PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

Tätipahoittelut kesäheinälle :hug:

Torey ja Luminka- meillä neiti 1,5-v nukkuu edelleen päikkärit
ulkona rattaissa. En vaan jaksa sitä taistelua että sisälle nukuttais..
Mä ostin semmosen paksun jääkarhun pussin ja se on ollut kyllä
hintansa väärtti. Meillä on tosin tuo hatara veranta jossa nukkuu talvis-
aikaan ja sateella, että ei siinä ihan niin kylmä ole kun ulkona.

Mitäs, mitäs, keskiviikon odottelijoita on muitakin.. mä tosin
odottelen sitä tätiä, silloin olis kp29. Siis jos nyt oliskin raskaana, niin
se olis kyllä tosiaa yllätysraskaus vaikka sitä on tehty ja odotettu..
kuukausitolkulla. :D
Siis edelleenkään ei oireen oiretta suuntaan tai toiseen.

Joopa, eihän tässä muuta kun plussia nyt kaivattas kaikille! :attn: :wave:
 
Onnea Kirsikka83 :flower: ja paljon tarraisia sukkasia pikkuiselle!! :wave:

Omaa napaa... kp16/31 yk19 ja eilen tikutin kaksi vahvaa viivaa... eli mamma (39v) ovuloi!!! :D :p :wave:

Plussaisia tuulia kaikille ja tädin piinaamille tsemmpiä kera :hug: :wave:

 
Iltaa..

Sen verran vaan tulin huikkaamaan, jotta saapui se täti tännekin odotetusti. Tässä kierrossa onkin aikeena sitten yrittää paljon enämpi. Mutta nyt siis listalla ylös, hups, ja kp1. Mulle vois muuten Luminka laittaa yk:ksi nyt vaikka 6. Sen verran tädin käyntien perusteella, vaik sitä ennenkin jo muutama kk oltiin yritelty.

Hoitakaahan työ muut sitte ne plussat tälle kuulle.. :p
 
Ekaks tätipahoittelut nintzkulle :hug: Vai siiskö onnittelut :hug:

Hieno homma mantana kun oviksen sait tikutettua! Tänä iltana vissiin sinut löytää jostain muualta kuin koneelta :whistle: :heart:

Onneks pakkanen hellitti vähän iltapäivällä ni sain tuon epelin ulos nukkuu.. Tosin päivän unisaldo oli 3 x ½h, et tosi kiukku-ärjy-päivä täällä. Nyt onneks nukkuu jo, huoh! :saint:

Joo, kyllä mä Torey ajattelin silloin keskiviikkona testailla jollen tuu aiemmin yllätetyksi! Pakko pitää näpit siihen asti erossa tuosta testistä kun viimeinen on! Mutta jos hailakka viiva näkyy niin sit nopeasti apteekista hakemaan varmistusta seuraaville päiville :whistle: Tuosta neidistä tein 2 testiä, uskoin niihin jo vaikka molemmat tosi haamuja olivatkin. :heart:

Nyt saunaan=)
 
Pitkästä aikaa... Onnea Kirsikalle ja halit kaikille, joille Täti tuli kylään! :flower: :hug:

Yritin lukea kaikki tekstit mutta nyt en sitten muista puoliakaan mitä kirjoititte, iästä ainakin joku kysyi, täällä mamma 25v...

Ja omaa napaa, mitäs muutakaan. Eilen testasin puhtaan negan. Toivon totisesti, että olin vain aikaisessa. Tätiä ei näy vielä ja olo on no, kahden vaiheilla. Eli todennäköisesti parin päivän sisään sitä ferraria odotellaan :kieh:

Mullakin kieltämättä välillä kiehuttaa kun jotkut saa vauvoja "tostanoinvaan" ja sitten on meitä jotka ei niin helposti... kaveri sai just toisen vauvan, esikoinen 1v ja toinen sai alkunsa "vahingossa" ekasta kerrasta synnytyksen jälkeen. Että niin ne toiset sikiää. Onneksi on ihana kaveri ja itsekin pitää tuota pikkukakkosta melkoisena ihmeenä. Nauraa vaan että seksiä kerran 3 vuodessa, raskaana viimeset 2 vuotta, ei oo paljoa haluttanu :LOL:
 
Tuulia79 : Iso hali :hug: Kökkö juttu... :(

Lappitar: pidetään peukkuja et oisit liian aikaisessa ollut testin teon kanssa! d =) b

Mä oon taas vaihteeks ihan hurahtanut Huutikseen! Tekis mieli vaik mitä vaatteita huudella tytölle =) Varsinkin kun näkyy olevan kesävaatteita myynnissä B) En raaski uutena ostaa ja käytettynä saa ihan hyviä!

On kyllä välillä ihan täti olo.. :( Mut sit hämää tää kosteuspitoisuus :LOL: Tuntuu et nytkö sieltä valuu, ja pitää käydä tsekkaamassa vähän väliä, suojakin piti laittaa kaikenvaralta :whistle: Jospa historia vaan toistaa itseään ja juoksuttaa taas mua turhan takii =) Päässäki viel huippailee.
Viel muutama päivä ja pääsee tästä rasittavasta piinasta! :kieh: :heart:
 
Sunnuntaita kaikille!

Täällä vietän viimeistä päivää ennen töiden alkua. Kahdestaan ollaan likan kanssa kun mies on töissä.

Lappitar toivotaan että nega vielä muuttaisi muotoaan!

Tuulia79 pahoittelut tädistä.

Täällä tilanne säilynyt samana, paitsi että nyt on maha mennyt sekaisin. Mullahan oli aikoinaan ripuli alkuraskaudessa kun esikkoa odotin. Nyt tietty heti aattelin et siitähän tässäkin on kyse ;) En tiedä, välillä on ihan varma olo raskautumisesta ja välillä taas suuri epäusko. Tällä hetkellä tuo jälkimmäinen. Voi kun osaiskin ajatella jotain muuta niin helpottais vähän. No, huomenna kun työt alkaa niin on pakkokin ajatella jotain muuta. Voipi tehdä tälle akkelille täällä ihan hyvää :p

Hauskaa alkavaa viikkoa kaikille toivottelen!
 
Moi kaikki! Onnea raskautuneille :flower: :flower: ja tsemppiä meille lopuille. :)

Meni toi luultava ovisaika harakoille kun ollaan tytön kanssa vatsataudissa. Sanotaanko nyt niin ettei oo ollu kauhean seksikäs olo viimeaikoina :x :xmas: Ikävä kyllä on sellanen aavistus ettei tänä vuonna ihan saada toista lasta, mutta jos järjellä ajattelee välillä eikä tunteella, niin ei tässä nyt niin kamala kiire ole. Mutku mä haluuuuun!!! :D :heart:

Tämä mamma on 25-vuotias. Nyt en muista oliko muuta gallupia ollut viimeaikoina.

Hejdå :wave:
 
Kiitos teille tsempityksistä ihanat kanssakuumeilijat :heart: :)
Ja pahoittelut kaikille ketkä ovat myös joutuneet viettämään "laatuaikaa" tädin kanssa tänä viikonloppuna :hug:

Täti tuli tosiaan täällä kylään niin yllättäen jo 10 päivää oletetun ovikseen jälkeen, että pettymys oli kyllä kova. Eilen aamupäivällä otti vielä tosi ankarasti päähän mutta nyt aurinkoinen viikonloppu hyvässä seurassa on tehnyt tehtävänsä ja on taas hyvä mieli, uudella innolla uuteen kiertoon B) Toivon vaan että kierto normalisoituu nyt.

Toreylle tsemppiä töihinpaluuseen ja kaikille ensi viikon jännääjille mitä suurinta plussaonnea :heart:
 
Minä tuun vielä lisäämään omaa napaa...
Nyt on alkanut tulee kylmiä väreitä, sillee et nänneissä asti tuntuu! Tuntuu et nöpöttävät pirut... Joo-o...

Siis jos en oo raskaana, ni olen kehitellyt tosi hyvät oireet ittelleni! Voisin perustaa vaikka uuden pinon: "Kenellä eniten oireita ennen tätiä"
Eikä pinkkaan pääsis mukaan jollei oireita ole yli 10! :LOL: :LOL: :LOL:

Mut vielä se muutama päivä odottelua, jospa nää ei oo ihan oman mielen kepposia! :snotty:

Liisukkainen: voin kuvitella kyllä et ei hirveesti sen taudin kynsissä oo parhaimmillaan :| No, uutta yritystä vaan jos ei nyt natsaa! :heart:

NtiKesäheinä: Toivotaan joo että kroppasi nyt ottais iteensä niskasta kiinni ja alkais hautoa siellä mehevää palleroa joka saa sit kaverinsa siimahännän ovulaation aikaan =)

Torey: sun oireesihan kuullostaa lupaavalta! Kaikki mitkä oli oireena edellisessä raskaudessa tuovat tähän plussan haalimiseen lisää toivetta! :p
Mukavaa työpäivää! Nopeammin aika siellä menee keskiviikkoa odotellessa kuin kotona! Minä varmaan siinä 8 maissa ke testin tekaisen! Ja tuun sit kertoo mitä näytti :)

MUOKSISTA... Juu, ja tuli tuos kuumeinen olo tunti sitten. Mittasin ja lämpöä löytyy 37.1 astetta! Päivällä koitin ni ei ollu normia enempää.. Onko se sit tärppi käyny vai mikähän lämmöt nosti? En oo koskaan siinä mielessä mittaillut et voiko tuohon uskoa.. Tää tulee kohta hulluks oireidensa kanssa. Joten suljen koneen ja meen nukkuu! :wave:
 
Olin niin varma, että nyt on tärpännyt. Ei muuta kuin uutta yritystä peliin heti, kun on mahdollista. Positiivista tässä on se, että kierto on sama kuin ennen pillereiden aloitusta niin ei tarvitse kärsiä ylipitkistä kierroista.
 
Ekaksi pahoittelut tädin yllättämille. :hug:

Luminka jaksatko tosiaan oottaa keskiviikkoon.. testit kehiin heti.. :D

ON: edelleen tätiä odotellessa *huoh* tulis nyt jo että päästäis
pian uuteen kierrokseen.
Tyttö on nyt saanut elämänsä ensimmäisen yskän, toivottavasti menis pian ohi.
Kun nyt on ollut keuhkokuumetta liikkeellä täälläpäin. Ja yskästä on alkanut.
Kurjaa kun pieni sairastaa.

No tytöt, plussat kehiin!+++ :whistle: :whistle:
 
Huomenta kaikki.

Ja pahoittelut tätin yllättämille! Tsemppiä piinailijoille.

Jaahans, arveluni siitä että olen tän sakin vanhin piti paikkansa. No, jonkun on se(kin) risti kannettava.

).( teroja popsien eteenpäin. Viikolla 9 pitäis alkaa mensut, lupaili lekuri. Jossei ala, takasin hakemaan vahvempia troppeja. Nääkin napit pistää pään sekasin; on kuin sisällä semmonen pieni raivotar paiskisi huutaen ja hyppien astioita seinään vimmalla. Ulospäin koitan olla näyttämättä mitään. :LOL: Ja näppyjä pukkaa niin että oksat pois!
Viini oli hyvää viikonloppuna ja sitä oli riittävästi. Mies lupaili talvilomalle parisuhdematkaa jonnekkin kylpylään lahden toiselle puolelle. Ihana mies :heart:
 
iitukka: kovasti koitan jaksaa sinne asti! Jollen sitten huomenna repsahda! Tänään ei ainakaan kutkuta testaus kun aamupissat on jo vedetty alas viemäriin =)

Tuulia: Oliks sulla ihan kunnon oireetkin? Mua vois joku vähän laskea alemmaks täältä pilvenreunalta ettei tuu liian suuri kömpsähdys jos se täti tulee :snotty:

Blondie: ihana mies kyllä sinulla! Meillä minä olisin se joka tuollaista ehdottaisi :/ Pidä tiukasti kiinni tuollaisesta kultakimpaleesta! :heart:
No et sinä mikään vanha ole! Vaikka nuori tässä ite olenkin. Minusta henkinen ikä (hyi miten hieno sana) on paljon tärkeämpi kuin numerot :D
Hyvin kirjoitit pienestä raivottaresta :LOL: Veetutus on käsinkosketeltavissa :LOL:

Mitähän tässä tekisi? Tyttö nukkuu pihalla ja ukko makkarissa. Ei hirveesti viittis kolistella kun toinen vasta puol seittämän jälkeen sänkyyn kömpi yövuorosta! No, koneella sit vissiin olen, äänetöntä hommaa :)
 
Noppis
Heippa, haluaisin ilmoittautua uutena mukaan!

Eli mies ilmoitti eilen, että seuraava saa tulla jos on tullakseen (aika pitkät keskustelut käytiin sitä ennen). Esikoistyttö on vasta vähän yli 6 kk (elokuussa 2007 syntynyt). Menkatkaan eivät ole vielä alkaneet, ja imetän, joten en taida ihan vielä tulla mukaan tuohon kiertopäivien laskemiseen ja jännittämiseen... Mutta ehkäisyn siis jätimme nyt pois.

Itse olen 27-vuotias, opiskelija ja tällä hetkellä äitiyslomalla, mies samanikäinen ja töissä.
Helsingissä asutaan.
 
Tervetuloa vaan mukaamme jännäilemään Noppis!

Itselläni ei ollu kans menkat alkaneet kun kuume iski ja ehkäisy jäi. Mutta meni vaan 2 viikkoa ja sieltä ne tuli :) Enemmän ja vähemmän on kyllä kierto ollut sekaisin, nyt vasta ensimmäinen ilman imetystä (tyttö 8½kk).
 
Luminka Mulla täällä vähän sama tilanne.. Ei oo mitään tekemistä ja pikkumies nukkuu, isompi töissä.. Siispä istua nökötän tässä ja ihmettelen. Menin vielä hörppäsemään tuossa energiajuomaa, joten virtaa on vaikka duracell-pupuille jakaa!! :LOL: Ootpas sä nyt malttavainen, ku omasta testistä on kyse! Hienosti oot kyllä tsempannu! Yllytä ny vielä itteskin testaamaan, ku oot yllytyksen maailmanmestari.. :D Mitenhän saisin sut maan tasalle sieltä pilvilinnoista, hmm. Kyllähän sun pitäis tajuta, et kaikki noi sun oireet on vaan tuulesta temmattuja, pään sisällä vaan.. :saint: Heh, en kyllä itekään halua uskoa tota, niin kovasti toivoisin, että teillä ois napannu. Voisitko muuten siirtää mut tonne listan alapäähän, ku en millään jaksais oottaa et luonnollisen siirtymän myötä taas sinne pääsisin jännäilemään.. :LOL:

).( Tosin täällä oma napa näyttää enemmänkin tältä (.)!!Huis, huis, täti pellolle täältä. Et ole kaivattu remontteeraaja min eteisessä! Seinät on jo maalattu, ni saisit painua huut hiiteen.. Vielä pitäis muutama päivä jaksaa tätä kuiviin vuotamista. :kieh:

Noppis Tervetuloa! Täällä kuume tarttuu niin nopsaan, ettet huomaakaan.. Itekin aattelin aluks, et kunhan lueskelen muitten juttuja, enkä todellakaan ala vahtaamaan mitään kiertopäiviä, mut toisinpa kävi. :p

Jaahas, pitäisköhän juosta vähän aikaa ympyrää tässä olkkarissa, et sais vähän tätä ylimäärästä virtaa purettua!! |O

Ainiin Torey, kippis tälle päivälle.. :LOL: Vai joko teillä poistu rajotukset viime viikolla..? Me ei kyllä varmaan juoda tota vettä ennenku klooritaso vähän laskee..
 
Pilkkis79: No tekis kyllä mieli testata, mut todennäköisesti ei vielä mitään näkyis varsinkaan päivällä. Jos minä huomenna koitan sitten =) Sit ois 11dpo. Viimeks täti tuli tuona päivänä!

Täällä kerta haahuilet vielä Kirsikka niin kerros oireita mitä oli ennen plussaa? Vai ootoko kirjoittanut ja multa mennyt ohi...
 
Luminka Toivotaan, että täti jättää tällä kierroksella tulematta sinne ja tulee vasta vaikka sitte reilun vuoden päästä kyselemään kuulumisia seuraavan kerran.. Peukut pystyssä täällä! Sulle ja muillekin tän viikon piinailijoille.. d :) b
 
Joo Luminka testaa vaan huomenna.. peukut pystyssä että plussaat! :D
Täytyy yllyttää muita kun itelle ei plussaa tule, ainakaan tästä kierrosta.

Ja muutkin loppupuolella olijat testausta kehiin!! Että saatais niitä vauvoja!
;)
 
Okei, olen sitten yllytyksen uhri! :headwall: Joten huomen aamuna tää tekee testin ja toivoo että se näyttäs kahtaa viivaa :heart:

"Söin vähän huonosti ja nyt turvottaa..." Ei tosi, hyvää ruokaa oli. Alamahaa turvottaa tosi paljon, sellanen kiva vyölaukku kun edellisestä vielä jäi. Se vähän rempsottaa vielä enemmän ku normaalisti... :whistle: Kumma ku välillä on sitten ihan täti olo ja sit taas ihan raskautunu olo. Pirhana ku hämää koko ajan mut huomenna toivon mukaan selviää =)

Sorry tytöt taas tää oma napa :ashamed:
 

Yhteistyössä