jep
tottakai harvinaisempi eli sininen.Alkuperäinen kirjoittaja Kumpi?:Siinäpä se.
tottakai harvinaisempi eli sininen.Alkuperäinen kirjoittaja Kumpi?:Siinäpä se.
Näin.Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:silmät, ne vangitsee olkoon minkä väriset tahansa kunhan niissä on se pilke.....
Molemmat on kauniita, ruskeat silmät on söpöt ja tumman siniset ihanat. Heilallani on molemmat ja rakastan häntä yli kaikenAlkuperäinen kirjoittaja Kumpi?:Siinäpä se.
KätevääAlkuperäinen kirjoittaja ---:Molemmat on kauniita, ruskeat silmät on söpöt ja tumman siniset ihanat. Heilallani on molemmat ja rakastan häntä yli kaiken
juu, ei kannattaisAlkuperäinen kirjoittaja cadetta:itselläni on siniset...olen jo vuosia ja vuosia käyttänyt ruskeita piilareita
Mä taas en pidä juur tuollasista. Kylmän kalan silmät.... :/Alkuperäinen kirjoittaja .:Tällaiset:
Jep...Ja sellaset kullanväriset oikein....Ne on kauniit.Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Mun mielest tosi makeet on semmoset ruskeat silmät, mitkä on niin vaaleat, että ne on melkein keltaset. Kaikki silmät on kyllä kivoja.
Onko totta? Minusta tuntuu että ruskeasilmäisiä on huomattavasti vähemmän.Alkuperäinen kirjoittaja jep:tottakai harvinaisempi eli sininen.Alkuperäinen kirjoittaja Kumpi?:Siinäpä se.
Ehkä suomessa, mutta mietipä muualla maailmassa =)Alkuperäinen kirjoittaja v:Onko totta? Minusta tuntuu että ruskeasilmäisiä on huomattavasti vähemmän.Alkuperäinen kirjoittaja jep:tottakai harvinaisempi eli sininen.Alkuperäinen kirjoittaja Kumpi?:Siinäpä se.
ehkä suomessa, mut mieti maailmanlaajuisesti.Afrikka, aasia, etelä-Amerikka....Alkuperäinen kirjoittaja v:Onko totta? Minusta tuntuu että ruskeasilmäisiä on huomattavasti vähemmän.Alkuperäinen kirjoittaja jep:tottakai harvinaisempi eli sininen.Alkuperäinen kirjoittaja Kumpi?:Siinäpä se.