PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

Kirsikka- tosi ihanat vaipat! Ja aika ihana oli myöskin se äidin
loveparade-asu. B)
Harmi kun mä en osaa ommella.. mulla oli kaverin saumuri
lainassa, piti imuja ommella. Ja kas, ekasta imusta ehdin saumata puolet niin tapahtu jotain ja langat lähti irti. Enkä mä ohjekirjasta huolimatta tajua että miten se toinen alalanka laitetaan.
Kaikkein paras tässä jutussa on, ettei se saumurin omistajakaan
osannut sitä langottaa.. :LOL:

No peppipopilla se on ollut kurja kotiutuminen. :x
Ja teillä on sitten sentäs joku plussannut.. Minkäslainen
koiruus teillä on?

Ei kun öitä vaan kaikille :wave:

Me käytiin tytön kanssa puistossa "talviriehassa", lunta ei tosin näkynyt missään. Äiti sai vohvelia, joten hyvä reissu kuitenkin :D Tyttö ei vielä kauheasti tuollaisista tapahtumista ymmärrä, mutta ilmeisesti reissu kuitenkin väsytti sen verran, että heti kävi nukkumaan kun tultiin kotiin.

iitukka, ompelin tuon viimeisimmän vaipan anopin saumurilla, se laittoi langat :D mä vaan sitten hurautin. Olis kyl kiva saada joskus oma saumuri, mutta mulla on sellainen käsitys, että niiden käyttö vaatii insinöörin tutkinnon...

Ja tuosta loveparade -kuvasta täytyy vielä alleviivata, että se on jo melkein 5 vuotta vanha, enää en ihan noissa vaatteissa kulkisi :D

Peppipop, kurjaa että sairastuit, mutta oli niin hauskasti kirjoitettu tuo sinun viestisi, että vähän rupesi naurattamaan. Hyvä jos kuitenkin olo on jo parempi...

Iloista sunnuntaita kaikille!

Moikka moi!
Niinpä päivä hurahti etten koneella ennättänyt käydä!

Inhottava juttu peppipop mitä kerroit tuosta pullahommasta! Kai soititte sille huoltsikalle ja ilmoititte? Kun aika moni sen on saanut niin hyvä ilmoittaa että ottavat pullat pois myynnistä! Onneks ei oo ikinä omalle kohdalle sattunut. Itse olen töissä huoltoasemalla siis!
Eli sulla tänään kp 2?

Laskin tuossa että vois testailla 21. päivän tienoilla=) Jos oletetusta oviksesta menee sama 11 päivää kuin viimeks menkkojen alkuun. Ei oo pitkä aika enää :D

Iltaa!

mua jänskättää nintzkun puolesta, peukut on pystyssä! d b Aika hyvin jos maltat olla testaamatta, ihailtavaa itsekuria. B)

iitukka, ohhoh, vai että kaksi viikkoa pitäisi odottaa ennen testailua?? En pystyisi...

Annemarsullakin alkaa kohta olla jännäilyn hetkiä, plussatuulia vaan sinnekin :snotty:

Tylsää, Luminka ettei ne ovistestit oo näyttäneet mitään. Mulla oviksen aikaan mahakivut on sellaisia paljon terävämpiä ja inhottavampia kuin menkkojen aikaan.

Mä oon päättänyt plussata tästä kierrosta. :kieh: Päätinhän aiemminkin, että ovis oli vasta tuloillaan (vaikka luulin sen jo menneen), ja niinhän se sitten tulikin. Jos sama päättäväisyys toimisi nytkin. B) :/ :p :ashamed:

Huomenta,

pikasesti poikkeen vaan, koitan olla vähän miettimättä näitä asioita. Edelleen välitilassa, samat oireet. Nyt kp 41 ja DPO 29.
Päätin olla testaamatta mahdollisimman pitkään, ehkä ens viikolla jossei mitään oo tapahtunu.

Tsemppiä kaikille piinaviikolla olijoille, onnea oviksen etsijöille ja hauskaa työviikon alkua kaikille! :flower:

Oot kyllä Blondie varustettu rautaisilla hermoilla! Huh, multa pää leviäis odotellessa :kieh:

Nti Kesäheinä: Hyvä et ajattelet noin positiivisesti! :p Mullaki vähän luottavaiset ajatukset omasta navastani, mut ovistestien plussattomuus vähän painaa mieltä :( Mut nehän voi nopeestikin muuttua, joten jospa se ois taas näyttänyt pari tuntia testauksen jälkeen plussaa :whistle:

Mielettömän keväinen fiilis!! Tulee siis ihan selvästi mieleen viime kevät ja odotus :snotty: Voisin taas tänäkin keväänä masua kasvatella kun se pikku asukas päättäis muuttaa sinne köllöttelemään :heart: Voi vitsi, taas raskaana olevia vaan pörrää joka paikassa, miks en jo mäkin ;)

Ollaan siis positiivisia kaikki vauvojen tulon suhteen, kyl se vielä joskus koittaa :heart: :heart: :heart:

Huomenta!

Aaaaaaah, vihdoin kotona. Loppu se muitten nurkissa pyöriminen.. Mehän siis asutaan surullisen kuuluisalla vesialueella ja 2,5kk on nyt ollu tilanne päällä. Vieläkään ei saa vettä käyttää keittämättä, mut nyt päätin, etten jaksa enää evakoitua, vaikka tää arki vähän mutkikasta täällä kotona onkin.

Onpas jännät hetket meneillään monella. Jännittää teiän puolesta!! :heart: Kyllä täs taas kuvittelee omalle kohdallekin vaikka mitä, vaikka 99% varmuudella ei oo toiveita plussasta tällä kierrolla.

Luminka Niitä raskaana olevia tosiaan on kaikki paikat täynnä.. Kateellisena kyräilen minäkin niitä onnellisia. ;)
Meinasin muuten jo huomauttaa, et nyt on tuolla kp:t pielessä mulla, mut on se vaan uskottava, et nyt on jo kp24. :D
Ja kyllä mul on nyt tosiaan kova tekeminen, et pystyn kuvittelemaan sut semmosena ku oot. Ois varmaan villiä nähä näitä ihmisiä, menis kaikki kuvitelmat ihan uusiks. Mäkin oon muuten huoltistyöntekijä.. :)

Mietin just eilen tuota Peppipopin juttua, et missä päin söitte nuo pullat? Siis Helsingissä vai Tampereella?

Ahaa, eli Pilkkis oot mun kohtalotoveri :p Mä oo jo tosin pitkään miettiny ettiväni toista työpaikkaa mut ku tuo on vakipaikka ja just oon saanu kaikki lomat tulemaan... Kattoo nyt miten tää vauvabisnes lähtee onnistuu et jos vielä keräilis sen aikaa noita lomia =) Huh, minä jo ennätin säikähtää et taasko oon laskenu kp:t väärin! Ei saa säikytellä :LOL: Nopeesti aika menee vai mitä :D

Luminka Joo, aika kiitää pelottavan nopeesti..
Mä oon ollu pois töistä jo kohta puoltoista vuotta, eikä yhtään tekis mieli mennä takasin ikinä.. Ei oo munkaan unelmatyöpaikka. Elokuun loppuun asti ainakin oon hoitovapaalla, ja jos nyt kohta plussa ilmestyis, ni en menis ollenkaan välillä töihin. Mut saapa nähdä. Oon saanu vanhan työpaikan takia enemmän rahaa tästä kotona olosta, ku siellä töissä kitkuttelusta, eli eipä tuo rahaakaan toimi motivaattorina. Hyvät palkat meillä.. :kieh:

Pilkkis ... Tampereella. Kiva paikka muuten mutta laskiaispulla ei ihan heti maistu missään. Vieläkin aika ohut olo. Johtuu lähinnä siitä että ei oikein uskalla kunnolla syödä ja kun syö turvotus ja närästys on jotain järkyttävää.

Ja tätiltä hajosi se volkkarikin ja vaihtoi taas ruskeaan ladaan. Kunnon ?? vuotoa tuli tällä kertaa kaksi päivää menee hermo :kieh: :kieh: :kieh:

Koiralla 4 päivää laskettuun. Toinen on pinkee kuin viulunkieli ja huokailee. Lapsilauman mönkiminen näkyy jo paljaalla silmällä :heart: Nyt vaan jännätään että kaikki menee hyvin ja toivottavasti tulevat aikataulussa odottaminen ja varsinkin synnytyksen siirtyminen viikonlopun keskelle ei ole kivaa...

Peppipop Arvasin että Tampereella ja hirveesti ei luultavasti mene ohi jos arvaan et kyseessä oli mun työpaikka.. (Siellä aina tuo homma toimii..) :ashamed: Toivottavasti laitoit palautetta! Kunpa ei enää tarvis munkaan ikinä palata sinne..

Tuisku :hug:

voi ei Tuisku :hug: ei muuta kun tsemppiä seuraavaan
yritykseen!

Luminka, kyllä se ovis voi tulla ilman että tikku näyttää
mitään.. Mullakin siis päivän kolmas tikku illalla vasta toi melkein
plussan ja silti ultrassa näkyi et ovis on todella tapahtunut.
Mä en tästälähin kyllä testaa ollenkaan, menee hermot
moisten tikkujen kanssa.. |O

Blondielle pitkää pinnaa piinailun kanssa!

Arvatkaa vaan miltä tuntu eilen ravintolassa kun viereiseen
pöytään tuli perhe joilla oli n.parivuotias poika ja mamma
näkyvästi raskaana.. tais päästä pitkä kateellinen huokaus..
miksen minä..
Ja siitä päästiinkin sopivasti omaan napaan.. johon
siis ei mitään uutta. Oon ihan varma että täti se sieltä taas
tulee. Eli seuraavaa yk:ta, joka on nro10, odotellessa. :|

No päiviä kaikille!

Tuiskulle pahoittelut tädistä!

Enpä ole koneelle ehtinyt moneen päivään, on ollut aikas tohinaa... Tyttö on ollut kuumeessa koko viikonlopun ja eilen käytiinkin lääkärissä ja korvatulehdushan se siellä vaivasi. Nyt on jo parempi ja tänään tuntuu jo olevan eka kuumeeton päivä. Tänään kävin myös töissä katselemassa kuvioita kun se sit viikon päästä taas alkaa! Joku kyselikin et jännittääkö, eipä oikein, ihme kyllä. Kun en ole ollut kun vuoden pois niin ei oo niin päässy unohtuun rutiinit.

Voi Blondie, kurjaa kun edelleenkin jatkuu tuo tietämättömyys! Tulin lueskelemaan juttuja tänne ihan sillä mielellä et sä olet jo plussannut. Hö. Jaksamista! :heart:

Pilkkis, saman kaupungin likkoja ollaan! Ja likaisella puolella mekin! Hassua, ties vaikka oltais tuttuja?? Me kans ollaan oltu täällä kotona kaikesta huolimatta. Meillä tyttö ja minä vältettiin tauti, mies tosin oli tiputuksessakin yhden yön sillon joulukuun alussa. Mutta nythän näyttää jo lupaavalta, saas nähdä! =)

nintzku d =) b

Torey Jopas jotakin! Tiiä sitte ollaanko täällä törmäilty.. =) Tosiaan näyttää aika lupaavalta nyt. Pelästyin kyl tänään tosi paljon, ku huoltomies tuli kyselemään, tuleeko meillä lämmin vesi likasena.. Naapurit oli valittanu, mut enpä mä ainakaan huomannu mitään. Nyt ei jotenkin enää kestäis uutta samanlaista säätöä, just ku on jo toiveita puhtaasta vedestä. Pidetään peukkuja, et nyt jo helpottais! d :) b
Toivotaan myös, et teiän tyttö paranis nyt kuumestaan.

Heipat!

Blondie :heart:
Tuiskulle pahoittelut kp1:stä ja onnea uuteen kiertoon :hug:

Luminka se on ihan totta, ovistestien viivat saattaa nopeastikin muuttua, ei sitä aina ehdi bongatakaan. Hyvä että siellä ollaan kans luottavaisin mielin. :)

Täällä ei mitään uutta, huomaan vaan että tulee tarkkailtua kaikenlaisia "oireita" oikein suurennuslasin kanssa... alavatsalla jotain actionia ja rinnoissa joitain jomotuksia/kolotuksia... Ne nyt voi olla mitä tahansa, mutta toivossa on hyvä elää. B) Olis hauska testailla ystävänpäivänä mutta se olis varmaan turhan aikaisin, ehkä viikonloppuna sitten...

Nyt hittiputken pariin, eli Huippumallit ja sitten Täydelliset Naiset.
Illanjatkoja!

Noh iitukka, eipäs vielä luovuta toivosta=) Ai nii mut oliks sulla se ettet saanut lumimiestäsi oikeeseen aikaan peiton alle? (jos oikeessa henkilössä edes olen :whistle: )

Muistathan NtiKesäheinä et tuut meille ilmottaa kun oot päättänyt testin tehdä, ja sen plussan sieltä katsottua :D

Onnea työhönpaluuseen Torey! Joko sait imetyksen lopetettua, jos taas muistelen oikein?

).( Mitäpä tänne, kovasti odotan ens viikkoa jolloin saa tietää tuleeko tästä mitään! Muuten ei mitään oireita tai muuta mut ei niit vielä pitäisikään olla.
Mies tekee extra-vuoroja töissä joten kaksin kotona oloa likan kanssa tää viikko! Huomenna tosin tulee kahviseuraa ;) Neidin poikakaveri käymään siis äitinsä kanssa :D Nuorena se on nykyään jo aloitettava, hih :heart:

Uudelle sivulle lista ihanan pinkkinä =)

TIISTAI 12.2 Nyt virallinen plussakuukausi meneillään! :D

Tuisku -84-........poika 08/06.....kp2/28-30*yk3
peppipop............tyttö 09/05.......kp5/25-28*4
mantana.............tyttö 11/04.......kp12/34*yk19
Liisukkainen.......tyttö 01/07......kp13/28-30
buffo...................tyttö 06/06......kp14/30-33*yk15
Nasukka78..................09/04......kp16/28-30*yk3
Torey..................tyttö 04/07......kp17/20-26*yk3
cristina...............tyttö 09/02.......kp18/26-28*yk11
Luminka.............tyttö 05/07.......kp18/31*yk3
sef......................tyttö 10/02.......kp19/27-41*yk4
iitukka.................tyttö 08/06......kp21/28-32*yk9
Lappitar..............poika 01/06.....kp24/29-32*yk5
Annemarsu.........poika 01/06.....kp25/27*yk7
Pilkkis79............poika 06/07.....kp25/31
Kirsikka83.........tyttö 03/07.......kp27/30-31*yk3
Tuulia79.......................01/06.....kp28/28-32*yk2
Lumikuningatar..tyttö 12/04......kp31/28*yk2
nintzku...............tyttö 04/07.......kp34/28-34*yk2
Nti Kesäheinä.....poika 06/07.....kp42/??
Blondie...............poika 02/04......kp42/??*yk1
Sipuli81.........................................kp43/29-32
HotCoffee..........poika 05/03.......kp71/38-40
Ninnurainen.......poika 07/06.......kp79/27-65*yk11

I´m back on track! Pupuiltu on vähän, vaikkakin otollisina päivinä, eli aikalailla heikolta näyttää tämän kierron onnistuminen.

Sovittiin, että seuraavasta kierrosta sitten yritetään oikein toden teolla.

Siirryn nyt lukemaan teidät kirjoittamat sepustukset viime viikkojen ajalta, jotta edes hiukan saan teidät kiinni B)

Luminka juu tottahan toki B)

Heippa sef! Hyvä että sentään otollisina päivinä, toivoa on vaikka kuinka paljon! :)

Ihan kamala se uutinen siitä sulhasesta, joka nyt menehtyi sen polttarisukelluksen seurauksena täällä Helsingissä :'( Ihan kamalaa, että miten sellaista voi tapahtua... niin turhaa :'(

Höh, tyhmä kirjottaa näin pieneen viestikettään.. tähän tarvii kohta suurennuslasin että erottaa
kirjaimet. :kieh:

Kiva sef kun palailit joukkon. :D

Luminka- meillä oli sitten lopulta yksi pupuilu-kerta kp14 eli just nappipäivänä.
Ja todistetusti oviskin tapahtui mutta näillä yrityskerroilla mentäessä sitä
ei enää jaksa olla positiivinen.. ei pety niin pahasti kun ei odota mitään. :/

Ja tuosta suoraan ).( eli oviksesta nyt viikko ja ei mitään viitteitä että raskaus olis
alkanut.. :( että näin. Oikeestaan odotan nyt vaan että nää clomit tulee syötyä,
vielä 3:n kk:n ajan ja sitten olis sinne klinikalle varattava aika ja sitten ehkä päästään
asiaan.. ja olis oikeesti toivoa..

Sitä nyt vaan ihmettelen että kuukaus kohta puolillaan eikä plussia kuulu..
Missäs ne oikein luuraa?? Alkakaas tulla esiin sieltä! :whistle: :wave:

Iltapäiviä kaikille!

Taas täällä netissä notkumassa keskellä päivää! No nyt pitää notkua kun vielä voi! Luminka, olen imettänyt vielä illalla ennen nukkumaan menoa eli siis yhden kerran päivässä. Sekin on kyllä niin nopea toimitus että taitaa ennemmin olla tapa kun kunnon syömistä. Maitookaan ei enää kauheesti ole joten oon miettinyt et josko senkin tästä sit lopettais pikku hiljaa.

).( Täällä kans odotellaan ensi viikkoa, tosin perjantaina on taas se surullisen kuuluisa kp 20 jolloin jo viime kierrossa veisattiin "täti moonikaa" antaumuksella, että saapi nähdä päästäänkö tällä kertaa sen yli. Jos jää taas yhtä lyhyeksi niin olenpa sitten taas ollut tässäkin kierrossa vuotamatta peräti 11 päivää :eek: Peiton heilutusta tässä kierrossa vähän turhan hintsusti ton tytön kipeenä olonkin takia,mutta ainakin se on ollut oletetun oviksen aikaan. Luja luottamus plussaukseen kuitenkin, tottahan toki!! ;)

Kyllä tosiaan pitäis kohta alkaa plussia kuulumaan, niin jännät ajat monella!! Peukut pystyssä..

Ei näitä kirjaimia kyllä todellakaan näe, täytyy vetää ihan tuurilla. 10-sormijärjestelmä hanskassa.. :LOL:

Iitukka Pidän peukut pystyssä sullekin. Sitä niin toivois aina eniten plussia niille, jotka ovat jo pidempään yrittäneet. Joskus voi tulla tosi toivoton olo, mut toivotaan et pitkä yrittäminen palkitaan vielä joskus ihanalla pikkumussukalla. :hug:

Pilkkis

Yhteistyössä