APUA,tarttuikohan mulle tuo fb-virus? asiaa mm. iltiksen sivuilla

• Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
??
ihmettelin kun kaverin seinälle oli tullut se video, joka levittää virusta. Avasin linkin, mutta painoin "älä salli", kun ohjelma kysyi, sallinko videon ohjelmiston asennuksen. En siis nähnyt videota, mutta kilkkasin linkkiä. tarttuikohan virus?

Nyt vaan ajat virusohjelman läpi,vaihdat fb:n salasanat jne.
Mie ite suljin tilini viimeviikolla,rupes vaan turha löpinä ärsyttämään,elämässä on paljon tärkeempiäkin asioita,niinku esimerkiks tää palstailu :saint:

sd
Mun mielestä se tarttuu vasta kun painaa sieltä että lataa... siis et antaa ladata sen koneelleen. Mä menin kanssa lankaan, mutta en ladannut sitä tiedostoa. Poistin sovelluksen ja tein koneelle virusskannauksen eikä mitään ilmennyt. En usko et siitä mitään tuli...

d
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Onks noita jotenki yleisesti poistettu sivuilta?
Ku mun seinällä oli yks päivä tuo linkki, mut en ehtiny sitä kattoa (onneks) ja myöhemmin se oli hävinnyt.
Se on poistettu fb toimesta. Eli jos sulle on sähköpostiin tullut se linkki, sekään ei toimi enää, tulee ilmoitus et poistettu.

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Onks noita jotenki yleisesti poistettu sivuilta?
Ku mun seinällä oli yks päivä tuo linkki, mut en ehtiny sitä kattoa (onneks) ja myöhemmin se oli hävinnyt.
Se on poistettu fb toimesta. Eli jos sulle on sähköpostiin tullut se linkki, sekään ei toimi enää, tulee ilmoitus et poistettu.
Okei!

Yhteistyössä