vihdoinkin!! (hehkutusta, älä avaa jos on huono päivä)

tänään oli nt ultra, viikkoja 12+2. siellä se pikkuinen nukkui ja kun kätilö vähän taputti mahaa niin jo alkoi pyörimään vinhaa vauhtia!
kaikki oli hyvin, down riski minimaalinen, reilusti pienempi kuin ikäisilläni =)

nyt loppui tupakanpoltto kokonaan. oon vähentänyt, ja ultran jälkeen poltin viimeisen askista.

oon vaan niin onnesta sekaisin!!
meidän pieni yllätysvauva :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
tänään oli nt ultra, viikkoja 12+2. siellä se pikkuinen nukkui ja kun kätilö vähän taputti mahaa niin jo alkoi pyörimään vinhaa vauhtia!
kaikki oli hyvin, down riski minimaalinen, reilusti pienempi kuin ikäisilläni =)

nyt loppui tupakanpoltto kokonaan. oon vähentänyt, ja ultran jälkeen poltin viimeisen askista.

oon vaan niin onnesta sekaisin!!
meidän pieni yllätysvauva :heart: :heart:
onnea :heart: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mikä "meidän" sähän oot työtön yh...
taidan suosiolla jättää tän palstan,ja vaihtaa jonnekin muualle. oon kyllästynyt tähän jatkuvaan ivaamiseen ja haukkumiseen. mikään ei oo koskaan hyvin. ihmettelen miten täällä kukaan muukaan viitsii olla :headwall:
 
Onnittelut! :flower: =)

Meilläkin oli tänään sama tutkimus ja kaikki näytti hyvältä. Turvotusta 1,1mm ja riski tuon verikokeen kanssa yhteenlaskettuna vain 1:14 000. Kyllähän se kummasti keventää mieltä. :D

:hug:
 
Huh
Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
tänään oli nt ultra, viikkoja 12+2. siellä se pikkuinen nukkui ja kun kätilö vähän taputti mahaa niin jo alkoi pyörimään vinhaa vauhtia!
kaikki oli hyvin, down riski minimaalinen, reilusti pienempi kuin ikäisilläni =)

nyt loppui tupakanpoltto kokonaan. oon vähentänyt, ja ultran jälkeen poltin viimeisen askista.

oon vaan niin onnesta sekaisin!!
meidän pieni yllätysvauva :heart: :heart:
Hyi helvetti...miten joku voi ihan pokkana mennä vielä ultran jälkeen ja polttaa tupakan ku tasan tietää miten se vauvaan vaikuttaa. Sama kuin pahoinpitelisi sitä. Ei susta kyllä taida oikein äidiksi olla!!! Oksettaa tuommoset itserakkaat paskat jotka ei muista välitä tuon vertaa!
 
nakku
Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
quote]

taidan suosiolla jättää tän palstan,ja vaihtaa jonnekin muualle. oon kyllästynyt tähän jatkuvaan ivaamiseen ja haukkumiseen. mikään ei oo koskaan hyvin. ihmettelen miten täällä kukaan muukaan viitsii olla :headwall:
Höpöhöpö! Pysy vaan palstalla.

Tokikin täällä muutama mielenterveyspotilas tuulettaa pahaa oloaan ns. asiattomilla kommentteilla, mutta ei niistä haittaa ole. Minua lähinnä naurattaa,k että saisi tuokin jonkun lääkityksen itselleen...
 

Yhteistyössä