Hakutulokset

  1. Y

    päivät ja viikot kulkee samalla kaavalla, ei koskaan mitään kivaa kalenterissa

    täällä kanssa yksi äippä tampereelta, miten olisi kimppa tapaaminen :D :wave:
  2. Y

    vihdoinkin!! (hehkutusta, älä avaa jos on huono päivä)

    taidan suosiolla jättää tän palstan,ja vaihtaa jonnekin muualle. oon kyllästynyt tähän jatkuvaan ivaamiseen ja haukkumiseen. mikään ei oo koskaan hyvin. ihmettelen miten täällä kukaan muukaan viitsii olla :headwall:
  3. Y

    vihdoinkin!! (hehkutusta, älä avaa jos on huono päivä)

    no, perästä tullaan vauhdilla =)
  4. Y

    vihdoinkin!! (hehkutusta, älä avaa jos on huono päivä)

    tänään oli nt ultra, viikkoja 12+2. siellä se pikkuinen nukkui ja kun kätilö vähän taputti mahaa niin jo alkoi pyörimään vinhaa vauhtia! kaikki oli hyvin, down riski minimaalinen, reilusti pienempi kuin ikäisilläni =) nyt loppui tupakanpoltto kokonaan. oon vähentänyt, ja ultran jälkeen...
  5. Y

    Tänään lastensuojelun arviointikäynti, kyllä jännittää mitä sanovat!

    mä tiedän ton tunteen! ei muuta kuin tsemppiä! apu on aina apu jos sen saa omasta tahdosta, ei väkisin ängettynä.
  6. Y

    Tänään lastensuojelun arviointikäynti, kyllä jännittää mitä sanovat!

    älä välitä, mä olin toimeentulotuella koko äitiysloman, 2,5 vuotta kotona ja opiskeluajan. jos muuten ei pärjää niin pakko. ja teille jotka nyt alatte saarnaamaan niin oletteko tosiaan sitä mieltä että abortti olisi parempi? tulkaa kertomaan se tuolle 7 vuotiaalle pikku prinsessalekin :'(...
  7. Y

    alkuraskaudesta ja onnistumismahdollisuuksista

    niin ja kun lapsi on sylissä se voi kuolla kätkyt kuoleman..tai hukkua vesiämpäriin... relaa vaan, kyllä se hyvin menee, jos aina huolehtii, ei voi nauttia koko raskaudesta! päivä päivältä varmemmin! :hug:
  8. Y

    Tänään lastensuojelun arviointikäynti, kyllä jännittää mitä sanovat!

    eiks sit kuuluisi antaa harkinnanvaraista toimeentulotukea jos sossua noin huolettaa taloudellinen tilanne? tuskin se perhetyöntekijä sitä tilannetta korjaa, ja ymmärrän vallan hyvin että hermot on kireellä jos joka kauppareissu saa miettiä ostaako makaroonia vai tonnikalaa. tuntuu oudolta...
  9. Y

    rv pinoa:)!!!!!!!!!!!

    12+2. parin tunnin päästä nt ultraan ja jännittää niin pirusti.....miten voikin olla näin kamala olo :whistle:
  10. Y

    No entä asutko "omassa" vai vuokralla?

    asumisoikeus :D
  11. Y

    gesslein vaunut

    jännä juttu, sit taas kun selaa ilmoituksia niin lähes jokaisessa on että haalistuneet auringossa, pientä kulumaa ym. mä kyl oon valmis maksaan vaunuista käytettynä jos ovat hyvässä kunnossa. mutta en haalistuneista ja rispaantuneista. hartan merkkisiä kun muutamat löysin niin ongelmaa ei...
  12. Y

    gesslein vaunut

    kattelin tossa käytettyjä vaunuja, ja ihmetten miksi gesslein merkkiset vaunut ovat kaikki niin haalistuneita. ei tarvi olla edes vanhat.... tosi laadukas hinta ainakin uusina on.
  13. Y

    Herneen kokoinen patti rinnassa..kellään kokemuksia?

    niin varmasti on parasta. ei sitä näkemättä voi arvioida....
  14. Y

    Tuntipalkkasi

    tasan 12e oli kun viimeksi töissä olin muutama viikko sitten. alle ton en lähtisi...hoito-alalla oon.
  15. Y

    Herneen kokoinen patti rinnassa..kellään kokemuksia?

    herneen kokoinen? mulla on rintojen välissä, ja vatsassa, sellainen ihon sisäinen kova patti. kävin siitä lääkärissä eikä ollut vaarallinen. en muista enää mikä se oli, mutta pois ei vissiin lähde..
  16. Y

    onko pettämistä jos...

    on! jos mun mies tapaisi mun kaveria salaa, suuttuisin.
  17. Y

    Kysymys yksinhuoltajille, joilla pieni palkka?

    asumistuen raja on 1800e/kk bruttona. kelan sivuilla on laskuri jolla voit helposti selvittää asumistuen määrän. joskus työssäkäynnissä ei oo järkeä, kun kotona saa saman palkan....
  18. Y

    paras kirppis Treella (myydä)?

    radiokirppis on tosi tunkkainen ja myyjät epäystävällisiä. jos sulla on auto suosittelen kangasalla prisman vieressä olevaa kirpparia. iso, ilmastoitu, mukavat myyjät, ja huomattavasti parempaa tavaraa kuin radiokirppiksellä.
  19. Y

    En halua arvostella kenenkään pukeutumista, mutta

    mä en ole ikinä kuullut moisista...sellaiset voin käydä hankkimassa. mutta jokatapauksessa, mua se ei ole ikinä häirinnyt. enemmän häiritsee jos ei vaikka ole rintsikoita alla ollenkaan, näitäkin löytyy! tai vastaavasti bikinit...huh..
  20. Y

    Neuvola ja painonnousu

    mulla tuli 7 vuotta sitten 17kg. kukaan ei koskaan sanonut mitään. kaikki lähti pois. tosin synnytin niin ison vauvan että nyt hillitsen karkin syöntiä..mutta tolle alulle ei voi mitään, mikään muu ei mennyt alas, ja liikkumaan et tosiaan pystynyt...se oli aivan järkyttävää!

Yhteistyössä