Herneen kokoinen patti rinnassa..kellään kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja saattas pelottaa
  • Ensimmäinen viesti
saattas pelottaa
Tuossa pari vk sitte sellaisen bongasin, ja aattelin olevan joku rauhanen tms. kun synnytysestä reippaat puol vuotta aikaa ja kk-kierto oli vähän sekaisin..
Mutta kun se on siinä edelleen.
Lääkäriinhän se kai olis mentävä, tiedän..
mut kokemuksia kellään?
Vasemman rinnan aika oikealla sivulla... äh.
 
herneen kokoinen? mulla on rintojen välissä, ja vatsassa, sellainen ihon sisäinen kova patti. kävin siitä lääkärissä eikä ollut vaarallinen. en muista enää mikä se oli, mutta pois ei vissiin lähde..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
herneen kokoinen? mulla on rintojen välissä, ja vatsassa, sellainen ihon sisäinen kova patti. kävin siitä lääkärissä eikä ollut vaarallinen. en muista enää mikä se oli, mutta pois ei vissiin lähde..
juu herneen kokoinen. vähän ku..miten sen selittäs..
siis vähän ku olis tuolla tosi sisällä, kudoksen alla? ei liiku mihinkään..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
herneen kokoinen? mulla on rintojen välissä, ja vatsassa, sellainen ihon sisäinen kova patti. kävin siitä lääkärissä eikä ollut vaarallinen. en muista enää mikä se oli, mutta pois ei vissiin lähde..
juu herneen kokoinen. vähän ku..miten sen selittäs..
siis vähän ku olis tuolla tosi sisällä, kudoksen alla? ei liiku mihinkään..
ja siis selkeesti on rinnassa.. nännipihan vieressä mutta sisällä..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Huomenna heti soitto lääkärille. Voi olla, että ei mitään hätää, mutta voi olla pahaakin.
Huomenna ei pysty mut onhan se ylihuomenna soitettava...
En vaan haluais. :headwall:
Mulla jo pari muuta sairautta, joita meillä suvussa
ja tuota syöpää on vanhemmilla naisilla PALJON joten se pelottaa aivan prkleesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Huomenna heti soitto lääkärille. Voi olla, että ei mitään hätää, mutta voi olla pahaakin.
Huomenna ei pysty mut onhan se ylihuomenna soitettava...
En vaan haluais. :headwall:
Mulla jo pari muuta sairautta, joita meillä suvussa
ja tuota syöpää on vanhemmilla naisilla PALJON joten se pelottaa aivan prkleesti.
Mullakin pelotti kun löysin kainalosta pahkuran pari vuotta sitten. Suvussa paljon rintasyöpää. Kävin lääkärissä ja röntgenlääkäri ultrasi eikä löytänyt mitään eli ei tarvinnut ottaa edes ohutneulanäytettä. Kyllä oli helpottava tunne.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Huomenna heti soitto lääkärille. Voi olla, että ei mitään hätää, mutta voi olla pahaakin.
Huomenna ei pysty mut onhan se ylihuomenna soitettava...
En vaan haluais. :headwall:
Mulla jo pari muuta sairautta, joita meillä suvussa
ja tuota syöpää on vanhemmilla naisilla PALJON joten se pelottaa aivan prkleesti.
Mullakin pelotti kun löysin kainalosta pahkuran pari vuotta sitten. Suvussa paljon rintasyöpää. Kävin lääkärissä ja röntgenlääkäri ultrasi eikä löytänyt mitään eli ei tarvinnut ottaa edes ohutneulanäytettä. Kyllä oli helpottava tunne.
Toivottavasti itsellä jotain ihan harmitonta myös.
On tää elämä vaan jo tarpeeks heitelly suhteessa tähän ikään mitä on vasta kertyny. Jos sais ees pari vuotta ihan nauttia elämästä vain..
 

Yhteistyössä