Kerho perustettu nimellä GOJUTTAGO. Tämän sivuston aivan ensimmäiseltä sivulta löytyy kerhot kun rullaa vähän alaspäin. Salasanan saa multa y-viestillä.
250 g:sta rahkaa saa useammankin puikonAlkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:Oo, jätskiä. Pitää kokeilla.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Tän vois merkata vinkiksi, eli rahkaa ja fun lightiä kippoon ja kippo pakkaseen = jätskiäAlkuperäinen kirjoittaja M:Minäpä söin välipalaksi jäätelöä
= ehrmannin rahkaan sekoitin sitruuna-lime funlightia, kippasin muovisiin jäätelömuotteihin ja laitoin pakkaseen
Mä rupeen kanssa nyt puputtamaan välipalarahkaa...rahkaa, mansikoita ja mustikoita
Tule kerhoon! =)Alkuperäinen kirjoittaja Haave:Ethän chef jätä mua! Pliis! Oot niin samoissa mun kans niin olis kiva jos voitais tsempata toisiamme, muut myöskin tietenkin!
Laita mulle huomenna y-viestiä niin saat salasanan. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja tiukasti dietin mukaan:hei,en kerkee nyt rekisteröitymään,mutta huomenna aamulla rekisteröidyn ja haluisin sinne kerhoon. oon nyt 2pv ollu dieetillä,ja loppuun mennään ja tiukasti siinä mitä lukee ohjeissa niin käykää pliis huomenna kattomassa täällä ,minäkin pyrin kerhoon
Joo pitää näköjään. Mun pitää ne sitten hyväksyä. En tiennyt tuota ennen kuin huomasin ilmoituksen, että yksi hakee jäsenyyttä.Alkuperäinen kirjoittaja uusJuttaaja:apua, pitääkö mun vielä "anoa jäsenyyttä", vaikka se salasana on?
:attn:Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Kerho perustettu nimellä GOJUTTAGO. Tämän sivuston aivan ensimmäiseltä sivulta löytyy kerhot kun rullaa vähän alaspäin. Salasanan saa multa y-viestillä.
Mä en juo maitoa, mutta tuossa on vähän sama homma kuin mulla karkin ja suklaan suhteen. On vain oltava ilman.Alkuperäinen kirjoittaja hlh:Miten te ihmiset selviätte ilman maitoa? Mä oon maitoholisti, mikä estää lähtemästä tähän diettiin mukaan. Tarvetta kyllä olis, mutta kuukausi ilman maitoo.. No way.. :/
Tässähän vedetän maitotuotteita niin että korvista ulos pursuaa.Alkuperäinen kirjoittaja hlh:Miten te ihmiset selviätte ilman maitoa? Mä oon maitoholisti, mikä estää lähtemästä tähän diettiin mukaan. Tarvetta kyllä olis, mutta kuukausi ilman maitoo.. No way.. :/
Kyllä tällä dietillä kilot lähtee, se on faktaaAlkuperäinen kirjoittaja Kyselijä?:sitten tässä dieetissä on joku ainesosa, joka turvottaa vaan mun mahaa No ei se nyt niin vakavaa ole, ei se kipeä ole tai mitään ja kai se siitä joskus laskeutuu Kolmen yön päästä pääsee/joutuu ekan kerran vaa'alle, tuntuu ettei kuitenkaan juuri mitään ole pudonnut. No sen näkee sitten...
Tässä vielä tiedotusta joillekin jos haluavat kerhoon mukaan!Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa::attn:Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Kerho perustettu nimellä GOJUTTAGO. Tämän sivuston aivan ensimmäiseltä sivulta löytyy kerhot kun rullaa vähän alaspäin. Salasanan saa multa y-viestillä.
Teidän pitää sitten vielä salasanan saamisen jälkeen anoa jäsenyyttä ja mä sitten käyn niitä hyväksymässä.
sitä en epäile. Tänään vetäisin päälle yhdet housut (collegehousut), jotka oli niin kireät reisien kohdalta ettei niitä viitsinyt pitää. No ei kiristä enääAlkuperäinen kirjoittaja chef:Kyllä tällä dietillä kilot lähtee, se on faktaaAlkuperäinen kirjoittaja Kyselijä?:sitten tässä dieetissä on joku ainesosa, joka turvottaa vaan mun mahaa No ei se nyt niin vakavaa ole, ei se kipeä ole tai mitään ja kai se siitä joskus laskeutuu Kolmen yön päästä pääsee/joutuu ekan kerran vaa'alle, tuntuu ettei kuitenkaan juuri mitään ole pudonnut. No sen näkee sitten...
Mulla oli sama juttu ulkoiluhousujen vyötärön kanssa...muutama viikko sitten en voinut pitää, nyt voin. Onneksi en ostanut uusia ja isompia vaikka alkuun meinasinAlkuperäinen kirjoittaja Kyselijä?:sitä en epäile. Tänään vetäisin päälle yhdet housut (collegehousut), jotka oli niin kireät reisien kohdalta ettei niitä viitsinyt pitää. No ei kiristä enääAlkuperäinen kirjoittaja chef:Kyllä tällä dietillä kilot lähtee, se on faktaaAlkuperäinen kirjoittaja Kyselijä?:sitten tässä dieetissä on joku ainesosa, joka turvottaa vaan mun mahaa No ei se nyt niin vakavaa ole, ei se kipeä ole tai mitään ja kai se siitä joskus laskeutuu Kolmen yön päästä pääsee/joutuu ekan kerran vaa'alle, tuntuu ettei kuitenkaan juuri mitään ole pudonnut. No sen näkee sitten...
Mä teen joka päivä erit sapuskat sekä perheelle, että mulle.Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:Mites olette järjestäneet muun perheen ruokailut? Teettekö lihapullia pakkaseen vai ruokaa joka päivä silti syömättä itse? Vai jonkun version sallituilla ruuilla?
näin mäkin teen.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mä teen joka päivä erit sapuskat sekä perheelle, että mulle.Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:Mites olette järjestäneet muun perheen ruokailut? Teettekö lihapullia pakkaseen vai ruokaa joka päivä silti syömättä itse? Vai jonkun version sallituilla ruuilla?