Hakutulokset

  1. S

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Joo, ex-miehen kanssa oltiin hoidoissa ja viimeinenkin IVF tehty, kun seinä tuli vastaan ja erosimme. Rumasti sanottuna, kun vaihtui mies niin luonto hoiti itse itsensä. En ollut uskoa että tuli raskaaksi kun oksentelin työpaikan vessassa aamuisin. Vaikka olin kullalle sanonut että valmistautuu...
  2. S

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Hei ihanaiset naiset. Ajattelin tulla kertomaan omat kuulumiset kun vuosia sitten täällä suht säännöllisesti kirjoittelin. Nimittäin täällä ollaan ihanan poikavauvan äitinä oltu jo 6kk. Asumuseron aikana tapasin ihanan miehen, molemmat oltiin ruvella edellisistä suhteista. Kävimme ulkona ja...
  3. S

    Haaveista suurin kävi toteen... On ihanan pojan äiti...❤️

    Haaveista suurin kävi toteen... On ihanan pojan äiti...❤️
  4. S

    Ivf hoitoja lapsettomille

    No niin. Piiina päättyi negan ja lääkkeiden laitosta huolimatta veren vuoto alkoi läpi vaikka on 14pp. PASiin aikaisintaan ensi keväänä, mutta en ole varma palaanko tuolloin enää palstalle. Miehen kanssa haemme nyt sitten elämään muualta sisältöä ja rakennamme perheemme toisella tapaa. Nyt...
  5. S

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Joo, tämä tyttö jää nyt taustailemaan. Katsotaan todella ensi keväänä seuraavan kerran, sillä vuoto alkoi lääkkeiden läpi ja testi nega pp14 ei jätä mitään arvailujen varaan. Me jäädään nuolemaan haavoja mieheni kanssa ja keskitytään elämän järjestämiseen uudelleen. Nyt ajatukset siirretään...
  6. S

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    En jaksanut joten tei testin ja tulos NEGA. Ei usko vaan enää riitä mihinkään, ei edes että plussaan sitten testi päivänä tai ylipäätään ikinä. Joten jään taustailemaan ja ehkä palaan ensi vuoden puolella kun alkaa pakaste alkiosiirrot, jos jaksaisin tuolloin toivoa enemmän. Simpli 11pp.
  7. S

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Pakko avautua. Oireettomuuden vuoksi sitten otin ja tein testin päivä pissistä, tulos nega ja vaikka tiesin odottaa sitä niin silti itkettää. Olo on masentunut ja ihan lyttyyn lyöty. Yrittää sitten töissä jaksaa kun tuntuu kaikki ihan turhan päiväiseltä. En usko että enää plussaksi muuttuu ja...
  8. S

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Täällä ollaan ja oireita ei ole. Siis tosi lieviä ja ohi meneviä menkka kipuja muuten kaikki muu ihan kadonneet. Tisseihinkään ei koske ja hajuaisti normaali. Siis näin vähillä oireilla tai niiden puutteilla ei ole menneet edelliset tuoresiirrot. Siis tekisi mieli lopettaa lääkkeetkin jo kun...
  9. S

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Täällä ei ole minkäänlaisia oireita, tisseissä ei tunnu mitään ja hajuaisti herkkyys on hävinnyt. Närästyskin ja etovat olotilat hävinneet sen myötä usko onnistumiseen 0. Simpli pp10
  10. S

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Aukiolo tutkimus tekee joillakin kipeää ja tuntuu epämukavalle, mutta voin sanoa että miulla ainakin tuulimunan keskeytys on teki paljon paljon kipeämpää kuin aukkari, joka muistuttaa kovia menkkakipuja. Täällä sekava olo tila, eilen heräsi toivo uudelleen kun yökin kissanhiekkalaatikoita...
  11. S

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Täällä on aika rauhallista, ei pikin mitään kerrottavaa. Tissit ei enää ole läheskään niin kipeet kuin alku viikosta ja menkka tuntemukset alkoi eilen mutta ovat todella satunnaisia ja lieviä. Siis olen oireeton, sekös vetää mielen matalaksi vaikka kaikki on täysin mahdollista vielä. Sen verran...
  12. S

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Briitta: siis välillä on tullut ihan sika kylmä joilloin olen tunkenut mittarin kainaloon ja tuolloin näyttää 37,1. Epäilen että luget aiheuttaa kun aamulla herätessä lämmöt ihan normaalit. Ja en ole ollut polille yhteydessä, kun yhdistän tuon lämmön nousun siihen rajuun migreenikohtaukseen ja...
  13. S

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Täällä ollaan heittämässä kirves kaivoon... Tuli tänään tunne että ei ollut tämäkään se hoito. Nyt sitten yritän selvitä hormooni myrskyistä ja suunnitella tulevaa, puolison synttäreitä ja haaveilla pakomatkasta maailman toiselle puolen aurinkoon...:D
  14. S

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Eilinen päivä meni potiessa migreenin jälki mainikeja eli satunnaisesti lievää päänsärkyä ja hetkellistä huonoa olo ja sen seurauksena yökkimisiä pöntöllä. Muuten ei ole mitään tuntemuksia, joo lugejen oireet on mutta ei mitään ja nyt on tunne ettei taaskaan natsannut meillä...:/ Kaiken hyvän...
  15. S

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Olo helpottanut, mutta sain eilen ihan karmean migreenikohtauksen, en vuosiin ole saanut noin pahaa. Päivystyksestä hain sitten apua kun pelkkä panadoli ei auttanut. Sain nyt sitten nenä sumutteita joita ottaa kun kohtaus tulee. Lämmöt oli eilen kohollaan ja tänään myös. Alamahaa ja kohdun suuta...
  16. S

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Täällä kärvistelin eilisen päivän migreenissä jonka seurauksena hain jo helpotusta päivystyksestä, tuli sen verran voimakkaat auraoireet ja päänsärky johon ei lääkitseminen auttanut. Noh nyt sain sellaisen lääkkeen että pitäisi sillä helpottaa kun otan sen auraoireisiin heti. Samalla kun...
  17. S

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Migreeni kummittelee vieläkin. Ilta meni pimeässä kököttäen ja silmät tuntui koko illan valon aralle vaikka pahin kipu oli poissa. Mutta se minua eilen ihmetytti kun ottivat lämmön korvasta ja lukemaksi tuli 37,7. Että voiko kipu nostaa lämmön?
  18. S

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Täällä olo huomattavasti parempi kuin eilen, mutta tänään sitten ei tullut töistä tai mistään mitään, kun sain mojovan migreenin. Siispä hain apua päivystyksestä kun oma lääkitseminen ei helpottanut oireita. En muistakkaan milloin näin rajut auraoireet olis ollut, mutta onneksi asia nyt reilassa...
  19. S

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Nyt tulee suoraa tekstiä; Mun ei kärsi paskastaa ilman että tuntuu että mun oikeanpuoli alakerrasta irtoaa, tekee ihan sika kipeää. Lisäksi kyykistyminen, suorassa istuminen ja liikkeelle lähtö tekee kipeää. Normaalia kun punktiosta on jo 5päivää??? Simpli & apila pp2
  20. S

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Tää on noloa joten ne jotka haluaa välttää kaikkea ällöä niin hypätköön yli. Mulle iski ummetus ennen punktiota, jonka nyt olen saanut menemään ohi. Mutta nestettä on ja turvottaa ihan hirveesti. Eilen en voinut kyykistyä tai kummartua ilman että tunsin kipua, puhumattakaan kun piti käydä...

Yhteistyössä