Hakutulokset

1. Jomi

Ärsyttävintä odotusajassa??!!

LeenaT Komppailen ihan täysillä tuota kuinka jotkut kehtaavat kysyä, oliko raskaus suunniteltu! Me ollaan miehen kanssa myös oltu yksissä jo paria viikkoa vajaa kahdeksan vuotta ja naimisissakin on tästä ajasta oltu yli kaksi vuotta. Silti raskaudesta kerrottaessa parikin kaveria kysyi ihan...
  2. Jomi

~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

Heips taasen! :wave: Hurja juttu, täällä se meidän kuu nyt vihdoinkin on! Oikein lämpimät onnittelut kaikille jo nyyttinsä saaneille! Taisin veikata joulukuun aikana syntyväksi 11 vauvaa ja tällä hetkellä näyttäis pitävän paikkansa. Saa nähdä tuleeko vielä ilmoituksia syntyneistä :) MLM...
  3. Jomi

Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

Sisäänpäinkääntyneisyyttä on kyllä havaittavissa täälläkin. Tuntuu, ettei juuri huvita kotoa poistua, mitä nyt pakolliset kauppareissut sun muut tulee kyllä hoidettua. Ja koirien ulkoilutukset tietenkin, kun silloin ei tartte yleensä ruveta kuitenkaan kenenkään juttusille :D Olen muutenkin ehkä...
  4. Jomi

Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

Heippa taas! Taiteilijatar Suurkiitokset päivitysvastuun ottamisesta! iseeyou Lämpimät onnittelut koko perheelle! :heart: Onnittelut myös hienoista ultrakuulumisista ja sukupuolilupauksista kaikille asianosaisille! :D lemonade Onnea plussaamisen johdosta ja tervetuloa odotuspuolelle...
  5. Jomi

Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

Lämmintä ja rentouttavaa joulunaikaa kaikille masunkasvattelijoille ja jo nyyttinsä saaneille! Ainut huono puoli tässä raskaudessa joulun aikaan on se, ettei mahaan mahdu niin paljon ruokaa kuin mieli tekis :xmas: Jomi & Samu-Sirkka 35+6
  6. Jomi

Jos aijemmin plussannut jo dpo10 ja nyt nega dpo10 onko toivo mennyt?

Eikös se mene niin, että saman naisen eri raskaudet voi olla hyvinkin erilaisia, myös hCG:n nousemisen osalta? Tai näin olen ainakin käsittänyt. Toivottavasti näin olis sun kohdallasi! :)
  7. Jomi

* * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

Piti vielä kommentoida tuohon, että missä vauvautuneet kirjoittelee. Olis tosi ihanaa minunkin mielestä, jos jatkettaisiin kaikki tässä pinossa sinne hamaan loppuun saakka. Mullakin voi ihan hyvin mennä helmikuun puolelle vauvan syntymä, niin olis kiva, jos ei tämä pino ihan kokonaan kuivahda...
  8. Jomi

Oikein paljon onnea poikatontusta, MLM!
  9. Jomi

Tervetuloa odotuspuolelle, Vanilja 87, ja onnea plussasta! En muista, että mulla noin varhaisessa vaiheessa olis etomista ollut, mutta mulla oli silloin muuta ongelmaa vatsan kanssa, niin se vähän sekoittaa muistikuvia. Eikö ketään kiinnosta päivittäjän pesti, jota tuossa aiemmin mainostin...
  10. Jomi

Hurjan paljon onnea Viidalle, tosi ihana juttu :heart: Ja onnittelut tyttölupauksesta! eskapismille vielä tätäkin kautta onskut hyvistä ultrakuulumisista ja poikalupauksesta! :) mynttis Tulehdukset on inhoja :/ Toivottavasti saat pian tulokset ja toimivat tropit vaivaan! Namppis Onnea...
  11. Jomi

Voi että, nyt näitä vauvoja tulee tosiaan ihan urakalla :heart: Onnittelut siis myös Mimalle pienen pojan johdosta! :)
  12. Jomi

viida Voi itku :( Paljon halauksia ja voimia huomiselle! :hug: Tulehan sitten kertomaan meillekin uutiset, kun ehdit ja jaksat, täällä varmasti kaikki odottaa kuulumisianne.
  13. Jomi

Jjuuli Onnea ihan mahdottomasti pikkumiehen syntymän johdosta! :heart: lilliputille tsemppiä perjantaille, nyt niitä pieniä alkaa putkahdella ihan tosissaan! Omaan napaan ei kuulu oikein mitään. Lueskelen harva se päivä juttujanne, mutta ei ole kirjoitusinspiraatiota. Nyt on taas alkanut...
  14. Jomi

Kyselytutkimus raskauden aikaisesta seksuaalisuudesta

Heips, kyseinen linkki ei toiminut ainakaan mulla.
  15. Jomi

Sf-mittaan voi vaikuttaa myös vauvan asento eli köllitäänkö siellä esim. poikittain vai raivotarjonnassa. Myös mittaajan vaihtuminen välillä voi vaikuttaa siihen käyrään eli ei aina ole välttämättä mistään erityisestä kyse, vaikka pientä heittoa käyrältä tuliskin :)
  16. Jomi

Heippa taas piiiitkästä aikaa! :) Edelleen käyn päivittäin lueskelemassa pinoa, mutten vaan saa kirjoitettua tänne millään. Supistelijoille kovasti tsemppiä ja muistakaahan nyt ottaa rennosti ja levätä, että vauvat pysyy kyydissä vielä pitkän tovin! Mukavia ultrakuulumisiakin oli...
  17. Jomi

Voi miten ihanaa, onnea oikein kovasti eveliinukan perheelle! :heart:
  18. Jomi

Onnea Puzzlelle sekä tietysti myös tuoreelle isälle pikkuisen pojan syntymän johdosta! :flower: Voi että, nyt on tammikuisten vauvatili korkattu ja jännitys vain tiivistyy :) Minä veikkaan, että nyt joulukuussa syntyy 11 vauvelia. Omaan napaan ei kuulu kummoisempia taaskaan. Vauvan...
  19. Jomi

Tuunpas nyt kerrankin hyvissä ajoin korkkaamaan pinon. Täällä mä aina lueskelen, mutten saa kirjoitettua mitään! :) Kaikki hyvin tällä suunnalla edelleenkin, ehkä siksi ei niin tule tartuttua näppikseenkään. MLM Kiitos jälleen kerran uudesta pinosta, mut voi miten hurja ajatella, että tämä on...
  20. Jomi

*Haavevauvat todeksi 2011-2012*

Huih, enhän mä oo muistanut tätä pinoa taas ollenkaan! :ashamed: Enkä oo paljon muuallekaan jaksanut kirjoitella täällä Kaksplussalla, FB:n puolella tulee tammikuisten ja esikoisista haaveilleiden kanssa jutusteltua sitten enempi. niiskuneiti Oikein lämpimät onnittelut tyttären syntymän...

Yhteistyössä