Hakutulokset

  1. K

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Mut voikin siirtää plussanneisiin :) Tein tänään spontaanisesti Prisman halppistestin, kun oksetti ja rinnat on kipeet. Plussa sieltä pärähti eli neljän olisi tulossa, jos kaikki menee hyvin. Peukut pystyyn kaikille teille!!!
  2. K

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Heips kaikille! Voisin liittyä seuraan :) Meillä siis mennään tjot meiningillä, mutta vasta nyt sillai oikeesti :) Perheesemme kuuluu mies, esikoinen 9v. ja 8kk ikäiset kaksoset. Ikää on meikäläisellä jo sen verran kuitenkin että päätettiin, että yksi saa vielä tulla jos on tullakseen. Kierto...
  3. K

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Heipsan kaikille! Tänää käytiin ultrassa ja hakemassa viimeinen tuomio eli mut saa poistaa listalta <---- tiedoksi poppeliinille punaisella :) Oli se pienikin alku (0,8mm) hävinnyt kohdusta (on kuulemma tavallista tuulimunaraskaudessa). Nyt vaan odotellaan vuotoja, ei voi kuulemma muuta...
  4. K

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Mäkin nyt tulisin kertomaan surulliset uutiset. Eli meillä sama tilanne kuin Innulilla:hug: Maanantaina oli varhaisultra ja piti olla viikkoja 7+6, mutta sieltä näkyi jotain, mikä vastasi vasta viikkoja 4+5. Lääkäri laittoi diagnoosiepäillyksi tuulimunan ja käski vaan odottamaan vuotoja...
  5. K

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Heipsan kaikille! En oo pitkään aikaa käynyt täällä, mutta nyt on hetken rauhaa ja päätin tulla lukemaan kuulumisia. On tullut paljon ikäviä uutisia, halit :hug: heille. Mutta on myös tullut paljon hyviä.... Ihanaa..... :) Itellä on oireet lievintyneet todella paljon siis pelottavan...
  6. K

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Heips kaikki! Mä ilmoittautuisin varovasti mukaan. Eli LA olisi 20.12 ja olisi tulossa 2 lapsi, 1.yhteinen nykyisen mieheni kanssa. Sairaala olisi TYKS. SYhteisen vauvelin yritys meillä oli takana yli 3 vuotta ja nyt sitten tärppäs. Olo on epätodellinen! Oireita löytyy sen verran että...
  7. K

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    Heips kaikki! Täällähän on tosi paljon kuumeilijoita ja minäkin näköjään vielä löydyn listalta. Meilläpäin sellaisiä uutisia että tänään PLUSSASIN!!!!! :) Olo on siis niin epätodellinen ettei voi sanoiksi pukea. Yritystä mellä siis takana uuden mieheni kanssa 3 vuotta ja 3 kuukautta ja nyt...
  8. K

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Hei vaan kaikille pitkästä aikaa... En ole hetken käynytkään täällä ku on etusivulla yk 33. Sinne voi korjata yk 35 taitaa olla menos, kukapa niitä enää laskee tässä vaiheessa. Nyt menossa kp 32/30, ei menkkoja eikä plussaa.... just. Plussaa en nyt kauheasti odotakkaan, on sitä sen verran...
  9. K

    ***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

    Minsku82 Mulla ei oo nykyisen mieheni kanssa koko kohta 3 vuoden yrityksen aikana ollut yhtään ns. tärppiä missään muodossa. Menkat vaan alkaneet kuukaudesta toiseen täsmällisesti. Tänään kävin ekaa kertaa omalla terveyskeskuslääkärillä ja lähetti verikokeisiin. Miehelle tuli samalla varattua...
  10. K

    ***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

    Heips! Mulle voi päivittää Yk 33. Huomenna aika lääkärille lapsettomuusasioissa. Sainpas senkin vihdoinkin aikaiseksi.:) Kathotan mitä lääkäri sanoo.
  11. K

    reikä maitohampaassa, paikkaus vai poisto?

    Meilla pojalla 5v. hampaat paikattiin kun oli 2 reikää vierekkäisissä hampaissa. Esilääkityksen kanssa meni hyvin, sillä ei ole muuten suostunut suutansa edes avaamaan. Pari viikkoa sitten toinen hammas taas kipeytyi ja saatiin nopea aika, jolloin ei esilääkitystä käytetä. Ei ollut edellinen...
  12. K

    ***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

    Mäkin voisin tähän pinoon ilmoittautua... Ikää olisi 32 ja toinen olisi haaveissa, ensimmäinen yhteinen aviomieheni kanssa. Yrityskertoja on jo kertynyt melkoisesti, taitaapi nyt olla menos yk 32. On tässä ollut välillä sellaisia aikoja ollut että on tehnyt mieli heittää pyyhe kehiin, mutta...
  13. K

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    Moikkis kaikille piiiiitkästä aikaa... olin taustalla tosi pitkään ja siellä olisin edelleen, tulin vaan kurkkimaan mitä tänne kuuluu. Oli näköjään nimimerkkikin jo poistunut taustalla olevien listalta. Piti oikein luntata etusivulta Lumiksen kohdalta, että kuinkas pitkään täällä on pyöritty...
  14. K

    Värejä kasvomaalaukseen... Mistä?

    Niin juuri siellä Punanaamiossa on noita Grimasin meikkejä. Kävin jo niitä katsomassakin.
  15. K

    Värejä kasvomaalaukseen... Mistä?

    Niin eli pitäisi jostain hommata pojan synttäreille tarvikkeita kasvomaalaukseen. Tiedän että Grimasilla on hyvä valikoima, mutta olisiko jossain muualla myös? Auttakaa...
  16. K

    AUTTAKAA!!! Hamax Kiss, asennusohje

    Olisikö kellään mahdollisuutta skannata mulle Hamax Kiss-mallisen turvaistuimen asennusohje. Sain serkulta turvaistuimen, mutta oli ohje hävinnyt eikä hänkään osannut selittää/muistanut miten laitetaan paikoilleen. Laittakaa yv:ta niin laita s-postin, johon sen voisi lähettää. Tuhannet...
  17. K

    Käytättekö päivittäin meikkiä

    Sama täällä
  18. K

    Mun korvassa paukkuu/napsuttaa, mikä vikana?

    Mulla on aina tuollaista silloin kun on flunssa tulossa.
  19. K

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

    Tulinpa minäkin piiitkästä aikaa kurkkimaan teidän kuulumisia tänne. Moni on plussannut ja on tosi paljon uusia. Tervetuloa! Huomasin että taidan olla "pisimpiä" toivojia, oliskohan lumikuningatar ainoa tuolta "Pikkukakkosta toivovat VOL 2 tai 3:sta"? vai muistanko ihan väärin? Minä se vielä...
  20. K

    4-vuotiaasta tullut ihan kamala kakara, kuuluuko ikään?

    Sama meillä... Oikein aurinkoinen ja ihana poika muuttuu välillä järkyttäväksi riiviöksi. Nauraa ärsyttävää tekonaurua päin naamaa ja huutelee "enpäs tee, olet tyhmä". Meillä mennään jokaisen tyhmäksi nimittelyn jälkeen jäähypenkille istumaan kunnes rauhoittuu ja sitä toistetaan joka kerta...

Yhteistyössä