gesslein vaunut

Pusse
Meillä on yli 2 vuotta käytetyt, eikä kovinkaan hellästi hoidetut, Gessleinit ja ihan ovat yhtä kirkkaan mustaoranssit kuin ostettaessa... Hinta oli kyllä kirpaiseva joo, mutta meillä ainakin ovat olleet hintansa arvoiset.
 
jännä juttu, sit taas kun selaa ilmoituksia niin lähes jokaisessa on että haalistuneet auringossa, pientä kulumaa ym. mä kyl oon valmis maksaan vaunuista käytettynä jos ovat hyvässä kunnossa. mutta en haalistuneista ja rispaantuneista.

hartan merkkisiä kun muutamat löysin niin ongelmaa ei ollut...
 
vieras
Kyllähän mitkä tahansa vaunut haalistuu jos niitä käytetään aktiivisesti. Riippuu tosin kankaistakin aika paljon. Sellaset pehmeät kankaat tuntuu haalistuvan nopeammin kuin kovempaa kangasta olevat. Mulla ja mun kaverilla Briot, kaverilla pehmeää kangasta mulla kovempaa. Käytetty kumpiakin suunnilleen joka päivä pari vuotta. Kaverilla selvästi haalistumaa, huomaa vaikka kuomusta, mutta meillä ei näy.
 
veiras
Minä kanssa möin vasta eteenpäin meidän gessleinit ja ei ne kyllä yhtään haalistuneet olleet vaan kangas oli kuin uusi. Jotkut tietty säilyttää aina ulkosallakin vaunuja ja auringonpaisteessa, niin sekin haalistaa kangasta kuin kangasta. Mutta tosiaan itse en ole kyllä tuollaiseen törmännyt.
 
Riippunee myös väristä. Meillä on käytetty vaunuja 4 vuotta ja väri on vahva punainen. Kyllä hieman värissä on muutosta tietyissä kohdissa. Mutta eihän sitä edes huomaisi, jos olisi värinä vaaleanpunainen, beige, tms. Sisällä säilytetty ja paljon käytetty.

Kuinka monta vuotta sitten värin pitää olla priima,
 
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Miten Gessleinit saa kasattua niin, että mahtuvat autoon? Olen väännellyt joka vipua, mutta mistään ne ei lysähdä kasaan.. Mulla on aika vanha malli, mutta kyllä ne joskus on ollu kasassa..
Meillä ainakin heittoaisa pitää olla tietyssä päässä, aisa vapautetaan ja polkaistaan poljinta. Ja homma menee kasaan.
 

Yhteistyössä