Hakutulokset

  1. K

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

    Sieltähän se täti kurvas meille. Veetutus on valtava. Mut voi ottaa listalta pois, sillä vetäydyn kyllä nyt palstailusta vallan takavasemmalle. Kiitos seurasta ja paljon plussatuulia teille kaikille.
  2. K

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

    Onnittelut Luminkalle!!!! Aivan ihanaa. Ite en sitten enää voinut vastustaa ja tein testin ja negaahan se oli niin kuin arvasinkin. Kolme kertaa olen raskaana ollut ja kaikilla kerroilla näytti plussan vasta sitten kun se viimeinenkin mahdollinen menkkapäivä on ohi. Mutta ei, pakkohan oli...
  3. K

    Kuinka luotettava kohdunnipukka on?

    Löysin netistä jotain tietoa, jos ketään kiinnostaa... :) http://www.babyhopes.com/articles/cervixpositionpregnancy.html
  4. K

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

    Pahoittelut Toreylle negasta, kyllähän se vois jo huomenna olla plussa. Itellä on kokemusta siitä kun 30/30 oli puhdas nega ja seuraavaana päivänä erittäin vahva plussa. Kyllä se plussaksi Luminka muuttuu. Pidän peukut ja varpaat pystyssä. ON: täällä sängyssä makoilen ku iski eilen illalla...
  5. K

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

    Varovaiset onnittelut Luminkalle plussasta!!! Voi kunpa itsekin voisin jo testata... vielä pitäis malttaa :/ Tuntemuksia on, mutta ei näistä kyl oikein saa selvää... Rinnat turvonneet ja arat, vatsa on kun olisin pallon nielaissu, kauhea nälkä koko ajan mutta sitten kun saan ruuan eteen -...
  6. K

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

    Aivan super hyper mahtavat onnittelut Kirsikka83!!!! Kysymykseen iästä... oon pelottavan pian 30 ja Varsinais-Suomesta Omaa napaa... Oviksesta on nyt n.5 päivää ja nyt jo alan raskausoireita kehitellä. Mullahan on 3 raskautta takana, joista vaan ensimmäinen päättyi synnytykseen, joten on...
  7. K

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

    No kylläpäs nämä sivut tökkii... Munkin nimimerkki puuttuu vallan.. höh.. eli 14.24 kirjoittaja minä Nasukka78
  8. K

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

    Pitkästä aikaa taas... Luen kyllä teidän juttuja sujuvasti ja usein, mutta toi keskusteluun osallistuminen on valitettavasti jäänyt vähemmälle. Anteeks. Täällähän on tosi monilla piina-aika kulman takana. Peukut ja varpaat pystyyn. Toivottavasti tulee tosi monta plussaa... Muistelin tossa...

Yhteistyössä