**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Hyviä uutisia sekä minulle, että plussia odottaneille. Nyt niitä saatiin! Mä tein tänään positiivisen raskaustestin! En voi sitä itse oikein uskoa vielä, mut on se vaan uskottava! :heart: Toivon teille muillekin onnea plussien saamiseksi ja olen hengessä mukana!
 
No niin ja syyskuulle saatiin sitten ainakin yksi plussa. JEI! Onnea hanipöpö! :flower:

( . ) Tänään heikompi viiva ovistestissa eikä mitään saniaisia.. Eli joko se oli jo plussa tai sitten ei tai... Ota tästän nyt sitten selvää.. Ehkä se sitten oli ja meni.. :confused:
No onneksi on hyödynnetty mahdollinenkin ovis. Ehkä täytyy silti vielä varmistella :LOL:
 
Pakko tietysti ensin onnitella hanipöpöä... onneksi olkoon plussasta! :D :flower:

Viu, mukavaa kun kävit päivittämässä kuulumisiasi. Onnea piikitykseen ja tietenkin siihen itse ICSIIN (sehän teillä oli hoitomuotona, eikö totta?). Täältä lähtee teille positiivinen plussapuhuri +++++ :whistle:

MR :hug: :hug: Voi, kun olisin toivonut sulle plussaa. Meitä yli 10 yk:n yrittäjiä alkaa tosiaan olla täällä jo aikas monta. Mutta ei lannistuta, eihän? Seuraavaksi marssitaan rohkeasti tutkittaviksi, ja toivon mukaan saadaan apuja joilla päästään taas eteenpäin. Yrittänyttä ei laiteta! :)

Kovasti tsemppiä myös KattiMattikselle inssistressin keskellä. :hug: Toivottavasti kuitenkin selviäisitte ilman koko IVF-rumbaa.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea hanipöpö. :flower: Olen kateellinen :ashamed:...

Kiitos taas tsempeistä toverit. Sain ajan Avaan puolentoista viikon päähän. Siskolle pitäsi varmaan vielä yrittää kertoa tästä projektista. Sillä on omaa kokemusta monen vuoden ajalta, tosin laihoin tuloksin. Äiti on onneksi jo hoidettu, sillä piti varmistaa, että yllättävilläkin laskuilla on maksaja tai ainakin "takaaja"...

Kattis; työvuorojen sämplääminen on joo melkosta säätöä. Onneksi meillä töissä hiljenee talveksi ja saan itse päättää mihin aikaan päivästä olen paikalla. Kesällä en varmaan hoitorumbaa olisi pystynyt aloittamaankaan. Ne verikokeetkin, jotka piti ottaa tiettyyn aikaan kierrosta, tuli hoidettua livahtamalla ja mitä mielikuvituksellisimmilla selityksillä.

Juu, ei vaivuta masennukseen vaan laitetaan nättiä päälle ja lähdetään likkojen kanssa kaupungille! :hug: MR
 
Super onnittelut hanipöpölle !! :flower: viimein saattiin tänne se kuuluisa plussa!! Varmasti upea tunne....vaa ei sitä taida oikein uskoa ennenku omin silmin näkee sit ultrassa. Nauti täysin rinnoin, me tulemme kyllä perässä! :)

Mulla vielä piinailut jatkuu. Mut eiköhän homma oo viimesitään ens viikon keskiviikkona selvä. Ei oo kyllä ollu mitään tuntemuksia, joten taitaa valitettavasti mennä taas tuttuun tyyliin. Maanantaina oon menossa IVF-suunnitteluun.
 


Mma Ramotswe.34v.........kp5/28............yk16.....
KattiMattis........30v. ........kp15/30.............yk~2,5v...
Scrat...............30v. .........kp19/28-38........yk8.....
Innuli...............31v. .........kp20/25............yk14....
aamuyö.............32 v........kp21/28...........yk4.......
Marienna..........30v. ........kp22/28-32......yk5......
Feufollet..........33v. .........kp24/25-39......yk9......
Amanda77........33v. ........kp25/33-55......yk5......
Olivia-79..........31v. .........kp25/27-28......yk9......
Sintti-79...........31v. ........kp25/23-30.......yk14.... dpo 12
Zipuli...............32v. ........kp26/29-31........yk6......
Sannuli79.........31v. ........kp27/30-51.........yk11....
Viu...................30v. ........kp28/28-36........yk11....
Sunny80..........30v. .........kp28/32.............yk4......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö......30v. .........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6.........plussa 22.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10........plussa 31.5.
Smi............. 33v. ........yk7 .........plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ...........yk~1,5v...plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea hanipöpölle oikein paljon!!!! :flower:

Mma: kyllä huomaa että näillä kierroilla jo rupeaa kateudenkin tunne nostamaan päätään kun kuulee raskauksista. Ja itsellä ainakin kun näen raskaana olevan naisen niin tulee itselle ahdistunut tunne että eikö mulle koskaan... Huomaan etten enää jaksa iloita täydellä sydämmellä muiden vauvauutisista vaikka pitäisi!!! :ashamed:
Hienoa että sait ajan niin pian ettei tarvitse kauaa odotella!!

(.) Odottelen nyt vaan innolla että uusi kierto alkaisi mahd. pian niin saisi aloittaa terolutit. (Tietysti salaa toivon että seuraavaa kiertoa ei enää tulisi ;) ) Ensi viikolla saan omat verikokeiden tulokset ja sitten seuraavalla viikolla on miehen simbatestin vuoro.

Tsemppiä kaikille lekurissa olleille tai sinne meneville!! Eiköhän se plussamysky nyt saanut alkunsa!! ++++++ :whistle:
 


Mma Ramotswe.34v.........kp6/28............yk16.....
KattiMattis........30v. ........kp16/30.............yk~2,5v...
Scrat...............30v. .........kp20/28-38........yk8.....
Innuli...............31v. .........kp21/25............yk14....
aamuyö.............32 v........kp22/28...........yk4.......
Marienna..........30v. ........kp23/28-32......yk5......
Feufollet..........33v. .........kp25/25-39......yk9......
Amanda77........33v. ........kp26/33-55......yk5......
Olivia-79..........31v. .........kp26/27-28......yk9......
Sintti-79...........31v. ........kp26/23-30.......yk14.... dpo 13
Zipuli...............32v. ........kp27/29-31........yk6......
Sannuli79.........31v. ........kp28/30-51.........yk11....
Viu...................30v. ........kp29/28-36........yk11....
Sunny80..........30v. .........kp29/32.............yk4......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö......30v. .........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6.........plussa 22.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10........plussa 31.5.
Smi............. 33v. ........yk7 .........plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ...........yk~1,5v...plussa 1.4.
 
Kiitos teille kaikille onnitteluista! :heart: Tunne on kyllä mahtava eikä sitä oikein vielä usko, että onko se tottakaan. Harmittaa toki muiden puolesta, että niitä plussia ei ole tullut muille ja varsinkin sellaisille, jotka ovat yrittäneet jo pitkään. Mutta uskokaa siihen, että kyllä teilläkin vielä jonkakin kauniina päivänä tärppää ja onnistaa :) Mä seurailen täällä kyllä, että niitä plussia tulee!!
 
Onnea hanipöpölle!
Ei mahda mitään, ihan vihreänä kateudesta. Miksi toisilla onnistaa neljässä kierrossa ja toisilla paukutellaan jo kaksinumeroisia yk:ta... mutta eipä kai kukaan luvannutkaan, että tämä olisi reilua. Ja katkerasta tilityksestä huolimatta vielä toiset onnittelut, on se vaan silti hienoa! =D

Täällä mennään vielä vanhan kierron puolella, terolut-kuuri loppui tältä erää lauantaina, joten tyhjennystä odotellaan minä hetkenä hyvänsä.
 
Huomenta!

Näin on MR toivotaan ettei koko IVF-hoitoa edes tarvita, miten sitä voikin olla näin negatiivisesti latautunu tähän yrittämiseen. Alkaa oleen jo sellanen olo, että ei onnistuta ikinä ja oon jo sitäkin vaihtoehtoa alkanu pikkuhiljaa käsittelemään. Vaikka aivan typeräähän se on koska ei hoitojakaan olla päästy tekemään, kun vasta yks kämänen inssi!! Odottavan aika vaan on niin pitkä...

Tietääkö kukaan mitenkä toi julkisen puolen IVF muuten menee eli sitten, kun jonottamisen jälkeen pääsee ekaan hoitoon ja, jos se menee mönkään, niin joutuuko seuraavaan kertaan jonottamaan taas kuukausia??

Mä oon huomannu Sannuli, että ihan vilpittömästi pystyn iloitsemaan sellaisten ihmisten raskaudesta, jotka ovat yrittäneet jo pitemmän aikaa. Mutta valitettavasti pieni tuhahdus pääsee aina siinä vaiheessa, kun huomaa jollain nopeasti tärpänneen.

Täällä muuten aika moni elelee jo loppukiertoa. Itellä ei oo mitään oireita paitsi äärettömän kipeet rinnat, mut ne on aina...Verrattuna viime kiertoon tää on hyvinkin seesteistä!
 
Onnea Hanipöpö:flower:

Ja teille muille "kateellisille" voin sanoa että tunteet on täysin ymmärrettäviä. Vaikka sitä iloitsisikin muiden puolesta, niin kun itsellä yk:t venyy, ei ole helppoa olla kuitenkin olematta hieman katkera.
Meillähän tärppäsi yk 10 ja siinä yrityksen edetessä sai kuulla oikealta ja vasemmalta raskausuutisia "meillä tärppäsi jo ennenkuin ehdittiin edes alkaa yrittää"-tyylillä. Kyllä se silloin tuntui pahalta. Mutta koska meilläkin tärppi kuitenkin kävi niin uskon että se voi tulla kenelle tahansa, joko apujen kanssa tai ilman :) Toivon teille kaikille kaikkea hyvää ja paljon plussia :heart:

Oma raskaus jo edennyt yli puolenvälin - mihin se aika oikein katoaa??? Ja poikaa rakenneultrassa lupailtiin :) Vielä kerran tsemppiä teille ihanat kuumeilijat, toivon sydämestäni että pääsette pian kokemaan nämä raskauden ilot ja vaivat :)

Rae rv 21
 


Feufollet..........33v. .........kp1/25-39......yk10......
Mma Ramotswe.34v.........kp7/28............yk16.....
KattiMattis........30v. ........kp17/30.............yk~2,5v...
Scrat...............30v. .........kp21/28-38........yk8.....
Innuli...............31v. .........kp22/25............yk14....
aamuyö.............32 v........kp23/28...........yk4.......
Marienna..........30v. ........kp24/28-32......yk5......
Amanda77........33v. ........kp27/33-55......yk5......
Olivia-79..........31v. .........kp27/27-28......yk9......
Sintti-79...........31v. ........kp27/23-30.......yk14.... dpo 14
Zipuli...............32v. ........kp28/29-31........yk6......
Sannuli79.........31v. ........kp29/30-51.........yk11....
Viu...................30v. ........kp30/28-36........yk11....
Sunny80..........30v. .........kp30/32.............yk4......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö......30v. .........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6.........plussa 22.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10........plussa 31.5.
Smi............. 33v. ........yk7 .........plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ...........yk~1,5v...plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Hei Sannuli, vaihda feufolletin kp! Valitettavasti tänään näköjään 1... Feufolletille siis :hug:

Mä olen yrittänäyt opiskella ja ottaa rennosti rempan keskellä. Ovistahan en tosiaan bongannu tässä kierrossa, koska mulla oli aivan p*skat tikut tai sitten sitä koko ovista ei tullut tai oli sairaan nopee. Joku hassu kova kipu oli, puoli minuuttia kesti ja ei kyllä ennen ole sellaista ollut. Nännit oli poikkeuksellisesti kipeenä muutamana päivänä, mutta kyllä mä ihan satavarma olen, että ens viikolla siirryn metsästämään loppulokakuun tai alkumarraskuun plussaa.

Hassua miten sitä joskus kuvittelikin, että jos VÄHÄNKIN ehkäisy pettää, tulee heti raskaaksi...bullshit :LOL:

TSEMPPIÄ KAIKILLE, kohta on jo joulukin :kieh:
 
:kieh: ärsyttää, kiukuttaa, suuttuttaa, itkettää, harmittaa, masentaa, v&%#aa niin paljon ettei vielä jaksa innostua tulevasta ivf-hoidosta. Entä jos sekään ei onnistu. Kuulin tänään vauvauutisia työkaverilta ja kyllä siinä tuli pala kurkkuun...ei voi mitää.

kp 1 ja yk 7.
 


Sintti-79...........31v. ........kp1/23-30.......yk15....
Zipuli...............32v. ........kp2/29-31........yk7......
Feufollet..........33v. .........kp2/25-39......yk10......
Mma Ramotswe.34v.........kp8/28............yk16.....
KattiMattis........30v. ........kp18/30.............yk~2,5v...
Scrat...............30v. .........kp22/28-38........yk8.....
Innuli...............31v. .........kp23/25............yk14....
aamuyö.............32 v........kp24/28...........yk4.......
Marienna..........30v. ........kp25/28-32......yk5......
Amanda77........33v. ........kp28/33-55......yk5......
Olivia-79..........31v. .........kp28/27-28......yk9......
Sannuli79.........31v. ........kp30/30-51.........yk11....
Viu...................30v. ........kp31/28-36........yk11....
Sunny80..........30v. .........kp31/32.............yk4......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö......30v. .........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6.........plussa 22.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10........plussa 31.5.
Smi............. 33v. ........yk7 .........plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ...........yk~1,5v...plussa 1.4.
 
Zipuli ja feufollet :hug: :hug:

Jep jep, ympäri käydään ja yhteen tullaan, vai miten sitä sanotaankaan. Täälläkin alkoi yöllä menkat. Mitään raskausoireita mulla ei ole tässä kierrossa ollut, ja olen muutenkin melkeinpä vakuuttunut siitä ettei meillä raskautuminen onnistu ilman hoitoja - joten vuoto ei ollut mikään yllätys enkä oikeastaan ole edes erityisen pettynyt. Nyt vaan odottelen sitä kahden viikon päästä olevaa lapsettomuusklinikan ensikäyntiä ja toivon, ettei saada ihan murskaavia uutisia.

Kiitos hanipöpö ja Rae kannustuksen sanoista. Kyllä mullakin ensireaktio raskausuutisiin on nykyään kateus, mutta se on mielestäni ihan luonnollista kun meillä kuitenkin alkaa olla jo aika pitkään yritystä takana. Mut sitten vaan nieleskelen sitä niin kauan että se pahin menee ohi ja pystyn onnittelemaan uutisesta. Tiedän kuitenkin etten oikeasti toivoisi kenellekään tätä samaa piinaa. Nyt voin jo olla ihan vilpittömästi iloinen hanipöpön puolesta ja toivon vaan, että pääsisin itsekin pian liittymään teidän raskautuneiden joukkoon. :)

Aurinkoista viikkoa kaikille :wave:

*muoks* Niin, ja onnea Raelle hyvistä ultrakuulumisista!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ihana lomareissu takana! Teki hyvää pistää vauva-asiat taka-alalle! =)

Hanipöpö, ONNEA!!!! Aivan mahtava uutinen! Toivotaan, että toi oli polun avaus ja plussauutisia alkaa pian satelemaan enemmänkin!

Kyllä ne vauvauutiset aina nostaa kateuden, tai oikeestaan oman piinaavan vauvakaipauksen, pintaan. Ja sitä suree et, miksei omalle kohdalle... Meillä yritystä vasta 5 kuukautta takana, joten ei kovin pitkään. Mutta kun tiesin, että ongelmia tulee olemaan, oon murehtinut asiasta jo hieman ennakkoon. Ja lisäks oon omassa elämässä odottanut oikeaa aikaa lapsen saamiselle jo pidempään. Joten en niinkään peilaa omaa kateuttani tai toiveitani vain yrityskierroksiin, vaan myös siihen, että lapsihaaveilua on ollu pidemmän aikaa. Reissussa katselin perheitä ja lapsia, jotka leikki vanhempiensa seurassa. Mietin, että olispa mullakin jo perhe ja pari taaperoa heilumassa ympärillä. Keksisin heti sata asiaa, mitä niiden kanssa touhuaisin ja mitä niille opettaisin. Ja ylipäänsä olis vaan kasa hellyttä jaettavana... Kuitenkin, uskon vakaasti, että ihan jokaiselle meistä se pieni taapero joskus vielä annetaan!!! Pidetään vaan lippu korkealla!

Viu, oli kiva kuulla sun kuulumisia! Tsemppiä hurjasti - pidän peukkuja, että pääsette siirtoon ja kaikki menee loistavasti!

MR, voi itku. Siis sananmukaisesti. Voin kuvitella sun fiilikset. Itse kokisin varmasti ihan samoin - ei niitä pettymyksiä vaan jaksa, vaik olis kuinka positiivinen. Omia Clomikiertoja ja odotuksen onnea/tuskaa vain odotellessa... Aivan samoin perustein päätin itse mennä heti yksityiselle. Koin että odottaminen ja epävarmuus ja mahdolliset "turhat" hoidot tulee aika kalliiksi henkisesti. Tietenkin kaikilla ei ole sitä mahdollisuutta. Mutta jos se kortin voi käyttää, ei kannata jättää käyttämättä. Saako kysyä, miksi sun siskolla hoidot ei tuottaneet tulosta...? Lottosin muuten kyllä, mutta arpa ei voittanut. Ironista, että tää lapsen saaminen tuntuu vähän samalta kuin lottoaminen. Joka kertaa pistää paukut kehiin suurin odotuksin ja pettyy sitten, kun voittoa ei tullut. Toivotaan, että ollaan kuitenkin tätä onnea hakemassa vähän paremmin onnistumisprosentein...

Kattimattis, on varmasti vaikeeta sovittaa lääkärireissut, jos työ ei helposti jousta. Ihan kuin sitä tarttis lisää jännitysmomentteja! Pidän peukkuja, et aikataulut menee nappiin ja seuraava inssi tärppää!

Feufollet, innuli ja Sintti :hug: Iso surku teidän puolesta... Voimia uuteen yritykseen, kuitenkin!

Scart, onnea ovistestailuun - tai ehkä se jo tuli, meni, osui ja upposi! =)

Huomenna on lääkäriaika ja vähän jänskättää. Mikäköhän on lääkärin suunnitelma mun pään menoks? Kunpa simpat olis kunnossa, niin ei molemmissa olis häikkää...

Tsemppihalit kaikille! :heart:
 
zipuli ja sintti :hug:
Amandalle tsemppiä lääkäriin, toivottavsti löytyy hyvät tropit ;)

Huomasin juuri että ainakaan vielä ei ole tullut rinnat kipeeks niin kuin aina ennen menkkojen alkua... no sehän nyt tietysti ei oo yhtään mikään oire suuntaan eikä toiseen ja onhan se mahdollista että kierto venyy taas ties kuinka pitkäks! Pitäisköhän sitä testata joku päivä?? Ehkä lauantaina teen testin jos siihen mennessä ei oo mitään tapahtunut.
 

Yhteistyössä