PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

Heippa taloon!

Wau, olipa tullut ihanan paljon tekstiä sitten viime näkemän. :)

Luminka, meidän pinon hengetär, mahtavia uutisia tästä haamun isoäidistä vai mikä se nyt oli?!? :) Kerrothan meille sitten lisää (hyviä) testiuutisia huomenna aamulla :)

Tervetuloa Noppis ja Fensca81! Kiva, että uusia kuumeilijoita tulee joukkoon kun näköjään täältä osa tyypeistä meinaa karata tuonne odotuspuolelle ;) No okei, ihan ansaitusti karkaavatkin :heart: Voin luvata, että täällä palstaillessa tämä pikkukakkoskuumeilu karkaa ihan pian käsistä ;)

sipuli81 pikaista kuntoutumista ja paranemista! :heart: isoja juttuja sullakin ollut... tule sitten takaisin tosiaan entistä ehompana kuumeilemaan kun sen aika on =)

sef tsemppiä :heart: varmasti sitä on aika ymmällään kun asiat eivät menekään ihan niin kuin on suunnitellut, ja kun vielä esikoinen on saanut alkunsa nopeasti. toivon teille pikaista tärppiä, niin kuin tietysti kaikille muillekin täällä kuumeileville :) Blondien idea keväthäistä oli mun mielestä loistava, ja eiköhän se tärppikin siitä sitten tulisi Murphyn lakien mukaan... B) :heart:

Annemarsu :heart: :hug:

HotCoffee voi mikä tauti siellä vaivannut pikkuista, hyvä että nyt voi jo paremmin :heart: Voin hyvin kuvitella että siellä on äitikin saanut olla tippa linssissä. Toivottavasti myös iitukan pikkuinen voi pian paremmin!

Toreyn puolesta jo jännittää, toivottavasti testiin pärähtää toivottu tulos huomenna aamulla :heart: Nasukka78:llakin oli tosi lupaava oirelista :)

:whistle: Plussatuulia vaan kaikille, ja tätituulia niitä toivoville, kun muutamassa residenssissä se tätikin oli toivottu vieras :)

).( Täällä se täti vissiin viimeistelee tuota eteisen maalausta (voi näitä kielikuvia :LOL: ) Sais lähteä jo... vaikka onpa ovisaikoihinkin vielä aikaa.
 
Heipsan, Luminka voisitko laittaa mulle tohon listaan että esikko on tyttö ja sit kiertopäivät 30-33 kun näkyvät olevan 31-33 listalla. Pientä pilkunviilausta ;)

Mä oon tänän illalla kärsiny ihme kovista nippailuista tossa keskellä kohtua,tuntuu kun joku repis mua sisältäpäin,kipiää tekee..auts. :( Mieskin oli ihmeissään kun yhtäkkiä sohvalla ollessani menin kipuralle ja voivottelin. Ei kyllä mitään raskausoireita taida olla... :( Mut ei mun menkatkaan pitäis kyl alkaa viel viikkoon. Harmittaa jo valmiks et menkat on varmaan sieltä tulossa,aiemmin kun normaalisti.

Toreylle tsemppiä huomisaamuun rutkasti! =) Toivottavasti saat sen kaks viivaa testiin :) Myö kaikki jännäillään sun puolesta,tuuhan heti kertomaan kun ehdit!

Nyt lähettävä kyl nukkumaan,aamul aikanen herätys kun neiti on sellanen aamuvirkku.Mitä mä taas en oo,isäänsä tullu. =)

Mutta hyviä öitä kaikille! :wave:
 
Heissan jälleen kerran. NYT en edes enää lupaa pysyä poissa täältä :LOL: :LOL:
Oli pakko tulla kysymään että miten muilla paino heittelee kierron aikana? Nouseeko ennen tädin tuloa, vai laskeeko??

PAHOITTELUNI Torey!! ISo :hug:
 
Pahoittelut Toreylle negasta, kyllähän se vois jo huomenna olla plussa. Itellä on kokemusta siitä kun 30/30 oli puhdas nega ja seuraavaana päivänä erittäin vahva plussa.
Kyllä se plussaksi Luminka muuttuu. Pidän peukut ja varpaat pystyssä.

ON: täällä sängyssä makoilen ku iski eilen illalla järkyttävä mahatauti, kirosin hieman työkaveriani yöllä ku tuli sitten töihin mahatautisena ja tartutti kolmeen muuhun sen :kieh: Nyt vaan juostaan vessassa vartin välein.

Nyt taas pitää mennä....
 
Täällä kurkkimassa heti aamutuimaan.

Pahoittelut Toreylle ja Luminkalle negoista, toivottavasti ne siitä plussiksi muuttuvat!! Niin kauan on toivoa ja kaikki mahdollisuudet kun täti pysyy poissa :heart: Ja joskus vielä senkin jälkeen. Mutta eihän se negan näkeminen koskaan mukavaa ole, etenkin kun on toiveet korkealla. :headwall: :hug:

Fensca81 kurjia noi tuollaiset kipuilut :/ Kyllä naisen kropan toiminta on ihmeellistä, etenkin kun sitä näin kuumeillessa tulee ihan suurennuslasin kanssa tuijoteltua :D

mamina no niin, vannomatta paras! :LOL: Mä en oo koskaan huomannu miten paino vaihtelee kierron aikana, toisaalta meillä ei myöskään ole digitaalivaakaa, ehkä sellaisen voisi hankkia. Siitä tulikin mieleen, että mun täytyy varmaan alkaa vaihtaa herkkuvaihdetta vähän pienemmälle kun imetyskin on vähentynyt. Imetyksen aikana pystyi syömään mitä vaan ja miten paljon vaan eikä painossa näkynyt, aika kivaa. B)

Nasukka78 argh, mä en tajua miksi ihmisten pitää tulla kipeänä töihin! Etenkin just jossain vatsataudissa.
 
Aikaisessa minä kuitenkin testin teossa olin. Tänään 12dpo. Et pari päivää ni sit pitäs jo näkyä jos on näkyäkseen :heart: Kierto ei taida olla tällä kertaa noin pitkä ku listalla näkyy. 28 oviksesta laskettuna.. Tätiolo tulee välillä, sit taas tulee raskausoireet, sekavissa tunnelmissa lauantaihin mennään. Silloin vasta testaan seuraavan kerran!

Fenesca: Eilen illalla viimeks kylkeä kääntäessä hirmuiset repimiset alamahassa! Rinnat vieläki arat ym...

Jaksamista Nasukalle taudin kourissa! Tosi ajattelematonta työkaveris toiminta!

Mut nyt pitää lähtee pikku unoset ottaa, neiti oli varsin levoton yöllä. Itki ja pyöri aamuyöllä. Väsyttää siis! |O
 
Luminka ja Torey älkää vielä lannistuko, kyllä se plussa voi sieltä vielä tulla!

Nasukalle pikaista paranemista!

mamina en mäkään ole huomannut painossa vaihtelua kierron vuoksi.
Muuten se kyllä tuppaa nousemaan jos ei sitä haukkana vahdi..
Mun piti vuoden vaihteessa alkaa dieetille mutta samassa painossa edelleen.. :ashamed:

).( Täti taitaa olla jo paikalla mutta ei oo vielä purkkejaan aukaissut mutta
hetkenä minä hyvänsä.
Typykin alkaa olla jo parempi, toki vielä yskii mutta nukkui yön ihan kokonaan!
Jospa tämä tästä. Ai niin, eilen sain viimein typyn nukutetuksi mun mahan
päälle sohvalla. Tänään kyllä laitan jo verannalle rattaisiin nukkumaan.
 
Nyt äkkiä nostoa kun toiselle sivulle jo ollaan tiputtu!

Mä tuun oikeesti hulluks tän odottelun kanssa! Välillä jo ihan maassa kun on niiin tätiolo että. Sit se taas lähtee...piristyy vähän ja on taas toivoa :headwall:
En oo ainoa tän tunteen kanssa, tiedän sen! Ei oo aina helppoa ei :p

Nyt valivalit loppuu tältä päivältä, kukaan ei kohta jaksa lukea mun juttuja jollen jo piristy!

Kävin äsken ulkona vaunuajelulla. Ja sit tein appelsiinirahkaa :p Kohta pitää mennä maistaa kun vähän viilenee jääkaapissa =) Mies laittoi vihdoin makkariin kattolistat eli remppa on nyt vasta valmis. Vähän venähti noi listoitukset...

Kiva iitukka kun tyttösi alkaa parantua=)
 
Joopa, kuka oottaa mitäkin.. ei näy täällä tätiä vieläkään.
Sais nyt jo alottaa hommansa niin päästäis asiassa eteenpäin.
Että eipä tässä voi kun odotella Luminka. B)

Typy veti sikeitä kolme tuntia ulkona!
Ja mä innostuin ompelemaan vanhoista harsoista talouspaperin korvikkeita.
Mies kysy jo että mikäs viherhörhö musta on tullu ja seuraavaks varmaan
teet sitte vessapaperin korvikkeita.:LOL: No, ehkä siinä nyt sitte
menee mun kestoilu innostuksen raja..
Jaa täytyy varmaan ruveta kokkaamaan perheelle ravitsevaa päivällistä
eli pannaria. En saa tyttöä syömään mitään oikeeta ruokaa. Kekseillä ja
maidolla on elänyt jo pari päivää.
 
...kai se on uskottava: HAAMU :D

Tänään siis kp 32, lauantaina testasin negan ja tänään selkee haamu... Eli taidetaan olla raskaana! En kyllä vieläkään usko mutta testaan vaikka Luminka sun kanssa kimpassa sitten lauantaina uudestaan!? Oispa kyllä maailman onnellisin asia jos tuo haamu tuosta vielä kunnon plussaksi vaihtuisi. Olo on kyllä selkeesti raskautunu joten oon melko luottavainen... Paleltaa, heikottaa, tuntuu, että oon tulossa kipeeksi ja sitten vielä tuo vatsan vihlonta. Toivon vaan, että jos siellä joku on niin ois oikeessa paikassa ja kaikki hyvin! :heart:

Mutta lauantaina sitten lisää... Sori nyt en kerkee muuta kun oon niin huumassa :D
 
Ihanaa Lappitar! Onneksi olkoon! :heart: :heart: Tuo eka nega antaa toiveita tännekin!

Luminka me varmaan testattiin tänään viallisilla testeillä, eikö? :LOL: Kiitos kaikille pahoitteluista! Mua otti se nega sen verta kupoliin että en testaa ainakaan ennen la aamua. Saa nähdä tuleeko täti ennen sitä. Vatsakivuista ja valkovuodosta päätellen voisi kuitenkin luulla että täti onkin tullut jo mutta on unohtanut punamaalin kotiin :LOL: Oireet mulla jatkuu edelleen. Onkohan mulla joku kauhean hirveä ambomaan tauti jota ei osaa kukaan muu selvittää kun doctor House :LOL: Joo, huumorin kukka se kaunistaa synkimmänkin mielen... vaikka todellisuudessa olo on tämä :headwall: No ei kun nousuun taas!
 
Paljon onnea Lappitarelle haamusta. Peukut on kohti taivasta että pysyiski plussana. :) Luminka ja Torey :hug: ja toivotaan että ne testit oli niitä maanantaipäivän testejä ja negat plussiksi muuttuis.

Tänään on sit vietetty vapaapäivää ja laatuaikaa itseni kans ihan urakalla. Tyttö meni aamulla tarhaan ja isänsä lähti töihin. Voihan sitä laatuajaksi itseni kans sanoa kun kävin taas pitkästä aikaa kaverilla kylässä. Jotenki tuntuu että tulee kauhean harvoin vierailtua missään kun aina on töissä. :|

).( Peittojen heiluttelu rintamalla on hiljaista, hyvin hyvin hiljaista. On oltu puoleen jos toiseen pahalla tuulella ettei edes pikkukakkos-puuhat kauheesti kiinnostakaan. Tai jos mä olisinki hyvällä tuulella ja olis mielenkiintoa niin se kyllä lopahtaa hyvin nopeaa kun toinen on kun persiille ammuttu karhu. Välillä tuntuu et ei sais mitään kotihommia herralla teettää saati sitten ruokaa. :eek: Luuleeko se tosiaan että minä alan aikasta miestä passaan!! |O Jos tosiaan täyshoitoa kaipaa niin menköön äitinsä luo! |O PRKL!

Kaikesta huolimatta mukavaa iltaa kaikille! :) Ja anteeksi kauheesti tämä vuodatus, mutta välillä vain täytyy päästää ulos. Hyvin harvoin kylläkin. ;)
 

ONNITTELUT Lappitar!!! Hyvä että edes joku täällä saa selkokielisiä viivoja!
Kyllä, toivoa antaa mullekin! Eli lauantaina jännätään!

Torey: Kyllä, nyt valitamme kuluttaja-asiamiehelle vääristä negoistamme :LOL:
Pyydetään sitä yhdistämään sit Houselle jos sillä ois ratkaisu pulmaamme :D
Minkälaista valkovuotoa sulla sit tulee? Mä en oo niin tarkkaan katellut, mut aika kostea olo on.
Ei me päästetä tätiä tulemaan, pidetään ovet lukossa ja ikkunat suljettuina! Savupiippua meiltä ei edes löydy :LOL:

Ei tässä vielä täysin peli ole menetetty. Niin kauan toivoa kun tätiä ei näy ja oireita on!:heart:

Lumikuningatar: Tiedän tuon. Meillä on joskus samanlaista. :hug:
 
Onnittelut Lappitar!! :heart:

Siksi kyselin tosta painoasiasta, kun minun mielestä ois paino hiukan lähtenyt laskuun tällähetkellä, ja yleensä ennen kuukautisia se on hiukan noussut.. vitsi, että pitää tarkastella itseään liiankin tarkkaan taas :LOL:

Oikeesti, oireita on ollutkin, vihlaisuja alavatsalla, iltojen vatsakivut, närästystä (mitä oli myös esikoisesta noin puoli raskautta), sekä korvien vinkuminen/lukkoon meneminen.. Vai kuvittelisinko oikeesti ihan kaiken?voisko muka olla :saint: :D No pian sekin nähdään, ja pettymys on suuri kun täti kaartaa paikalle.. :/

Lumikuningatar, meillä(kin) yhteisen ajan puute kiristää välejä entisestään. Onneksi on sentään viikonloput :) Meillä minä teen kotihommat, koska olen kotiäitinä, mutta pahoin pelkään että töihin lähdettyäni se olisin edelleen minä kuka ne hommat hoitas.. :whistle:
 
Vau, Lappitar, onnea ja viivoille vahvistusta! :hug:

).( On se täti sitten ilkee akka kun ei tule sinne missä kaivattais ja toisinpäin..
Eli odotellaan josko huomenna suvaitsis hän. Mahassa kyllä juilii hyvinkin
menkkamaisesti että eipä tuo kaukana enää voi olla. Tai sit tulee joku
megapitkä kierto. Ähh, ja mulla on tän takia pinna niin tiukalla.

Täytyy kait sitten menää jo nukkumaan, öitä! :wave:
 
Heipä hei tytöt!
Mä sit palasin jo tänne takas tuolta taustalta. en malttanu kauaa olla pois :kieh:
Mulle voi sit laittaa kp2 ja yk 12 :'(

Paljon onnea plussanneille ja haamuilijoille :flower:

Pahoittelut tädin yllättäneille :hug:
 
Huomenia! Pahoittelut sinulle Cristina!! No, paremmalla onnella ja uudella tarmolla sit tähän kiertoon! :hug:

).( Toivon että saisin aihetta testata 1.3. Sillon on nimittäin tasan kaksi vuotta siitä kun edellisen testini olen tehnyt, ja luonnollisesti, se oli plussa :D Kovasti täällä kyllä tuntuu oireet kadonneen, normi flunssaa vaan.. :( Vielä en luovu toivosta.

Hauskaa ja aurinkoista torstai-päivää kaikille!! :flower:
 
cristina: voi täti minkä meni tekemään :( :hug:

mamina: tottakai sen täytyy olla plussa :D

Mulle ei tänne uutta... Odottelua odottelun perään vaan :headwall: No, lauantaina se selviää jos selviää :heart:

Typykkä nukkuu ulkona sikeitä.
Äsken keitin perunoita neidin lounaalle, ne meni ihan harmaiksi! Ihme perunoita, ei ennen ole tuollaisia ollut! Miehen laitoin just kauppaan hakemaan lisää...
Tuntuu et kunnollisia ei oo pitkään aikaan löytynyt. Milloin vihreitä seassa, ituja, rupia ym. Pitäs vissiin ens keväänä takapihalle omat laittaa kasvamaan :LOL:
 
ajattelin vaan varoittaa, että Kotitestit.com (myy Acon ja Advance testejä
ei ole luottamuksen arvoinen ostopaikka!!!

Tilasin ja maksoin viikko sitten ovistestejä, eikä tuotteita ole vieläkään tullut perille.
Olen laittanu jo yhteensä 4 sähköpostiviestiä heille, enkä ole saanut vastausta enkä myöskään maksamiani testejä.

Älkää vaan tilatko sieltä, mikäli tahdotte rahoillenne vastinetta!!!

Olen itsekin aikaisemmin tilannut ja saanut sieltä tuotteet ok, mutta nyt ei homma toimi sitten ollenkaan.

Mua ottaa jo niin paljon päähän, et mä ajattelin et jos ei tällä viikolla kuulu tosta lafkasta mitään, ni mä teen siitä rikosilmotuksen.
Onhan nyt ihmisten saatava testinsä niitten lupaamassa ajassa, ja kyllähän ne ainaki viesteihin vois vastata rahojen palauttamiseksi jos ei muuta!!!
:kieh:
 
Annemarsu: ootko käynyt kattoo niiden etusivua mitä siel lukee? Tosin ei se katkos pitäis enää sun tilauksees vaikuttaa.. Raivostuttavaa kyllä tuommonen toiminta!
Ite oon testini tilannut kotitesti.fi:stä. Se on onneks toiminu ihan hyvin, seuraavana päivänä testit tullu aina.

Joo, tee vaan rikosilmoitus jos ei ala mitään kuulumaan!
 
Miulla on puolestaan ongelmia pehmopeppujen kanssa. Divacup pitäis palauttaa, mutta kukaan ei vastaa puhelimeen tai lukuisiin sähköposteihin jotta saisin palautusohjeet. Onneks vuoden palautusoikeus, jospa heihin vuoden aikana sais yhteyttä! *huokaa*
 
cristinalle pahoittelut :hug: mutta tervetuloa taas tänne mukaan
kuumeilemaan meidän kanssa!

Ompa teillä nyt ollut ongelmia tilausten kanssa mamina ja annemarsu.
Valitettavasti tommosta joskus tapahtuu ja kyllähän se ketuttaa.

).( Ei uutta, ei tätiä. Mitähän nyt kun clomien kans kierto on ollut se 28pv.
Tietty kohta tarvii jotkut terot että saa tädin paikalle. :headwall:
Ovis siis oli tapahtunut jo ennen kp 16 että kaikkien laskutoimitusten jälkeen
tätin pitäis tulla vihoviimeistään huomenna.. Ja nyt kyllä on lakannut
jo mahan juiliminenkin, ei tunnu miltään. Voi **kele** sanon minä.
Ja kaikenlisäks mulle taitaa tulla se tytön tauti, kurkku on kipeenä.
Sekin vielä. Lauantaina pitäs lähtee Ikeaan piristys-shoppailu reissuun
ukkelin kanssa, ei sitten tietty päästä sinnekkään.
Ja sit huomasin että kissat on käyny kuseksimassa työhuoneen nurkkaan..
Mulla on tänään oikee kaikki menee pieleen -päivä.
Toivottavasti muilla paremmin.
 

Yhteistyössä