Mun korvassa paukkuu/napsuttaa, mikä vikana?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Korvaan ei koske yhtään mutta ikävälle tuntuu/kuulostaa kun napsuttaa. On pyörryttänyt jo pari päivää mutta ajattelin sen johtuvan verenpaineesta. Nyt mietin että voisko sittenkin johtua korvasta... tuo napsutus kun tuli mieleen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
mulla oli korvatulehdus :/ eikä siis sattunut yhtään, lonksui ja rätisi vaan
Voiko korvatulehdus sit mennä ohi ilman lääkitystäkin, jos sitä ei kerta välttämättä tajuakaan kun ei koske? En mä ainakaan olis osannut tuota nakutusta yhdistää tulehdukseen.

Toiseen korvaan kyllä vähän vihloo välillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
mulla oli korvatulehdus :/ eikä siis sattunut yhtään, lonksui ja rätisi vaan
Voiko korvatulehdus sit mennä ohi ilman lääkitystäkin, jos sitä ei kerta välttämättä tajuakaan kun ei koske? En mä ainakaan olis osannut tuota nakutusta yhdistää tulehdukseen.

Toiseen korvaan kyllä vähän vihloo välillä.
no toi on luultavasti joku bakteeritulehdus johon se lääkitys vois olla ihan asiallinen vaihtoehto. Jos sulla siis on edes korvatulehdus. Käy nyt lääkärille näyttämässä sitä korvaa... hoitamaton korvatulehdus nimittäin voi aiheuttaa kuulonaleneman ja sitä sä et halua, ei ole kivaa arpoa mitä ihmiset puhuu

:snotty:
 
ap
No pitää varmaan varata lääkärille aika. :) On mulla kyllä tosiaan monta muutakin juttua josta vois lekurilta kysästä. Saanpahan siinä samalla tuon korvankin "hoidettua".
 

Yhteistyössä