**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Huomenia,
täällä taustalla pitelen peukkuja teille kaikille d:)b Ihan kohta uus plussarivi varmasti alkaa!!

Pahoittelut vielä Annalle :hug:

Tänne kuuluu hyvää, flunssa vaan vaivana.

Talitintti ja vavi 15+5 rakennetta odotellessa kuumeisesti, jos sitä sitte jo osais huokaista...
 


Anna-79......31v. ..........kp 3/30........yk7.........1kkm
Scrat...............30v. ......kp4/28-38....yk8.....2*terol.
KattiMattis........30v. ......kp12/25........yk~2,5v...pureg. 2*inssi
Sannuli79.........31v. ......kp14/30-51....yk12....1*terol.
Marienna..........30v. ......kp15/28-32....yk6......
aamuyö.............32 v......kp15/28.........yk5.....
Olivia-79..........31v. .......kp16/27-28....yk10...
Innuli...............31v. .......kp16/25.........yk15...
Viu...................30v. ......kp17/28-36.....yk12...pureg.
Amanda77........33v. ......kp20/33-55.....yk6.....1*clom.+Menopur
Sintti-79...........31v. ......kp20/23-30.....yk15....
Zipuli...............32v. .......kp21/29-31...yk7.....3*inssi, 1.ivf
Feufollet..........34v. .......kp21/25-39...yk10....4*terol, 1.clom.
Mma Ramotswe.34v.......kp27/28........yk16....3*clom.
Sunny80..........30v. ......kp50/32.........yk4......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö......30v. .........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10........plussa 31.5.
Smi............. 33v. ........yk7 .........plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ...........yk~1,5v...plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Kiva kuulla että talitintillä menee hyvin odotus, kyllähän siellä rakenneultrassa kaikki on hyvin, luotetaan siihen!

Tänään takana "mukava" sukulaistapaaminen, eli vauvauteluihin sai taas kerran vastata kauniisti hymyillen... Kyselijä onneksi hiljeni kun sanoin ettei niitä vauvoja tehdä tuosta vaan, jos luoja suo niin sitten ehkä. Ja kaiken kukkuraksi oma siskoni joka tietää meidän vauvahaaveista möläytti että meidän on helpompaa lähteä heille kylään kun EI MEILLÄ OLE LAPSIA kuin heidän tulla meille kolmen lapsen kanssa!!! Siinävaiheessa teki mieli karjaista että kuule antaisin mitä vaan jos niitä lapsia saisin!!! GRRRR!!! Ajattelemattomia ihmisiä tuntuu taas olevan mun ympärillä ihan liikaa!!! Pitäisivät turpansa kiinni jos ei osaa ajatella asioita muiden näkemyksestä!!!
 
Voi Anna :hug: enpä olisi halunnut "nähdä" sinua täällä uudelleen... onnea uuteen yritykseen, ei kai tässä muuta voi sanoa...

Toivottavasti Olivian ovis tuli tehokkaasti hyödynnettyä kotikonsteinkin :)

Sannuli, mä niin ymmärrän sun ketutuksen. Riippuen vähän ihmisestä mutta mä olen välillä täräyttänyt päin naamaa, että otettais kyllä lapsia erittäin mielellään mutta kun ei niitä näy vaikka pannaan kuin kaniinit... (no joskus astetta hienovaraisemminkin). Yleensä sillä saa suut tukittua, mutta tietty on sitten aina niitä, jotka katsovat asiakseen kertoa, kuinka yksikin tuttavansa sai lapsen sitten kun lakkasi yrittämästä, että kyllä se on varmaan niin, että kun ei stressaa niin sitten se tulee ihan yllättäen. Joopa.

Täällä ei mitään uutta. Kipeänä edelleen.

Peukut piinailijoille! (täällä ei ole sen ensimmäistäkään "oiretta" - ellei sitten nuhakuumeen voi tulkita sellaiseksi...)
 
Anna, olen todella pahoillani puolestasi :hug:
Kaikesta huolimatta tervetuloa jälleen joukkoomme!

Listan päivitys: laitatteko mulle yk9 seuraavan päivityksen yhteydessä. Kiitos!!

Piinailijoille (ja tietty kaikille muillekin :D) plussaonnea!!!!
 
Sannuli, noi vauvautelut on todella ärsyttäviä! Itse täräytän takas sun ja Feufolletin tapaan jonkin todella suoran kommentin. On se kumma, miten jotkut ihmiset voi olla todella ajattelemattomia ja tökeröitä! Mut pitää vaan jättää ne omaan arvoonsa.

Anna, todella ikävää, että sait keskenmenon... :( Itsellä kun on vain pari kertaa ollut edes pieni toive siitä, että olisi tärpännyt ja niidenkin kiertojen jälkeen tuntenu suurta surua. Niin voin vain kuvitella, miltä tuntuu, kun toiveet oikeesti herää ja ehtii hetken olla onnensa kukkuloilla - ja sitten pettyykin suuresti... Mut hienoa, että uusi yritys on päällä! Tsemppiä!!

( . ) Perjantaina oli todella kostea päivä... =) Eli olisko ovis mahdollisesti ollu sillon? Tais olla eka ovis koko yritysaikana!! Johan tässä on 7 kk sitä, toisaalta ihan tavallista asiaa, odoteltu. Nyt alkoi siis piinailupäivät. Kyllähän mä tiedän, että ohuella limiksellä, ja ekassa oviksessa muutenkin, on aika pienet onnistumisen mahdollisuudet. Mutta silti en voi olla toivomasta... Kai tää on mulle vähän niin kuin eka kierros uudestaan ja siks sellanen typerä "nyt se tapahtuu" ajattelu päällä. Ja kun näin ultrassa viime viikolla sen kypsän munarakkulan, niin nyt kelailen, et mahtoiko se hedelmöittyä? Ja jos hedelmöittyi, jaksaisko se kiinnittyä mun olemattomaan limikseen? Ja mitä sen jälkeen... Nännit on entistä kipeämmät ja vatsa tosi turvonnut. Mut ne taitaa olla oireita keltarauhashormonin heräilystä. Jos mulla ei oo normikiertoa ollut, kroppa taitaa nyt herätellä itseään toimintaan. Huomenna mukaan tulee vielä Lugesteron 10 pv ajaks, joten saa nähdä voimistuuko nää oireet entisestään. Ja samalla mun toiveet nousee kattoon, kun en osaa pitää niitä kurissa! =)

Jos halutaan koota hoitojuttuja tarkemmin, niin mun kohdalle vois lisätä Menopurin perään + Ovitrelle, + Lugesteron (tain Lug.). Kiitos!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ kaikille! =)
 
Huomenta!

Ei juma mä näin sellasta unta, että se mun julkisen puolen suunnitteluaika tuli ja se oli jo marraskuun lopulla! Hah, mitä unia ja toivottavasti oliskin noin pian!!

Annalle voimia uuteen yritykseen ja toivotaan, että tärppää nopeasti!

Mä oon kans tuhannen kertaa kuullu ton, kun lopettaa stressaamisen voi yhtäkkiä onnistua! Tai se voi onnistui sillonkun vähiten sitä odottaa! Että korpee...oon sanonukin, että eiköhän se tässä kolmen vuoden aikana olis itsekseen onnistunu, jos ilman apuja meinais!

Ylihuomena mäkin alan taas laittaan Lugeja...että mä inhoon niitä!
 
Viimeksi muokattu:


Anna-79.....31v. ......kp 4/30.........yk7.........1kkm
Scrat..........30v. ......kp5/28-38.....yk9.....2*terol.
KattiMattis...30v. .....kp13/25.........yk~2,5v...pureg. 2*inssi
Sannuli79....31v. .....kp15/30-51....yk12....1*terol.
Marienna.....30v. .....kp16/28-32...yk6......
aamuyö.......32 v......kp16/28........yk5.....
Olivia-79......31v. .....kp17/27-28...yk10...
Innuli...........31v. .....kp17/25........yk15...
Viu..............30v. .....kp18/28-36....yk12...pureg.
Amanda77...33v.......kp21/33-55....yk6.....1*clom.+Menop.+Ovitr.+Lug.
Sintti-79.......31v. ....kp21/23-30....yk15....
Zipuli............32v. ....kp22/29-31....yk7.....3*inssi, 1.ivf
Feufollet.......34v. ....kp22/25-39....yk10....4*terol, 1.clom.
Mma Ramotswe.34v.kp28/28.........yk16....3*clom.
Sunny80.......30v. ....kp51/32.........yk4......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö.....30v. ..........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10.......plussa 31.5.
Smi............33v. ...........yk7 .......plussa 8.5.
Keltakaneli...32v. ..........yk~1,5v..plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tervetulotoivotuksista ja haleista! Nyt 2kk myöhemmin todellakin jo ajattelen, että ihanaa, me voidaan raskautua :)

Kävin tarkistamassa tuolta heinäkuusta mun kierron pituuden, on ollut 28-38, joten sen voisi päivittää tuohon mun riville.
 
Viu
Heippa kaikki!
Piti rueta Amandalle vastaamaan. Mulla on luget ollu nyt viisi päivää käytössä ja oireina on väsymystä ja ihan järkyttävän kipeät ja turvonneet tissit! Olen nyt käyttäny urheiluliivejä, jotta meloonit sais vähän tulea, mutta nännit on pinkeinä jatkuvasti ja koskee, ai ai. Muistuttakaa, jos alan kuvitella ens viikolla tän olevan raskausoire, että tissukat on ollu tässä kunnossa jo ennen siirtoa, siis heti lugejen aloittamisesta :$

Muuten olo ok, eilen masu oli taas aika turvonnut ja pinkeä, mutta olen jo uskaltanut ulkoilla ja touhuilla ja lenkittänyt koiria metsässäkin. Hevosen selkään minusta ei vielä ole sentään. Mieli on ihan virkeä, maksettiin juuri ekan hoidon lasku ja todettiin, että kyllä me selvitään, vaikka hoitoja tulis lisääkin. Yritetään olla jotenkin tulevaisuuteen luottavin mielin, vaikken meinaakaan uskaltaa toivoa, että nyt olis tärpännyt.

Mites Zipuli, mikä olo?
 
Viu, hyvä tietää, mitä oireita on tiedossa! Veit jalat suustani ton kuvittelun suhteen. =) Mä nimittäin just ajattelin, et olis hyvä tietää, mitä oireita Lugeista voi tulla, etten sit ala hyppimään katossa, jos tulee "raskausoireita". Lääkäri määräs Luget 4 pv irrotuspiikistä eli tänään illalla alkaa. Nyt jo nännit super arat ja vatsa turvoksissa - eli eikun lisää samaa kehiin vaan! =)
 
Mulle ei oo tullu Lugeista mitään. Tissi- ja nännikipu on johtunu Pregnylistä, loppukierrossa on tullu menkkakramppeja jo muutama päivä ennen vuotoa. Johtuu varmaan siitä, että luget siirtää mulla ainakin menkkojen alkua eteenpäin. Tai no lämmöt on normaalia korkeemmalla loppukierrosta, saattaa olla ihan 37,8 astettakin!
 
Moikka. Juu kylllä mullakin on rinnat ollu tosi arat ja niiiiin turvoksissa. Ehdin jo elätellä toiveita että voisko se nyt olla viimein totta, mut sit tajusin että tosiaan ne on ollu arat jo ennen siirtoa eli lugen aloittamisesta asti. Oon myös tiedostaen kuulostellut mahdollista kiinnitymiskipua mut ainakaan toistaiseksi sellaista en ole tuntenut.

Huomenna alkaa muuttopuuhat joten onneks saa vähän muuta ajateltavaa, joten päivätki menee varmaan nopeammin. :)
 


Anna-79.....31v. ......kp5/28-38.....yk7...1kkm
Scrat..........30v. ......kp6/28-38....yk9.....2*terol.
KattiMattis...30v. .....kp14/25........yk~2,5v...pureg. 2*inssi
Sannuli79....31v. .....kp16/30-51....yk12....1*terol.
Marienna.....30v. .....kp17/28-32....yk6......
aamuyö.......32 v......kp17/28........yk5.....
Olivia-79......31v. .....kp18/27-28...yk10...
Innuli...........31v. .....kp18/25.......yk15...
Viu..............30v. .....kp19/28-36...yk12...pureg.
Amanda77...33v.......kp22/33-55....yk6.....1*clom.+Menop.+Ovitr.+Lug.
Sintti-79.......31v. ....kp22/23-30...yk15....
Zipuli............32v. ....kp23/29-31...yk7.....3*inssi, 1.ivf
Feufollet.......34v. ....kp23/25-39...yk10....4*terol, 1.clom.
Mma Ramotswe.34v.kp29/28..........yk16....3*clom.
Sunny80.......30v. ....kp52/32........yk4......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
hanipöpö.....30v. ..........yk4.........plussa 25.9.
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10.......plussa 31.5.
Smi............33v. ...........yk7 .......plussa 8.5.
Keltakaneli...32v. ..........yk~1,5v..plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Moro!
En edes kuvittele olevani raskaana! Maanantain mahaväännöt on aina ollut tiistain tiputtelu ja onhan tässä vielä päivää jäljellä. Töissä on just tänään mukavan rauhallista, joten ehtii näitä oloja tunnusteleenkin. Eikä mitään muutoksia edellisten kiertojen vastaaviin kiertopäiviin ole havaittu. Olin kyllä siellä klinikalla kaksi viikkoa sitten tiistaina ja munarakkula ei ollut vielä kp 14 puhjennut, ehkä senkin takia menee kierto yli totutun 28 päivän. No tästä sainkin uuden panikoinnin aiheen: mitäs jos menkat tuleekin viikonloppuna, silloin toimenpidepäiväkin osuisi viikonlopulle ja varmaan ei onnistu...

Kattis: siitä sun unesta... että julkisen puolen suunnitteluaika olisi JO maaliskuussa. Ootteko jo jonossa ja onko siellä noin kauheet jonot? Klunks...:O Ajattelimme nimittäin itse yksityisen klinikan hoitojen lisäksi lähteä jonottamaan julkiselle kun nyt seuraava ja neljäs Clomifen-kierto on lusittu (joka siis oli ehtona lähetteelle...).

Oisko jollain kristallipalloa, josta voisi kattella kauanko tätä piinaa oikein kestää ja pari muutakin mieltä askarruttavaa seikkaa? Mää en kestä!

Voikaa paksusti! MR:wave:
 
Voi Anna :hug: Mutta ihana kuulla että pahin jo takana ja jaksatte taas asennoitua uuteen yritykseen!

Ihmiset on kyllä uskomattoman hävyttömiä noissa uteluissaan, mäkin täällä varmaan moneen otteeseen siitä avautunut :) Mutta eipä ne kommentit näköjään raskauduttuakaan lopu, me ollaan nyt saatu kuulla usealta eri taholta, kun ihmiset on meidän vauvauutisen kuulleet, että "jo oli aikakin"-tyylisiä kommentteja. Ihan kuin oltais tahallaan yritystä pihtailtu tai ei haluttu aikaisemmin...
Sannuli oon kanssa tosi moneen kertaan törmännyt tuohon "teidän on helpompi tulla meille kun teillä ei ole lapsia" -kommenttiin. Päätin että itse en tule niin ajattelemaan tai toimimaan vauvan synnyttyä!

Mutta taas kerran tsemppiä piinailuun, peukut ja varpaat mulla pystyssä kaikille teille!
 
MR se kattiksen unessahan se aika oli MARRASkuussa :) Ja mä myös haluasin semmosen kristallipallon mikä kertois tulevasta. No alkuun riittäis että tulis nyt edes postissa se miehen testitulos!!! Miten sekin voi kestää näin kauan ku kuiteskin simbathan tutkitaan heti näytteen annon jälkeen!!???

Onko muilla muuten Terolutit aiheuttaneet mitään sivuoireita? Mulle lääkäri sanoi että ruokahalu voi kasvaa... jee eihän mulla tota painontiputus ongelmaa oo muutenkaan ollu, vaikken nyt mikään lihava ole mut kuitenkin, ei tässä ainakaan yhtään lisäkiloa enää tarvittais!!

Tympäsevää tää ainainen odottaminen ja ulkonakin on niiiiin harmaata ja kalseeta ettei tänään kiinnosta kyllä yhtään mikään!!!
 
Sannuli, mulla tuli teroista paljon enemmän sivuvaikutuksia kuin clomeista nyt. Vatsa oli kipeänä, oksetti, hillitön väsymys ja turvotus... mitäköhän muuta. Erityisesti ei kyllä ruokahalu lisääntynyt mutta kamala olo ja väsymys saivat syömään hiilareita (liha etoi välillä), joka kyllä mulla aiheuttaa ylensyöntiä.

MamaR, julkisen puolen jonot kai riippuu tosi paljon paikkakunnasta, ei kai tuo maaliskuukaan mikään mahdoton skenaario joka puolella ole... sitkeästi pidän kuitenkin peukkuja sen puolesta, ettei sun tarvitse aikaa edes varata :)

Hurjan monta piinailijaa loppuviikolle! Ihan pakko jollain on edes onnistua, ettei ihan mene usko lääketieteeseen! Täällä ei kyllä ole mitään oireita, ei siis yhtään mitään, ellei sitä lasketa, että kurkkukipu on laantunut ja nyt sattuu korviin.

MamaR:n sanoin, voikaa paksusti :)
 
Hei vieläkö mahtuu joukkoon mukaan?

Kirjoittelinkin jo tuonne toisaalle kun en tajunnut tätä ketjua pongata. Eli meidän tilanne on seuraavanlainen;

Olemme olleet ilman ehkäisyä toukokuusta 2009 saakka ja kolme kuukautta sitten menimme asiasta lääkärille. Miehen siittiönäyte ok, minulle määrättiin keltarauhashormonia, että kuukautiskierto tasapainottuisi kun välillä on ollut suurtakin vaihtelua. Normaali kp 28-30

Sen lisäksi sain clomid lääkettä jota otettiin aamuin illoin yksi kpl. 3 päivän ajan. Ilmeisesti täällä tarkoitatte samaa lääkettä noilla clomeilla ja olenkin miettinyt, että olikohan tuo annostus aivan oikein?? Clomien lisäksi irroituspiikit 2kpl. kiertopäivinä 11 ja 13. Ei sitten siitä kierrosta tärpännyt ja näin pitkän yrittämisen jälkeen se negatestin tekeminen sattuu aina vain enemmän. Asumme ulkomailla ja täältä ei saa ovistestejä, mutta ne on tilattu nyt Suomesta kaverin tullessa kylään joulukuussa.

Tässä kierrossa (joka täysin luomu) oli kaikki mahdolliset oireet noin viikko ennen menkkojen alkua. Olin jo "melkein varma" (niin kuin joka kuukausi) että nyt tärppäsi sillä oireet oli erilaiset kuin aiemmin ja esim. päänsärky ei voinut olla kuviteltua kun en tiennyt, että sekin on raskauden oire. Vaikka yrittämistä on näikin pitkään takana en ole kauheasti edes hankkinut tietoa koska lähes vuoden jaksoin ajatella, että tulee kun on tullakseen. Nyt on lähinnä tullut se "raskaushulluus" minkä olen näillä palstoilla havainnut varsin yleiseksi. Mies on ihan ihmeissään kun olen viimeisen parin viikon aikana pillittänyt jatkuvasti.

Menkat oli myöhässä 3 päivää, tein testin jo tietenkin oli nega. Eilen (testistä seuraava päivä) alkoi vuoto jota kesti muutaman tunnin ja vuoto oli niukkaa koska esim. yön aikana ei tullut mitään. Kivut on normaalia menkkakipua kovemmat ja lähes jatkuvaa kun yleensä tulee menkkoja ennen satunnaista juilimista.

Tässäpä meidän tarina. Ihana nähdä, että niistä jotka olivat tämän ketjun alussa osa on jo plussannut. Onnittelut teille ja toivottavasti me muutkin plussataan pian!!
 
Heips!

Mahtuisiko yksi 31-vuotias mukaan? Kerron myös vähän taustastani....eli aloitimme marraskuussa 2009 "yrittämään" eli jätettiin ehkäisy pois -ajatuksella, että jos vauva tulee niin on erittäin toivottu, mutta ei "paniikilla yritetä" mitään. No sitten maaliskuussa huomasin raskausoireita, ja aloin epäilemään, että josko olisi niin onnellisesti päässyt käymään. Tein testin, kun kuukautiset oli päivän myöhässä,ja plussaa se näytti. Olin niin onnesta soikeena, että en tiennyt miten päin olisin ollut...sitten siinä parin viikon aikana varasin ekat neuvola-ajat, ja päivää ennen ensimmäistä käyntiä raskausoireet päättyivät kuin seinään, en tuntenut enää mitään. Yöllä nukkuessa tuli yhtäkkiä todella huono olo-huippasi, vaikka makasin selälläni sängyssä, ja pohdin itsekseni, että jokin on nyt pielessä...lähdin aamulla töihin, ja sitten alkoi se vuoto....sitä kesti ja kesti. Tiesin heti, että siinä se nyt sitten oli. Soitin neuvolaan, ja he totesivat, että viikon päästä lääkäriin,, jos ei lopu...

Viikko siinä meni kovien kipujen kanssa, ja vuoto oli erittäin voimakasta. Menin lääkäriin, jossa kuulin, että raskaus on mennyt todellakin kesken, ja kaikki vuotaa nyt itsestään pihalle. Siitä pari viikkoa varasin vielä hyvän lääkärin, joka tutki, ja kertoi, että voi olla, että kyseessä on ns. tuulimuna, ja että pari kiertoa pitää odottaa, ja sitten voi jälleen alkaa "yrittämään"...

Oli lohduttavaa kuulla, että kaikki on kunnossa...mutta pari kiertoa - se tuntui taas jälleen niiiiin pitkältä ajalta. No kesä meni, ja sitten oli jälleen hetki alkaa... kierrot oli aluksi ihan sekaisin. Normaalisti on 28, mutta keskenmenon jälkeen käytiin 14, 26 sekä 34:ssä. Nyt jälleen tasaantunut 28. Ovulaatiota en ole enää niin bongannut, kuin silloin kun ensi kertaa raskauduin. Tässä kierrossa oli pientä havaittavissa, ja perjantaina pitäisi kuukautisten alkaa...raskausoireita on, ja alaselkä on kipeä.. Tein yhdeksän päivää ennen kuukautisten alkamispäivää kolme testiä, joista kaksi ensimmäistä synnyttivät haamut, ja digitaalinen testi sanoin ei. Nyt tietty jännään, että josko...mutta tuntuu siltä, että joudun jälleen pettymään. Sitä, kun toivoo esikoista niin kovasti, ja tunnetta saavansa olla jälleen raskaana. Se tunne oli jotain aivan ihanaa, ja toivon, että kaikki saavat sen tässä ketjussa kokea! Tulee vain niin tyhjä olo, joka kerta, kun huomaakin, että ei raskaus olekaan alkanut.... =(
 
Hah, no ei se Mman maaliskuussa kauas heittäny, nimittäin tänään tuli postissa kuori, että lähete vastaanotettu ja suunnittelukäynti viimeistään 22.2.2011! Eli mun tuurilla, kun se lopullinen aika tulee niin se on 21.2!!:kieh: Että kannattaa käydä kinuamassa sitä lähetettä jo vähän näin etukäteen. Kaikkine taukoineen ja jonotuksineen meille pystytään julkisella tekemään eka IVF varmaan ens syksynä! Voi olla, että sitä yrittää repiä rahat jostain edes yhteen IVF:ään julkkisella jo ennen sitä...huh huh...

Tervetuloa uusille!

Mulla on muuten tänään ollu ihan törkeen kipee maha, ihan kun menkat olis alkanu. Kesti muutaman tunnin ja rauhoittu, välillä vähän meinaa vielä jäytää mut ei niin paljon. Ja nyt on vasta dpo 4...samoin on tuhruttanu pari päivää,mikähän hormoonihärö mulla nyt on päällä? Voi itku...
 
Tervetuloa Yameliah ja lusa! Kyllä tänne joukkoon mahtuu :D Pitkä matka on jo teilläkin takana. Toivottavasti käyntinne jää lyhyeksi :D

Sannuli mulla ei oikeestaan tullut teroista mitään muita oireita kuin mahdottoman turvonneet ja kipeät tissit. Sekin kesti vain ensimmäisen kierron ajan. Toisessa kierrossa tissit kyllä kipeytyvät, mutta normaalisti ennen menkkoja. Tosin mies on sitä mieltä että ne ovat jääneet suuremmiksi :D en valita ;)
Ruokahalussa tai missään muussakaan en ole huomannut mitään eroa.

MR ++ + ++ :whistle:

KattisMattis oivoi.. olispas nuo nyt oikeita oireita b:)d

Minä tilasin Clearbluen ovistikkuja. Jospa kertoisivat paremmin tapahtuuko mitään vai ei. Ja lämpöjen mittaus on myös aloitettu. Eli täydellä rytinällä nyt tähän kiertoon :LOL:
 

Yhteistyössä