Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 2!

Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Saakos tänne tulla vielä?? Mä en oo huomannu tämmöstä aiemmin ja mun tarttis saada kiloja oikein kunnolla pois.... Jos huolitte ni mitat on 167cm ja lähtö paino 76.8kg Tavotteena olis saada tasaluku eli 70 :LOL: nauru siks et oon menettäny toivon täysin jo ja kaikki apu on tervetullutta :D
tervetuloa :wave:
täältä löydät ruokavalion ja treeniohjelman: http://www.gojuttago.com/
(siinä olikin linkki jo...)
Jeps yks mua hämää eli toi kaurahiutale homma eli siitä tehdään vissiin sit puuroa eikä vedetä kuivana :D :D Mä pääsen tänään vasta päivällä kauppaan että aloitan ilmeisesti sitten huomenna ni pääsee rytmiin tai sit menen illalla jo tän mukaan....
Joo puurona mä ainakin syön, teen veteen sen puuron.
mä taas sekoitan kaurahiutaleet kuivana raejuustoon ja mehukeittoon.
Ok. Ostatteko kaikki noi heti alku viikosta (siis koko viikon ateriat )
Yritän käydä vaan kerran viikossa kaupassa ja ostan silloin koko viikon ruuat. Näin säästyy normaalisti syödessä rahaakin kun ei tuu tehtyä heräteostoksia (Lue herkkuja)

siipeilijä
Mä tuun tänne siivelle hengaamaan, en halua minnekään listoille kun en niin tarkasti lähtenyt itseäni mittaamaan, aloitin pari päivää muiden jälkeen enkä noudata ohjeita pilkulleen, suurimpana erona liikunta. Vedän tunnin aerobista joka päivä mutta lihaskuntopuoli on tällä hetkellä tauolla. Näin mennään (ainakin toistaiseksi) ja hyvin kulkee!

Eli olisikohan tässä nyt joku 5 päivää takana ja painoa on pudonnut parisen kiloa. Harmittaa että mittoja ei ole sillä muutos mitoissa tuntuu aika valtaisalta! Normaalipainon sisällä tässä pudottelen joten tulos on ihan mieletön!

Mies lähti projektiin mukaan suureksi hämmästyksekseni ja hänellä pyyhkii kanssa hyvin, miinusta on jotain 5 kg jo kasassa. Täällä me punnitaan jotain kaurahiutaleita ja ostetaan kilokaupalla rahkaa, ihan heti en olisi uskonut tätä paivää näkeväni. :D

Rasvaton raejuusto on kyllä niin perkuleen pahaa että sen vaihdan normaaliversioon kunhan kaapissa olevat loppuu. Tavallisessa on rasvaa vaan 2 % ja raejuustoa tällä ohjelmalla syödään maksimissaan sen parisensataa grammaa päivässä. Minun dieettini ei kaadu pieneen rasvalisäykseen, paljon suurempi riski sen kaatumiseen on tuo syömäkelvoton rasvaton versio. Hyi hitto!

siipeilijä
Mä tuun tänne siivelle hengaamaan, en halua minnekään listoille kun en niin tarkasti lähtenyt itseäni mittaamaan, aloitin pari päivää muiden jälkeen enkä noudata ohjeita pilkulleen, suurimpana erona liikunta. Vedän tunnin aerobista joka päivä mutta lihaskuntopuoli on tällä hetkellä tauolla. Näin mennään (ainakin toistaiseksi) ja hyvin kulkee!

Eli olisikohan tässä nyt joku 5 päivää takana ja painoa on pudonnut parisen kiloa. Harmittaa että mittoja ei ole sillä muutos mitoissa tuntuu aika valtaisalta! Normaalipainon sisällä tässä pudottelen joten tulos on ihan mieletön!

Mies lähti projektiin mukaan suureksi hämmästyksekseni ja hänellä pyyhkii kanssa hyvin, miinusta on jotain 5 kg jo kasassa. Täällä me punnitaan jotain kaurahiutaleita ja ostetaan kilokaupalla rahkaa, ihan heti en olisi uskonut tätä paivää näkeväni. :D

Rasvaton raejuusto on kyllä niin perkuleen pahaa että sen vaihdan normaaliversioon kunhan kaapissa olevat loppuu. Tavallisessa on rasvaa vaan 2 % ja raejuustoa tällä ohjelmalla syödään maksimissaan sen parisensataa grammaa päivässä. Minun dieettini ei kaadu pieneen rasvalisäykseen, paljon suurempi riski sen kaatumiseen on tuo syömäkelvoton rasvaton versio. Hyi hitto!

Minäpä nyt rekkauduin tänne, ihan tätä projektia varten :)
Eli eilen siis aloitin tämän dietin, aamusella tuossa mittaisin itteäni ja tälläsiä tuloksia tuli;

pituus 176
paino 68,2kg
vyötärö 76cm
lantio 99cm
reisi 58cm
rinta 97cm
ja jenkkakahvat... 95cm!!!

Eli paino sinänsä ei mulle ongelma ole, mutta vyötäröstä alaspäin kaikki on aika tuhtia tavaraa :D

Jos täällä on kala-allergisia muitakin niin apteekissa täti suositteli noiden omegojen tilalle Linolivea, on valmisettu pellava ja oliiviöljystä.

Eilen tein ekan kerran tuon kotitreenin ja voi luoja ettäon ihminen rapakunnossa!! 3 kiekkaa jaksoin ja olin hiestä märkä... :ashamed: ja punnerruksia en jaksanu ku 7-10 kierrosta kohti... :whistle:

Mutta ruoka on ihan taivaallisen hyvää; kanaa ja kasviksia pannulle ja mausteet perään :p
Löysin viikon ostoksia tehdessä uuden mausteen joka käy kanan kanssa kivasti; Chili Lime :p

Heippa ja kiitos uudesta pinosta :wave:

Cappuccino..............172...........69.7............68.2............-1,5

Tuossa mun tiedot, voi lisätä listaan. Oon oikein tyytyväinen viikon tulokseen =) Ihan hyvin menee dieetti. Eilen paistoin 400g paistijauhelijaa ja jaoin neljään purkkiin sen. On siis liha-annoksia vielä tälle päivälle valmiiksi kaapissa. Teen sit aina kasvikset/salaatin siihen kylkeen. Pari päivää meni tonnikalalla eli vaihtelen lihaa kokoajan, eikä ruoat tunnu yhtään tylsiltä!

Purkin rahkaa voi aina korvata 250g munanvalkuaista

Lohta voi syödä 2-3kertaa viikossa

Tämän aamun mitat:

Haave............164.............86,4.................85,5................- 0,9

Ei ihme ja kumma ole paikat kipeänä eilisestä juoksusta, ajattelin tänään vetää toisen juoksutreenin ja siihen päälle kotijumpan.

Olen yrittänyt kokeilla onko mun vatsalihakset palautuneet yhteen tuosta keskeltä raskauden jälkeen, mutta arvatkaa onnistuuko näiden makkaroiden läpi? Tuskin mitään suurta vahinkoa saan aikaan vaikka teenkin jo vatsiksia, ku mun jälkitarkastus on kuitenkin jo huomenna?

Onko kenellekkään muulle iskenyt dieetin aikana ihmeellisiä mielitekoja? Mulle on tullut valtava himo chilimausteisiin ja punasipuliin ja kummastakaan en ole ennemmin tykännyt!! Nyt jokaisessa ruuassa pitää olli reilulla kädellä chilia ja sipulia niin paljon kun grammat sallii. Melkein voisi luulla että olisi raskaana tms.

chef miten paljon fun lightia laitat rahkaan? ruokalusikallisen vai enemmän?
mä olen yleensä tehnyt välipalaksi rahkapirtelön mutta se on niin paksua juoda, niin ajattelin kokeilla jos vaikka laittais vähän funlightia sekaan niin olisi helpompaa juoda...

Kyllä tää syöminen on näköjään vaikeeta... Tein aamupalan puuroksi sekaan mehutkeiton ja raejuuston, ihan jrkyttävä määrä ihmiselle joka ei oo tottunu aamuisin syömään, ja hetki sitte ne tuliki ylös... :x
Taidanpa jatkossa vaan liottaa hiutaleet mehukeiton sekaan nii on pienenmpi annos syötävänä...
Ja puolen tunnin sisään pitäis taas syödä :D :x

höh
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Kolme aamua kaurapuuro-raejuusto-mehukeittosotkua ja mulle riitti :D
Kuka käski sekoittaa ne keskenään? Paljon parempaa kun syö puuron puurona ja raejuuston erikseen.

Huomasithan että neljä kertaa päivässä syödään muuta ruokaa? ;)

koi
Alkuperäinen kirjoittaja uusJuttaaja:
Kyllä tää syöminen on näköjään vaikeeta... Tein aamupalan puuroksi sekaan mehutkeiton ja raejuuston, ihan jrkyttävä määrä ihmiselle joka ei oo tottunu aamuisin syömään, ja hetki sitte ne tuliki ylös... :x
Taidanpa jatkossa vaan liottaa hiutaleet mehukeiton sekaan nii on pienenmpi annos syötävänä...
Ette te voi olla tosissanne! Puolet tän ketjun akoista laattaa näitä ruokia ihan koko ajan. Voi jeesus, lopettakaa jo ajoissa, ei tästä ole teille tulevaisuutta tai pitemmän ajan ratkaisua painoongelmiin jos kaikkii oksennellaan. Hakeutukaa jonnekin syömishäiriöklinikalle!

Alkuperäinen kirjoittaja koi:
Alkuperäinen kirjoittaja uusJuttaaja:
Ette te voi olla tosissanne! Puolet tän ketjun akoista laattaa näitä ruokia ihan koko ajan. Voi jeesus, lopettakaa jo ajoissa, ei tästä ole teille tulevaisuutta tai pitemmän ajan ratkaisua painoongelmiin jos kaikkii oksennellaan. Hakeutukaa jonnekin syömishäiriöklinikalle!
Niin edelleen että kunhan tuota ei tee puuroksi, nii kaikki ok. ;) Samat eväät ilman puuroksi keittelyä vaikka pirtelönä on ihan hyvää.
Ja kyllä,olen tosissani.
Peace. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Minäpä söin välipalaksi jäätelöä :D

= ehrmannin rahkaan sekoitin sitruuna-lime funlightia, kippasin muovisiin jäätelömuotteihin ja laitoin pakkaseen :D :D
Tän vois merkata vinkiksi, eli rahkaa ja fun lightiä kippoon ja kippo pakkaseen = jätskiä :)

Mä rupeen kanssa nyt puputtamaan välipalarahkaa...rahkaa, mansikoita ja mustikoita :p

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Minäpä söin välipalaksi jäätelöä :D

= ehrmannin rahkaan sekoitin sitruuna-lime funlightia, kippasin muovisiin jäätelömuotteihin ja laitoin pakkaseen :D :D
Tän vois merkata vinkiksi, eli rahkaa ja fun lightiä kippoon ja kippo pakkaseen = jätskiä :)

Mä rupeen kanssa nyt puputtamaan välipalarahkaa...rahkaa, mansikoita ja mustikoita :p
Oo, jätskiä. Pitää kokeilla. :p

Henrietta .............169cm.........75kg..........72,6kg.........-2.4kg

Tää päivä on ollut ihana!!!Energiaa riittää,töissä kova päivä mutta nyt haluan alkaa kotona vielä siivoilemaan :D

HYVÄ ME ja tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!

tt ei kirj
Mä voisin tulla kans tähän ketjuun. En tosin täysin noudata tuota dieettiä, olen lisännyt hieman kasvisten määrää ja hyvien rasvojen ja hieman vähentänyt proteiinia. Hiilareita hieman vähemmän kanssa, kun tässä dieetissä.

Ei tarvi laittaa muakaan listoille.

Mun ruuat näyttivät tänään tällaiselta.

Aamupala:

Banaani, kahvi 5 dl, rasvaton maito 1,5dl

Välipala:

Maitorahka 180gr
Mustikka 100gr
Vaniljasokeri 1tl (ei ollut makeutusainetta)

Lounas:

Perunaa 200gr keitetty ja paistettu
Hunajamarinoitua broileria 100gr (ei ollut maustamatonta kanaa tmv)
Porkkanaa 120 gr
Auringonkukansiemeniä 25 gr
Kukkakaalia 90 gr
Valkosipulia 10 gr
Oliiviöljyä 5 gr

Päivällinen

2 keitettyä kananmunaa
50 gr kurkkua
5gr oliiviöljyä
60gr kirsikkatomaattia
Porkkanaa 100 gr
Hunajamarinoitua broileria 100gr

Iltapala

Rahkaa 150gr
Mehukeittoa 1dl
Vehnäleseitä 10gr

Kahvi 5dl+rasvaton maito 1dl

Vettä mennyt tähän asti 2,5 litraa

Liikuntaosiota en ole vielä kerinnyt käydä läpi, ehkä noudatan, ehkä en. Katsellaan...

Mäkin voin ilmoitella sitten, että miten paino putoaa, jos putoaa....ja vertailla noihin teidän saavutuksiin.

Tosi hyvin kyllä pudonnut teillä jo ekan viikon jälkeen painoa!

Ohhis
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Mä voisin tulla kans tähän ketjuun. En tosin täysin noudata tuota dieettiä, olen lisännyt hieman kasvisten määrää ja hyvien rasvojen ja hieman vähentänyt proteiinia. Hiilareita hieman vähemmän kanssa, kun tässä dieetissä.

Ei tarvi laittaa muakaan listoille.

Mun ruuat näyttivät tänään tällaiselta.

Aamupala:

Banaani, kahvi 5 dl, rasvaton maito 1,5dl

Välipala:

Maitorahka 180gr
Mustikka 100gr
Vaniljasokeri 1tl (ei ollut makeutusainetta)

Lounas:

Perunaa 200gr keitetty ja paistettu
Hunajamarinoitua broileria 100gr (ei ollut maustamatonta kanaa tmv)
Porkkanaa 120 gr
Auringonkukansiemeniä 25 gr
Kukkakaalia 90 gr
Valkosipulia 10 gr
Oliiviöljyä 5 gr

Päivällinen

2 keitettyä kananmunaa
50 gr kurkkua
5gr oliiviöljyä
60gr kirsikkatomaattia
Porkkanaa 100 gr
Hunajamarinoitua broileria 100gr

Iltapala

Rahkaa 150gr
Mehukeittoa 1dl
Vehnäleseitä 10gr

Kahvi 5dl+rasvaton maito 1dl

Vettä mennyt tähän asti 2,5 litraa

Liikuntaosiota en ole vielä kerinnyt käydä läpi, ehkä noudatan, ehkä en. Katsellaan...

Mäkin voin ilmoitella sitten, että miten paino putoaa, jos putoaa....ja vertailla noihin teidän saavutuksiin.

Tosi hyvin kyllä pudonnut teillä jo ekan viikon jälkeen painoa!
No tuota .... perusta sitten oma ketju. Ja turha suuttua mut tää on GOJUTTAGO-ketju ja koko dieetin idea lienee se, et dieettiä ei muutella vaan syödään tasan vaan nuo mitä jutta & kumppanit sanoo...

Yhteistyössä