Siniset vai ruskeat silmät kauniimmat?

• Viestiketjun aloittaja Kumpi?
  • Ensimmäinen viesti
En osaa sanoa, molemmat kauniita ja riippuu niin kantajastakin.

Mulla on normaalia tummempi ihonsävy, ruskea tukka ja ruskeat silmät. Olen viihtynyt =)

Sellaiset oikein tummansiniset silmät on kauniit, kuten myös jäätävän siniset.

Kaikenlaiset silmät on kauniita, en pysty sanomaan että siniset silmät olisivat nätimmät kuin ruskeat. Isot ruskeat bambisilmät pitkillä ripsillä ovat aivan tajuttoman kauniit, samoin olen nähnyt erittäin upeat vaaleansiniset silmät, joita reunusti lähes valkoiset ripset.

blondi
Enpä osaa sanoa... Riippuu toki kokonaisuudesta, mutta pakko sanoa, että kadehdin ruskeasilmäisiä: itsellä kun on just ihan tylsän tavikset siniset. En edes tunne kuin 2 ruskeasilmäistä... Vaikkakin mulla on laaja ystäväpiiri!

Noo, musta tummansiniset on kauniit ja sitten vaaleanruskeat.
Tummanruskeista mulle tulee aina koira mieleen!!
En pidä oikein ruskeista silmistä, ovat niin tummat että ilmeet silmissä eivät näy.
Jos joku tajuaa...
Siniset taas, ne vaaleensiniset on niin kylmät...

Vihreät mustakin on kauneimmat, lämpimät mutta silti ilmeikkäät...
Se ei ollut vaihtoehtona tässä kuitenkaan!!

siis
Siniset on kauneimmat. Ruskeat on sieluttomat, pelkät tyhjät aukot päässä. Niistä ei saa mitään selvää. Itselläni on vihreän-ruskeat, ja olen aina kadehtinut sinisilmäisiä. Harvoin näkee ihan puhtaan sinisiä silmiä, tummia tai vaaleita, vaan monesti niissä on joku epämääräinen vihreä vivahde mukana.

vihreä
ruskeat nappisilmät on ihanat. myös voimakkaan sinisen sävyiset. usein siniset silmät on aika laimeen näkösiä mutta jos on joku voimakas sävy niin on kauniit. ruskeet silmät on sielukkaat.

Yhteistyössä