Hakutulokset

1. M

Ärsyttää yksi palstalainen

Kyllä, mulla on elämä palstan ulkopuolella.
  2. M

Se oli nainen

Useammin kyllä saa lukea miesten törttöilyistä. Mistä sun katkeruutesi naisia kohtaan johtuu ja miksi ihmeessä olet tällä palstalla kun kerran vihaat naisia?
  3. M

APUA,tarttuikohan mulle tuo fb-virus? asiaa mm. iltiksen sivuilla

Multakin oli se kadonnut. Joku sen mulle laittoi, mutta en avannut sitä. Onneksi!
  4. M

Mahtavaa Iltalehti!

Amy Winehouselle muutama kilo lisää ei kyllä olisi pahaksi.
  5. M

Jos olisit todella iso ja lihava niin....

Mutta ylipainoisellakin oikeus puolustautua eikä tarvitse sietää haukkumista yms.
  6. M

Muovinen liukumäki - miten sen pinnan saisi liukuvammaksi?

Perunajauhot toimii myös tanssilattian liukasteena.
  7. M

Paljonko pesisrällät maksaa?

Mä luin samoin! :laugh: :ashamed:
  8. M

Onko täällä enää ollenkaan GOJUTTAGO -ketjua?

Joo pitää rekisteröityä, mutta voithan sä luoda nikin vain sitä varten. Sitten pyydät y-viestillä multa salasanan ja vielä anot sitä jäsenyyttä.
  9. M

Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 2!

Tässä vielä tiedotusta joillekin jos haluavat kerhoon mukaan!
  10. M

Kuinka kiire on tai kuinka laiskoja ollaan nykyaikana!!!

Yleistämistä ja kärjistämistä se puuroketjun ap:kin teki. Tämä aloitus sen sijaan on varmaankin huumoria, mutta se onkin sellainen asia jota kaikki eivät ymmärrä. :D
  11. M

Kuinka kiire on tai kuinka laiskoja ollaan, jos ei jaksa hellalla keittää puuroa lapselle???

Siis miten sä käännät tämän näin? Jos on aamulla ja/tai illalla mikrossa tehtyä puuroa, niin kaikki on pikaruokaa? :o :laugh:
  12. M

Mä en juo maitoa, mutta tuossa on vähän sama homma kuin mulla karkin ja suklaan suhteen. On vain oltava ilman.
  13. M

Joku kauhistelee kun puetaan liikaa, mutta meillä ei 7kuinen ole enää viikkoihin käyttäny tumppuja (ne hukkui) eikä mulla ole mitään vk-asua.

Onko teillä vain yhdet tumput? :o Kyllä pitäisin tuon ikäisellä vielä jotakin kädessä kun itsekin pidän vielä hanskoja kun on kylmempää.
  14. M

:attn: Teidän pitää sitten vielä salasanan saamisen jälkeen anoa jäsenyyttä ja mä sitten käyn niitä hyväksymässä.
  15. M

Joo pitää näköjään. Mun pitää ne sitten hyväksyä. En tiennyt tuota ennen kuin huomasin ilmoituksen, että yksi hakee jäsenyyttä.
  16. M

Laita mulle huomenna y-viestiä niin saat salasanan. :wave:
  17. M

Tule kerhoon! =)
  18. M

Kerho perustettu nimellä GOJUTTAGO. Tämän sivuston aivan ensimmäiseltä sivulta löytyy kerhot kun rullaa vähän alaspäin. Salasanan saa multa y-viestillä.
  19. M

On. Eli jos sinne haluaa niin pitää olla nikki, mutta senhän voi luoda vain sitä kerhoa varten.

Yhteistyössä