PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

eli minä ja clomit! Ultrassa näkyi ihan selvä puhjennut rakkula! :D
Että toukokuulle jatketaan samaan malliin ja sitten jos ei
ole mitään tapahtunut niin sinne klinikalle tutkimuksiin.
Huh, kyllä helpotti kummasti, toivoa siis todellakin on!
Paitsi nyt kyllä juolahtaa mieleen tuo miehen "laadukkus"..
Mutta se tutkitaan sitten myöhemmin.

Jospa mäkin paljastan jo että iitukka on siis maatalon emäntä
(hoitoalalla kyllä leipätyössä, meillä viljatila).
Muuten sitten pieni ja pyöreä vaan en lihava.
Hiukset kyllä muuttaa väriä ja mallia suht usein.. Mutta
oikeasti vaalea vaan en blondi. Ottakaa nyt tuosta kuvauksesta
sitten selvää. :LOL:

Mullakin olis hinku hankkia uusia verhoja.. on enimmäkseen
anopin vanhoja. Mutta meillä on paljon ikkunoita ja ne on pitkiä
ja kapeita niin kangasta kuluu ja rahaa. Ja siten jos haluaa
jotku muut kun suorat verhot niin pitäs osata ite ommella..
Ja mulla on ainaski kymmenen peukaloa. Ompele nyt siinä sitten.

Hei missäs ne helmikuun plussat oikeen piileksii...
Alkakaas jo tulla esiin!
++ :whistle: ++
 
Päivää taas.

Iitukalle onnittelut toimineista clomeista, plussatuulia vaan sinnepäin.

Tsemppiä ja ovis&plussaonnea kaikille! Tempaskaa nyt joku se helmikuun eka plussa kehiin! :flower:


).( helmikuun haahuilija; edelleen loukussa välitilassa. Vitutus vaihtumassa väsymiseksi...muistelin että viimeks esikoisesta selvis vasta rv 7+jtn. Vielä on yks testi laatikon pohjalla, samaan vitutukseen voisin senkin pois käyttää, la 16.2. (kp 46, DPO 32) ajattelin koklata vielä kerran ennen lekuriin ajan varaamista.
Kääntyis nyt tää suuntaan tai toiseen...
 
Hieno juttu Iitukka!! Ei kun leivontapuuhiin sitten vaan taas! ;)

Luminkalle riemullisia hetkiä pikku konttaajan kanssa. Sitä on sitten ihana seurata tollasta pientä menijää!

Blondie :heart: :heart:

Meillä tytölle tuli nuha viime yönä ja nyt nousi vähän kuumettakin.On ihan raasu. No toivottavasti helpottaa pian.
 
Iltaa! :wave:

Torey OK, hyvä juttu... sovitaanko että noi lämmöt saa tulkita aina niin, miten itselleen on edullisinta? :LOL: Mun pitäis kyllä pysyä erossa mittarista ja olla miettimättä liikaa... Ilmeisesti mulla on nyt ihan liikaa aikaa :whistle:

Kirsikka83 muutettiin vähän aikaa sitten keskustan humusta pohjoisempaan väljemmille vesille ;) Varmasti kiva laittaa teidän tytön huonetta! Meillä vauveli nukkuu omassa huoneessaan mutta ei olla vielä ehditty sisustaa sitä huonetta mitenkään.

Luminka vau, teillä tyttö otti ekat konttausliikkeet, kohta siellä mennään sitten tuhatta ja sataa :heart:

Hienoa iitukka että ultrassa oli hyvät näkymät!! :) Varmasti helpottaa mieltä sellaiset uutiset.

Taidan taas ottaa yhden lasillisen punaviiniä B) Eikös se ollut ihan suositeltavaa oviksen jälkeen B) (Vai onko se vain hyvä tekosyy...)
 
PERJANTAI 8.2 Nyt virallinen plussakuukausi meneillään! :D


peppipop............tyttö 09/05.......kp6/25-28*4
mantana.............tyttö 11/04.......kp8/34*yk19
Liisukkainen.......tyttö 01/07......kp9/28-30
buffo...................tyttö 06/06......kp10/30-33*yk15
Nasukka78..................09/04......kp12/28-30*yk3
Torey..................tyttö 04/07......kp13/20-26*yk3
cristina...............tyttö 09/02.......kp14/26-28*yk11
Luminka.............tyttö 05/07.......kp14/31*yk3
sef......................tyttö 10/02.......kp15/27-41*yk4
iitukka.................tyttö 08/06......kp17/28-32*yk9
Lappitar..............poika 01/06.....kp20/29-32*yk5
Annemarsu.........poika 01/06.....kp21/27*yk7
Pilkkis79............poika 06/07.....kp21/31
Kirsikka83.........tyttö 03/07.......kp23/30-31*yk3
Tuulia79.......................01/06.....kp24/28-32*yk2
Tuisku -84-........poika 08/06.....kp26/28-30*yk2
Lumikuningatar..tyttö 12/04......kp27/28*yk2
nintzku...............tyttö 04/07.......kp30/28-34*yk2
Nti Kesäheinä.....poika 06/07.....kp38/??
Blondie...............poika 02/04......kp38/??*yk1
Sipuli81.........................................kp39/29-32
HotCoffee..........poika 05/03.......kp67/38-40
Ninnurainen.......poika 07/06.......kp75/27-65*yk11
 
Laitoin taas tuon meidän listan niin nähdään paremmin =)

Pilkkis79: :LOL: Vai romahti :LOL: Nyt sun pitää muokata mut uusiksi kuvitelmiisi :heart:

Hyvä juttu iitukka että hommat pelittää sinulla =)

Jokos Blondie huomen aamulla testaat? Kerrothan sitten meillekin miten kävi:)

Huomenna jäädään likan kanssa mun äidin luo yöksi pitkästä aikaa! Katotaan miten nukuttaa matkasängyssä. Aiemmin nukkui vaunuissa yöllä mut ei enää taitais pysyä kyydissä.

Mekin tos leivottiin pullia, jospa ne saatais pian uuniin asti :LOL: Vielä kerran jos pullat pyöräyttäis niin sit vois olla jopa tsänssit raskautumiseen! Juu, aika hauska nimitys tälle iän ikuiselle pupuilulle ja peittojen heiluttelulle! Kelläs ois lisää uusia synonyymeja? :LOL: :D

ON: Tänään jopa tikutin haalean viivan, eilen ei siis mitään näkynyt. Jospa se sieltä olis tulossa! Mahassa on ruennut jomottelemaan siihen malliin sekä jonkin sortin liukkautta jo ollut havaittavissa! Sekä superkiimaista oloa :whistle: Eikös sekin jo viittais oviksen lähestymiseen =)
 
Nuista lämmöistä vielä... Laitan tuon nyt tohonkin jos jotakuta mutakin kiinnostaa. Tämä siis perhesuunnittelun sivuilta...

"Ovulaation tapahduttua lämpötilat nousevat joka tapauksessa selvästi. Lämmön nousu on vähintään 0,2 astetta, useimmiten 0,3 astetta. Se voi tapahtua joko hetkessä, jolloin lämpökäyrästä tulee äkkijyrkkä tai sitten vähitellen muutaman päivän kuluessa, jolloin käyrästä tulee porrasmainen.

Koska munasolu elää 12-24 tuntia, on odotettava kaksi täyttä päivää eli mitattava kolme "korkeaa" lämpötilaa, jotta voidaan olla varmoja siitä, että on jälleen siirrytty ei-hedelmälliseen aikaan. Korkeiksi lämpötiloiksi laskettavien on kaikkein oltava vähintään 0,2 astetta korkeampia kuin niitä edeltäneiden kuuden päivän lämpötilat."

 
No pitäähän tääkin tänne vielä lisätä! (Joo, älkää kysykö, mies pois kotoa ja mulla mitään tekemistä... :LOL: ) Toi viimenen lause on aikas hyvä...

"Rakastele mahdollisimman lähellä ovulaatiota. Suurin hedelmöittymisen mahdollisuus on juuri ovulaatiopäivänä, jolloin kohdun lima on runsainta, kohdunnapukka pehmeä ja sen suu auki. Ovulaatiopäivä on se päivä, jolloin lämpö on kohonnut tai sitä edeltävä päivä. Lasta haluttaessa kannattaa rakastella pari päivää enen oletettua ovulaatiota, ovulaatiopäivänä ja vielä varmuuden vuoksi seuraavanakin. Toki saa rakastella muulloinkin."

Nyt kone kiinni ja nukkumaan! Ihan revennyt käsiin tämä nettiriippuvuus
:p
 
Huomenta taas!

Luminka, siitä se tytsyn maailma alkaa avartua. Ja vauhti senkuin kasvaa.

En aio testata vielä huomenna, vasta aikaisintaan reilun viikon päästä. Ehkä vasta kahden päästä. Mä en siis enää vaan kestä nähdä yhtään negaa...tässä kierrossa.
Edelleen oireet päällä. Tänä aamuna keittiön tuoksut suorastaan löyhkäs nokkaan. Ja väsyttää ihan sairaasti. Toisaalta, on ollu kiire viikko ja meilläpäin on vatsatautia liikkeellä.

Hauskaa viikonloppua kaikille!

:flower:
 
Laitoin tuonne etusivulle jo lauantain tiedot valmiiksi! En nimittäin viitti äitini luona ruota päivittää kun kuitenkin joku pölähtää taakse kurkkimaan! Vasta saivat itelleen netin niin taitaa olla koneelle ihan vuoronumerot :LOL:

Rautaiset hermot sulla blondie, mä oisin jo kymmenen testiä tehny :ashamed: :whistle: :)

Ovistestin viiva vielä näyttää haaleaa, tosin vähän vahvistunut eilisestä! Odotellaan odotellaan...

Hyvät viikonloput kaikille!! :heart: Nauttikaa ulkoilmasta ja hyvästä ruoasta, miehestänne ja lapsestanne =)
 
Huomenta!

Mua aina niin hymyilyttää kun luen tuosta meidän listan alkupäästä, että nyt on meidän virallinen plussakuukausi meneillään B) Toivottavasti tosiaan saadaan roppakaupalla plussia :saint:

Oi vau, Toreylla on jännät ajat kun olet kohta menossa töihin. Jännittääkö vielä? :) Toi teksti lämmöistä perhesuunnittelun sivulta olikin hyvä, sen perusteella mullakin olis toivoa :heart:

Luminka hyviltä kuulostaa sun oireet, taitaa ovis siellä kolkutella ovella


Hyvä että Blondie sulla on yhä oireet päällä, toivotaan parasta :)

Täällä on tosiaan pullat leivottu, milloinkohan voisi alkaa keksimään oireita?
Nyt on ainakin melkoinen jano koko ajan ja liikutun herkästi jostain TV:n hömppäjutusta.
Mutta totta puhuen, vielä taitaa olla ihan liian aikaista yrittää etsiä raskauteen viittaavia oireita B)
 
Heissulivei teille!

Täällä sitä nyt vaihteeksi päiväsaikaan istutaan koneella ja surffataan. Ja pitihän sitä käydä vähän köyhtymässäkin(laskut). Heräsin tuossa tunti sitten. Mies on vieny tytön aamulla tarhaan ja lähteny sit ite johonkin. On se mukavaa kun saa yövuoron jälkeen nukkua pitkään.

Tyttö lähtee tänään mummolaan viikonlopuksi, mutta ei sitä taida keritä rentoutua kun on niin paljon muuta puuhaa.

).( Se huono olo oli varmaan sitä myötätunto krapulaa. Se siinä vain oli kummallista että olin sillon edelllisenä iltanan ollu työkavereiden kans liikenteessä, mut näköjään mun ei tarvi kun tietää että jollakin vois olla huono olo/krapula niin se sit iskee mullekin. Mitään raskautumisoireita ei tunnu edelleenkään. Muutamana päivänä oon kyllä nukkunu päikkärit, mikä ei todellakaan ole normaalia ja sit tuntuu että koko ajan pitäs olla syömässä. Omituista...

Onkohan se sit mahdolllista että olis raskaana, vaikkei mitään oireita oliskaan? Tyttöä kun aloin oottaan niin rinnat oli kipeinä ja kahvi maistu oudolle, mutta muita oireita ei ollu.

Ja sitten tämä paljastusosio. Lumikuningatar on ennemmin pätkä kuin pitkä, vaikka joskus toivoiskin olevansa himan pitempi.Hiiukset pitäs käydä värjäämässä kastanjaksi, mutta oma väri on semmonen vaaleen ruskee eli ei mikään blondi. :)

Viikonloppuja! :)
 
Huomenta!

Täällä minäkin kieli pitkällä odotan plussauutisia :p , omaa plussaa kun ei näillä näkymin kuulu vähään aikaan, niin elän ja saan voimaa muiden plussista :D

Tänään hoidetaan vähän parisuhdetta miehen kanssa, mennään ainakin ulos syömään ja sit katotaan mitä tapahtuu :heart: . Poika menee mummille yöksi, itse kysyi tuossa viikolla, että milloin pääsee jonnekin yökylään. Kysyin, että minne haluaisi, niin vastaus oli, että ihan minne vaan. Taitaa olla tylsää kyhnätä aina äidin ja isin kanssa :D
 
nintzkulla ja Lumikuningattarella onkin tosi jännät ajat =) Kyllä mä Lumikuningatar uskon, että raskaana voi olla ilman mitään oireita, tai sitten ne saattaa tajuta vasta myöhemmin, että "ahaa, johtuikohan se ja se raskaudesta..." Mulla on näillä kahdella kerralla ollu ihan erilaiset oireet, ekalla kerralla oli kaikki flunssan oireet ilman varsinaista flunssaa, toisella kerralla taas jälkeenpäin ajateltuna jano koko ajan ja mieletön herkistely. Toivotaan että te molemmat avaatte helmikuun plussasaldon :)

HotCoffee ihana sun pojan kommentti :D :heart:

Joo, mäkin täällä odottelen innolla niitä helmikuun plussia :heart: Itse testailen varmaan aikaisintaan vko 8 alussa jos Täti Punainen ei sitä ennen ilmesty paikalle.
Toivottavasti ei ilmesty. :snotty:

Mukavaa lauantaita kaikille!
 
vaan kaikille!!!
Joku tuolla aiemmin kirjoitti minun olevan tumman kikkarapää, urheilullinen tms. Olen kyllä tumma sekä kikkaratukkainen, pitkähiuksinen sellainen. Urheilullinen en kauheasti ole, mutta kärrykävelyillä kuitenkin käyn. =)

Mä olen ollu niin pihalla näistä kaikkien kirjoituksista, että luin koko litanian alusta asti äsken... en kyllä enää muista kuka oli kukakin mutta ainakin yritin :saint:

Mulla on ollu kummallisia rinta- ja alavatsa kipuja 3-4pv ovulaatiosta lähtien. Eilen sitte alko juimia alaselkää menkkamaisesti ja sitä on jatkunu tänäänki ajoittain. Nyt siis kp 22/27. Olin jo tossa aikasemmin ihan varma et nyt on tärpänny, mutta nyt alkaa tuntua siltä että täti vaan tekee taas tuloaan. Ymmärtäis nyt välillä edes pysyä poissa!!! :x

Kaikille: Kuinka usein te muuten peuhaatte siellä peiton alla oviksen aikoihin???! Me touhutaan kyllä joka päivä ja oonki ajatellu, et voiskohan se olla liian usein?

Onko kenellekään Terolutin syöjälle määrätty kuuria liiallisen prolaktiinin erittymisen vuoksi... siis jos rinnoista tulee vielä maitoa ja se estää raskaaksi tulon? Sori tyhmä kysymys, mutta kysyimpäs kuitenkin. :ashamed:

Hyvää ja plussarikasta lauantaita vaan kaikille ja heilutelkaahan peittoja oikein urakalla!!! :heart:
 
Nintzkulle kovasti plussaonnea! Tuu sitten heti kertomaan tulokset!

HotCoffeelle mukavaa parisuhdepäivää!

Tuosta testaamisesta.. kun se lääkäri sanoi mulle että sitten
kun kuukautiset on KAKSI VIIKKOA myöhässä, niin sitten
voit testin tehdä :eek: Haloo, kuka malttaa oottaa niin kauan?? :saint:
Mutta eiköhän se täti mut löydä taas tuossa arviolta 20.2.
Kun ei ole sitten yhtään raskautunut olo.
No, mulla on tuolla kaapissa varttumassa uutukaisia ja aivan ihanilla
kuoseilla varustettuja kestositeitä. Ei se tätikään tunnu niin kamalalta
niitä käyttäessä.. B) Meillä siis kestoilee äiti sekä tytär.

Plussatuulia..
 
Annemarsu meillä peitot heiluu ovis ajankohtana eli mulla
kp:t 10-15 n. joka toinen päivä. Sellasen neuvon sain lääkäriltä. ;)
Siitä en tiiä et voiko liikaa puuhata, ei kai..
Toivottavasti sun oireet johtus nyt siitä plussasta.. pekutan
sulle d :) b
 
Heissan!
Nyt kotiuduttiin typyn kanssa yökyläreissulta. Huh, siivosin pikana tuos kaiken muun lomassa. Tähän kun pääsin istahtaa ni tietty kohta neiti päättää lopettaa unensa pihalla :LOL:

Eilen oli siis ihan tajuttomat alamahakivut illalla! Siis ikinä menkatkaan noin paljoo koske kun ihan alaselkäkin tulessa! Kovasti toivon että ois ollut juuri se! Eilen aamulla tikutin haamun et oisko sit ollu plussa silti tulossa? Kun äsken ei enää mitään näkynyt. Mä heitän noi ovistestit seinään ku ei niistä oo mihinkään! Mulle ei ainaskaan näyttäny mitään.. Höh.

Kiva kiva kun taas saa miettii olis ovis vai ei. Kipujen puolesta ois hyvinkin voinu olla mut testin ei!

Annemarsu: meillä peitot heiluu ovisaikaan ehkä jokatoinen päivä, jopa kolmas. Viimeks torstaina ja seuraavan kerran ehkä sunnuntaina, mut se saattaa olla jo myöhäistä. Joten peukutan ton torstain puolesta :kieh:

iitukka: sun ei sit tartte ruodata enää kaupasta vaippoja kummallekaan =)

Meen tänään kaverille iltaa viettää, vähän tuuletusta jälleen. Hyvä tekosyy et jos tuun raskaaks ni sit en voi lähtee mihinkään viilettää =)

 
Mies lähti kylpyläbileisiin, oli flunssassa ja kuumekin sopivasti nousemassa, joten varmaan saan sitten ens viikon hoivata kahta yhden sijaan... Mä täällä kotona tytön kanssa, kun en oikein halua sitä hoitoon jättää niin että itsekin pääsis joskus ulos.

Niistä verhoista, Luminkako kyseli, toinen värjäyskerta pelasti ne (ainakin minun mielestäni), nyt ne on hyvän väriset :D

Annemarsu kyseli peuhaustiheydestä, suunnilleen joka toinen päivä otollisena aikana... Tosin nyt jäi vähän lyhyeen, kun tyttö heräs just viimeeks kun piti alkaa hommiin, ja valvoikin sitten pari tuntia. Olin siinä välissä jo onnistunut nukahtamaan vessan lattialle, joten jäi sitten puuhailut väliin. Meillä on taas lipsahtanut yöt vähän huonommiksi, pitäisi nyt yrittää saada jotain ryhtiä niihin taas. Väsyneenä sitä vaan helposti menee siitä mistä aita on matalin...

iitukka, mullakin on nyt kankaat jo valmiiksi leikattuna muutamiin kestositeisiin, pitäis vaan ommella ja laittaa nepparit. Yksi minulla jo onkin, viime kuukautisten aikana ehdin sitä pari kertaa käyttää, ja oli se kyllä paljon mukavampi kuin kertakäyttöiset. Jos taas kuukautiset pääsee alkamaan, niin pitää äkkiä hurauttaa siteet valmiiksi. Tytölle ompelin taas eilen uuden vaipan, tuli aika hieno vaikka itse sanonkin :saint: (tuolta löytyy kuvia, jos haluat käydä vilkaisemassa http://irc-galleria.net/archive.php?nick=kirsikka-&album_id=1518373 ja toki muutkin voi käydä)

Mä tässä olen yrittänyt kovasti miettiä, että ollaanko tässä raskaana vai ei, mutta ihan on sellainen olo, että ei ole vielä tärpännyt. Ei ole oikein mitään tuntemuksia. Viikko suunnilleen pitäis vielä kai odottaa, niin sitten pääsee taas piinasta...

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!
 
Iltaa. Reissusta on nyt sitten palattu ja ihan hienosti meni matka vaikka keli oli ihan paikallinen eli sateinen :kieh: . Joo Täti tuli sitten vajaa viikko sitten sunnuntaina sopivasti ennen lähtöä. Muuten ihan hieno homma mutta mistään tulenpunaisesta ferrarista ei ollut tietoakaan vaan mokoma muori ajeli ruskealla ladalla koko viikon ja päätti sitten perjantai aamuna ottaa ihan tavan volkkarin alle ja aloitella tätä riemua. Että jos kunnon vuotopäiviä lasketaan oli yksi viime sunnuntaina ja seuraava sitten perjantaina. Tänään siis kp 2 ja viime kierto 26vrk. Raivostuttavaa...

Se on muuten hauskaa kun kiertää vieraassa maassa viikon, syö kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä ja tulee sitten kotio ja saa ekalta huoltsikalta eteensä limun ja laskiaispullan ja siitä sitten jonkin p....ataudin. :kieh: :kieh: :kieh: :eek: Kyllä söi . Soitin kentältä tohkeissani että suomessa ollaan ja hienosti meni ja olo oli loistava. Siitä suoraan matkaporukan kanssa kahville ja kolmen tunnin ajon jälkeen alkoi olo olla ihan perseestä. Kotiin kun pääsin seisoi silmät päässä kun särjellä ja kaikki tuli pihalle. Tulin tolkkuuni sitten tänään iltapäivällä. Samasta kahviporukasta muutama muukin söi moisen pullan ja huono oli lopputulos sielläkin, heillä oli vaan vielä pitempi matka kentältä kotiin... ei käy kateeksi. Mies oli aika myrtsinä kun piti tätä sirkusta täällä keskenään pystyssä ja sitten kun piti alkaa helpottaa tuli akka toipilaana kotiin :ashamed: No kyllähän tämä taas tästä. Ja maanantaina töihin... juu ja sitten kohta synnytellään... mun koira tekee pian pentuja alkaa oikeesti jänskättää :heart:

Hyvää viikonloppua kaikille ja plussia plussia :flower:
 

Yhteistyössä