Hakutulokset

  1. Jomi

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Tervetulotoivotukset uusille odottajille! :flower: Onnea hyvistä uutisista ultrassa käyneille! Oltiin tuossa anoppilassa viikonloppu, joten ei tullut palstailtua sinä aikana. Muutenkin tuntuu, että aika on niin kortilla, ettei tänne meinaa ehtiä millään. Tai sitten kun ehtii, niin kohta tulee...
  2. Jomi

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Äh, kun te ootte niin puheliasta sakkia, etten mä oo vieläkään ehtinyt koko ketjua lukea läpi, vaikka niin uhosinkin! :D No, höpistään sitten tänne väliin jotakin. Tervetulotoivotukset muillekin uusille ja lämpimät onnittelut plussan johdosta! :flower: Häivähdys Onnea ihan mahottomasti...
  3. Jomi

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Heippa! Taidan hypätä pinoon mukaan :) En vielä oo ehtinyt lukea kaikkia juttujanne, mutta ajattelin kuitenkin ilmineerata itseni tänne ensin ja yrittää sitten päästä mukaan pulinoihin. LA 10.7. Jomi / 26 / toinen / KYS Toista lasta siis odotellaan. Esikoinen täyttää ensi viikolla 10...
  4. Jomi

    Kuvia plussatesteistä

    Kiitos :heart: Kai se on nyt uskottava, kun tänään tuli jo hieman vahvempi viiva tikkuun ja digikin sanoi "raskaana 1-2". Nyt kun vaan tietäisi oikeasti, millä viikoilla ollaan... Onnea myös muille plussanneille! :flower:
  5. Jomi

    Kuvia plussatesteistä

    Aijaa.com - Kp 35? Tämmöisen sain tänä aamuna aikaiseksi... Kierrosta ei oikein mitään hajua. Poika on liki 10 kk ja lopetin minipillerit pari kuukautta sitten. Minipillereiden jälkeen on tullut kahdet menkat. Nyt on kai kp 35-36. Ei olla siis varsinaisesti yritetty raskautua, joten en...
  6. Jomi

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    tiuhti_ Paljon onnea! :heart: Onnea myös muille vauvansa saaneille, jos en ole hoksannut onnitella! :flower: Joku (näin hyvin mulla muisti toimii, ai mikä imetysdementia) kirosi lonkkien puutumista öisin. Mulla oli loppuraskaudessa ihan samaa. Se oli aivan hirveätä, nukutti kamalasti...
  7. Jomi

    *Haavevauvat todeksi 2011-2012*

    Jessi75 Kiitos onnitteluista :heart: Mulle sopii ainakin FB-ryhmä! Oonkin siellä jo kahdessa vauvaryhmässä pulisemassa :)
  8. Jomi

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    kuumeilijalle & miehelle oikein paljon onnea! :heart: Täällä ollaan jo kuusiviikkoisia! Ensi viikon lauantaina on ristiäiset :) Hyviä vointeja edelleen toivon kaikille teille! :hug:
  9. Jomi

    Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)

    Tästä mahasta syntyi poika :)
  10. Jomi

    *Haavevauvat todeksi 2011-2012*

    Voi kauhia, mä oon ihan unohtanut ilmoitella tänne... Meille syntyi ihana poika 16.1. :heart: Mitat oli 3740 g ja 50 cm. Poika syntyi perätilan vuoksi suunnitellulla sektiolla ja on nyt siis tänään jo hurjat neljä viikkoa. Aika menee ihan älytöntä vauhtia! Joko Ansiksella on nyytti kainalossa?
  11. Jomi

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Onnea ihan hurjasti Chiballe! Aivan ihania uutisia :) Onnittelut myös hienoista ultrakuulumisista Pikkumyylle ja muillekin! Kiitos myös kovasti onnitteluista. Kyllä tämä vauva-arki on niiiin ihanaa :heart: Meillä on käynyt tosi hyvä tuuri sen suhteen, että poika nukkuu usein öisin ainakin...
  12. Jomi

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Heippa muruset, kaikki oikein ihanasti tässä osoitteessa :heart: Suloinen poikamme syntyi 16.1. Kokoa pikku-ukolla oli 3740 g ja 50 cm, päänympärys 37,5 cm. Sektio meni hyvin, ainoastaan spinaalin laitossa kesti ja kesti, mutta lopulta piiiitkältä tuntuneen tökkimisen jälkeen anestesialääkäri...
  13. Jomi

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Onnea kaikille vauvansa saaneille! Ja pitkää pinnaa vuoroaan odottaville! Meille syntyi 16.1. poikavauva, mitat 3740 g ja 50 cm ja pipo 37,5 cm. Kyseessä oli suunniteltu sektio perätilan vuoksi. Eilen päästiin kotiin ja nyt siis opetellaan tätä uutta ihanaa arkea :heart: Jomi ja poika 5 vrk
  14. Jomi

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    syysmyrsky Kuulostaa ihanalta tuo munakasohje. Mulla alkoi tehdä ihan sairaasti mieli savujuustoa :P Namppis Voi että, onnea matkaan oikein kovasti! :heart: Vaniljalla suloinen masunalku siellä! Kiitoksia tsempityksistä. Palailen seuraavan kerran sitten vauvauutisten kera... :) Jomi...
  15. Jomi

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    kuumeilija Sektioon mennään maanantaina. Osastolle pitää mennä heti seiskalta, mutta saa nähdä moneltako leikkaussaliin asti päästään. Kaikki kiireelliset ja hätäsektiot menee tietysti edelle, mutta siis maanantaina on vauvan syntymäpäivä joka tapauksessa :heart: Ikeasta tarttui mukaan pari...
  16. Jomi

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    iseeyou ja sokruli Oikein paljon onnea vauvoista! :heart: namppis Kiva kun kävit kertomassa kuulumisia :hug: Toivottavasti saatte perjantaina hyviä uutisia! Masu on todella kauniin pyöreä :) Väsyttää ihan hulluna, joten pikaisesti vaan piipahdan palstalla. Viime yö meni ihmeellisesti...
  17. Jomi

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    kuumeilija Kiva kuulla taas sinusta pitkästä aikaa! :) Onnea poikalupauksesta! Ulkokäännöksessä lääkäri ottaa mahanahkojen läpi kiinni vauvan pepusta ja päästä ja yrittää pyöräyttää vauvan oikeaan asentoon. Kätilö oli meillä ultraamassa siinä samalla. Se oli kyllä todella hurjan tuntuista...
  18. Jomi

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Mimsy Tsemppiä huomiselle! Toivotaan, että teidän vauva olis yhteistyöhaluisempi kuin meidän pikkuinen, joka pisti kyllä niiiin hanakasti hanttiin... Mutta mä ajattelen, että joku syy vauvalla on olla pyllyllään, kun ei kerran suostunut kääntymään.
  19. Jomi

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    lemonade Hyvähän se vaan on, jos on oireita! :) atl Mä ähisin ja puhisin aika tavalla jo ihan vaan parkkikselta sairaalalle kävellessä... :D Joten tuttua on! Larella hieno tuunausprojekti! Olis todella jäänyt multa tekemättä, olen nimittäin ihan tumpelo käsitöiden suhteen. Sokruli...
  20. Jomi

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Ulkokäännös ei onnistunut täälläkään. Lääkäri suositteli suorilta sektiota, jonka puoleen olin muutenkin jo kallistunut mielessäni. Meillä siis vauva on jalka-perätarjonnassa ja lisäksi pää oli aika muhkeaa sorttia (joskin ihan normaaleissa puitteissa, liekö sit äitiinsä tullut, kun mullakin on...

Yhteistyössä