**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Marienna, katsopas aloitukseni tissiaiheesta, mulla siis aina rinnat ja nännit kipeät oviksen jälkeen (tai siihen aikaan kuusta ainakin)
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1867112-kipeat-tissit-onko-merkki-siita-etta-ovis-ohi/
Kattimattis, Sannuli, Zipuli :hug: ja voimia.. :(
Tatja, toivottavasti se mies saa asiaa kypsyteltyään uutta ajatusta. Ymmärrän että tuntuu pahalta, tiedän että jos meillä olis sama niin miehellä olis kynnys mitään hoitoja ja tutkimuksia aloittaa, itselläni ei :(
 
"If a pregnancy does not occur, progesterone levels start to fall about a week before your next period. Gradually, you pee out the water that your body has stored."

Voi kökkö...mä oon ravannu vessassa ja pissiny ku ravihevonen vailla mitään pidätyskykyä konsanaan muutaman päivän...olisko se ovis ollu aikaisemmin kuiteski ja nyt sit siis tapahtuisi ylläoleva. ÄH ja PÖH...ei pitäis lukea MITÄÄN :LOL:
 
Oi, ihanaa, onnittelut aamuyölle ja Olivialle!

Kauhean kaksijakoiset fiilikset, kun toisaalta tekee mieli hurrata plussanneille ja toisaalta toisten epäonnistumiset tuntuu tosi kurjilta... jotenkin olette niin "tuttuja", kuten MamaR:kin sanoi, että onnistumisissa ja epäonnistumisissa elää väkisinkin mukana.

Toivottavasti siis Mama ja muut saavat joukkueen pelikuntoon ja ensi kierto saa aikaan vähintään yhtä monta voittopokaalia kuin tämäkin! =D
 
Kattimattis ja Zipuli :hug:! Älkää luovuttako - kyllä te vielä plussaatte!!!

Ymmärrän hyvin, että teille ei-plussanneille tällainen plussa-aalto toisaalta myös surettaa tai lähinnä se, miksei se osunut omalle kohdalle. Mutta ehkä se toisaalta myös luo uskoa siihen, että se on mahdollista!! Mullakin on toivoton PCO-tapaus ja hormonit sekaisin kuin mitkä, mutta on se vaan lääketiede kummallista! Iso kiitos sille!

Toisaalta Viu, mulla täysin samat tunnelmat. Jatkuva pelko ja huoli enkä tiedä, miten kestän odottaa nämä seuraavat viikot. Eilen ja tänään on tullu vähän ruskeaa vuotoa ja säikähdin hulluna. Mutta sitten luin, että sen kait pitäis olla ihan normaalia. Mistä sitä tietää? Milloin nää huolet oikein loppuu? =)

Marienna, entä jos ovis olikin jo aiemmin ja vieläpä hyödynnetty?? ;)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 


Arminen.......31v.. .....kp2/28.........yk2...
Zipuli............32v. ...kp8/29-31......yk8...3*inssi, 1.ivf
Lusa.............31v. ...kp10/28-30......yk~1 v......
Sintti-79.......31v. ....kp13/23-30.....yk16...
Mma Ramotswe.34v.kp15/28.........yk17...... 4*clom.
Ainomieli.......29v. ...kp17/28-32......yk3.....
Ginger..........35v. ....kp17/??..........yk8 ......... 1kkm
Yameliah......30v. ....kp17/28-30......yk18.....
Anna-79.......31v. ....kp20/28-38.....yk7........1kkm
Scrat............30v. ....kp21/28-38.....yk9.........2*terol.
Tatja............34v. .....kp25/28........yk 4........1*terol.
Marienna.....30v. ......kp32/28-32...yk6... dpo5
Innuli...........31v. ......kp33/25........yk15...


Taustalla
KattiMattis
Sannuli79
Sunny80
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel


plussanneet
aamuyö........32v. .........yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79......31v. ..........yk10.......plussa 2.11.
Amanda77...33v. ..........yk6.........plussa 1.11.
Viu..............30v. ..........yk12.......plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet......34v. ..........yk10.......plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10.......plussa 31.5.
Smi............33v. ...........yk7 .......plussa 8.5.
Keltakaneli...32v. ..........yk~20....plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Amanda olet ihan oikeassa että tottakai se luo toivoa että tietää muiden vaikeuksista kärsineiden plussaavan.

Eikä nyt ihan oikeasti sitten ketään täällä saa loukkaantua vaikka sanonkin että olen viimeisen viikon aikana itkeä pillittänyt jokaisesta plussasta joka täällä on tullut. Eikä se ole kenellekään henkilökohtaista, mutta kun sen jälkeen kun saatiin tuo diagnoosi niin kyllä sitä väkisinkin tuntee vähän enemmän kateutta ja jopa ehkä välillä vihan tunteita muita onnistujia kohtaan.

Hurraa feufollet ihan rauhassa vaan plussanneiden puolesta, eihän se meiltä vähän huonompi onnisilta pois ole.

Katselin tuota listaa niin sieltähän taitaa melkein kaikki "alkuperäiset" jäsenet olla jo siirtynyt plussanneisiin, muutama meitä vielä on jotka eivät ole plussanneet.
 
Ei voi olla totta, täällähän ropisee plussia ihan jatkuvasti... Hurjasti onnea, Olivia ja aamuyö!!! :heart:

Arminen, pahoittelut tädistä.

KattiMattis :hug: :hug: Ymmärrän tunteesi, raskastahan tämä odottamisen odottaminen on, ja varmaan vielä monin verroin raskaampaa hoitojen kanssa joihin on panostettu niin paljon niin henkisesti ja fyysisesti. Toivottavasti seuraava inssi suo parempia uutisia.

Voimia myös zipulille ja Sannulille. :hug:

Kiitos Keltakaneli kun käyt aina välillä huolehtimassa meistä. Sullahan on laskettu aikakin kohta käsillä, hui! Muistathan tulla kertomaan kuulumisiasi synnytyksen jälkeenkin! :heart:
 
Kiitos Ainomieli tuosta "tissilinkistä". Minäkin sitä tuossa toissapäivänä kirjoittelin, että mitä ihmettä tämä kipu tarkoittaa. Toivotaan, että ainakin ovulaatio olisi tapahtunut eikös?

Meillä käytiin eilen mielenkiintoinen keskustelu ja Tatja ymmärrän kyllä miltä sinusta tuntuu. Meillä mies on kyllä valmis hoitoihin ja simppanäytteenkin antoi ihan omasta halusta, mutta puhuimme eilen siitä, että mitä jos "perushoidot" eivät riitäkään. Mieheni kertoi, että miten hän voi ajatella lasta omana jos sen alku on tapahtunut laboratoriossa. Ei auttanut vaikka kuinka selitin, että meistähän se lapsi silti olisi saanut alkunsa. Tunnustan, että riidaksi meinasi mennä, mutta onnistuin hillitsemään hermoni. Hänellä on toki oikeus ajatella näin, mutta en voi käsittää miten hän näkee asian näin. Tänään on täälläkin yksi niistä päivistä jolloin usko on lähellä loppumista ja vaikka töitä pitäisi tehdä huomaan näppäileväni tuonne osoiteriville jatkuvasti googlea... lapsettomuus, hormonit, alkion kiinnittyminen ja monta muuta... Onneksi kohta alkaa palaveri ja pääsee taas työnmakuun.

Toverit; muutama kannustuksen sana olisi nyt tarpeen:ashamed:
 
Yameliah: meille naisille nämä asiat tulevat luonnostaan. Leikitään nukeilla ihan pieninä tyttöinä ja myöhemmin hormonit hoitavat osansa. Pojat... ne tarttee vähän aikaa järjestellä ajatuksiansa. Ei se oikeesti välittäisi yhtään vähempää teidän vauvasta, vaikka se olisi kuinka kliinisesti saanut alkunsa. Ja hatun nosto sulle, että pidit coolisi. Tuokaan ei kuulu mun vahvuuksiin :).
Samoin olen renkuttanut googlet ja 2+:t työpäivän aikana kymmenet kerrat hakien milloin mitäkin tähän teemaan liittyvää. Ja Sannuli, ei se munkaan kateus ole mihinkään mennyt. Olen yhtä närkästynyt kuin palvelupisteen jonossa jossa joku kiilaa mun ohi.:LOL: Eikö jo ole mun vuoro? : / Mutta samalla uskon oikeasti, että muiden "vaikeuksien kautta voittoon" -naisten kokemukset antaa toivoa omalle taistolle. Lujimmin pidän peukkuja kuitenkin kauimmin kärsineille; mitä kauemmin on yritystä takana, sitä huonommat onnistumismahdollisuudet. Ei paljon naurattanut. Keltakanelin tietä toivon seuraavani... Heippa! :wave:
 
Yameliah Mma kirjoittaa viisaasti! Hienoa, että sait pidettyä hermosi kurissa!

Mäkin mietin eilen, että jos en itse olisi tällä kertaa ollut meidän "onnekkaiden" puolella, niin olisin varmasti taas hetkeksi murtunut ihan pieniksi palasiksi! Ymmärrän täysin teidän tunteenne kaikkine itkuineen ja huolineen omasta plussautumisesta! Meilläkin 10 kk yritystä, mulla perussairaus, joka vaikeutti raskautumista ja tulee ehkä vaikeuttamaan raskautta, miehellä simppatestin tulos ei niin hyvä ja silti saimme plussan. On se ihmeellistä... Meillähän oli jo inssi sovittu, mutta kun se ovulaatio tuli lauantaille, hyödynsimme sen luomusti. En olisi ikinä uskonut, että saamme ilman apuja plussan. Kaikki on mahdollista ja onneksi lääketiede on mennyt huiman harppauksen eteenpäin! Toivon, että te kaikki seuraatte meitä mahdollisimman pian perässä tavalla tai toisella!!:heart::heart:

Niin maan pirusti +++++++:whistle: tuulia kaikille!!:hug:

Ja Keltakaneli, kiitos pinolinkistä... Kävin jo kurkkimassa, mutta en uskalla vielä sinne siirtyä..:ashamed:
 
Sannuli, oon tosi pahoillani sun puolesta... Viha, suru ja kaikki se on täysin ymmärrettävää ja täällä jos missä niitä saa purkaa. Itselläni kesti lopulta vain 8 kk plussaan, joten ongelmatapauksena koen olevani onnekas. (Samaan hengenvetoon en uskalla hehkuttaa, koska tie on vasta avattu.) Lapsen saamisen vaikeus on jotain sellaista ahdistusta, josta on vaikea selvitä järjissään. Voimia!!!

Yameliah, tosi hankala tuo teidän tilanne. Mutta toisaalta yrittäkää olla murehtimatta asioita etukäteen - voihan olla, että joku pieni apukeino jo auttaa! Menkää askel kerrallaan ja voihan olla, että mieskin kypsyy asioihin niitä hetken mietittyään. Hyvä että yrität selittää hänelle, että kun lapsi on teillä, ei sitä lasketa, millä hoidoilla hänet on saatu. Ja muistuta häntä, että hoidot on nykyään todella yleisiä, eikä lasten otsassa lue, miten he ovat alkunsa saaneet.

Keltakaneli, kiitos linkkivinkistä! Vielä en uskalla itse sinne liittyä, vaikka itsekin kävin siellä vilkaisemassa... Tsemppiä odotuksen viime metreille!
 
Aivan ensimmäiseksi: Paljon onnea Feufollet, Viu, Amanda, Olivia ja Aamuyö !!! :heart::flower:
Hurja plussa-aalto iski näin syksyn kunniaksi tänne pinoon :) Mielettömän hienoa!

Älkää ihmeessä mitään uutta pinoa perustako, vaan tuonne meidän noin kolmekymppisiin odotuspuolelle kaikki mukaan, Keltakaneli laittoikin jo linkin :)

Samoilla yk:illa tosiaan Feufollet ja Olivia plussattiin! Mä tosin ehdin vasta yhden Tero-kuurin syödä, joten hieman helpommalla loppujen lopuksi taisin päästä, vaikka olihan siinäkin piinaa jo kerrakseen.

Taisi olla Marienna joka kilppariarvoista kyseli. Mulla raskautuessa oli TSH 2,9 ja lääkärin mukaan ihan ok, raskauden aikana sitten pitäisi olla mielellään alle 2 tai ainakin lähellä kahta.

Oli jotain muutakin kommentoitavaa mielessä, mutta kun luin putkeen 7 sivua tekstiä niin suuri osa on jo pyyhkiytynyt mielestä pois... Ainiin joku kyseli ensioireista, itse arvasin rintojen kivusta jo ennen testin tekoa, oli tosi arat. Rinnat silti kasvaneet yllättävän vähän, toki hieman turvonneet, mutta edelleen menen samoilla liiveillä kuin ennen raskautta vaikka jo viimeinen kolmannes pyörähtämässä käyntiin.
Niin ja tuosta pelosta vessakäynneillä, mulla tuo pelko väheni vasta kun aloin kunnolla tuntea vauvan liikkeet siinä rv 20 paikkeilla, nyt siellä pikkuinen ilmoittelee hyvinvoinnistaan jatkuvalla potkimisella ja muljauksella :)

Vielä kerran hurjasti onnea kaikille plussanneille ja paljon plussatuulia teille odotuksen odottajille :whistle:+++++++++++++++++++++++!

Rae 26+3
 
Viu
Mie taas sorkin tätä pinoa..
Sannuli, minä nyyhkin kanssa jokaista plussaa, ja sitten kun siirryin hoitopinoon lapsettomien puolelle, ajattelin, että näiden samoissa hoidoissa olevien plussat ainakin on puhtaasti rohkaisevia ja niistä iloitsen täysin sydämin. Kuitenkin kun eka plussa tuli sinne, niin eikun meikit poskille ja nyyhkimään. lisäksi hoitopuolella itkin myös jokaista ei-plussannutta, kun se taas vei toivoa (ehkä hormoonipiikeillä oli jotain vaikutusta myös :p ).

Zipuli, voimia. Meille klinikalta ehdottivat, että jos eka hoito ei onnistu, toka icsi voidaan tehdä heti seuraavaan kiertoon, jos munasarjat on palautunut. Nou way! En olis mitenkään pystynyt siihen, anna itsellesi aikaa palautua, ja sit kun tuntuu siltä, on hyvä suunnata eteenpäin.

Amanda, mie aloin jo miettiä, kun niin monesta paikasta olen lukenut, että tuhruilu on alussa normaalia, että onko kenties jo EPÄNORMAALIA, kun mulla ei ole tullu pisaran pisaaraa missään vaiheessa... Tänään tein ekaa kertaa CB:n viikkonäyttötestin, joka näytti raskaana 3+, eli viikot olis jo yli viisi...hmm. No, klinikan laskujen mukaan 4+6, parempi kai se korkeampi luku on kuin liian pieni.

Yameliah, Mama R puhui viisaita miesten ja naisten eroista, ehkä miehesi vain tarvitsee aikaa. Kuulostaa silti hankalalta, toivottavasti saatte tilanteen selvitettyä ja pääsette samalle sivulle asiassa. Me ollaan miehen kanssa vitsailtu, että meillä seksi on aikuisten viihdettä, eikä mitään lapsille sopivaa. Ja onhan lapsista ällöä ajatella omat vanhemmat sekstailemassa - meidän muksuilta moinen huoli on poispyyhitty, kun he on syntyneet kliinisen siististi petri-maljassa :D

No, olette ajatuksissani, jaksuja.
 
Ainomieli ja Yameliah: Kiitos kommenteista. Jotenkin kyllä miehet käsittelevät asioita eri tavalla ja ovat häveliäämpiä tutkimusten suhteen. Naiset tottuvat intiimien asioiden käsittelyyn gynekologikäyntien myötä luonnostaan, vaikka ainahan se on epämiellyttävää.

Eilen oli jotenkin niin synkeä mieli. Mies huomasi miten kovin asia minua painaa. Tänään jo sanoi, että katsotaan jatkoa alkuvuodesta, että ehkä hänen sitten täytyy näyte antaa. Mieli on heti mulla paljon valoisampi, kun mies tuli vastaan. Vaati näköjään yön yli nukkumista. Nyt toivomme ihmettä ,että ovulaatio ilmaantuisi itsestään. Lueskelin hiukan clomeista ja se on ns. antiestrogeeni. Jostakin löysin, että soija olisi ns. luonnollinen antiestrogeeni. Päätin sitten, että syön alkukierrossa paljon soijatuotteita. Tämä on nyt tällaista maalaisjärkeilyä ja ei varmaan ole ns. toimiva, mutta eipä tuosta haittaakaan ole. Nyt sitten etenen Teroilla, soijalla ja greippimehulla. Eli poppaskonsteja käyttöön vaan :D
 
Amanda kaunis ajatus, mutta ei ole mahdollinen. Ultrassa kaksi viikkoa sitten näkyi follit ja suurin oli 13mm, jotta ovis olis ollut aiemmin kuin reilu viikko sitten, olisi sen follin pitänyt kasvaa ihan superhypervauhtia, ja jos se kp 19 oli 13mm, niin tuskin.

JA toisekseen, tänään ei ole enää ollut nännit kipeät, kesti 4 pvä, ihan perusovisjuttu siis ja harmi kyllä loppui se megahätäkin, eli tänään on ihan normipäivä ollut senkin suhteen. Joutuuhan tässä sen 10 pvä vielä odottelemaan ellei menkat ennen sitä ala.

Tatja hyvä vinkki, löysitkö tietoa siitä haittaako kuumennus - aiotko syödä soijamaitoa yms. vai soijasuikaleita/rouhetta jne.?
 
Toivottavasti teitä ei häiritse, et mäkin vielä kirjottelen tänne tutuille. Eikä täällä näytä olevan pinoa juuri plussanneille, jotka ei vielä uskalla kutsua itseään odottaviks...

Tatja mä luin joskus samaa soijasta! Ja sanottiin just, et sitä ei kantsi syödä clomien kans samaan aikaan, kun se voi tehostaa niitä? Eli sama vaikutus? Kannattaa kokeilla alkukierrossa!

Viu, hienoa, et viikot näyttää pidemmälle - eiköhän se oo hyvä merkki! Kyllä tää piinailu tekee mielelle temppuja! Sitä näkee sekä oireissa että oireettomuudessa jotain mietittävää. =) En usko, et siinäkään on mitään epänormaalia, että vuoto puuttuu. Luin Terveyskirjaston sivuilta, et sitä on 1/4 alkuraskauksissa. Eli kuulut enemmistöön! =) Mulla ei oo mitään oireita - ei väsymystä, ei kuvotusta, ei mitään. Vain maha pömpöttää! =) Tuhru näyttää vähentyneen. Huh tätä huolen määrää...
 
Marienna Ajattelin syödä ainakin soijajugurtteja, suklaavanukasta ja soijarouheesta aattelin jotakin ruokaa väsätä esim. wokkia. Minkähän makuista soijamaito olisi ruokajuomana. Täytynee sekin testata.

Amanda Olipa kiva kuula, ettei sais clomien kanssa syödä. Nyt sitten vaan alkukierrosta viiden päivän soijakuurille. Täytyy varmaan aika runsaasti niitä sitten popsia, että olisi jotakin vaikutusta. Suklaavanukas varmaan ainakin maistuu :p
 
Joo se suklaavanukas on hyvää ja jugurtit, soijamaito taas aivan KARMEAA : /, mutta jos siihen puoli tl laittaisi kaakaojauhetta niin ehkä se voisi mennä...se on niin vaniljaista ja makeaa. Soijarouheethan taas on tosi hyviä, edes mun mies ei erota niitä jauhelihasta esim laatikkoruoista. Suikaleet on vähän ällöjä kun niistä tulee possunliha mieleen. Pelkästä tofusta en oikein välitä, koska se on kuin uunimunakokkelia jotenkin, mutta tofujätski on hyvää.
 


Arminen.......31v.. ....kp3/28.........yk2...
Zipuli............32v. ....kp9/29-31......yk8...3*inssi, 1.ivf
Lusa.............31v. ....kp11/28-30......yk~1 v......
Sintti-79.......31v. ....kp14/23-30.....yk16...
Mma Ramotswe.34v.kp16/28.........yk17...... 4*clom.
Ainomieli.......29v. ...kp18/28-32......yk3.....
Ginger..........35v. ....kp18/??..........yk8 ......... 1kkm
Yameliah......30v. ....kp18/28-30......yk18.....
Anna-79.......31v. ....kp21/28-38.....yk7........1kkm
Scrat............30v. ....kp22/28-38.....yk9.........2*terol.
Tatja............34v. .....kp26/28.........yk 4........1*terol.
Marienna.....30v. ......kp33/28-32....yk6... dpo6
Innuli...........31v. ......kp34/25........yk15...


Taustalla
KattiMattis
Sannuli79
Sunny80
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel


plussanneet
aamuyö........32v. .........yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79......31v. ..........yk10.......plussa 2.11.
Amanda77...33v. ..........yk6.........plussa 1.11.
Viu..............30v. ..........yk12.......plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet......34v. ..........yk10.......plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Talitintti80...29v. ..........yk6.........plussa 25.7.
Linda32.......32v. ..........yk1.........plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3.........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10.......plussa 31.5.
Smi............33v. ...........yk7 .......plussa 8.5.
Keltakaneli...32v. ..........yk~20....plussa 1.4.
 
VAROITUS; tämä teksti sisältää masennusta ja tilitystä. Ei alle 18-vuotiaille;)

En oikein tiedä mitä kirjoittaisin, joten en ole kirjoittanut mitään. Kiitos kaikille kommenteista. Onhan se totta, että miehet tarvitsevat aikaa ja sitä minun on hänelle annettava. Tosin itse pitäisi myös oppia ottamaan sitä aikaa sillä enhän ole kuin yhden kierron syönyt clomeja ja saanut kaksi irroituspiikkiä. Edes kaikkia "perustutkimuksia" ei ole tehty, seuraavaksi on edessa aukiolotutkimus joka kyllä jännittää jo etukäteen. Sen tekemistä tarvitsee odottaa kierron alkuun saakka, joten parin viikon päästä olisi sellainen ohjelmassa. Kokemuksia??

Olen yrittänyt keksiä kaikkea muuta ajateltavaa. Näin torstaisin teen puolikasta päivää ja töiden loputtua siivosin koko kämpän lattiasta kattoon. Nyt on ruoka tulossa ja olen sopinut Skypetreffit muutaman Suomen kaverin kanssa, joten eiköhän nää fiilikset tästä taas nouse.

Rinnat jatkavat kipeytymistään ja jopa mies sanoi eilen, että sun on varmaan kohta ostettava isompia rintsikoita kun ei meinaa pysyä enää kyydissä. Outoa kyllä, mutta en ole edes ajatellut, että voisin olla raskaana vaan mietin, että hormonit on varmaan niiiiiiiin sekaisin, että se kasvattaa rintoja. En jaksa enää edes kuvitella ja hehkuttaa itseäni siihen joka kuukautiseen "ehkä sittenkin" hurmaan, sillä negan tikuttaminen alkaa olla jo liian rankkaa.

Että sellaista täällä, mites teillä muilla? Kertokaa te plussanneet (ja toki muutkin) jotain kivaa ja luokaa meihin toivoa. Anteeksi, että oon näin maassa, mutta yritän taas olla oma iloinen itseni pian.
 
Nyt kyllä mä oon pihalla kuin lumiukko!!! Tein aamulla raskaustestin tai siis oikeastaan kaksi ja kumpaankin tuli kaksi viivaa!!!??? Eli kai mä sitten olen raskaana, todella epäuskoinen olo, mut niin kauan kuin vuoto ei ala niin kai se uskottava on. Tissit ainakin on niiiiin kipeät ja alavatsaa nippailee välillä siihen malliin että jotain on tapahtumassa.

Sannuli ja Pienen Pieni Ihme 4+3
 
Sannuli, mitäh?! :O :O :O :LOL: :LOL: :LOL: *pimahti* Mahtavaa, onnea! :D Todellinen ihmeraskaus, kuin lottovoitto.:)

Yameliah :hug: :hug: Toivotaan että auttaa nuo ihan perusjutut.. Mulla ihan alkutekijöissään moneen verrattuna yritys ja silti tuntuu, että vaikea saada aika kulumaan kuukausikaupalla kun toivoo ja odottaa sitä raskautumista, itsekin käynyt tällä viikolla leffassa ja äsken olin konsertissa ja silti heti kotiin tultua tulin mm. tänne palstalle..
 
Viimeksi muokattu:
Sannuli olen niiiiin onnellinen puolestasi!!! Tässä kuussa on kyllä jotakin taikaa!!:heart: Toivottavasti kaikkien meidän plussanneiden maha-asukit jaksavat kestää kyydissä loppuun asti!!
Varasin tänään neuvolan kuun lopulle... Huh..

Olivia ja Maha-asukki :heart: 4+5
 
Sannuli HURJAA!!!!!!!! Mä en uskaltanut sanoa mitään kun olit niin murheellinen - MUTTA MÄ ARVASIN TÄN :heart::heart: Ei ihme, että oli simpoissa nollat kun se täydellinen yksilö oli jo uinut oikeaan paikkaan. ONNEA!

Katsotaan meneekö mun toinen arvaus vielä kohdalleen, en uskalla sitäkään sanoa, ettei tulis sit pahaa mieltä jos menee pyllylleen :ashamed:

Sannuli raksu ONNEA ONNEA ONNEA :flower::flower::flower:
 

Yhteistyössä