Jos aijemmin plussannut jo dpo10 ja nyt nega dpo10 onko toivo mennyt?

Eli siis tarkka ovispäivä tiedossa ja hoidot menossa. Nyt dpo10 ja puhdas nega pregchek liuskatestillä, nyt tietty meni fiilis:ashamed: koska aijemmin ollut monta kemiallista ja yleensä aina saanut joko dpo9 tai 10 haamun kyseisellä testillä..eikös sen plussan pitäsi näkyä jo nyt jos on aijemmissakin kierroisskakin näkynyt, jos ois tärppi käyny? Tekisi mieli lopettaa noi lugetkin ettei kierto veny kovin..

Mulla toisesta lapsesta tuli plussa dpo10 (haamu). Kolmannesta lapsesta sain dpo10 negan, mutta sitten dpo15 tulikin vahva plussa ja tuo vahva plussa 4kk nukkuu nyt päiväuniaan vaunuissa. Olin ihan varma silloin sen negan jälkeen, että en oo raskaana. Kuukautisten jäätyä pois päätinkin sitten testata uudestaan.

Eli aika aikaistahan toi testaainen tossa vaiheessa on. Älä siis vielä menetä toivoasi. Tsemppiä ja toivottavasti plussaat pian. :heart:

Niin ja mä tiesin myös tarkan hedelmöittymisajankohdan tästä kolmosesta ja se piti myös ultran mukaan paikkansa.

Viimeksi muokattu:
Eikös se mene niin, että saman naisen eri raskaudet voi olla hyvinkin erilaisia, myös hCG:n nousemisen osalta? Tai näin olen ainakin käsittänyt. Toivottavasti näin olis sun kohdallasi! :)

Mä en vielä masentuisi, mulla tässä raskaudessa on käynyt niin, että hedelmöittynyt ja kiinnittynyt tosi myöhään. Tiesin oviksen kanssa testeillä ja testasin negan oletetun dpo 12 mukaan. Ajattelin, että oli siinä ja varsinkin kun seuraavana päivänä alkoi vuotoa niin ajattelin että ne oli menkat. Juhlin sitten tosi railakkaasti miehen 30 synttärit. Vuotoa tuli pari päivää ja muutaman vuodottaman päivän jälkeen, alkoi verihlahdukset. Hälytyskellot soi ja mieleen palasi edellinen raskaus missä verihulahduksia. Tein ovistestin kp 10 (ns menkkojen mukaan) ja kun oli positiivinen, tein myös raskaustestin joka oli positiivinen. Menin sitten lääkäriin selvittelemään tilannetta ja hcg oli yli 1000, seuraavana päivänä 1500, mutta ultrassa ei näkynyt muuta kun paksuuntunut limakalvo ja ehkä jokin alku. No mä olin jo maani myynyt kun vuotelukin jatkui, mutta siis kohdussa näkyi myös hematooma mikä vuotaa. No viikko tästä tehtiin uusi ultra ja nyt kohdussa näkyikin jo raskauspussi ja ruskuaispussi, mutta ei ihan selvää alkiota. Nyt sitten jännitetään, että onko siellä jotain kehityskelpoista vai ei. Mutta siis tämän koko jutun pointti on se, että oikeasti hedelmöittymisen ja kiinnittymisen on pakko ollut tapahtua tosi myöhään. Raskaus edistyy oppikirjan mukaan, mutta kaikki tapahtuu tosi paljon myöhemmin kun ovisplussan mukaan kuvittelisi. Nyt sitten odotellaan uusinta ultraa uudenvuoden jälkeen tapahtuvaksi. En elättele mitään toiveita, hematooma vuotaa koko ajan ja raskausoireita on TODELLA vähän, mutta omituista kun siellä kuitenkin tuo kehitys on tapahtunut...Toivottavasti sulle vielä plussa sieltä pärähtäisi!!

Lopetin luget dpo13 koska testi nega, tänään dpo15 sain aamupissillä haamun pregchek r-testiin..mietin vain, että enteileeköhän se vuotoa,koska ei kunnon plussaa ja dpo:tkin jo aika suuret..
Oireita löytyy, kauhee palelu, rinnat kipeet ja valkovuotoo tulee loronaan..

Muoks: testin kuivuttua se onkin nega..tai siis viivanpaikka näkyy vain..

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä