PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

Tervetuloa vain joukkoon mamina. :)

Kiitos kaikille tätipahoitteluista. Piristi kummasti. :) Toivotaan nyt et tulis mahdollisimman paljon plussia vielä tälle plussakuulle. Itselle ei sen kummosempia kuulu. Oottelen vain että täti pakkais taas tavaransa ja pääsis taas tositoimiin. Jos se vaikka tällä kierrolla ymmärtäis ottaa vastaan sen pitkän ulkomaanmatkan mitä on miehen kans jo kahden kierron verran sille yritetty tyrkyttää. :)

Mikä on dpo? Joissakin kohdissa semmonen näkyy vilahtavan, mutta mulle ei ainakaan sano mitään. Nyt täytyy alkaa syömään jotain ja alkaa valmistautuun töihin. :wave:
 
Heippa kaikille :wave:

Oon pari päivää pysytellyt poissa palstalta ja odotellut tätiä, vaan eipä näy vieläkään :kieh: . Lekurin sain kolmen viikon päähän... Kummasti kyllä helpotti jo se terveydenhoitajan kanssa puhelimessa keskustelu :whistle: . Että ei tässä kuitenkaan mitään friikkejä olla :D .

En oo ihan täysin kärryillä, mitä täällä on viime päivinä tapahtunut, mutta iso :hug: kaikille tarvitseville. Plussatili ei ilmeisesti ole tälle kuulle vielä auennut, mutta onhan tässä vielä aikaa rutkasti... ja sittenhän alkaa jo maaliskuu, joka on ihan tilastollisestikin takuuvarma plussakuu :D
 
Tervetuloa vaan tänne mamina! :wave: Ei ollakaan pitkään aikaan saatu uusia tänne meidän kaa kuumeilemaan!
Tuo kysymyksesi valkovuodosta... Oon koittanut netistä ettii tietoa. En oo oikein löytänyt kun kaikissa esimerkeissä on kyse "tavallisesta kierrosta" eikä raskautumisesta.Itellä on kosteaa vieläkin, ovis oletetusti oli perjantaina. Näin oli ensimmäisessä raskaudessani (toiveet siis korkealla). Olet varmaan jo ovis ajan ohittanut? Mitkäs on tunnelmat siellä? =)

Lumikungatar: tuota dpo:ta mäkin kyselin ja nyt voin viisaana vastata et tarkoittaa päiviä ovulaation jälkeen (olikohan days past ovulation?). :p

Voi voi, kyllä se tätin tulo kestää sulla HotCoffee! Vaik mieluummin sen vauvan sinne asumaan ottais. Jospa lääkäri sullekin tuo selvyyden asiaan :)

Anna mennä vaan NtiKesäheinä!
Voihan siellä haalea viiva näkyä. d :p b

Omaan massuun: Alamaha alkanut tuntuu oudolta, sellasta lievää tätioloa. Välillä taas pyörryttää.. Joo, korvien välistä nämäkin tulee :LOL: :LOL: :heart:
 
Luminka, en oo varma mikä tuolla tuntuu, oviksen ois pitänyt olla näinä päivinä, kierto heittelee, ni en oo varma. Joko nää mitä nyt on, ovat ovis-nipistelyjä, tai sitten jotain muuta. Jokatapauksessa toivon meidän ajoituksen olleen oikea :D
Vaikka ekana tuntui että katsellaan nyt ihan rauhassa, ni yht'äkkiä tuli niin kova kuume että sitä plussaa toivoiskin jo heti :)

Esikoista kun rupesin odottamaan, niin se oli täys yllätys, ei oltu vielä ajateltu vauva-asioita vakavasti. Oireet oli kuin menkoissa ja kokoajan tuntu et 'nyt ne alkaa' mut olikin vaan niin paljon valkovuotoa.. Sitten plussasinkin, melkein tasan kaks vuotta sitten :D

Nyt paljon plussatuulia puhaltamaan!! :D
 
Iltaa!

Täällä mä taas vauvakuumeissani pyörin. :)

Lumikuningatar Luminka tuossa kertoilikin että dpo tarkoittaa tosiaan "days past ovulation". Nyt kun tällä kierrolla on mulla ihan kiitettävästi pituutta niin tuntuu, että on selkeämpää puhua dpo:sta kuin kp:sta... Kp mulla tais olla nyt 43 tai jotain?! Mutta dpo vasta 8 :) Toivottavasti sielläpäin täti pakkaa pian kimpsut ja kampsut ja matkaa sinne missä pippuri kasvaa. ;)

HotCoffee kiva että sait sen lääkäriajan :)

Kiitos Luminka testitsempeistä =) Sä taidat olla muuten sellainen tän porukan testausyllyttäjä, jos oikein muistelen :LOL: Mutta joo ei muuta kuin tulta päin B)

Nyt on illalla palellu kauheasti, ja pari pientä nipsua ja napsua tuntunut masussa. On ehkä vähän liian aikaista tällaisten oireiden ilmaantua raskautta ajatellen mutta olkoon, mä yritän pitää nyt luottavaista mieltä yllä. :saint:

Kauniita unia ja plussatestien kuvia :heart:
 
mamina: noin mullakin oli kun tytöstä plussasin, tunne et kohta alkaa ja vessassa juoksin kattomassa et joko valuu! Mut ei ollu punaista se :D Sekä samoin sulla on näköjään vauvakuume alkanut. Mulla se tuli aluks ihan salakavalasti, etten tajunnut sen edes kuumetta olevan. Et hiljaa ois hyvä tullut mut sit rupes vessan kaappiin ilmestymään ovistestejä, jaakaappiin greippimehua.. :LOL: Et vähän alkaa olla jo tekemisen makua, toivotaan et ei tarviis tän enempää "tehdä" =)
 
Mitä, minä muka yllyttäjä, pah :LOL:
Sen verran heikko oon itte odottelee ni tulee sit muita patisteltua :whistle: Vielä pitäs jaksaa tuonne ens keskiviikkoon asti suunnilleen. Täällä hengailu auta yhtään asiaa, liian pitkältä ajalta tuntuu edelleen vaikka voiton puolella tässä jo olen. Pitäis välillä jättää tietokone oman onnensa nojaan ettei piru sais vauvakuumetta aina nosteltua entisestään :kieh: :ashamed: :heart:
 
Juu tervetuloa mamina mukaan kuumeilemaan!

Blondie- kiva että asiat selvis vaikka ei plussaa nyt tullutkaan. Ja
kas kummaa kun täältäkin löytyy vanhentunut koneisto.. ;)

annemarsulle myös antoisaa klinikkakäyntiä! Ihan uteliaisuudesta
kysyn että mihin varasit ajan, Helsinkiinkö? Kun en muista että mistäpäin oot.. :ashamed:
Ei muuten mutta me on ajateltu mennä Hesaan Felicitakseen.

Minä se täällä kovasti yritän ajatuksen voimalla kipeyttää tissejä..
Vaan eihän ne kipeydy millään. Pitäsköhän valjastaa ukko
puristelemaan.. :kieh: Siis alkaako jo vähän olla epätoivoista. :LOL: ;)

No, alkakaas nyt testailemaan niitä plussia, hopi,hopi! :whistle: :snotty:
Eikös se kesäheinä luvannut jo testata? Sä voisit nyt
avata plussakuukauden. :D Jos me muutkin sitten perässä.. B)
 
Joo Luminka, tiedän tunteen, helmikuu on olevinaan niin lyhyt kuukausi mutta menee kyllä ihan kauhean hi-taas-ti... :kieh:

Voi iitukka mielelläni avaisinkin plussakauden :heart: Luultavasti tulen tänne huomenna häntä koipien välissä, mutta mutta... aikomus olis napata se plussa =)
 
Hyvää ystävänpäivää kaikille!! :heart:

Täällä aamu alkoi NEGAtiivissa merkeissä :kieh: Näin viime yönä unta että plussasin, ja testiviiva oli vaatimattomasti paljon isompi ja punaisempi kuin kontrolliviiva :LOL: Harmi, että se oli vaan unta... Noh, vielä kai on toivoa kun oletetusta oviksesta on 9 päivää vasta. :saint:
 
Hyvää ystävänpäivää kaikille toisen ulottuvuuden tovereilleni! :heart:


Nti Kesäheinä Toivoa on! Kyllä se plussa sieltä vielä tulla tupsahtaa. Nyt et kuuntele Luminkaa enempää ;) vaan maltat sen testauksen kanssa.


Nyt täytyy hiipiä jo päikkäreille, kauhia väsy! Oli kasilta 8kk neuvola pojan kanssa, eikä täällä oo totuttu, herran jesta, niin aikasin olemaan liikenteessä! :eek: 10kk neuvola varattiinkin vasta kymmeneltä, se sopinee paremmin meiän nykyseen päivärytmiin..

Palailen tänne sitten uudestaan hyvin levänneenä.. :)
 


Tädin piinaamille paljon :heart: suklaatia ja tsemppiä tähän kiertoon!! :wave:

Uusiakin oli tullut, ja nyt toivotan teidät kaikki tervetulleeksi joukkoon kuumeilevaan! :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: plussa onnea kaikille! :wave:

Omaa napaa... :ashamed: Kp14/31 ja ollut ihan hirmuisat alavatsan oviskivut! Limat napsasin ja tikuttanut olen, mutta vuorotyöstä johtuen sekin on tosi hankalaa. Pupuilua vaan reippaasti ainakin jokatoinenpäivä niin toiveita jännitykseen edes olisi sitten! :p
Viikon päästä gyne ja sekin vähän jännittää.
Teroja olen napsinut ja edellinen kierto lyheni siis 31 päivän mittaiseksi, vaikka ovistuntemusteni mukaan ei tainnut tuosta lääkkeestä olla siihen apuja... tiedä sitten. Aloitin kuurin nimittäin vasta sen jälkeen, kun tikutin ensin oviksen ajankohdan! =)

Flenssu vaivaa ja aamusella kurkku tosi kipiä, kuumeinen olo ja sit lämpö +35,8C eli oikein kivaa joo. :headwall: Tytteli meillä kipiä vaihteeksi, joten vähän mammakin saa levätä. :heart: =)

Nyt hirmuisasti tähän pinoon pian plussia!!! :flower: + :flower: ++ :flower: + :flower: + :flower: :wave:
 
Ihanan aurinkoinen ilma ulkona! Tuulee vaan tosi kylmästi (se oli se tekosyy jolla jäin sisälle kun tyttö nukahti :whistle: )... Vuosi sitten oli jo masu kivan pyöreä, viikkoja silloin 24 suunnilleen :heart: :)

Tsemppiä mantanalle! Toivottavasti teidän ahkeruus palkittaisiin ;)

Pilkkis, muistan ku viime kesänä ei saatu tytön neuvolaan muuta aikaa ku 8.00. Ihan kiva kun vasta viiden maita päästiin iteki kunnolla nukkuu (typy oli ehkä kk:n ikäinen) ! Siitä lähtien onneks neuvolantäti on muistanut ehdottaa iltapäiväaikoja :)

Negapahoittelut NtiKesäheinä! Mutta älä vielä heittäydy liian negatiiviseksi, vielä on mahdollisuus ajatella positiivisesti jos testikin muuttuisi positiiviseksi! :heart:

Plussia vaan tosiaan tänne tulemaan! Mielelläni pitkästä aikaa vaihtelisin nimiä plussanneisiin! Aina mieluummin sinne kuin meidän listalla ylimmäiseksi! =)
 
Kiitos Pilkkis79 ja Luminkatoivon valamisesta :heart: Täytynee tosiaan nyt malttaa testailun kanssa, jos vaikka sunnuntaina sit uudemman kerran. :kieh:

Kohta tässä pääseekin ystävänpäivän viettoon kun mies kotiutuu töistä. Tarkoituksena olisi tehdä hyvää ruokaa ja vielä parempaa jälkiruokaa, ja mahdollisesti katsoa leffa. Loppuillasta varmaan romanttisesti taas täällä kaksplus.fi:ssä :LOL:
 
Vitsi, nyt on tosi kovat odotukset raskautumisesta! On tooosi märkä olo, ja mua aikuiten oikeesti pyörryttää! Tulen kyllä ryminällä ens viikolla alas jos nää ei johtuneetkaan raskaudesta.. :ashamed:

Me ei tehdä mitään erikoista tänään. Syödään ihan eiliseltä jäänyttä ruokaa :LOL:
 
Noh, kesäheinä ja Luminka, plussatkaa molemmat ens viikolla..! :D

Mantanalle onnea matkaan että vihdoinkin tärppäis!

Meidän pieni vauveli täyttää tänään 1,5 vuotta! :heart:
Käytiin aamulla hakemassa leivokset ja herkutellaan niillä kunhan
isukki kotiutuu. Sitten saunaan ja nukkumaan koko konkkaronkka.
Siinä ystävänpäivää kerrakseen. B)

Niin ja teille kaikille ihanille bittiystäville hyvää ystävänpäivää!
Ja ystävänpäivän kunniaksi tarjoilen täältä muutamat plussat..++++++++
ottakaas kiinni! :whistle: :heart: :D
 
Höh, eilen kirjoittelin pitkät pätkät, ja se tuli kahteen kertaan. Olin poistavinani toisen, mutta eipä näy ensimmäistäkään viestiä :( Tämänkin yritin jo kahdesti lähettää, mut ei!

No mutta viestissä oli kaikille sympatioita, mihin niitä kukin nyt sitten tarvitsikaan, ja omasta navasta kuviteltuja oireita.
 
Hei taas kaikille,

Hyvää ystävänpäivää tulin vain toivottamaan. :flower: Minä kun en osaa noita hienoja kuvia laittaa tänne niinkun jotkut osaa niin kirjotettuna nämä terveiset teille. Mies lähti hakeen meille pizzat kun ei oikein jaksa yövuoron jälkeen laittaa ruokaa. Huomenna sit aattelinkin laittaa jotain hyvää.
 
Ihanaiset ystävänpäivän illat munkin puolestani! :heart: :heart:

Kirsikka,Kirjoittelin kans tänne jo päivällä mut ei näy viestiä ei, joten jotain häikkää näissä sivuissa kyllä tosiaan on. No jos nyt onnistuis sitten.

Nintzku, samaistun täysin myös tohon sun olotilaasi, meillä taitaa olla samanikäiset lapsetkin, sori jos muistan väärin. Niin se vaan on et joillakin keho tarvitsee aikaa toipua ja käynnistyä uudelleen, kun taas toiset "tehtailee" vauvoja ihan puolivahingossa. Hyvä ystävänikin joka ei ole koskaan lapsia halunnut, tuli äskettäin raskaaksi e-pillereistä huolimatta. Oli siinä miehelläkin sulattelemista isäksi tulemisessa vaikka nyt ovat tosin hyvin onnellisia odottajia jo. Ja sitten me kuumeilijat täällä... tikutetaan ovista ja vahdataan limoja, niin kyllähän se välillä vähän epäoikeudenmukaiselta tuntuu. Varsinkin niiden kohdalla jotka ovat yrittäneet kauan. Kyllä tuosta esikoisesta oikeasti saa olla NIIIIN onnellinen! Toisille ei suoda edes yhtäkään. Valita vaan jatkossakin jos siltä tuntuu, sitähän varten sitä täällä ollaan :heart:

Joo, sitten se ON: Tänään ollut menkkakipujen tyylistä jomotusta vatsassa ja myös vihlaisuja silloin tällöin. Vetistä valkovuotoa tulee. Esikoisesta oli aikoinaan juuri tuollaista mutta...Pelkään kokoajan et ne menkat sieltä taas alkaa ja TAAS liian aikaisin, mikä TAAS todistaisi että munkaan kroppa ei toimi sitten yhtään. No toistaiseksi ei punerra joten saas nähdä. Pirkka-lehtikin kyllä lupas mulle helmikuussa paljon plussaa, joten minäpä se aattelin että no mikäs siinä antaa tulla vaan ;)

Mantanalle toipumisia taudista ja kaikille +++++++++++++++++++++++++++++++
 
Siis tosi pahasti tökkii, äskeistä viestiä koitin valehtelematta laittaa 10x. Sit suljin koko selaimen ja käynnistin uudelleen ja sitten vasta onnistui!

Hirveetä miten alkaa olla raskautunut olo! Hullua tässä vaiheessa innoita näin paljon, mut ku... :snotty: Alamahassa tuntuu edelleen painon tunnetta, mulla päässä heittää siis pyörryttää.. Valkkarii tulee edelleen reilusti sekä alaselkää vihloo.. Johan noita olikin! Kierto on ehkä tällä kertaa sellaiset 28pv jos ovulaatiosta voi jotain päätellä. Et keskiviikkona viimeistään tää pääsee piinasta joko vähäks aikaa tai lopullisesti! :heart:

Torey: aika samanlaisilta sun oireet kuullostaa. Kovasti pidän peukkuja sulle! ja joo joo, en patista sua testin tekoon =)

nintzku: varmasti tuollainen alkaa ottaa pannuun! Tuo on muute tosi juttu, kun testi näyttää negaa ni oireet loppuu ja pian tätikin tulee! Been there... "Hirveetä" jos joku munkin tuttu ilmottais olevan raskaana eikä tarkoituksesta.. Vaikee ehkä alkuun iloita. Mut eipä täs ukon kans olla kauaa viel yritetty, jaksaa tässä vielä =)
Ja kyllä tänne saa valittaa ihan kuin hehkuttaakin!

Ihana tää palsta kun saa kirjoittaa murheitaan ja ilojaan joita ei muille voi kertoa! :heart: Kun ei tuo mies oikein jaksa mun kuumetouhotusta kuunnella limoista ym. puhumattakaan :LOL:
Mut nyt alan kattoo Rimakauhua ja rakkautta! Jos tästä maltan vaan lähteä :whistle:
 
moikka kaikki taas!

Ihan ekana haluisin kysellä minkä ikäisiä ootte? siis jos joku haluaa vastata :) ..
En oo varma oletteko aiemmin jo kertoilleet, mutta ei ainakaan osunu silmiin.. Ite täytän 23 ens kesänä, ja ollaan täältä Etelä-Karjalasta.

Tosi yllättävää miten nopeasti tää vauvakuume voi noustakaan! Nyt jo oikeesti ootan ja ootan et menisi aika nopeesti, et tietäisi miten on asian laita :whistle:

Nintzku, ymmärrän siuta, tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta.. Vaikka meillä siis on vasta eka "yritys" menossa, ni silti.. tollanen ei tunnu kovin reilulta. Mut kyllä niitä plussia tulee vielä meillekin!! :heart:
JA Luminka ja Torey toivotaan että on tosi kyseessä oireilujen suhteen!! Täällä tietysti peukut pystyssä ;) Kävin myös lukasemassa tuon linkin jonka (Luminka) laittelit.. nyt sitä alkaa kuvittelee vaikka ja mitä, vaikka miula kierto vielä tässä vaiheessa.. :LOL: :LOL:
Mie oon ite niin malttamaton, koko raskaudenkin valitin etten jaksaisi enää oottaa.. mitenköhän maltan odottaa tarpeeks kauan testausta, jos ei tätiä kuuluisi.. :p

Kauniit plussan kuvaiset unet :D
 
Mä voisin nyt sitten avata virallisen plussakuun, tai oikeastaan haamukuun... Olin jo päättänyt, että odotan maanantaihin ennen kun testaan, mutta arvatkaa maltoinko...? :D

Ja testiin tuli haamuviiva, ihan nähtävissä oleva kuitenkin! Herkkyyskin oli 25, eli eiköhän se sitä meinaa, että raskaana ollaan! Pitää käydä hakemassa vielä pari herkkää testiä, ja testailla muutaman päivän sisällä, jotta asia varmistuu.

Kuukautisten olisi pitänyt alkaa huomenna tai ylihuomenna, joten mitä tahansa voi vielä tapahtua, mutta ei auta kuin pitää peukkuja pystyssä että ei mene kesken.

Mulla suunnilleen kädet tärisee ja naamalla on typerä virne, ja tänään on tulossa mun äiti ja miehen isä käymään. Kuinkakohan onnistun olla sen verran normaali, etteivät epäile mitään :LOL: Haluaisin kuitenkin vähän enemmän varmistusta, ennen kuin asiasta sukualisille kerrotaan.

Joo nyt tulee vaan omaa napaa, sori! Maminan kysymykseen näkyykin vastaus nimimerkissä, eli täytin joulukuussa 24. Juu, nyt yritän pysyä nahoissani, ja muistaa keittää puurot tytölle :)

Plussatuulia kaikille muillekin!
 

Yhteistyössä