Kuinka kiire on tai kuinka laiskoja ollaan nykyaikana!!!

• Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Mitään ei viitsitä itse! Vaatteetkin ostetaan kaupasta valmiina. Aika kiire vissiin pitää olla, jos ei viitsi itse niitä ommella. Ja jos joku ompeleekin, niin sillä on ompelukone, tuo tuomiopäivän masiina ja materiaalina aina kangas, eikä suinkaan itse nyljetty ja parkittu nahka! :/

Talotkin on jotain pakettitaloja, ei enää itse kaadeta puita mökin seiniä varten. Ja jos kaadetaan, niin moottorisahalla, miten raukkamaista.

Kuka enää juustonkaan tekee itse? Jos tekeekin, niin ostaa kaupan juoksutetta, eikä valmista sitä itse vasikan vatsasta. Eikä maitokaan ole oman lehmän maitoa, itse lypsettyä, vaan kaupasta kiireellä haettua! Siellä kaupassakin vaan menty liukuportaita, kun ei ole enää aikaa kävellä portaita pitkin, niinkuin ennen vanhaan! Ja jos joku portaita pitkin käveleekin, niin nekin on jotkut betonista tehdyt, eikä niitä ole puusta puuseppä rakentanut!

MIHIN TEILLÄ ON KIIRE!!! |O |O

Hianoa
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Voi auts, noinko pahasti kolahti toi puuroketju? :eek:
No, sitäkään ei se ap voinut kirjottaa musteella pergamentille! Lie osaako edes mitään galligrafiaa. :|
Onneks sä sentään oot nykyaikainen nainen jonka aika on rahaa. Sen sijaan että kykistelisit jonkun hellan eessä vietät laatuaikaa lasten kanssa nettailemalla samalla kun mikro blingahtaa herkullisen nykyaikaisten ajansäästöeinesten valmistuneen. Lastenkasvatuskin käy nopeammin netissä, ja saa samalla kasvatettua tehokkaasti muidenkin lapset. Netissä voi samalla kätevästi feisbuukata perhesuhteet, parisuhteen, rinnakkaisuhteet ja feikata sosiaalista elämää. Koska illalla on kiire viettämään laatuaikaa perheen kanssa Salkkareiden, Täykkäreiden ja Kaunareiden sekaan on syytä tilata aikaasäästävät pitsat aikaasäästävästi netissä!

Jos jotain vihaan niin sitä että aina ihan kaikki yleistää, saatika sitä että pitää kärjistää.

Oho
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oli se puuroketjun aloittajakin johonkin päänsä kolauttanut.
Niin, onhan se niinq ihan pöyristyttävää että joku tekee ihan oikeen ruokaa hellalla, kun on mikrokin. :eek: Eikä ees pussijauheesta, onko vähän aataminaikusta :eek:

Rukoilijasirkka
Niin, ja oliko kopauttanut edes millään primitiivisellä aseella, kuten nuijalla? Ei varmana! :/ Millä lie kopauttanut, kaupassa ostetulla jollain!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Niin, ja oliko kopauttanut edes millään primitiivisellä aseella, kuten nuijalla? Ei varmana! :/ Millä lie kopauttanut, kaupassa ostetulla jollain!
Ihan loistavaa juttua! Nauran vedet silmissä! Buahhaaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hianoa:
Jos jotain vihaan niin sitä että aina ihan kaikki yleistää, saatika sitä että pitää kärjistää.
Yleistämistä ja kärjistämistä se puuroketjun ap:kin teki. Tämä aloitus sen sijaan on varmaankin huumoria, mutta se onkin sellainen asia jota kaikki eivät ymmärrä. :D

Yhteistyössä