En halua arvostella kenenkään pukeutumista, mutta

• Viestiketjun aloittaja dd
  • Ensimmäinen viesti
pallo
Alkuperäinen kirjoittaja muumibuumi:
Sanokaa mitä sanotte, mut kerran oltiin ravintolassa ja piti sekä mun että isännän hieraista kaks kertaa silmiä ja sittenkin meinas mennä pitsat väärään kurkkuun...

Viereisessä pöydässä oli neljä kappaletta noin 20v ilmeisestikin niitä pissiksiä sitten.. Oli topit ja lanteelta hyvin alas leikatut farkut. niin fiinii... Menivät sitten meidän pöydän vieressä olevaa akvaariota ihailemaan... Eräs heistä kyykitti siinä oikein antaumuksella.. Onhan sitä toki nähty, että ne stringit pitää tulla näkyviin sieltä farkkujen vyötäröltä.. Mutta kun tällä neitosella oli vissiin sitten kuukautiset ja sieltä näkyi noin 10cm terveyssidettä!!!

No, eihän se side tietenkään pysy paikoillaan stringeissä.. Oli "vähän" päin pers...tä se :D Mut tästä on kyllä tullut meille isännän kans sellainen pukeutumislegenda, ettei se unohdu ikuna :)
Voi ei :D

Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
Alkuperäinen kirjoittaja no huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja buu:
mitä se siis haittaa jos ne näkyy? Ellei nyt ole jotain sikarumaa mummomallia?
Se haittaa samalla tavalla kuin jos näkyy puoli metriä alushousuja housunvyötärön alta... eli näyttää ihan hirveältä.
http://fashiontherapy.hautetfort.com/media/01/00/968664669.jpg

ei esim. toi näytä muuta ku herkulle :p
Jos tossa näkee herkkuja on jotenkin kiero. Mun mielipide. Tuo on aliravittu lapsi mun silmissä :(
Miksiköhän kyseisellä henkilöllä edes on rintaliivejä? Ja tuo on kyllä oikeasti aliravittu teini..
varmaan just siks et ne kuuluu tyyliin?
Ei ne rintsikat ole vaan bikinit. Rintsikoissa on sori vaan vahvempi sivusta.
kyl ne on rintsikat, niitäkin on monen mallisia.

fffuu
Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
Alkuperäinen kirjoittaja fffuu:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
no mulla on juuri nyt päällä mekko jossa takaosa valuu rintsikoiden takaosan alle. se vaan valuu vaikka nostaisi. lisäksi on niskalenkki malli. oon raskaana ja maha on sen verran kasvanut että kaikki omat vaatteet ei mene päälle mutta mamma mallisia en viitsisi pitää vielä. rintsikoita on 3 kpl jäljellä jotka mahtuu sekä muutamat harvat vaatteet. oon pahoillani jos teidän mielestä oon tyylitön, joskus on pakko olla.
Ei oo pakko olla, lihavillakaan ei näy rintsikat takaa.
tYPERIN SELITYS SULLA MINKÄ OON KUULLUT.
eli sun mielestä mun pitäis pitää helteillä farkkuja ja paitaa jotta olisin tyylikäs. hmm...ei kiitos!

tai vaihtoehtona ostaa kasa uusia vaatteita, maksatko kaiken, kiitos =)

mulla nimittäin ei ole ylimääräistä rahaa, ja en tosiaan pistä niitä viimeisiä yhden kesän pidettäviin vaatteisiin.

toki on niitäkin jiden mielestä raskaana oleva voi käyttää miehensä t-paitaa ja verkkareita käärittynä ylös. ei kiitos.
No mitäs jos vaikka lyhentäisit niitä olkaimia niin ettei selkämys näy? Tosi helppo ja nopea homma ja saa helposti purettua poiskin jos tarve vaatii...
ei onnistu. mekon malli on sellainen että seuraavaksi on sivut kainaloissa kiinni, ja ei sekään riitä. mutta toki jos on tyylikkäämpää jättää rintikat pois, voin senkin tehdä =)
No hommaa sit ne sellaset itsekiinnittyvät rintsikat joissa ei oo olkaimia eikä takaosaa, niin mä tekisin.... Vaikka saanen arvata että tähänkin löytyy joku syy miksi et niin voi = halua tehdä... Vastarannankiiski. No siinäpähän häpeät, varmaan tosi moni huomaa ja kärsii myötähäpeää sun puolesta :LOL: mut ole hyvä vaan, eihän se mulle kuulu!

fffuu
Se haittaa samalla tavalla kuin jos näkyy puoli metriä alushousuja housunvyötärön alta... eli näyttää ihan hirveältä.

Jos tossa näkee herkkuja on jotenkin kiero. Mun mielipide. Tuo on aliravittu lapsi mun silmissä :(
Miksiköhän kyseisellä henkilöllä edes on rintaliivejä? Ja tuo on kyllä oikeasti aliravittu teini..
No vitustako tiiät, toi on mallikuva niin tuskin tunnet tuota tyttöä... pakko vaan saada sun vängätä. 95% varmuudella on bikinit

Hopping
Olkaimet ei mun mielestä haittaa, jos ne on asuun sopivaa väriä, mutta jos näkyy kokonaan takaa, se on kyllä typerän näköistä. Samoin jos ne olkaimet on vaikka halterneck-topin kanssa - tai pahin, sellaisen tuubitopin, jossa ei ole lainkaan mitään olkapäillä... Ja juu, ei asia minullekaan kuulu, mutta silti ihmettelen miksei ihmiset kato peiliin kun lähtee ulos. Usein tosi nätit vaatteet pilattu jollain sata kertaa pestyillä virttyneillä rintsikoilla, jotka näkyy ja loistaa niin että millään muulla ei oo väliä enää koko asussa...

no mulla on juuri nyt päällä mekko jossa takaosa valuu rintsikoiden takaosan alle. se vaan valuu vaikka nostaisi. lisäksi on niskalenkki malli. oon raskaana ja maha on sen verran kasvanut että kaikki omat vaatteet ei mene päälle mutta mamma mallisia en viitsisi pitää vielä. rintsikoita on 3 kpl jäljellä jotka mahtuu sekä muutamat harvat vaatteet. oon pahoillani jos teidän mielestä oon tyylitön, joskus on pakko olla.
eli sun mielestä mun pitäis pitää helteillä farkkuja ja paitaa jotta olisin tyylikäs. hmm...ei kiitos!

mulla nimittäin ei ole ylimääräistä rahaa, ja en tosiaan pistä niitä viimeisiä yhden kesän pidettäviin vaatteisiin.

toki on niitäkin jiden mielestä raskaana oleva voi käyttää miehensä t-paitaa ja verkkareita käärittynä ylös. ei kiitos.
No mitäs jos vaikka lyhentäisit niitä olkaimia niin ettei selkämys näy? Tosi helppo ja nopea homma ja saa helposti purettua poiskin jos tarve vaatii...
ei onnistu. mekon malli on sellainen että seuraavaksi on sivut kainaloissa kiinni, ja ei sekään riitä. mutta toki jos on tyylikkäämpää jättää rintikat pois, voin senkin tehdä =)
No hommaa sit ne sellaset itsekiinnittyvät rintsikat joissa ei oo olkaimia eikä takaosaa, niin mä tekisin.... Vaikka saanen arvata että tähänkin löytyy joku syy miksi et niin voi = halua tehdä... Vastarannankiiski. No siinäpähän häpeät, varmaan tosi moni huomaa ja kärsii myötähäpeää sun puolesta :LOL: mut ole hyvä vaan, eihän se mulle kuulu!
mä en ole ikinä kuullut moisista...sellaiset voin käydä hankkimassa. mutta jokatapauksessa, mua se ei ole ikinä häirinnyt. enemmän häiritsee jos ei vaikka ole rintsikoita alla ollenkaan, näitäkin löytyy! tai vastaavasti bikinit...huh..

siiseli
Alkuperäinen kirjoittaja siiseli:
joo mulla on kanssa tämmöset puuterinväriset imetysliivit, joiden olkaimet näkyy topin alta. Oon kyllä vaan kotioloissa, mutta naapurit kyllä saattaa nähdä kun käyn tuossa pihassa. Hui.
No mä oon kuule kotonani jopa alasti, mitä tää nyt liitty taas alotukseen tää sun kommenttis että KOTONA näkyy olkain.
Koti on koti ja julkiset paikat on eri asia.
ei mitenkään. halusin vaan kertoa! :)

Inka

No niinpä. Mä en ymmärrä tätä hirveetä selittelyä. Ei kukaan ole sanonut, että "pitäisi" tehdä yhtään mtään, vaan että typerältä näyttää oli syy mikä tahansa.

juu
haha kävitsä kyylään meidän takapihalla?? mulla on nimittäin tässä omassa tekemässä näkyy tissarit takaa, mut mä pidän tässä omalla rivarin takapihalla aivan varmasti tätä kun tästä ei ole kulkua minnekkään eli vain naapurit näkee ja jos ne kyttää niin oma on häpeesä.

pallo
No anna nyt olla! Ihmisillä on oma tyyli ja oma maku ja se on ihan parasta! Ja sä meinaat että jokaiselle - raskaanaolevallekin - käy ne itsekiinnittyvät rintsikat ilman takaosaa ;)

muotihullu
Täs on musta pointtina se, miten ne alusvaatteet näkyy sieltä vaatteiden alta.. Vahingossa vai oikeesti tarkotuksella.

Kuva joka tänne on linkitetty, on muotiblogista. Vähän eri asia jos muodista kiinnostunut fashionista harkitsee tarkkaan mitä laittaa päälleen (myös ne näkyviin jäävät alusvaatteet) kuin se, että vaatteiden alta pilkistelee alusvaatteet joiden oikeesti kuuluis olla piilossa..

Totuushan on se, että jos rintsikat on oikean kokoset ja istuu oikein, ne ei todellakaan näy jos ei ole tarkoitus. Liivimalli valitaan vaatteiden mukaan. Siis siinä tapauksessa että kiinnostaa miltä näyttää, jos ei jaksa ulkonäköasioilla vaivata päätään niin jokainen tyylillään :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
haha kävitsä kyylään meidän takapihalla?? mulla on nimittäin tässä omassa tekemässä näkyy tissarit takaa, mut mä pidän tässä omalla rivarin takapihalla aivan varmasti tätä kun tästä ei ole kulkua minnekkään eli vain naapurit näkee ja jos ne kyttää niin oma on häpeesä.
Älä näsäviisastele... Kenenkään pukeutumisella kotona tai kotipihalla ei ole tuon taivaallista merkitystä, ei ainakaan tässä keskustelussa. On mun mies ilman paitaakin omassa pihassa, mutta tajuaa sen verran ettei lähde "luonnonasussaan" ihmisten ilmoille...

fffuu
Alkuperäinen kirjoittaja pallo:
No anna nyt olla! Ihmisillä on oma tyyli ja oma maku ja se on ihan parasta! Ja sä meinaat että jokaiselle - raskaanaolevallekin - käy ne itsekiinnittyvät rintsikat ilman takaosaa ;)
Jokaiselle löytyy kyllä joku hyvä vaihtoehto JOS HALUAA.
En oo itsekään koskaan joutunut kulkemaan noloissa vaateyhdistelmissä, aina on joku keino löytynyt. Se on kato vaan mielikuvituksesta kiinni. Jos joku haluaa kulkea alusvaatteet esillä ja saattaa itsensä naurunalaiseksi, niin on hyvä vaan. Mut ei oo pakko.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Rintsikoitten tarkoitus on pitää pallerot paikoillaan ja tukea, tuommoiset narut ei sitä kyllä tee, eli bikinit. Sanokaa mun sanoneen :saint:
Juu, kyllä rintaliivin tarkoitus on aidata liha tietylle alueelle. Jos vaan sellaset naru-ohut kangas liirumlaareja niin ne on vähän niinkun vaalean siniset aurinkolasit. Vähän niinkun sinnepäin mutta ei aja asiaansa.

heh
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Mäkään en tajua, että mitä/ketä se haittaa? Oisko se jotenkin parempi, jos ois bikinit alla?

Mulle on muutenkin sama, vaikka jollais paistais puseron alta rintaliivit läpi tai vaikka niitä ei ois ollenkaan. En mä ainakaan sellaisiin kiinnitä huomiota.
no ehkä sä et kiinnitä huomiota mutta varmasti moni muu tekee niin... ;) alusvaatteet on alusvaatteita. eli niiden ei kuulu näkyä vaatteiden alta tai peräti vilkkua vaatteiden ulkopuolella..

fffuu
Alkuperäinen kirjoittaja muotihullu:
Täs on musta pointtina se, miten ne alusvaatteet näkyy sieltä vaatteiden alta.. Vahingossa vai oikeesti tarkotuksella.

Kuva joka tänne on linkitetty, on muotiblogista. Vähän eri asia jos muodista kiinnostunut fashionista harkitsee tarkkaan mitä laittaa päälleen (myös ne näkyviin jäävät alusvaatteet) kuin se, että vaatteiden alta pilkistelee alusvaatteet joiden oikeesti kuuluis olla piilossa..

Totuushan on se, että jos rintsikat on oikean kokoset ja istuu oikein, ne ei todellakaan näy jos ei ole tarkoitus. Liivimalli valitaan vaatteiden mukaan. Siis siinä tapauksessa että kiinnostaa miltä näyttää, jos ei jaksa ulkonäköasioilla vaivata päätään niin jokainen tyylillään :)
Joo mäkin veikkaan että esim. tuossa tapauksessa kun sillä ylioppilaalla oli näkynyt rintsikoiden selkämys mekon alta, oli tuskin kyseessä mikään harkittu fashion statement :D

No vitustako tiiät, toi on mallikuva niin tuskin tunnet tuota tyttöä... pakko vaan saada sun vängätä. 95% varmuudella on bikinit
sillä on blogi, jossa tuokin asu on kuvattuna...

pallo
Jokaiselle löytyy kyllä joku hyvä vaihtoehto JOS HALUAA.
En oo itsekään koskaan joutunut kulkemaan noloissa vaateyhdistelmissä, aina on joku keino löytynyt. Se on kato vaan mielikuvituksesta kiinni. Jos joku haluaa kulkea alusvaatteet esillä ja saattaa itsensä naurunalaiseksi, niin on hyvä vaan. Mut ei oo pakko.

Mistä sä tiedät ettei sun vaateyhdistelmäsi ole jonkun mielestä nolo? Musta voisit vähän kattoo mitä laitat päällesi, viimeksikin oli sellanen yhdistelmä että olisit voinut jättää se "jonkun keinon" käyttämättä.

vieras
Mä laitoin tässä yhtenä tämän kesän ensimmäisistä hellepäivistä päälleni topin, jota en ole käyttänyt ikuisuuksiin. Kaupungilla kävellessäni jossain vaiheessa syystä tai toisesta tulin nykäisseeksi topin yläosaa selkäpuolelta ja tajusin, että se oli valahtanut niin alas, että rintsikoiden takaosa oli kokonaan näkyvissä. :D Eli ihan puhdas vahinko oli ja ei varmaan näyttänyt tyylikkäältä, mutta ei mua kyllä paljon paina jos joku tuosta järkyttyi. Ja se toppi ei sitten pysynytkään millään tarpeeksi ylhäällä takaa, taitaapi olla liian iso... Ei oteta niin kauheasti paineita toisten pukeutumisesta, jookos? On sitä maailmassa isompiakin asioita ihmeteltäviksi.

f
Joo mäkin veikkaan että esim. tuossa tapauksessa kun sillä ylioppilaalla oli näkynyt rintsikoiden selkämys mekon alta, oli tuskin kyseessä mikään harkittu fashion statement :D
Luulis että kun ihminen hankkii juhlamekon tärkeään tilaisuuteen joka on kerran elämässä, että viitsis miettiä sitä avonaista selkää, että sieltä ne rintsikat näkyy sitten jos ne laittaa.. onko aivot sitten jumittanu pukeutumishetkellä vai lieneekö kyseessä pysyvä tila.

Yhteistyössä