**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Tulin puhalteleen plussapuhureita. ++++++++++:whistle:

Välillä täytyy käydä katsastamassa vanhaa pinoonsa. Aika paljon teitä on täällä jo isoilla yrityskierroilla... :| Mutta meilläkin meni melkein sen kaksi vuotta. Tsemppiä ja voimia jaksaa kaikille! :hug:

Keltakaneli 33+5
 
Sunnuntaita!

Marienna: hmph, puolen vuoden päästä...? Ja mun elämässä on kaksi viikkoakin kuolettavan pitkä aika odottaa. :hug:

Yameliah: En ole vielä ehtinyt pitää Clomifenista taukoja, valmistaja pitää 6kk rajana. Ensimmäisessä kierrossa kontrollointiin ultralla kehitystä ja silloin havaittiin rakkulan ohella myös kysta, joka sitten puhkesi kk alkamisen yhteydessä. Jos ei olis puhjennut/kuivunut kokoon, olisi tauko ollut pakosta edessä. Tämäkin kontrollointiin ultralla.
Onpa tylsää, että testitulostesi yhteyteen ei ollut merkitty raja-arvoja. Soita sille sun lääkärille ja pyydä tulkkaan. Meillä tuli laput kotiin lääkärin lähettämänä raja-arvojen ja kommenttien kera, sekä kaikista minun verikokeistani että puoliskoni simppatesteistä.

ON: en meinaa millään muistaa nappailla niitä Clomeja, taas on ottamatta tältä aamulta! Joukkueen douppaaminen olisi kuitenkin menestyksen kannalta vällttämätöntä kun lahjakkuutta ei ole nimeksikään. Tsemppiä myös teidän valmennusjohdoille! :) MR
 
Täällä ollaan hiukkasen puulla päähän lyötyjä, sillä testissä luki aamulla "Gravid Raskaana 1-2 ". Enempää r-testejä ei ollut kotona, joten tein vielä ovistestin nyt iltapäivällä ja hymynaama ilmeistyi. Järkyttävän onnellinen ja samaan aikaan kauhusta kankeana niitä km-lukuja muistellen... mutta kaipa tässä on vaan muistettava iloittava tästä hetkestä, tuli mitä tuli!

Peukut pystyssä, että lähipäivänä saadaan monta muutakin iloista uutista!
 


lusa...........31v........kp??/28........yk~1 v......

Mma Ramotswe.34v.kp5/28........yk17...4*clom.
Yameliah....30v. ......kp7/28-30....yk~1,5v.....
Anna-79.....31v. ......kp10/28-38....yk7...1kkm
Scrat..........30v. .....kp11/28-38.....yk9...2*terol.
Tatja...........34v......kp15/28........yk 4...terol.
KattiMattis...30v. .....kp19/25........yk~2,5v...pureg. 2*inssi
Sannuli79....31v. .....kp21/30-51...yk12...1*terol.
Marienna.....30v. .....kp22/28-32...yk6...
aamuyö.......32 v......kp22/28........yk5...
Olivia-79......31v. .....kp23/27-28...yk10...
Innuli...........31v. .....kp23/25........yk15...
Viu..............30v. .....kp24/28-36...yk12...pureg.
Amanda77...33v.......kp27/33-55...yk6..1*clom.+Menop.+Ovitr.+Lug.
Sintti-79.......31v. ....kp27/23-30...yk15...
Zipuli............32v. ....kp28/29-31...yk7...3*inssi, 1.ivf
Sunny80.......30v. ....kp57/32........yk4....

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
Feufollet.......34v. .......yk10.......plussa 24.10. ....(4*terol, 1.clom)
hanipöpö.....30v. ..........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10.......plussa 31.5.
Smi............33v. ...........yk7 .......plussa 8.5.
Keltakaneli...32v. ..........yk~1,5v..plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Feufollet ONNEA!!! :flower: :heart: Hienoja uutisia vihdoinkin!!! Mehän ei mitään tilastoja uskota vaan kaikki menee loppuun asti hyvin ja masunasukki jaksaa sinnitellä siellä koko ykdeksänkuukautta, eiks ni!!!

Ja tästähän alkoi nyt siis tämä meidän pinon plussamyrsky joka jatkuu koko loppuvuoden ja ensi vuoden alkuun mennessä ollaan kaikki siirrytty plussanneiden palstoille!!! ++++++:whistle:
 
Keltakaneli vois käydä puhaltelemassa täällä useamminkin!! Feufollet, ei voi olla totta ONNEA ONNEA ONNEA MAHTAVAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KERRANKIN jotain mukavaa uutista konkareille!!!!!!!!! Mä olen niin iloinen, että hävis heti ainakin hetkeksi harmitus siitä, että mulla nyt sitä ovulaatiota ei ilmeisesti tullut tässä kierrossa lainkaan, ja nyt kun kuulin uutiset siltä gyneltä niistä mun muniksista niin oireiden mukaan varmaan onkin sit tullut se ovis vaan kerran tässä yrityksen aikana. Koskaan muulloin ei ole tikkuunkaan mitään tullut ja nytkin se yritti ja oli LH koholla, mutta eihän ne olleet valmiita ne reppanat siellä. Voi kurjuus, eikä muka hoitoakaan saa vielä puoleen vuoteen...

Nyt paljon plussia tänne, alkaa epätoivo iskemään muuten. Vielä kerran Feufollet onnea!!
 
Feufollet, aivan mahtavaa!!!! :heart: ONNEA!!!! Oon super iloinen sun puolesta! Voin vain kuvitella, että oot ihan ällikällä lyöty! Joo, täyttä varmuutta ei koskaan ole ja aina on ne prossat ja skenaariot olemassa. Mut nauti tuosta tuloksesta täysillä! Mä ainakin uskon, että toi kaveri on niin sisukas, et pysyy matkassa loppuun asti! =) Voi hitsi, nyt mun pitäis tulla kyllä rytinällä perässä, jotta meillä jatkuis samat kuviot! =)

Keltakaneli, kiitos puhalteluista ja sen tehokkuudesta! =)

Marienna, jännä miten eri tavalla eri lääkärit toimii. Mulla kun oli PCO-maiset munikset, lääkäri sanoi, et verikokeet on tärkeet. Multa mitattiin mm. insuliini, koska jos se on koholla, PCO:ssa voi Metformin olla tosi tehokas. Mut mulla insuliini ja muut arvot oli ok, joten siitä ei oo mulle apua. Vähähiilarista diettiä voin suositella lämpimästi, oli insuliiniarvo mitä tahansa! Niin monesti oon kuullu, et se tehoo PCO:hon. Ja tärkeetä ei siis oo edes laihuus, vaan verensokerin/insuliinin matalana pitäminen. Jos haluut lukee lisää PCO:sta, voin suositella yhtä amerikkailaista sivustoa: SoulCysters.com: Polycystic Ovarian Syndrome (PCOS) Treatment & Resources Mullekin sanottiin muuten, et luomukierrossa tikuttelusta ei oo apua - mut lääkäri viittas sillä lähinnä siihen, et PCO:ssa LH-tasot voi olla korkeella vaikkei ovista tuliskaan. Mut älä huolestu, ei PCO oo mikään ehdoton tuomio vaan pieni kompastuskivi vaan! =)

Lusa, onko mitään uutisia?

Täällä ei mitään oireita vaan pelkkää odottelua - ja odottelu jatkuu ens viikkoon vielä. Oliko sulla Feufollet mitään oireita ennen plussaa? Vai peittikö flunssaoireet pääosassa? =)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ kaikille! :heart:
 
Feufollet, pakko vielä tiedustella sun "onnistumisreseptistä". =) Tuli tosta vähähiilarisesta ruokavaliosta mieleen, et ootko noudattanu sitä nyt hyvin edelleen? Mä oon ollu sen suhteen tosi laiska viime aikoina ja mietin, et pitäis skarpata. Vaik normaalipainoinen oonkin, huomaan, et kun oon tarkempi, olo on parempi, akne vähenee, jne. Ja oliks niin, et sulla oli dropeista käytössä vaan terolutit ja clomit? Ja tässä kierrossa tietty vasta vain clomit? =) Upeeta myös kuulla, et PCO ei tosiaan oo mikään ylitsepääsemätön ongelma! Pidän hurjasti peukkuja, et kaikki menee hyvin!!!
 
Feufollet ihania uutisia!!!! :heart: Vihdoinkin plussaa!! Me ollaan samalla yk:lla menossa, jos sitä itsekkin jo....

Uusille tervetuloa!

Mä oon ollu taas niin kiireinen, etten oo ehtiny käydä kommentoimassa.

Keltakaneli, mä oon samaa mieltä. Voisit useammin käydä puhaltamassa plussatuulia..:)

Alkaa monella olla loppukierto meneillään, joten elämme jännittäviä aikoja...;) Tsemppiä taas kaikille!
 
Feufollet : Paljon onnea!! Nyt toivotaan matkallesi kaikkea hyvää mukaan.

Mulle voi laittaa listaan kp 1/28-30

Voitte varmaan kuvitella, kuinka harmittaa!!!!! Taas kaikki alkaa alusta! Tää pettymys tulee joka kerta. Kerroinkin aikaisemmin, että tein ne kaksi testiä aikalailla ajoissa....ihan vain malttamattomuuttani, ja ne näytti plussaa (toki en niihin uskonut, kun ei ollut vielä testin teon aikakaan...mutta minkäs sille voi, kun kova into ja odotus on päällä). No nyt tässä ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, mulla oli taas kaikki mahdolliset raskausoireet...ja kun mentiin 28 päivän yli olin jo TOIVEIKAS, että nyt saadaan iloita...mutta ei.

Nyt musta tuntuu siltä, että joskus mahdolliset raskausoireet ei ole mun juttu. Olen kokenut ne kaikki - ja silti en ole raskaana. Testeihin en enää luota, sillä musta tuntuu, että mun kohdalla ne näyttää plussaa vain mun mieliksi. Nyt toivon, että ovis tulee tässä kierrossa, ja että sattuis jotain tapahtuun. Ja jos vielä niin onnellisesti, että raskaus alkaa- niin näen sen sitten kun sen aika on..mä en enää halua pettyä!!!

Anteeksi teille kaikille jo tää maanantai aamuinen tilitys, mutta niin kenkuttaa!!!! Tekis ihan mieli itkeä, mutta kaiken tän harmituksen keskellä tulisi muistaa, että elämässä on paljon ilon aiheita! Ja vauva tulee, jos niin on tarkoitettu! Pitää vain olla kärsivällinen....

Toivottavasti saadaan lisää ilon aiheita me muutkin!!! =)
 
Voi kiitos, ihanat, kauniista sanoista! Olo on tosi hämmentynyt ja odotan joka vessakäynnillä punaista paperiin... ei tätä oikein usko vielä. Mutta peukutan kyllä ihan kybällä muidenkin plussien puolesta!!!

Amanda, mullahan tosiaan viime viikolla lämpö nousi, mutta en osannut ottaa sitä sen kummemin oireena, kun olen ollut niin paljon kipeänä. Ja kuten KattiMattis sanoi, loppukierrosta kai lämmöt usein nouseekin. Finnejä tuli myös, mutta niitäkin on tullut tässä pitkin matkaa. Selkein "oire" viikonloppuna oli rintojen arkuus ja turvotus. Sellaista ei ole ollut aiemmin, mutta en nyt oikein sitäkään niin ihmeellisenä pitänyt, kun sekin tuntuu olevan monilla ihan normaalia loppukiertoon kuuluvaa. Ajattelin, että nämä ovat ihan normioireita kierrossa, jossa ovulaatio on tapahtunut normaalisti.
Clomit oli tosiaan nyt ekan kerran, sitä ennen neljä terolut-kiertoa. Viime vuoden alusta oli eka kierto 26 päivää ja huhtikuussa toinen 26 päiväinen, kaikki muut luomukierrot oli 35-40, eli tuskinpa olen silloin ovuloinut (tuossa huhtikuun lyhyessä kierrossa sain siis ovisplussan tikutettua). Pitkien kiertojen vuoksi menin gynelle "jo" kesäkuun lopulla, joka määräsi saman tien terot. Niillä kierto oli 25-26 päivää mutta kun ei mitään tapahtunut, niin määräsi clomit.

Kysyit, Amanda, myös vhh:sta. Aika rennosti olen mennyt, mutta ei meillä juuri pastaa/riisiä/perunaa syödä, joten varmasti hiilarit on alempana kuin keskimäärin, vaikka välillä leipää ja jotain herkkuja on tullut syötyä. Etenkin terolutit saivat mulle tosi kuvottavan olon, eikä ruoka, varsinkaan liha, oikein maistunut, joten silloin elin about jugurtilla ja leivällä ja hedelmillä päiviä, eli ei niin kovin vhh. Toisaalta ei myöskään vähärasvaista. =)

Marienna, tuota mun historiaa verraten aika tylyltä kuulostaa sun lääkärin kommentit. Olitko julkisella? Olisiko sulla mahdollista käydä yksityisellä? Pelkkä gynekäynti ei niin kauheasti maksa, mulla on ollut muistaakseni jotain 50-60 € Kelakorvauksen kanssa. Jos teillä on jo puoli vuotta yrittämistä takana, eikä ovista edes kuulu, niin tuntuu aika kummalta, ettei mitään tutkita ennen kuin se maaginen vuosi on tullut täyteen. Joillekin tunnutaan suosittelevan aika pientäkin painonpudostusta, mulle gyne ei puhunut siitä mitään (olen 162/62).

Kertokaa nyt muutkin hyviä uutisia!!!!! Zipuli? Sintti?
 
Iiiik, ihania uutisia feufollet!!! :heart: Hurjasti onnea!

En ole kiireiltäni paljoa tänne kerennyt, pahoitteluni... Tervetuloa kaikille uusille, ja erityisen iso tervetulohali Annalle - tosi kurjaa, että päädyit tänne takaisin. :hug: :hug: Toivottavasti plussaat pian uudestaan.

Marienna, voi harmin paikka mitä uutisia. :( Ja vielä noin pitkä aika pitäisi odotella! Komppaan feufolletia, jos vaan mahdollisuuksia on niin kannattaa ehkä harkita yksityisellä käyntiä. Kyllähän kuitenkin ovulaatioon ja kiertoon on mahdollista vaikuttaa myös lääkityksellä. Onneksi kuitenkaan PCO ei ole mikään "lopullinen" tuomio, joka estäisi raskautumisen kokonaan, joten uskon kyllä että teilläkin vielä onnistaa. Jaksuja! :hug:

Omaa napaa vielä sen verran, että mulle voisi päivittää listaan kp 4 ja yk 16... Meillä on nyt labrakierros menossa - mies kävi antamassa oman näytteensä viime viikolla, ja mulla oli tänään ekat verikokeet. Viikon kuluttua tiedetään ehkä vähän enemmän, kun saadaan simppatestin tulokset ja mä pääsen uudestaan ultrattavaksi (ja se kurja kysta on toivottavasti kadonnut jonnekin :kieh: ).

Mukavaa viikkoa kaikille :wave:

*MUOKS* Mitä mä pöhkö laitan tänne päivityspyyntöjä, kun tämän päivän listaa ei ole vielä edes laitettu... Taidanpa hoitaa asian tässä saman tien. :whistle:
 
Viimeksi muokattu:


lusa.............31v........kp1/28-30........yk~1 v......
Sintti-79.......31v. ....kp4/23-30...yk16...
Mma Ramotswe.34v.kp6/28........yk17...4*clom.
Yameliah......30v. ......kp8/28-30....yk~1,5v.....
Anna-79.......31v. ......kp11/28-38....yk7...1kkm
Scrat............30v. .....kp12/28-38.....yk9...2*terol.
Tatja............34v......kp16/28........yk 4...terol.
KattiMattis...30v. .....kp20/25........yk~2,5v...pureg. 2*inssi
Sannuli79....31v. .....kp22/30-51...yk12...1*terol.
Marienna.....30v. .....kp23/28-32...yk6...
aamuyö.......32 v......kp23/28........yk5...
Olivia-79......31v. .....kp24/27-28...yk10...
Innuli...........31v. .....kp24/25........yk15...
Viu..............30v. .....kp25/28-36...yk12...pureg.
Amanda77...33v.......kp28/33-55...yk6..1*clom.+Menop.+Ovitr.+Lug.
Zipuli............32v. ....kp29/29-31...yk7...3*inssi, 1.ivf
Sunny80.......30v. ....kp58/32........yk4....


Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel


plussanneet
Feufollet.......34v. .........yk10.......plussa 24.10. ....(4*terol, 1.clom)
hanipöpö.....30v. ..........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10.......plussa 31.5.
Smi............33v. ...........yk7 .......plussa 8.5.
Keltakaneli...32v. ..........yk~1,5v..plussa 1.4.
 
Aamulla laitoinkin Feufolletille onnentoivotukset, mutta kone meni totaalisen jumiin! Eli paljon onnea!! Ihanaa!!

Täällä ei mitään...Käsille meni varmasti tämäkin kierto! Kerran vielä inssi tämän jälkeen ja sitten huilaustauko.
 
Kattimattis, :hug:. Voi hitsi, kun seuraava inssi nyt tärppäis! Mulla vasta eka hormoniavusteinen kierto menossa ja tää on nyt jo hermoja raastavaa touhua. Saati sitten, jos mennään useita kiertoja putkeen. Nostan hattua kaikille, jotka säilyttää malttinsa ja uskonsa!

Lusa, voi itku. Näyttikö sulla siis raskaustestikin plussaa, vaikket ollu raskaana?

Feufollet, kiitos tiedoista! Mulla siis aika samat "oireet". Tissit vähän kipeet ja vatsa turvonnut. Välillä tulee vilunväreitä, mut lämpöä en oo mitannu. Silti mulla on tosi heikko usko plussaamiseen. Ei vaan oo yhtään "raskaana oleva" olo. Kuten Lusa sanoi, oireet voi olla tosi harhaanjohtavia, joten parempi ettei niitä liikaa tarkkailis (paremmin sanottu kuin tehty...).
 
Amanda77 Tein kaksi testiä Pregcheckin sekä Glearbluen testin (hyvissä ajoin) ja niihin tuli molempiin testiajan puitteissa viivat. Tein nyt kun menkat oli päivän myöhässä sellaisella digitaalisella ja se näytti heti, että ei raskaana... Musta on tullut tälläinen höppänä toiveiden vuoksi, että tosiaan testasin jo ennen kuin kuukautiset olivat edes myöhässä...Jännä oli, että ne oli positiiviset. Itse en niihin silti sillain "luottanut", koska olin niin etuajassa, kunhan kokeilin...Tosin en tajua miksi...sitä tämä vauvakuume teettää...

Nyt alkaa taas päivä voittamaan, oli niin mukava kuitenkin lukea täältä plussauutisia! Että kai se tästä-aamun harmituksen jälkeen. Pääsee mies helpommalla, kun sai täällä heti aamusta purkaa tuntojaan! =)
 
Unohdin ihan kokonaan kommentoida lusalle... Pahoittelut ensinnäkin tädistä! :hug: Noista vääristä plussista tulee lähinnä mieleen kemiallinen raskaus eli erittäin varhainen keskenmeno, jollaisia meidän ikäryhmässä on arviolta jopa 70-85 % kaikista alkaneista raskauksista. (Masentavan näköinen luku, mutta selittää lähinnä ehkä sitä, miksi harvalla tärppää heti ekasta tai tokasta kierrosta.) Kemialliset voivat näkyä raskaustestissä virheellisenä plussana, minkä takia joissain testeissä suoraan kehotetaan testaamaan vasta, kun kuukautiset ovat myöhässä (ja herkällä testillä kemiallinen plussa näkyy tietenkin vielä helpommin kuin vähemmän herkällä).

KattiMattis, pidän sulle kaikesta huolimatta peukkuja. Toivottavasti oireet(tomuus?) ei kerro koko totuutta! =)
 
Feufollet voi miten ihanaa! Taas tulee vähän uskoa siihen, että hitusen isommiltakin kierroksilta voi tärpätä. Pidän niiiin paljon peukkuja, että kaikki menee hyvin!

Tervetuloa kaikille uusillekin. Käyn täällä melkein joka päivä lukemassa kuulumisia, mutta itsellä ei juuri ole mitään kerrottavaa. Hoitoon ei olla hakeuduttu vielä, vuoden vaihteen jälkeen sitten. Siihen saakka koitetaan ottaa rennosti. En ole nyt edes testaillut ovista, koska tuntuu, että kierto on tosi tasainen ja ovis on aina aiemmin löytynyt kuin nakutettu samaan aikaan. Ei ole mitään sellaista oiretta tai tunnetta, että tälläkään kertaa tärppäisi, mutta rauhattomana ihmisenä olen toki jo pari testiä ehtinyt tehdä :p Jostain syystä hermo pysyy paremmin kasassa kun testaa heti kun alkaa ajatus vaeltelamaan, että entä jos nyt kuitenkin olisin raskaana....

Paljon kaikkea ihanaa ja hyvää ja lisää plussia tähän ketjuun!
 
Ihanaa feufollet :heart: oikein paljon onnea! Raportoihan meille sitten oikeita oireita myös :D

lusa :hug: ihan sama juttu noitten oireitten kanssa. Ja kaikki vahvistuu kun miettii ja kuulostelee kehoaan. Mä en ole saanut edes haaleaa haamua testiin ikinä. Ja siitä huolimatta on kaiken maailman oireet läpikäyty.

sintti :hug:

( . ) jotain taas tapahtuu. Etova olo koko päivän, limoja on liikenteessä, menkkamaisia kramppeja alavatsassa. Toivottavasti ei ole vatsatauti tulossa..

No niin loppukiertolaiset. feufollet näytti mallia niin siitä sitten kaikki perässä eikös ;) Me alkupuolella olevat tullaan sitten pikkuisen myöhemmin :D

Tsemppiä ja jaksamista kaikille! Ja tottakait oikein mukavaa viikkoa! :heart:
 
Ai kamalaa, nyt luin noi viime sivutkin...HURJAN JÄNNÄÄ, täällähän on tapahtunut vaikka mitä: alkioita, pakastamista, pistämistä ja säätämistä. Toivottavasti kaikille tulee hyviä uutisia!!! =)

Ja Anna...tervetuloa takaisin - harmi sinänsä tietysti, että sun oli tultava, mutta ai kai auta kun laittaa uutta matoa koukkuun. :hug:

Sintti yksityisellä kävin. Käyn kaikki asiat hampaista lähtien yksityisellä hoidattamassa, mulla ei kestä hermot eikä riitä aika tän kaupungin julkiselle jonottelemaan ensin puhelimessa ja sitten niitä aikoja. Menen huomenna kilpirauhasarvot mittauttamaan sinne samaan paikkaan ja lääkäri sanoi, että tulokset voisi pyytää endokrinologilta, jolta ajattelin sitten saada konsultointia muutenkin.

Luin ihan rohkaisevia tuloksia eri palstoilta myöhäisestä oviksesta ja raskaaksi tulemisesta, ja toivon, että mullakin se ovis tuli tai tulee. Melko vahvaa viivaa mulla koko ajan näyttää. Toisaalta se voi johtua myös siitä, että se on tyypillistä pco-tyyppiset munikset omaaville. Siksi mäkin olen täällä pariin otteeseen ihmetellyt korkeeta lh:ta menkkojen aikana. Jää kuulemma helposti koko loppukierrolle se lh koholle. Mä oon pari kertaa jo pelästynyt, että onko ollut ovis menkkojen aikana. Nyt ei kyllä ole mitään selvää limaa ollut ja ajoittainen päiviä kestänyt juilinta lienee sitä, että ne munat yrittää sieltä ulos.

Nyt siskot vedätte plussaa peliin, mä olen taas tarmoa täynnä - toi feufollet NIIN piristi =)
 


Lusa.............31v........kp2/28-30......yk~1 v......
Sintti-79.......31v. ....kp5/23-30....yk16...
Mma Ramotswe.34v.kp7/28........yk17...4*clom.
Yameliah......30v. ......kp9/28-30....yk~1,5v.....
Anna-79.......31v. ......kp12/28-38....yk7...1kkm
Scrat............30v. .....kp13/28-38.....yk9...2*terol.
Tatja............34v......kp17/28........yk 4...terol.
KattiMattis...30v. .....kp21/25........yk~2,5v...pureg. 2*inssi
Sannuli79....31v. .....kp23/30-51...yk12...1*terol.
Marienna.....30v. .....kp24/28-32...yk6...
aamuyö.......32 v......kp24/28........yk5...
Olivia-79......31v. .....kp25/27-28...yk10...
Innuli...........31v. .....kp25/25........yk15...
Viu..............30v. .....kp26/28-36...yk12...pureg.
Amanda77...33v.......kp29/33-55...yk6..1*clom.+Menop.+Ovitr.+Lug.
Zipuli............32v. ....kp30/29-31...yk7...3*inssi, 1.ivf
Sunny80.......30v. ....kp59/32........yk4....


Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel


plussanneet
Feufollet.......34v. .........yk10.......plussa 24.10. ....(4*terol, 1.clom)
Hanipöpö.....30v. ..........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10.......plussa 31.5.
Smi............33v. ...........yk7 .......plussa 8.5.
Keltakaneli...32v. ..........yk~20..plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea feufollet plussasta! =) Sait vähän paremman vastaanoton tuosta plussasta kuin minä aiemmin. Liekö sitten johtuu siitä, että mun kiertoja oli niin vähän sitten...en tiedä..10 viikkoa kohta viedään tätä raskautta :heart: Plussatuulia muillekin!!!
 
Feufollet mahtava uutinen, jeee...kuin myös hanipöpön onnellista odotusta teille! Ja tervetuloa tosiaan kaikille uusille minunkin puolesta. :flower:

Itse on ole ehtinyt paljon kirjotella kun muuttopuuhat on "varastanu" kaiken ajan ja uudessa kodissa ei vielä netti toimi. Mut usein olen kyllä ajatellut että mitä teille oikein kuuluu, joko ois plussia tullut. Ja olihan niitä. =)

Mullakin testi päivä lähenee, joka on siis torstaina. Joka vessa reissu jännittää ihan vietävästi, eilen nimittäin tuli ihan pieni tippa verta ja pelästyin kamalasti että noniin nytkö ne sit alkaa. :( mut päivän aikana ei sit onneks enempää vuotoa tullut. Oireita ei oikeastaan ole juuri ollut, ja siitä vähän toivoa menettäneenä epäilen/pelkään menkkojen alkavan. Mut joo vielä on toivoa ja siitä pidän tiukasti kiinni.

Mitenkäs Viulla menee? Onko ollut oireita?
 
Oli pakko tehdä raskaustesti aamulla, kun oireita on niin paljon. Mut negahan sieltä tuli. Ja suuri pettymys sen mukana... :( Uskomatonta, että voi tulla kaikki alkuraskauden oireet - lämmönnousua (eilen 37,1), rinnat kipeät ja turvonneet, vatsassa jullintaa ja aika kova turvotus, pientä kuvotusta aamulla, väsymystä, jne. Mut kai ne on vaan normaaleita loppukierron oireita? Mulla kun ei koskaan oo ollu vahvat oireet menkoista, niin nää jutut on mulle täysin vieraita. Luget käytössä vielä huomisen, joten sit voi kait odotella menkkoja alkavaks torstaina.

No, olihan tää aikaista testata, koska lääkäri sanoi, et vasta torstaina testaan. Mutta oletan, että lääkäri sanoo ns. varman testauspäivän ja jos nää olis raskausoireita, testikin näyttäis jo plussaa?
 

Yhteistyössä