Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

NiQ
Chiba Mies lämpeni yllättävän nopeasti sitten lopulta (no okei, aloitin pikkukakkos-puhelut jo neidin ollessa 2kk, ja lopulta sit jätetiin ehkäisy pois neidin ollessa 6kk) <3

Tiuhtin perheelle oikein paljon onnea!! <3
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Voi miten ihania uutisia täällä odotti! Hurjan paljon onnea tiuhtille!!! :heart: kirjoittelehan synnytyskertomusta, kun jaksat :)

(.) miltei kokonainen limatulppa bongattu äsken pöntöstä :D ystävä teki taas vaihteeksi sisätutkimuksen (ihme, ettei käynnisty jo moisesta ronklaamisesta) ja olen auki 2cm, eikä edes reunaa ole enää jäljellä. Joko joko joko joko ensi yönä joko?
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti_ Paljon onnea! :heart:

Onnea myös muille vauvansa saaneille, jos en ole hoksannut onnitella! :flower:

Joku (näin hyvin mulla muisti toimii, ai mikä imetysdementia) kirosi lonkkien puutumista öisin. Mulla oli loppuraskaudessa ihan samaa. Se oli aivan hirveätä, nukutti kamalasti, mutta ei vaan saanut nukuttua, kun piti kääntää kylkeä ja ähistä läpi yön. Tsemppiä!

Tsemppihalit myös teille muille odottajille! On tää niiiiiin sen kaiken arvoista :) Mä sain tänä iltana kuulla ensimmäistä kertaa oikein kunnon kikatukset (aiemmin on vaan lyhyitä naurahduksia tullut), kun vaihdoin pojalle yöpukua päälle. :heart:

Jomi & J 3 kk
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ ja tiuhti_
kiitos rakkaat onnitteluista :heart: tää vaan on jotain sellasta mitä ei ikinä ole osannu kuvitella! itte kiherrän itku silmässä täällä kotona koko ajan kun olen niin onnellinen! hormoonit :D mutta silti.. tää on vaan jotain niin uskomatonta!

eska, jokohan siulla tuli se lähtö? se meinaan voi tulla aika yllärinä, ainaki ittelle tuli vaikkakin mä ison osan limatulppaa sunnuntaiaamuna pöntöstä bongasin :D sieltä ne supparit alko sit tulemaan ;)

viida, onneks siellä kaikki kunnossa :) jokohan siullakin alkais kohta olemaan lähtö lähellä? =)

poika tosiaan aika komeen kokonen noille viikoille :D eli ei yhtään haittaa että tuli siis ajoissa.. kätilökin ihmetteli kun ei mitään "ongelmia" ollut missään.. ei syömisessä yms.. iho kauniin tasainen ja pehmeä.. meinasi että olis ollut kuukauden aikaisemmasta kierrosta saanu tärpin :D mutta kun se ei vaan oo mahdollista!

hohhoijaa, poika nukkunut 1 saakka, kohta mun on pakko herätellä syömään jo :) eihän tuo muuten kasva!

synnytyskertomusta voin rustailla päivemmällä sitten :) nyt mua odottaa aamupala!

-tiuhti
 
tiuhti Ihana kuulla että kaikki on menny hyvin!! =) Oon niin onnellinen sun puolesta ja näin lähellä omaa eräpäivää tuntuu että sitä osaa jo vähän edes samaistua siihen fiilikseenkin, kyllä sitä niin paljon odottaa! :heart: Silti tää on niin uskomatonta että me tosiaan ollaan tässä, minä loppusuoralla ja sinä jo oma nykero kainalossa kun tuntuu että vasta haaveiltiin vaan tästä kaikesta :heart:

Täällä ei oo mitään merkkejä lähdöstä, ei limoja eikä suppareita. Tosin äiti sano että eipä niitä oo meidän suvussa harrastettukaan, alkaa vasta sit kun tulee ne the supparit :) ei kyllä toisaalta haittaa. Mutta viimenen neuvola oli tänään ja terkka oli sitä mieltä että maanantaina on varmasti käynnistys ja niinhän ne lupaili mulle myös tiistaina synnärillä. Siksipä täällä ei enää paljon öisin nukuta kun jännittää jo niin kauheesti, puoli neljä katon kelloo viimestään ja ei saa enää unta. Mut täytyy sit vedellä näitä päikkäreitä lisäks niin jaksaa. Ei ois montaa päivää vappuaattoon :popcorn:

viida ja pikku-eskimo 39+3
 
Tässä se sit ois, viimenen masu kuva...





Ekat äippärahat tuli tänään joten niitä täytys lähtee tuhlaamaan. Lisäks aion herkutella ja ja ja kaataa miehen väkisin makkariin :p on tässä sen verran massaylivoimaa että minkäs tuo mahtaa kun vaemo niin päättää, hihii!! :D

tj 2!! (aion nyt vakaasti uskoa maanantain käynnistykseen) Hyvä fiilis ja ihan liian vähän unta, sekottaa!! :xmas:

viida ja rinsessa 39+4
 
eska Mikä on tilanne nyt, alkaako jo tapahtua? :D

Jomi Kiva kuulla sunkin kuulumisia :heart:

Täällä on nyt niin moni lähellä h-hetkeä, että ihan jännittää! Meillä alkaa tauti olla ohi, vihdoinkin :D Haettiin poika sairaalasta kotiin keskiviikkona, vaikka poika olisi saanut olla vielä sairaalassa, kun me ite oltiin kipeinä, mut kun olo oli jo hyvä, niin mikä ettei, haluttiin ehdottomasti lapsi kotiin :heart: No eikös se mulla sit keskiviikkoiltana nostanu kuumeen melkein 39 ja eilen illalla oli sit lämpöö. Nyt olo mullakin jo hyvä! Pojalla mittasin aamulla reilu 38, mut ei oo onneks enää. Elämä voittaa :D
 
viida Sulla on ihana masu :heart: Taatusti jännittää, mäkään en sais nukutuksi tuossa tilassa :D Otat vaan nyt niitä päikkäreitä ja lepäilet. Mahdollisesti viimeinen viikonloppu kaksistaan miehes kanssa ;)

tiuhti_n synnytystarinaa odottelen kuumeisena :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: viida
Nopsasti sokerirasituskuulumisia, joita joutui vähän jännittämään, että miten käy.
Arvot oli ok. Yllätyin kyllä, koska koko ikäni oon ollu sokerihiiri karkin suhteen.
Eli tällaisia tuli (suluissa raja-arvo joka ei sais ylittyä)
paasto 4,3 (5,3)
1h 5,3 (8,6)
2h 5,6 (10,0)

Sokerilitku oli sellaista makeeta, kirkasta glukoosilientä. Ei mitään lisämakuja. Saattoi olla itseasiassa parempikin ettei ollu mitään esanssin makua. Olisi voinnu alkaa ällöttää. Nyt meni ihan hyvin alas. :)

Mutta nyt kouluun. :)

Taiteilijatar 24+5
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
viidalla on ihana massu ja vähiin käy päivätkin! :heart:

Täällä on kärsitty koko päivä kovasta selkäkivusta, joka pahenee aina supistusten aikana... kävin aamulla neuvolassa lääkärillä sen takia, lihasjumia epäili. Lääkkeeksi säännöllisesti panadolia nassuun vaan! Oon tänään kahdesti ollut kontillani suihkun lattialla, kun siellä kipu helpottaa edes hetkeksi. Hauskintahan oli se lekurin tekemän sisätutkimuksen tulos: suljettua kanavaa jäljellä n. 1cm, hitusen sormelle auki ulkosuu. Vähän ristiriidassa tohon mun ystävän tekemään tutkimukseen! Mutta luotan kyllä 100% ystäväni tulokseen, koska hän tekee kuitenkin noita sisätutkimuksia useita päivässä synnärillä. HUOH. Oon ihan kikkeli otsassa täällä, enkä jaksais enää hetkeekään. Nää selkäkivut tekee musta ihan invalidin, ei pysty ees kovin kauaa koneella istumaan. Jotain positiivista sentään, aamulla tuli ruskehtavaa vuotoa. Bileeeeet! :D

Erittäin vittuuntunut Eska & Onni 39+3
 
Oijjoij Mitä IHANIA uutisia tää oikeen oli!! :heart: Tiuhtille isosti Onnee, ja siis koko perheelle, lämmin halaus! Ihan tuli tippa linssiin ku luin uutiset! ..Ai siis mitkä hormoonit.. ;) Aattele Muru, sulla on nyt oma pikku perhe! :heart:

Eskalle ja Viidalle Iso tsemppi halaus, voimia tulevaan..! :heart:
 
Eska Tuo on muuten tosi jännä juttu, miten voikaan olla eriäviä mielipiteitä, vaikka kyse olisikin samasta asiasta ja ammattitaito sama :O Mitä se sun kaveri oli mieltä koko hommasta, kun tää neuvolalääkäri oli tätä mieltä??? Oon oikeesti monesti miettinyt, että miten ihmeessä jostakin tällaisesta vastaavasta voidaan olla niin eri mieltä... eihän sen oikeestaan pitäis olla edes mahdollista? Omakohtaista kokemusta löytyy, kun käytiin synnärillä olemassa se 1,5 vuorokautta ja mä luulin lapsiveden menneen wc-käynnillä. Kolme kätilöä (HUOM!! KOLME!!!) oli sitä mieltä, että vedet meni, mutta lääkäri totesi, ettei mitkään lapsivedet ole mihinkään menneet... että näin!
 

Yhteistyössä