Siis miten sä käännät tämän näin? Jos on aamulla ja/tai illalla mikrossa tehtyä puuroa, niin kaikki on pikaruokaa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta jos aina on pikaruokaa, oppiiko lapsi ikinä odottamaan? ravintolareissut voi kyllä lyhytpinnaisten kanssa unohtaa, siellä kun harvemmin mikrovauhdilla sapuska tulee eteen.
Ja vielä tehosekoitinkin pitäis sotkea?Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä laitoin tavis kaurahiutaleita tehosekottimeen ja tadaa, niistä tuli todella sileetä "pölyä", josta tehtyä puuroa meidän hienokurkkukin suostui syömään
juuh,en mä tarkottanut "arvostella" tapaasi.kunhan vaan kerroin että niinkin voi koittaa jos haluua,on "pakko" tmsAlkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Ja vielä tehosekoitinkin pitäis sotkea?Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä laitoin tavis kaurahiutaleita tehosekottimeen ja tadaa, niistä tuli todella sileetä "pölyä", josta tehtyä puuroa meidän hienokurkkukin suostui syömään
Älkää olkoo näin avuliaita, kun mä en todellakaan tahdo keittää muuta kuin vettä. :saint:
Eli se puuron keittäminen onkin itse asiassa tärkeää sen takia et lapsi oppii odottamaan? Sekö on se pointti? No mä voin sanoa et siinä tapauksessa huoli pois! Kyllä toi lapsi saa sitä mikropuuroakin tovin odottaa kun tää mamma ei jaksa ihan heti persettään tästä tuolista nostaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta jos aina on pikaruokaa, oppiiko lapsi ikinä odottamaan?