**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**



Zipuli............32v. ...kp7/29-31......yk8...3*inssi, 1.ivf
Lusa.............31v. ...kp9/28-30......yk~1 v......
Sintti-79.......31v. ....kp12/23-30.....yk16...
Mma Ramotswe.34v.kp14/28.........yk17...... 4*clom.
Ainomieli.......29v. ...kp16/28-32......yk3.....
Ginger..........35v. ....kp16/??..........yk8 ......... 1kkm
Yameliah......30v. ....kp16/28-30......yk18.....
Anna-79.......31v. ....kp19/28-38.....yk7........1kkm
Scrat............30v. ....kp20/28-38.....yk9.........2*terol.
Tatja............34v. .....kp24/28........yk 4........1*terol.
Arminen.......31v.. .....kp29/28.........yk1...
Marienna.....30v. ......kp31/28-32...yk6... dpo4
Innuli...........31v. ......kp32/25........yk15...


Taustalla
KattiMattis
Sannuli79
Sunny80
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel


plussanneet
aamuyö........32v. .........yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79......31v. ..........yk10.......plussa 2.11.
Amanda77...33v. ..........yk6.........plussa 1.11.
Viu..............30v. ..........yk12.......plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet......34v. ..........yk10.......plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10.......plussa 31.5.
Smi............33v. ...........yk7 .......plussa 8.5.
Keltakaneli...32v. ..........yk~20....plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Aamuyö!!:heart::heart: Mitä oireita sulla on? Vai onks viel mitään?

Sannuli mä en kyllä vielä edes usko tätä! Pitäs nyt uskaltaa testata viel tolla digitaalisella, mut... Huoh!
Ihanaa, että teilläkin näkyy valoa tunnelin päässä!!:flower:
 
Viimeksi muokattu:
Ei oo totta mikä plussatuuli!!!!! Onnea Aamuyö ja Olivia! :flower: :heart: Mahtava viikko meillä! Sama juttu, etten oikein uskalla tuuletella tai fiilistellä asiaa. Mut pidän peukkuja teillekin!

Onko teillä plussanneilla heti jotain oireita? Mulla ei oo muuta kuin vatsaa turvottaa ja välillä ihan pikkasen nippailee. Nännit ja tissit on vähän turvonneet. Ei yhtikäs mitään muuta.
 
Viimeksi muokattu:
Viu
Ohhoh! Hurjasti onnea Amanda, Olivia ja aamuyö! Mikä plussajuna! Ihanaa!

Tinkaa kuulutti Sannuli tuossa ja minäkin kaipaan sinua, jos olet siellä, niin olis kiva kuulla sinusta!

Päivittäjä, mulle vois laittaa tonne plussan perään puregonin tilalle 1. ICSI, kiitos!

Sannuli, hyvä että valonpilkahduksia näkyy, te voitte ihan yhtä lailla tulla raskaaksi diagnoosin jälkeenkin.

ON: Aika matelee ja tänään on tyhmä päivä. Olen kolmasti käynyt vessassa katsomassa, joko koko homma on housussa ja onni mennyttä. ihan epistä, miks maailmassa on keskenmenoja ja tuulimunia ja vaikka mitä kamalaa. Toisaalta olen hirmu onnellinen, toisaalta pelottaa niin pahuksesti. Voi kunpa kaikki olisi hyvin. Taidan mennä tänään apteekkin ostamaan kassillisen raskaustestejä ja teen niitä sitten aikani kuluksi.

Oireina mulla on tosi kipeät tissit, mutta ne oli jo ennen siirtoa, kylmänpuistatukset, mahanippailut ja noustessa vihlaisut (jotka pelottaa), hirmuinen väsymys (sammun yhdeksältä) ja lievät kuvotusaallot. Niin ja jatkuva pissahätä ja kaamea jano :D En sitten tiedä mitä oireista aiheuttaa tuo kaltarauhashormonilääkitys, lugesteron menee yhä 3x200 ja jatketaan ainakin ultraan, joka olis kahden viikon päästä. Sinne kun selviäis ja näkisi pienen sydämen...

Anteeksi että piinaan vielä teitä, ajattelin aina, että kun vain plussaisin, olisin ikionnellinen enkä valittais mistään, ja nyt kaadan huoliani teidän niskaan...

Viu ja pullaset 4+5
 
ONNEA Amanda, Olivia, Aamuyö ja Viu!!!

Silloin kun plussasin (joka meni kesken siis myöhemmin) arvasin aikoinaan tulleeni raskaaksi jo monta päivää ennen plussaa, kun nännit olivat muuttuneet isommiksi ja pulleammiksi kuin ennen. Enemmän väriä oli myös. Aiemmista kierroista kuvittelin vaikka mitä nippailuja ja kipeilyjä, mutta plussakerrrralla oli vaan tuo nännijuttu. Tissit kasvoivat vasta myöhemmin.

Mut nyt siitä oireesta ei voi enää päätellä mitään, koska nännit eivät palautuneet enää entiselleen, ja km:n jälkeen ennen menkkoja olivat valtavat ihan huvikseen! Plääh!

Ovis hyödynnetty, ja nyt kahdeksi viikoksi rentoutumista kuin viimeistä päivää. Meinasi tulla vähän yrittämisen makua hommaan, vaikka kuin olin olevinani ihan muina naisina niin halukas, puuh. mutta onneksi mies oli ymmärtäväinen ja koettiin olevamme samassa veneessä vaikka tilanne oli "nyt rentoudutaan tai saan hepulin" Kai tuo keskenmeno vielä vaikuttaa meihin molempiin kummallisilla tavoilla.

Aion palkita miehen tästä hyvästä ihan millä tahansa mitä se keksii pyytää.

Ja muistuttakaa mua kun keksin oireita parin viikon päästä, että jo ennen ovistakin on koettu yöllä heräilemistä, janotusta, itkuherkkyyttä ja kaikkia muita mahdollisia oloja, joten mun on turha alkaa mitään tulkitsemaan.

Ginger
 
Ginger, nyt vasta paremmin ymmärtää, miten kaameaa keskenmeno olisi. Sullahan oli raskaus jo aika pitkällä - ultrassa et tainnut vielä olla käynyt. Oon tosi pahoillani, et oot joutunu sen kokemaan. Mulla on kahdessa päivässä herännyt suuret toiveet ja ajatukset tulevasta, joten voin vain kuvilla, miten paljon ehtii miettimään useamassa viikossa. Mutta ikävä kyllä tämä on lottoamista monella tavalla eikä kukaan tiedä, milloin onnistaa tai milloin ei... Mutta kun oot kerran tullu raskaaksi, varmasti tulet uudestaankin! No worries!!! =)
 
Mä nyt sitten kumminkin uskaltaudun tekemään sen CB digin, ja ruutuun ilmestyi teksti Raskaana!! Itkuhan siinä tuli, molemmilta! Miten tässä nyt sitte nukut, kun pitäs mennä vielä yöksi töihin... ?

Toivon, että tästä tulee oikein plussien aalto mein palstalle!! :heart:

Niin ja suurkiitos onnittelijoille! Ei tätä usko vieläkään!:flower:
 
Viimeksi muokattu:
EI VOI OLLA TOTTA!!!!!! Onnea ihan kamalasti Olivia, Aamuyö ja Amanda :flower::flower::hug:

Mä olen niin KATEELLINEN :LOL: ihan siis hyvällä tavalla. Voi että mikä pariviikkonen, hui, ei pysty ymmärtämään millään. Toivo herää, että josko sitä kohta itsekin. Eikö tässä ollut niitä pullat jouluksi uuniin -tunnelmia? Olis tää ja ens kierto vielä aikaa :D.

Kannan vielä huolta Sannulista, miten jakselet :hug:?
 
Viimeksi muokattu:
No huh huh mikä plussa-aalto!! Hurjasti onnea kaikille ja ihania tulevaisuudensuunnitteluhetkiä!

Mä taidan tästä nyt painua hetkeksi taka-alalle. Uusi aika varattu ultraan ja sen myötä inssiin. Vaikka välillä onkin todella helpottavaa päästä purkamaan itseään tänne ja kyselemään tai ihmettelemään omaa kroppaansa niin kuitenkin tämä jatkuva kierron ympärillä pyöriminen lisää myös sitä tuskaa...Näiden inssien myötä antoi itselleen luvan taas haaveilla, mutta kun nyt pahasti näyttää siltä ettei näinkään onnistu alkaa olemaan aika epätoivoinen fiilis.

Monilla teistä on aivan mahtavan positiivinen asenne tulevaan ja jaksatte toivoa parasta!! Toivottavasti itsekin vielä löytää uudestaan joku päivä toivoa tähän touhuun...Toivotan teille kaikille valtavasti jaksamista ja muistakaa, että kaiken tämän ympärillä on paljon muutakin elämää!!:heart:

Mut voi vaikka siirtää noihin taustailijoihin niin käyn aina välillä kurkkimassa mitä teille kuuluu!

Nyt mä nielasen tän palan kurkusta alas ja siirryn sohvalle kattomaan Kadonneen jäljillä niin voin taas porata vähän lisää! ;) Heippa typyt!!
 
Onnea Aamuyö ja Olivia -79!! Ihan mieletön juttu!!!

Viu; uskon, että pelottaa kaikki mahdollinen ja sitä kuuntelee kehon toimintaa joka hetki. Meille toki edelleenkin saa puhua ja purkaa tuntemuksiaa. En mä usko, että te plussaajat ootte mitenkään hylkiöitä täällä palstalla;)

KattiMattis; olen todella pahoillani, että olet löytänyt itsesi tuollaisesta tilanteesta. Olisi niin helppoa sanoa, että älä vielä luovuta, mutta se onkin helpommin sanottu kuin tehty. Toivon kuitenkin sydämestäni, että vielä onnistutte ja saat vielä sitä toivoakin parempaa!! Olet oikeassa siitä, että elämää on tämän yrittämisenkin tuollapuolen ja toden totta tämä jatkuva kierron ympärillä pyöriminen lisää sitä tuskaa. Voimia sinne ja tulehan taas pian kertomaan kuulumisia.

ON; täällä sitä lasketaan ja pyöritellaan päässä oliko ovis ja jos niin mitäs sitten ja jos ja jos ja jos... että ehkä pitäisi tosiaan etsiä sitä elämää kierron ulkopuolellakin. Onneksi esimies keksii kaikenlaista ja tänään työpäivä venyi niin pitkäksi, että missattiin sitten se labrakäynti. Ei jaksa enää lähteä ajamaan sinne, kun aamulla on taas herätys niin hemmetin aikaisin. Mutta ehkä huomenna... Ei kait se niin tarkkaa voi olla, että päivälleen pitää ottaa?

Ja kukas laittaa plussakuulumisia huomiselle, että jatkuu nämä tuulet??
 
Olivia, ihan uutinen sielläkin! Onnea! :flower: Nyt vaan soisi, että tää tuuli kantais kaikkia pitkälle ja sieppais mahdollisimman monen mukaansa! Kunnon plussapuhuri sopis syksyyn, kun naula päähän. :whistle:

Amanda: oireena on päänsärkyä, vatsa löysällä & vatsan juimimista aamuisin, väsymystä ja nälän tunne tulee todella voimakkaana, eli välipalaa pitää olla mukana.
 
Viimeksi muokattu:
Miksi nännit on kipeät? Joskus on ollut toinen nänni "jäässä" olevan tuntuinen, nyt olleet molemmat kipeenä ihan kunnolla. Pehmeissä liiveissä menee hyvin, mutta pelkkä paita päällä ollessa sattuu ja puristaminen sattuu. Kyse ei siis ole raskaudesta, ei voi olla koska ei ole vielä mahdollista, joten tiedättekö onko se keltarauhashormooni joka sen nännikivun esim. oviksen jälkeen tekee - vai mikä?
 
Kiitos huolenpidosta Marienna! No eipä ne fiilikset paljoa kohonnut ole. Tyhjä ja valtavan väsynyt olo. Kyyneleitä oon vuodattanut enemmän kuin koskaan, yms yms... mutta kai tää tästä, kun saa taas jostain otteen. Nyt ei oikein vaan jaksa ajatella saati tehdä mitään asian eteen. Ja kyllä voin myöntää että nämä plussauutiset täällä toisaata tuntuu raskailta lukea, mutta toisaalta nyt kun tietää että luomuplussa on mahdoton meillä niin ei edes odota plussaa itselle. Outoja nämä mun ajatukset välillä ja vaikea saada ne tekstiksi niin että saisitte edes jotain tolkkua. :LOL:

Mietin juuri tänään että mulla on kolme kaveria jotka ovat tehneet viimeisen kymmenen vuoden aikana abortin koska eivät ole halunneet lasta.... miten tää voi mennä näin epäreilusti? Sitä ei mun pieni pääni ymmärrä.

Pitäkäähän plussatuulet liikkessä!!!
 
Olivia ja Aamuyö: onnee tositositosi paljon! :hug::flower::eek:
Nyt perustatte koko konkkaronkka ketjun johon täältä paksuuntuneet voi tulla. Olis tosi kiva kun vois tän tutun porukan kanssa pällistellä raskauden edistymistä. Puhun ihan kuin olisin itse jo samassa veneessä, mutta toivossa on hyvä elää :). Kristallipallo on vähän himmee, mitä tulee noihin omiin näkymiin, mutta muuten aika selkeesti olis vielä loppuvuodelle tulossa pullia uuniin.
Jotta nyt sitten vaan taas ototellaan... Sehän se on parasta mitä ihminen itteelleen toivoo voi. :headwall:
Ja tervetuloa vain kaikille uusille!:heart: Heippa! MR :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea hurjasti plussanneille!

Itsellä ollut tänään itkuinen päivä. Kuulin tänään hormonikokeiden tulokset ja niissä kaikki ok. Gyne utrasi ja sanoi, etä ovulaatiota ei ole tapahtunut (pcotyyppisen munasarjat). Kirjoitti lisää teroluteja sekä ehdotti hoidoksi clomeja. Ensin pitää saada mieheltä spermanäyte ja sitä en heti ole saamassa. Mies jotenki shokissa, että nyt ollaankin tässä pisteessä. Hän oli ajatellut, että vauva tulee, jos on tullakseen. Olen itkenyt ja mies on ulalla. Mietti olenko hänet nyt jättämässä, kun ei heti ryntää näytepurkille. Asiasta saatin onneksi puhuttua ja nyt sitten mennään pelkkien terojen voimalla. Täytyy antaa miehelle aikaa sulatella asiaa. Sanoi, että kyllä jossain vaiheessa edetään, mutta hänellä ei ole varsinaista vauvakuumetta eikä halua kiirehtiä. Sanoin ymmärtäväni tämän, vaikka itse olen valmis heti. Surullinen olo ja itkettää, mutta kyllä tämä tästä.
 
Pää alkaa pikku hiljaa nousta täältä risukasasta...mut vaikeeta on ollut. Korkeelta tiputtiin ja kovaa ja se sattu. Ei ole oikein vieäkään pystynyt kunnolla siirtäään ajatuksia uuteen yritykseen kun tuntu niin pahalta. Onneksi se kuitenkin päivä päivältä tuntuu helpottavan, joten eiköhän se tästä.

Onneksi olkoon teille Amanda77, Olivia-79 ja aamuyö :flower: mahtava plussa-aalto. Toivottavasti se jatkuu vielä koko kuukauden, että saadaan jouluksi paljon niitä pyöreitä masuja.

Sannuli79:lle ja Kattismatille voimia...ei ole elämä aina reilua.
 

Yhteistyössä