Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 2!

M
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Minäpä söin välipalaksi jäätelöä :D

= ehrmannin rahkaan sekoitin sitruuna-lime funlightia, kippasin muovisiin jäätelömuotteihin ja laitoin pakkaseen :D :D
Tän vois merkata vinkiksi, eli rahkaa ja fun lightiä kippoon ja kippo pakkaseen = jätskiä :)

Mä rupeen kanssa nyt puputtamaan välipalarahkaa...rahkaa, mansikoita ja mustikoita :p
Oo, jätskiä. Pitää kokeilla. :p
250 g:sta rahkaa saa useammankin puikon ;)

tiukasti dietin mukaan
hei,en kerkee nyt rekisteröitymään,mutta huomenna aamulla rekisteröidyn ja haluisin sinne kerhoon. oon nyt 2pv ollu dieetillä,ja loppuun mennään ja tiukasti siinä mitä lukee ohjeissa :) niin käykää pliis huomenna kattomassa täällä ,minäkin pyrin kerhoon :D

Alkuperäinen kirjoittaja tiukasti dietin mukaan:
hei,en kerkee nyt rekisteröitymään,mutta huomenna aamulla rekisteröidyn ja haluisin sinne kerhoon. oon nyt 2pv ollu dieetillä,ja loppuun mennään ja tiukasti siinä mitä lukee ohjeissa :) niin käykää pliis huomenna kattomassa täällä ,minäkin pyrin kerhoon :D
Laita mulle huomenna y-viestiä niin saat salasanan. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Kerho perustettu nimellä GOJUTTAGO. Tämän sivuston aivan ensimmäiseltä sivulta löytyy kerhot kun rullaa vähän alaspäin. Salasanan saa multa y-viestillä.
:attn:

Teidän pitää sitten vielä salasanan saamisen jälkeen anoa jäsenyyttä ja mä sitten käyn niitä hyväksymässä.

hlh
Miten te ihmiset selviätte ilman maitoa? :D Mä oon maitoholisti, mikä estää lähtemästä tähän diettiin mukaan. Tarvetta kyllä olis, mutta kuukausi ilman maitoo.. No way.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja hlh:
Miten te ihmiset selviätte ilman maitoa? :D Mä oon maitoholisti, mikä estää lähtemästä tähän diettiin mukaan. Tarvetta kyllä olis, mutta kuukausi ilman maitoo.. No way.. :/
Mä en juo maitoa, mutta tuossa on vähän sama homma kuin mulla karkin ja suklaan suhteen. On vain oltava ilman.

kokeile ihmeessä!
Alkuperäinen kirjoittaja hlh:
Tässähän vedetän maitotuotteita niin että korvista ulos pursuaa.

Puoli kiloa rahkaa päivässä ja raejuustot päälle!

Kahviin saa laittaa vähän maitoa.

Kyselijä?
sitten tässä dieetissä on joku ainesosa, joka turvottaa vaan mun mahaa :( No ei se nyt niin vakavaa ole, ei se kipeä ole tai mitään ja kai se siitä joskus laskeutuu :) Kolmen yön päästä pääsee/joutuu ekan kerran vaa'alle, tuntuu ettei kuitenkaan juuri mitään ole pudonnut. No sen näkee sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja Kyselijä?:
sitten tässä dieetissä on joku ainesosa, joka turvottaa vaan mun mahaa :( No ei se nyt niin vakavaa ole, ei se kipeä ole tai mitään ja kai se siitä joskus laskeutuu :) Kolmen yön päästä pääsee/joutuu ekan kerran vaa'alle, tuntuu ettei kuitenkaan juuri mitään ole pudonnut. No sen näkee sitten...
Kyllä tällä dietillä kilot lähtee, se on faktaa :)

Kerho perustettu nimellä GOJUTTAGO. Tämän sivuston aivan ensimmäiseltä sivulta löytyy kerhot kun rullaa vähän alaspäin. Salasanan saa multa y-viestillä.
:attn:

Teidän pitää sitten vielä salasanan saamisen jälkeen anoa jäsenyyttä ja mä sitten käyn niitä hyväksymässä.
Tässä vielä tiedotusta joillekin jos haluavat kerhoon mukaan!

Kyselijä?
sitä en epäile. Tänään vetäisin päälle yhdet housut (collegehousut), jotka oli niin kireät reisien kohdalta ettei niitä viitsinyt pitää. No ei kiristä enää :)

sitä en epäile. Tänään vetäisin päälle yhdet housut (collegehousut), jotka oli niin kireät reisien kohdalta ettei niitä viitsinyt pitää. No ei kiristä enää :)
Mulla oli sama juttu ulkoiluhousujen vyötärön kanssa...muutama viikko sitten en voinut pitää, nyt voin. Onneksi en ostanut uusia ja isompia vaikka alkuun meinasin :)

täälläkin on farkut jääneet tosi löysäksi, mutta ennen raskautta päälle mahtuvat vaatteet ei vieä mene, mutta luulen että saan nekin pian päälleni :)

Tsemppiä kaikille ja muistakaa että tämä on vain startti uuteen elämään :)

Mies toi oikein kiusauksen mulle tänne kotiin, hän korjaa yhden pitserian omistajan autoa ja sai tältä kaksi perhepitsaa :eek: Mutta en maistanut yhtään. Olen niin ylpeä itsestäni :)

Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:
Mites olette järjestäneet muun perheen ruokailut? Teettekö lihapullia pakkaseen vai ruokaa joka päivä silti syömättä itse? Vai jonkun version sallituilla ruuilla?
Mä teen joka päivä erit sapuskat sekä perheelle, että mulle.

Yhteistyössä