PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

Onnittelut Kirsikalle plussasta!

Tuota mun kp:tä vois varmaan jo vähän päivittää, eli se on sen tasan 27. Ensimmäinen kierto ennen teroja oli pitkä, mutta sen jälkeen täti on kaartanut paikalle aina säännäöllisesti. Joten jos sen voisi seuraavassa päivityksessä muuttaa. Kiitän!

 
Jaahas, jaahas, täällä sitä ollaan yllytyshulluja! ;) Onnea huomisiin testailuihin Luminka!

Eka työpäivä takana ja kiitos, kiitos toivotteluista, ihan mukavasti meni. Tyttö on siis päivät isin kanssa kotona kun toi mies on iltatyöläinen tällä hetkellä. Mukavasti oli mennyt heilläkin.

Pilkkis kippistä vaan teillekin! Meillä tosiaan noi rajoitukset purettiin jo sillon viime viikolla. Eipä ole silti tullut tuota vettä juotua. Mies on kyllä juonut jo siitä lähtien kun lupa tuli ja terveenäpä tuo tuossa vielä ainakin keikkuu, et kai sitä vois jo kohta alkaa uskoon että puhdasta on =)

Täällä tilanne pysynyt samana. Ei vielä tätiä ja oireita on. Olenkin alkanut jo pelkäämään että mulla onkin joku tulehdus, vatsakivut on sen verran kovia. Töissäkin keskellä kaikkea tohinaa tunsin tosi kipeitä vihlaisuja ja sen lisäksi vatsa on ihan sekaisin. Lisäksi mulla vihloo nivusia. Ihan kuin jotain liitoskipuja mutta ei kai sellaisia nyt voi olla alkuraskaudessa? Ainakaan näin alussa mitä mulla nyt olis? Pitäisköhän sitä jo testata? Aika aikaista olis kun esikostakin testasin haalean haamun kp 28 ja nyt tosiaan vasta kp 23. En taida vielä. Eli jos nyt niin käy että en raskaana ole, niin voin vissiin liittyä Luminka sen sun "kuviteltujen raskausoireiden"-kerhon kunniajäseneksi? :LOL:

Niin ja tervetuloa Noppis :wave:
 
Noppikselle tervetuloa!!
Miulla on tänään ollut hurjaa kuvotusta ja muitakin "oireita", että toiveet on noussu jo korkealle! :D Silti pitää koittaa pitää vielä jalat maassa! :whistle:

Torey miulla oli esikoista odottaessa nivuskipuja (lähinnä pakotusta niinku menkkojen alkaessakin) koko raskausaikana vähän väliä, myös ihan alkutaipaleilla. Ja vatsa oli myös tosi sekaisin, ummetus oli siitä kaukana :LOL:

Onnea testailuihin niille, joilla se on tälläviikolla ajankohtaista!!
Mie jäänen vähän taka-alalle, ja palailen loppuviikosta jutustelemaan lisää. :wave:
 
sef: minäpä tässä muuttelen samalla kun listan päivitän huomiseksi! Mitä sulle kuuluu muuten? Kierron loppupäivät sulla näkyy olevan käsillä :heart:

mamina: kerrohan meillekin jos asiat kääntyy uhkaavasti raskauden puoleen =)

No etköhän Torey testaa mun kanssa huomen aamuna? ;) Saadaan molemmat mielenrauha=) Kun minut saatiin yllytettyä niin teen koston ja yllytän sinut mukaan! :D

Mulla alkaa olla jo liiankin varma tunne.
Joku pistelee tälläkin hetkellä nuppineuloilla nännejä! :kieh: Sit taas samoja vilunväreitä kuin eilenkin, tuntuvat siis rinnoissa asti. Että jos ei näistä oireista jo plussaa tuu ni kumma homma sanon minä :snotty:
Mulla ei kans ollut ummetuksesta tietookaan odotusaikana. Mut section jälkeen sit siitäkin edestä, jes mikä tunne:/

Huomenna käydään appivanhempien kanssa syömässä kun täälläpäin tulevat käymään. Toivottavasti eivät arvaa mun naaman virneestä mitään olettaen että plussa on tullut :whistle: Mutta ei kerrota vielä.. Yks kaveri ainoastaan mun oireista tietää kun sille olen paljastanut vähän :whistle: Pakko oli saada jollekin kertoo =)
 
En muista kirjoitinko jo, mutta tässä nyt kuitenkin: palelee, etenkin varpaita. Väsyttää. Nälättää koko ajan. Mahassa tuntuu repäisyjä, etenkin äkkinäisiä liikkeitä jos tekee. Mitähän vielä... Niin, ja sormia turvottaa unien jälkeen. Tänä aamuna ja myös päiväunien jälkeen oli huono olo ja huimasi, kun ei ollut vähään aikaan syönyt. Pitääkin ruveta harrastamaan yösyömistä...

Pidän peukkuja Luminka, toivottavasti testi näyttää plussaa! Vaan näkyisikö se vielä? No, toivottavasti :) Ja plussatuulia muillekin! Lokakuisiin mahtuu vielä mukaan ;)
 
Hei taas kaikille... Tervetuloa uusille ja hirmuiset onnittelut kaikille plussanneille!!! :flower: Omasta navasta sen verran et joudun siirtymään taustailijaksi hetkeksi.. :attn: Minulta poistettiin isohko nestekysta ja sen myötä myös toinen munasarja... menkkoja ei kuulu ja kait muutenkin nyt pitäs antaa paikkojen kuntoutua ja parantua. Mut jospa sitä sitten entistä ehompana sais haaveilla pienokaisesta. =) Mut kaikille plussan huurteisia puhureita puhkun! :whistle: :whistle:
 
No Luminka jokos testi tehty?

Sipulille pikaista toipumista ja sitten tsemppiä uuteen yritykseen. :hug:

ON: kp28 ja toivottavasti huomenna jo kp1.
Typy sairastaa, järkyttävä yskä, oksentaa limaa ja illalla kuumetta 39.
Jäi vähän heikohkoiks yöunet.. Onneks ei vielä ole ovisaika ehditään parantua. :snotty:
 
No, tein testin. Haamujen isoäidin isoäiti! Voisi luulla jopa serkku-viivanpaikaksi!
Mutta, oireet jatkuvat ja uutta testiä tekemään huomenna tai/ja ylihuomenna jolloin voisi serkun loistaminen voisi olla jo poissuljettu! :LOL:

Sipuli: kurja juttu! :hug: Parantumisia :heart:

Kiitti Kirsikka oirelistasta! Multa siis löytyy palelu/hiki, aristavat rinnat, mahatuntemukset.. ja olikohan jotain vielä? Valkkari joo, sitä löytyy. Et aika selvät oireet on jo, vaik dpo11 menossa!

iitukka Paljon pikaista paranemista tytöllesi! Lasten sairastelut pitäis laissa kieltää :(
 
Luminka: Ei mitään kummempia kuulumisia. Tesasin tänään puhtaan negan, eli taitaa täti kaartaa ylihuomenna paikalle.

Kun vaan olisin tajunnut, miten vaikeata tämä vauvanteko on. Ei sitten millään mene ajoitukset nappiin tai sitten joku muu mättää. Kohta siirrytään yk: 5 ja olin siis satavarma, että meikäläinen kulkisi tässä vaiheessa jo neuvolassa kasvavan vatsakummun kanssa, mutta eipä siinä näköjään niin sitten käynytkään.

Tuo ensimmäinen kun sai alkunsa superhelposti.

Noh...kaipa tämä tästä. Onneksi asialla ei sinänsä ole tulenpalava kiire, mutta kyllä se vauva olisi sinne vatsaan jo kasvamaan kiva saada. Elämälle on tehty tiettyjä suunnitelmia, joihin se asia vaikuttaa niin paljon. Tuntuu, että kaikki on pysähtynyt paikoilleen, eikä mikään etene, kun vauvaa ei kuulu. Välillä tekee mieli heittää vauvasuunnitelmat nurkkaan ja jatkaa suunnitelmien toteuttamista, jotta elämä edistyisi.

Eräs suunnitelmamme ovat häät. En halua astella alttarille vatsa pystyssä ja koska voin periaatteessa raskautua koska vaan, ei hääpäivää voi siitä syystä päättää ja aloittaa järjestelyjä sen suhteen. Olen ostanut jo hääpuvunkin, johon ei edes vatsa mahtuisi. Toisaalta tuntuu haikealta odottaa ja odottaa, kun kerta toisensa jälkeen saa huomata, että turhaan taas sitäkin asiaa on lykännyt, kun ei vauvaa kuulu.

Tämä saattaa kuulostaa pieneltä murheelta, mutta isona murheena koen myös perheemme koirien lukumäärän, jota haluan kasvattaa yhdellä. Teen töitä koirien parissa ja myös harrastukseni liittyvät niihin, joten mistään sohvaperunakoirasta ei ole kyse, vaan uudesta perheenjäsenestä, jonka kanssa pääsen harrastamaan ja kisaamaan. Nykyiset koirat toki harrastavat ja (yhtä lukuunottamatta) kisaavat myös, mutta kun aikaa ja mielenkiintoa riittäisi vielä yhden kouluttamiseen ja kilpailuttamiseen niin tuntuu, ettei tämä nykyinen kokoonpano oikein riitä.
Misään nimessä en voi ottaa koiraa nyt, sillä jälleen on se raskautumisen mahdollisuus ja vauvalle ja koiralle tulisi tuolloin liian pieni ikäero, sillä mikäli meinaan saada uudestakin koirasta kisakuntoisen, sitä tulee kouluttaa satojen tuntien edestä ensimmäisen 1,5 vuoden iän aikana, mikä ei ole mahdollista, jos minulla on iso vatsa liitoskipuineen, joka estää juoksemisen ja sen jälkeen pieni vauva, joka estää kyllä kaikki koirahommat joksikin aikaa.

Niin no...on mulla kaiketi silti pienet murheet.

Mulla kun sentään on jo niitä koiria, etten ole koiraton ja se yksi pikkuprinsessakin kotona ja maailman ihanin mies, joka viime viikonloppuna kisojen päätteeksi (oli mieli vähän maassa, kun mielestäni tuomari tuomitsi virheellisesti meidät, jonka vuoksi sijoituimme 6:ksi, kun rahkeemme olisivat riittäneet kolmen kärkeen) oli ostanut meikäläiselle 10 punaista ruusua koska olimme olleet hänen mielestänsä paras koirakko :heart:

Joten kaipa tämä itsesäälissä rypeminen saa taas tältä erää riittää :LOL:

Sipuoille tsemppiä toipumiseen!
 
Viimeksi muokattu:
Mie lupasin pysyä vähän aikaa taka-alalla, mutta tulin sitten kuitenkin lueskelemaan, enkä voinut olla kirjoittamattakaan! sef, siun tekstin loppu sai miut kyynelehtimään :ashamed: Miten huomaavainen ele siun mieheltä!!!! Ja ei siulla oo pienet murheet, miuta mietityttää paljon pienemmät asiat, ja nekin saa mielen ihan maahan! Tottakai tollaiset asiat mietityttää, eivät oo mitään yks'selitteisiä. Toivon paljon hyviä tuulia sinne, jotta asiat selkiytyisi. Kukat täältäkin :flower: :flower: :hug: .

Sipulille pahoitteluni ja super-rutistus!! :hug:

Meillä kanssa tyttö kipeenä, kauhee röhä-yskä! Pikkunen ei saa kunnolla nukuttuakaan, eli vähän samaa tautia täällä kun teilläkin, Iitukka..

Luminalle jo aikaiset onnittelut, mie toivon tulevani perässä, mutta en kuitenkaa vielä viiti olla liian luottavaisin mielin, ettei pettymys ois niin suuri (vaikka on kuitenki! :LOL: )

Nyt taustailemaan, plussatuulia!! :D
 
Kunnon oireet olivat. Rinnat kipeänä, nännit törröttivät mitä eivät ole normaalisti. Mies sanoi, että maitorauhaset olivat kovina. Ei valkovuotoa ollenkaan joten ajattelin, että nyt on tärpännyt. En vaan huomioinut alkuviikosta olleita selkäkipuja mitenkään. Nyt ainakin tiedän, että kierto on palautumassa normaaliksi niin ei sen takia tarvitse jännäillä.
 
Jes Luminka! Kyllä ne viivat sieltä vielä vahvistuu.

Sef- kyllä ne on aina itelle isoja ne omat murheet, jokaisella omansa.
Jaksuja :hug: ja toivottavasti saat piakkoin sen pikkuisen kyytiin!

Niinpä niin, mamina, tähän pinoon jää niin helposti koukkuun.. :D

Mä en saa tota tenavaa millään nukkuun sisälle, riehuu väsynä minkä kerkee.
Mut jos tänään ei kuumeile niin huomenna taas ulos nukkumaan.
No, päivänjatkoja vaan. :wave:

-iitukka tätiä odotellessa-
 
Luminkalle ISOT onnittelut plussasta :flower: :flower: :flower: hieno juttu että jo kolmannesta kierrosta tärppäsi!

Sef: eikun keväthäät pystyyn, parissa kuukaudessa tempaisee jo hienon hääjuhlan kuntoon, ja vaikka raskautuisit ei se vatsa ala pönöttää isommalti kuin yleensä vasta 3:lla kuulla. Eikä yhden päivän korsetin käytöstä lekurin mukaan aiheudu vaaraa sikiölle, kunhan ei liiallisiin kiristyksiin lähde

Sipuli81: pahoittelut leikkauksen johdosta, toivottavasti toivut pikaisesti. :hug:

Toreylle peukutan kovasti plussaa tälle kuulle!

).( ainoo mikä täällä valuu, on mun nikki tolla listalla alespäin! Ei näy tätiä. Vielä kolme nappia Teroja jäljellä. Täysin oireeton olo, jatkuvaa vitutusta lukuunottamatta. Ja taitaa olla poskiontelotulehduskin taas tulossa. Great.
Esikoisella oli tänään eka puheterapeutin arviokerta, käymme 5 kertaa KELTO:n suosituksesta näytillä ja sen jälkeen saadaan lausunto. Ekan kerran perusteella terapeutti sanoi jotain "omituista vuorovaikutuksessa". Ainahan hän on ollut haastava ja uhmakas lapsi, mutta meistä vanhemmista ihan yhtä itsepäinen vain kuin mekin. :p
No, antaa terapeutin tutkia ja tulee mitä tulee. Sama rakas pikkumies se on meille kuitenkin. Nykyään kun on noita kaikkia kirjainyhdistelmiä, tuntuu että se on ihan muodissa olla joku nelikirjaiminen. Ne diagnosointimääreet vaan kun tuntuu sopivan itse kuhunkin kun niitä alkaa lueskella. Ja ehkä ne päikkärin tätit on sitten tyytyväisiä jos saavat jonkun nimilapun lätkäistä lapseen; musta kyseessä on enemmäkin kurinpito-ongelma kuin vuorovaikutusongelma. Kotona on paljon tiukemmat säännöt kuin päikkärissä ja poitsu käyttää tätä ihan totaaliseti pk:ssa hyväkseen. Se siitä.
 
iitukka: uskon kyllä mitä taistelua oot saanut käydä! Meilläkään ei millään sisälle rupeis nukkumaan. Nyt onnellisena koisii ulkona =)

En oo vielä uskaltanut iloita, mut kiitti kuitenkin onnitteluista! Ois pitäny testistä kattoo onks siin viivanpaikkaa. Mut kaipa siinä oli hiven punertavaa väriä =) Kyllä mä huomenna teen jo uudelleen, pitäishän se jo paremmin näkyä jos on näkyäkseen :heart: Luottavaisin mielin huomenna testaan, sen verran pahalta tuo pakkanen tuntui rinnoissa! Ja niin märät tunnelmat oli niin että kiireellä jo kotiin piti tulla tarkistaa :LOL:

Jos mä huomenna saan sen viivan ni heitättekö te mut täältä pois? :'( =)
 
Heipsan,täällä ilmoittautuisi yksi pikkukakkosen kuumeilija joukkoonne! :)
Yritys on alkanut nyt helmikuussa ja kp21 menossa .Kierto mulla yleensä sellainen 30-33 päivää. Ovis tuli hyödynnettyä kyllä maar... ;) Saa nähdä tuoko haikara meille uutisia,toive olis kyllä kova.Mies oli nähnyt tuossa eilen töistä tullessaan kaksi haikaraa(niin ainakin väitti) oliskohan se jotain ennettä? :D Oireita ei niinkään ole mutta rinnoissa tuntu pientä kiristystä,samoiten kun mun pinnassa myös...Viittaa kyllä menkkaoireisiinkin.. :/
Esikko on syntynyt 02/07 ja pikkusisar olisi enemmän kuin tervetullut! =)
 
Varovaiset onnittelut Luminkalle plussasta!!! Voi kunpa itsekin voisin jo testata... vielä pitäis malttaa :/ Tuntemuksia on, mutta ei näistä kyl oikein saa selvää... Rinnat turvonneet ja arat, vatsa on kun olisin pallon nielaissu, kauhea nälkä koko ajan mutta sitten kun saan ruuan eteen - yököttää, vatsaa velloo, nenä tukossa ja mitä olen kohdunnipukkaa seurannu niin on ovelasti piilossa ja tuntuu erilaiselta ku ennen... Hmmm... Tulipa pitkä oire lista... Kuinkakohan moni näistä on vaan korvien välissä :p
 
Luminka Eihän me susta haluta luopua! Mutta iiiiiisot onnittelut kuitenkin plussan lähisukulaisesta! Toivotaan että vahvistuu vaan! :heart:

Fensca81 Tervetuloa kuumeilemaan! :wave:

Nasukka Peukut pystyssä sullekin! d =) b

(.) Täällä ootellaan edelleen tädin häipymistä, onneks alkaa jo vähän hanat sulkeutua. Ja kohta pääseekin sitten jo odottelemaan ovista. Itsehän yritän tässä kierrossa olla painostamatta tuota isäntää, että unohtuis ne suorituspaineet. :ashamed: Taidan jättää kertomatta, koska tärkeät päivät on, ni on hällekin helpompaa.
Juteltiin just eilen, et vähän on menny nyt viime aikoina suorittamisen puolelle tuo pupuilu. Tässä kierrossa siis koitetaan keskittyä taas enemmän siihen olennaiseen, eli rakkauteen. Kamala miten sitä tässä kuukausien saatossa välillä unohtuu oikeesti tärkeät asiat. Ja niinkuin moni on täällä todennutkin, niin kyllä tässä todella osaa arvostaa tuota ensimmäistä mussukkaa, joka meille on jo suotu. Lasta ei voi tehdä, hänet saadaan.. :heart:

Ja nyt keittiön puolelle valmistelemaan työn raskaan raatajalle iltaruokaa.. :wave:
 
Luminka: Ensiksi, iiisooot onnittelut plussasta! :hug: Ja kiertopäivä on muuten sitte taas kp 6/27.

Kävin pe Felicitas-klinikalla tutkimuksissa: Ensin tutkitaan keltarauhasarvot ja sitte parin kk:n päästä jos vielä on negaa, ni muut hormonit ym. munasarjojen aukiolot.

En oo jaksanu edes käydä näillä sivuilla kun on alkanu jo masentaa niin vietävästi... Tuntuu jo enemmän siltä että raskautta ei kuulu kun että saisi testiin plussan. Kaipa se toivo alkaa jo hiipumaan! :'(

Ilmottelen taas kuulumisia kun tiedän lisää. :|
 
Hei vaan kaikille!

Piti tulla täältä tarkistamaan, että mikäs kp meikäläisellä on menossa, kun oon itte tippunu kärryiltä :) . Mutta onneksi Luminkan listaan voi luottaa :D . Älä vaan Luminka jätä meitä pulaan vaikka plussan oletkin saamassa!

Paljon onnea kaikille plussanneille yhteisesti ja iso :hug: tädin tavoittamille ja muille jotka sen tarpeessa ovat!

Taas ehti tovi vierähtää poissa palstalta... viime viikolla poju sairastui vatsatautiin ja olikin niin ärhäkkä norovirus kyseessä, että jouduttiin viemään reppana Lastenklinikalle tippaan :( . Kyllä itku pääsi, kun toinen yritti olla urhea vaikka näki, että poikaa pelotti olla siellä sairaalassa :'( . Mutta onneksi on nyt jo terveenä ja ihan oma itsensä juttuineen kaikkineen :) .

Omaan napaan ei muuta uutta, paitsi perjantaina alkoi se samainen nännikipu, mikä viime kierrossa enteili menkkoja eli pieniä toiveita on, että täti tajuais ihan itekseen tulla eikä tarviis Teroja käsikynkkään B).
 
Iltoja taas tytöt!

Tervetuloa mukaan Fensca81! :wave: Sinä pääset pian jännäämään miten käy!

HotCoffee: tuota tautia minä pelkää että tytölle tulee. En ottanut sitä rokotetta. Pitää vaan pestä kädet hyvin aina kun tulee kotiin. Eipä sitä oikein muutoin voi ehkäistä :(

Tätipahoittelut sulle Annemarsu. Joo, ei täällä hengailu potutuksessa auta. Alkupäivät menee aina masennuksen partaalla tädin tultua :( Jospa sun ei tarviis mennä enempää tutkimuksiin vaan natsais tästä kierrosta :heart:

Nyt pitää lähtee tekee iltapuurot neidille, tuli juuri kylvystä! :wave:
 
Terve!

Olipas kaikkea vähemmän mukavaa tapahtunut sitten viime lukeman :( Hot coffee onneksi poika on jo parantunut. On aina ihan hirveää kun joutuu lapsen sairaalaan asti viemään :heart:
Sipuli81 pikaista toipumista sinulle! :flower:
Sef ja Annemarsu, voimia molemmille tähän odottamisen odottamiseen :heart:

Sitten ne hyvät uutiset; Luminka onnea hirmuisesti haamusta. Eiköhän sieltä se plussa tule, harvemmin nuo haamut vääriä ovat :flower:

Tervetuloa Fensca81!

ON: Teen huomenna aamulla testin. Kiitos vaan Luminka yllytyksestä ;) Maltoin silti koska kaapissa ei ollut herkkää testiä enkä uskonut tuon apteekin oman vielä näyttävän mitään. Nyt löytyy clearblue kaapista ja sen kanssa mulla on treffit luultavasti n.klo.6.00 kun toi herätyskello mut tonne töihin taas sängynpohjalta repii (ellei toi tytteli ehdi ensin...) Kiitos vaan Blondie toivotuksista. Jännittää. Tulen kyllä tosi lujaa alas pilvilinnoista jos nega tulee. Toi Clearblue kun mainostaa sitä testausta 3 päivää ennen kuukautisten oletettua alkupäivää, niin kyllähän se kait sit siinä jo näkyisi...? Kun mulla toi kierto ei oo vielä ylittänyt kp 26:tta. Onko muilla kokemusta merkistä? Millä Luminka testasit?

On tää sitten raastavaa tämä odottelu ja imettely ja pettyminen. Onneks meillä toi ykkönen sai alkunsa heti muuten olisinkin varmaan ollut silloin ihan hermoraunio. Nyt sentään tiedän että voidaan saada lapsia ja silti olen hermoraunio :p Mulla on huomenna hirvee kiire päivä töissä joten en tiedä missä välissä ehdin tulla kertoon tuloksen mut yritän mahd. pian.

Hyvää yötä kaikille!
 
Ei muuta ku tsemppiä Toreylle huomiseen testin tekoon!! Kyllä se sieltä napsahtaa :D

Luminka testas Aconin kasettitestillä, herkällä sellaisella. Huomenna on sitten Kotitestin liuskoja, herkkiä nekin. Jostakin oon lukenut et testit näyttäisi tuloksen jo olikohan 10 päivää ovulaatiosta. En ny mee vannomaan mut aikaisin kuitenkin!
 

Yhteistyössä