis kunnossa, niin ei molemmissa olis häikkää...
Tsemppihalit kaikille! :heart: