**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Aamuyö, meillä hauskasti sama päivän teema! =) Mietiskelen, et pystyiskö pitämään jännityksen tiistaihin saakka ja testaamaan vasta sit. Koska ei se taida päivässä mihinkään muuttua. Tuliko haamu sulla heti näkyviin? Mulla tuli tosiaan vasta 5 min paikkeilla, joten epäilen, et saattaa olla testivirhe tai kohdunulkoinen tai muuta... Toivon tietty muuta! =) Aamuyö sullekin ++++++++! =)

Marienna, kiitos kannustuksesta! Toivotaan, et harjoitusonnittelu ei mee hukkaan! =)

Arminen, plussaonnea aamu testiin!!

Tervetuloa Ainomieli!
 
No johan on jännittävää!! Toivotaan, että haamut muuttuu plussiksi!!

Täällä testattu lauantaina negaa, että se siitä. Enää en jaksa testailla ja piinata itteeni ravaamalla sen testin kanssa ympäri kämppää ja tuijottaa joka valossa, että josko siinä nyt jotain näkyis!! Katseet jo seuraavassa ja viimeisessä inssissä, joka on jo ens viikolla. Jos nostais lääkeannosta vielä hippasen niin sais kaks munista ja nyt mä vaadin saada sen Pregnylin ajoissa...

Mä täällä jännäilen kuinka haamuilijoiden käy!!
 
KattiMattis, voihan pöh.

Testasin aamulla aivan tyylipuhtaan negan marketin Pregcheckillä, ei haamun haamuakaan :( Olin vähän pettynyt vaikka tämä onkin vasta yk1...
Noh, en vielä heitä tämän kierron osalta kirvestä kaivoon, koska menkat ei vielä tunnu olevan tulossa (ei varmaan pitäisikään), aamulämpö on yhä korkea ja posket hohkaa kuin lämpöpatteri. Jos ei menkkoja kuulu niin testailen uudestaan vasta loppuviikosta. Nyt siis kp 28/28?
 


Zipuli............32v. ...kp6/29-31......yk8...3*inssi, 1.ivf
Lusa.............31v. ...kp8/28-30......yk~1 v......
Sintti-79.......31v. ....kp11/23-30.....yk16...
Mma Ramotswe.34v.kp13/28.........yk17...... 4*clom.
Ainomieli.......29v. ...kp15/28-32......yk3.....
Ginger..........35v. ....kp15/??..........yk8 ......... 1km
Yameliah......30v. ....kp15/28-30......yk18.....
Anna-79.......31v. ....kp18/28-38.....yk7........1kkm
Scrat............30v. ....kp19/28-38.....yk9.........2*terol.
Tatja............34v. .....kp23/28........yk 4........1*terol.
KattiMattis...30v. ......kp27/25........yk~2,5v..pureg. 2*inssi
Arminen.......31v.. .....kp28/28.........yk1...
Marienna.....30v. ......kp30/28-32...yk6... dpo3
aamuyö.......32v. ......kp30/28........yk5...
Olivia-79......31v. ......kp31/27-28...yk10...
Innuli...........31v. ......kp31/25........yk15...


Taustalla
Sannuli79
Sunny80
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel


plussanneet
Amanda77...33v...........yk6..........plussa 1.11. ...
Viu...............30v. .........yk12.......plussa 29.10. ...(pureg.)
Feufollet.......34v. .........yk10.......plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10.......plussa 31.5.
Smi............33v. ...........yk7 .......plussa 8.5.
Keltakaneli...32v. ..........yk~20..plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Amanda ja Aamuyö: klunks.... kyllä ne siitä vahvistuu, onnee!!!! Molemmille! =):):flower::kiss:
Minä lähden tästä munistiirailuun. Juilii sen verran, että eiköhän taas ala oleen aika käsillä. Pregnyylin kanssa olin ihan purjeessa kun sain apteekista vain sen lääkkeen. Onneks interin netin ihmeellinen maailma taas opasti oikeille jäljille ja suuntaan klinikan jälkeen siis takaisin apteekkiin peräämään neuloja. Määrät ja ohjeet saanen lääkäriltä. Oliskohan huomenna IUI??? Ukko-rehveli on kuumeessa ja miettii nyt tuhoituneita simppoja... Peduiinitkin kuulemma hoitaa ehkäisyn kuumalla hiekalla hautomalla. Voi morjens noita äijiä!!!! :rolleyes:
 
MR, toivotaan, et munikset on kasvanu hienosti ja IUI piakkoin käsillä! Voi tsiisus, mikä kommentti sun miehellä! ;) Eikun vaan pallit viileään veteen, niin eiköhän se kuumeen vaikutus sillä korjaannu! ;) ;)

Arminen, voi höh ja pöh. Nyt vaan uutta putkeen! Ekoissa kierroissa on tosi paljon latausta takana, vaikka totuus on se, et meidän ikäisillä tärppi voi jo kestää. Eli malttia vaan! =)

Aamulla tein testin (ei, en malttanu odottaa huomiseen) ja sama juttu taas - eli todella vaalea viiva... :confused: Nyt tiirasin kelloa minuutilleen ja se viiva ilmaantui vasta 6 min päästä! Eli minsan yli oikean testiajan. Hermoilijana soitin klinikalle ja pyysivät verikokeeseen. Tänään illalla saan jo tuloksen... :eek: Ja nytkö pitäis tehdä töitä?? Sisäinen ääni sanoo, et testi voi näyttää väärin. Mutta toisaalta laskeskelin jo laskettua aikaa. No niin, hold your horses! Onneks vastaus tulee pian.
 
Marienna kiitos kysymästä! Menkkoja ei vieläkään näy, mutta monta päivää on jo tuntunut siltä, että ne alkaa ihan just... Tällä hetkellä meneillään pisin väli oviksen ja menkkareiden välillä, mutta en uskalla testata.. Viimeeksikin kierto meni pitkäksi, menkat alko kp32, silloin ovis vasta kp 17... Keskiviikkona testaan, jos pääsen sinne asti.. Huoh.. Liian jännittävää, ravaan vessassa ihan koko ajan ja joka kerralla jännittää aina entistä enemmän, et onks menkat alkanu vai nou...:headwall:

Innuli mitä sulle kuuluu??

Tosi jännittävät ajat taas meneillään! Kovasti ++++ kaikille!!

Nii ja tervetuloa Ainomieli!

Amanda toivotaan parasta mahdollista tulosta!! Pidän peukkuja!!
 
Viimeksi muokattu:
Onpa jännää, niin monella testailut käsillä! Onnea haamuista niille jotka ne sai ja toivon muillekin plussaa. Arminen, höh, mutta uutta putkeen vaan jos ei testitulos sitten muutu myöhemmin.

Mä olen niin malttamaton, tässä kuussa aikataulut meni vähän huonosti (elättelen silti toivoa, todellakin) ja ensi kuuhun on niin pitkä aika.
Olin gynellä muutama viikko sitten ja mulla näkyi vasemmassa munasarjassa kysta, joka luultavasti poistuu itsestään, unohdin kysyä vaikuttaako sen munasarjan ovulointiin. Vaikka mitäs väliä sillä oikeastaan on, kun ei yrittämättä voi olla ;).
 
Rakkaat virtuaaliystävät, mulla on iloisia uutisia! Soitin labraan ja testitulos oli positiivinen!!!! Oon aivan hämmennyksissä! Totta kai tiedostan kaikki PCO:n liittyvät riskit, mutta nyt nautin tästä iloisesta uutisesta ja toivon hurjan kovaa, että pieni matkalainen on siellä oikeasti kyydissä ja kaikki on hyvin. Jos kaikki menee hyvin, neljän viikon päästä meen varhaisultraan. En voi käsittää vieläkään tätä uutista??? =) Pidättehän peukkuja!

Kummallista tämä elämä, kuulin aamulla, että kaverini oli menehtynyt yöllä. Koko päivän oon siis ollut alakuloinen. Nyt mieli on sekava - valtavan onnellinen ja kiitollinen tästä uuden elämän alusta, mutta myös surullinen yhden päättymisestä. Elämä on kummallista.

Toivon hurjasti kaikille muillekin plussatuulia!!!!! :heart: :heart: :heart:
 
Amanda, ihan mahtavasti onnea ja hurjasti peukkuja :heart::D Vaikka pahoittelut tuosta ikävämmästäkin uutisesta tietenkin... Elämä on kyllä täynnä yllättäviä käänteitä, onneksi välillä tapahtuu niitä hyviäkin.
 
Ohhoh täällä onkin jännittäviä uutisia!!

Viu ja Amanda Ihanaa! Onnea Onnea Onnea!! Nyt vaan pikkuiset pitäkööt kovaa kiinni!!!

Amanda :hug: surullisten uutisten vuoksi. On se elämä vaan.. joskus kummallista.

Ja minäkään en ole koskaan saanut edes haaleaa viivanpaikkaa testiin vaikka olen missä valossa tiiraillut ja pitkänkin ajan jäkeen :LOL:

Sannuli :hug:

Piinailijolle +++ ++ + + + :whistle:

Tervetuloa uusille!! Kyllä ne ensimmäisten kiertojenkin toiveet on muistissa :D Toivottavasti teille ei tule liian monia piinailukiertoja!

(.) ei ovisplussaa :kieh: En mä taida toimia lainkaan. Mutta tästä eteenpäin en taida muita käyttää kuin CBn testejä. niillä ei ainakaan voi itselleen valehdella. Siitä ympyrästä ei hymynaamaa saa suurellakaan tahdonvoimalla :LOL:

Mukavaa viikkoa kaikille!

Scrat
 
Amanda, onneksi olkoon!!! :heart: Kylläpä meillä ropiseekin plussia tässä kuussa. Pidän peukkuja oikein kaksin käsin, että kaikki sujuu hyvin!

Siitä surullisemmasta uutisesta :hug:
Tunteet ovat varmasti tällä hetkellä aikamoisessa myllerryksessä... yritä jaksaa!

).( Kävin tänään kierronkartoitusultrassa, jossa näkyi melkein valmis munasolu. Ovis on varmaan ihan näillä nurkilla. Muutenkin ultra näytti ihan hyvältä, paitsi että mulla on oikeassa munasarjassa edelleen kaksi kystaa. Onneksi ne näyttävät kuitenkin olevan pienenemään päin.

Alkukierron labroissa oli kaikki kunnossa, nyt vaan sitten odotellaan loppukierron labroja ja miehen simppatestin tuloksia.

Täällä on monella taas jännät paikat, plussaonnea kaikille!
++++++ :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Amanda ONNEA ONNEA ONNEA, ja tietty me pidetään peukkuja! :hug::flower::flower:
Osanotot myös kaverin takia...elämä ottaa ja antaa, ei voi käsittää...

Ja sitten: KUKA OLIKAAN SE NOITA :D JOKA TÄMÄN ENNUSTI - siis nää kaks lokaplussaa ja yksi joka just menee marraskuun puolelle. En jaksa selata nyt taakkepäin, mutta LISÄÄ ENNUSTUKSIA, KIITOS! :LOL: Ja Keltakaneli taas vierailulle plussapuhureineen :p.

Hassut pari viikkoa...suurta iloa ja surullisia asioita - kaikkea sekaisin.
Kumpa nyt omat 11 päivää menis nopeeta ja menkat ei alkais ennen sitä.

Ai niin ja omaa naparallaa sen verran, että kilpirauhasarvot 3,2. Rajoissa ollaan, mietin vaan, että joillain foorumeilla lääkärit sanoneet, että lasta tehtäis alle 2 ja miel. alle 1 arvolla...
 
KattiMattis; Voi hemmetti. En tiedä olitko itse ”ihan varma” mutta mä olin jo sun puolesta varma. On se vaan niin surkeata ja väärin. Toivottavasti seuraava inssi tuottaa tulosta ja kuten itsekin mainitsit, niitä lääkkeitä pitää joskus vaatimalla vaatia.

Amanda77; Paljon, paljon onnitteluja teille positiivisestä tuloksesta. Teitkö muuten saman merkkisen testin uudelleen? Elämä oikeasti on kummallista ja pahoittelut ystäväsi menehtymisestä. Toivottavasti tämä suru-uutinen ei vie kaikkea iloa teidän isosta ilouutisesta. Voimia ja totta kai pidämme peukkuja pystyssä!!

Täällä on ilmeisesti ovis jo tapahtunut, sillä rinnat vain kipeytyvät päivä päivältä enemmän. Alkaa vähän ihmetyttää tämä oma kierto, ensin menkat 4-5 pv. sen jälkeen pari päivää normaalia oloa ja sitten alkaakin jo oviksesta johtuvat oireilut jotka kestää menkkoihin saakka. Eli siis kuukaudessako tosiaan on 3-5 päivää ilman mitään kipuiluja/oireiluja. Onko mulla tulossa jo vaihdevuodet?? : /

Huomenna pitäisi mennä ottamaan progesteroni näyte liittyen ihan noihin alkuvaiheen selvityksiin. Missä vaiheessa kiertoa teillä on se otettu ja mistä se tulos kertoo? Mulle muuten voisi muuttaa tuon 1,5 sijasta yk 18. Tuntuu lohduttoman pitkältä ajalta:headwall:

Kuinka paljon liikuntaa voi harrastaa siinä vaiheessa kun mahdollinen kiinnittyminen on tapahtumassa? Voiko ihan normaalisti käydä esim. lenkillä ja jumpassa vai pitäisikö olla varovaisempi??

Toivottavasti tämä plussapuhuri nyt jatkuu ja saamme marraskuulle paljon uusia plussia. Loppupään kiertolaisia on paljon… Jäämme odottelemaan muiden kuulumisia. Ja tervetulotoivotukset myös täältä uusille!!
 
Kiitos teille kaikille ihanat! :heart:

Scrat, olispa se ovisplussa yhtä salakavala kuin mun raskausplussa. Ja olis kuitenkin tuloillaan! =)

Sintti, puuh puuh ovispuhuria!!!! Mullakin on yks 2cm kysta toisen muniksen kyljessä, joten älä huoli!

Marienna mäkin mietin kilppariarvoja, kun mulla oli 2,5 ja se toinen arvo taas 11. Eli ei tosi hyviä kumpikaan. Mulle lääkäri sanoi, et oon juuri normaalin rajoissa.

Yameliah joo tein molemmat testit Apteekin omalla!

Kattis sori, en vielä suostu luopumaan toivosta - pidän peukkuja, et plussa sieltä vielä tulee!!!
 
Amanda ONNEA ONNEA ONNEA!!! Hienoa että täällä tapahtuu välillä positiivisia oikein kunnolla!!! :heart: Ja tietysti :hug: ystävän pois menosta. Usein käy juurikin noin että samaan aikaan tulee sekä iloa että surua. Onhan se suuri suru helpompi kestää kun on jotain mistä iloita!

Mulla vähän helpotti ahdistus kun soitin tänään sinne klinikalle ja sieltä sanottiin ettei saa testituloksia ottaa ihan niin vakavasti. Eli toiveet heräsi taas henkiin. Nyt vaan odotellaan oman gynen mielipidettä asiasta.

Tehkäähän paljon lisää plussia, nyt kun olette alkuun päässeet!!! +++++++++ :whistle:
 
Sannuli Voi kumpa se ei olisikaan niin yksiselitteinen tuomio. Elämä voi yllättää, toisinaan myös positiivisesti. Ehkä yksi spesiaaliyksilö ui perille asti..
Sintti: joo, testasin eilen ovista ja viivat MELKEEN tasavahvat, tänään jo himmeämpi. Lasken eilisen plussaksi siis.
Eli en kirjoita nyt enempää, koska tälle illalle on varattuna muuta tekemistä!:rolleyes:
 
Heheh... go Ginger go! ;)

Hoitojonoon vaan Sannuli ja samalla "lotto vetämään". Harmi kun tässä lotossa ei ole arvontaa joka la... Hirveetä kidutusta odottaa ovista, jos tulis ja sit sitä tärppääkö... Olen kärsivällinen :saint:
 
Amanda: onnee paljon! :kiss::flower::eek: Kiitti että täytit mun marraskuu-ennustukset :LOL:
Kattis: no hö : /
ON: Ei tehdä IUI:tä, ei. Huomisen aikataulu olikin jo ennakolta menossa liian kiireiseksi, joten lääkärikin oli sitä mieltä, että kotikonstein mennään tässä kierrossa. Pregnyliäkään ei kuulemma tykitetä, oli jo munis irtoomassa.
Voikaa vielä lisää paksusti! :wave: MR
 
Amanda sylin täydeltä onnea!!:flower:
ja samalla osanottoni ystävän poismenon johdosta :hug:

MR näkyykös siellä sun kristallipallossa vielä muita plussia tälle kuulle..?;) Toivottavasti näin olis... Nyt vaan luomusti hyödyntämään tää kierto!=)
 
Hiphei, jihuu, ONNEA, Amanda!!! Ihan mahtavaa, näin kävi niin kuin silloin joskus vitsailtiin, että mentii ihan samoilla kuvioilla ja plussattiin samasta kierrosta =D
Osanotto ystävän poismenon johdosta :hug:

Kiva kuulla, että Sannuli on taas mukana! Toivottavasti pääsette pian hoitoihin ja lykästää!

Toivottavasti MamaR:llä tärppäisi luomukierrosta! Mun gyne oikein erikseen mainitsi, kun määräsi clomit, että moni on raskautunut nimenomaan hoitojen välikierrosta, joten pidän peukkuja, että kuuluisit siihen ryhmään!

Kattimattikselle halaukset tyhmästä negasta :( Se on aina yhtä inhaa testata negaa...

Toivottavasti Marienna nuo kilppariongelmat eivät hankaloita liikaa raskautumista. Mulla ei kyllä ole mitään käsitystä noista arvoista mutta toivon, että menkkoja ei näy siellä piitkään aikaan :)

Yameliah; Kyllä mulla ainakin on sellainen käsitys, että ei mikään normaali liikunta millään tavoin haittaa kiinnittymistä eikä kaverin mukana pysymistä. Joku lekuri tais tokaista, että ei se ravistamalla irtoa :) Omien tuntemusten mukaan siis!

Terveisiä ja halauksia kaikille muillekin! Toivottavasti teitä ei haittaa, että notkun täällä takapiruna. Jännään ihan kympillä teidän onnistumisia ja siksi toisekseen en oikein osaa mieltää itseäni tuonne odottajiinkaan vielä. Varhaisultra on parin viikon päästä, siihen asti ainakin miellän itseni kyllä enemmän kuumeilijaksi...
 
Feufollet, joo näin kävi, niin kuin kaavailtiin! =) Jipii!!! Samat sanat siitä, että mieluummin oon puhaltelemassa täällä vielä plussapuhuria, kun lähden liitelemään tonne odottavien puolelle. Ehkä sit kun varhaisultra on takana, uskaltaa jo varmasti pikkasen luottaa.... Mut Feufollet ja Viu, sitten KUN kaikki menee hyvin, olis hauska jatkaa kirjoittelua mahankasvatuksesta! =) Pitäiskö luoda tonne odottaviin joku oma gruppi? Palaillaan täällä ja kertokaa kuulumisia! Pidän hurrrrrjasti peukkuja!

MR, nyt on hyvät mahikset täräyttää luomuplussa! =) Eli lämpöä ja läheisyyttä vaan!

Tsemppiä ja +++++ kaikille!
 
Täällä alkoi menkat, joten yk 1 ei tuottanut tulosta. Onneksi sentään kierto näyttäisi normaalilta ja kroppa taitaa toimia kaikenlaisista kuumotusoireista päätellen, toivotaan että menkat myös loppuu viikonvaihteessa. Tästä lähtee yk2!

Hurjasti plussaonnea kaikille jännääjille!
 
Huomenta kuumeilijat!
Testasin tänä aamuna halpisliuskalla (enhän mä malttanu oottaa huomiseen) ja tulokseksi tuli haalea viiva!!! Iiikkk!!:confused::eek::D
Piti oikein mieskin herättää, että näkeekö hän testissä viivaa ja näkihän se vaikka olikin ihan unenpöpperössä...:) En tiedä miten päin tässä olisi.. Mulla on kotona valmiiks noita CB digitestejä, mut en uskalla testaa viel sellasella, kun on niin monta kertaa saanu lukea ton ei raskaana tuloksen niistä...
Jos tää nyt tosiaan tärppäis, ni hassun hauskasti samalla yk kuin Feufollet ja Rae...

Arminen :hug::hug:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä