PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

Hei vaan kaikille!

Olipas tänne taas kirjoiteltu kun ei meinaa ite pysyä perässä että mitkä on uutta ja mitkä on jo luettu. On ollu hieman kiirettä, ei niinkään työssä vaan harrastaessa, niin ei ole tullut vähään aikaan kirjoteltua. Ahkerasti on kyllä käyty lukemassa kuulumiset.

Toi oli tosi mukava juttu lukea mielikuvia nikkien perusteella. Ei vain ihan osunut kohdalleen mulla. Tässäpä mun mielikuvia:iitukka on maalaistalon emäntä, tumma ja huivi päässä niinku vanhan ajan emännät lypsylle mennessä. :) Nti Kesäheinä lämmin ihminen, punertavat kiharat hiukset.Hot Coffee tumma, joskus tulinen kahvinystävä. peppipop pirtsakka, vaalea, hieman peppimainen. Lumika jotenkin tulee mieleen alava/avara maisema, ehkäpä tumma neitokainen.

Oma).( Ei juurikaan mitään uutta. Ei ole sellainen tunne että olis raskaana, joten voi olla että on taas tätin oottelua tämäkin loppukierto. Toisaalta ei ole semmoista ns. kuivaa kautta ollu. Kysymys onkin sit et onkohan sitä tullut ovuloitua ollenkaan. Välillä etoo, mutta voi olla jonkinsortin myötätunto pahaa oloa(muilla krapula/heikko olo). Mahassakin nipistelee, mutta sillekin löytyy jokin toinenkin selitys kuin mahdollinen raskautuminen. :)
Tässä tämä tällä kertaa. Hyvää yötä. :wave:
 
Saikos iitukka lumimiehensä hereille :kieh: Siis tänäänkö olit tehny 3 testiä vai yhteensä tästä kierrosta? Et yht'äkkiäks se viiva sit tulikin? Tää tippu jo kärryltä...

Lumikuningatar : Mulla oli kans itseasiassa krapula myötätunnosta miestä ja sen siskoo kohtaan heti plussan jälkeen (testi näytti tosi aikaisin haamun). d B) b

Mulla ei oo jotenkin enää intoo tehä noita ovistestejä.. Hankala miettiä aina et 4 tuntia pitäs olla pissaamatta eikä sais juoda hirveesti.. Ja sit kun ne perhanat ei kuitenkaan mitään näytä! Mut milläpä minä sen muute löytäisin, ei nuo limajutut oikein toimi tai jotain :| Jospa kiltisti kuitenki sit testaan joo... Turhanpäiväinen tääki teksti oli siis :LOL:

Vois vaik lähtee nukkumaan. Maha on tosi inhottavan tuntuinen, alhaalta siis. Mut eipä siel varmaan ihmeitä tapahdu :/
 
Huomenta!

Meillä ollaan kipeänä, onko muut sairastanu ihmeellistä kuumetta ilman mitään muita oireita?? Siis 40 astetta ollu pojalla jo kolmatta päivää!! :/

Siksi kerkeän kirjoittelemaankin kun oon sitten ainakin huomisen vielä kotona, vaikka töissäkin mua tarttettas.. Inventaario käynnissä joten kaikki työvoima ois ollu tarpeen.. Mutta minkäs teet, ukko oli eilen kotona ja on sitten loppuviikon jos tarttee, ja todennäköisesti tarttee, päiväkodin täti ja mun hyvä ystävä kertoi, että kaikki lapset henkilökuntaa myöten on ollu koko viikon poissa kun ovat saaneet juuri tuon ihmeellisen kuumeen :headwall:

Toi nimimerkkien mielikuva on mielenkiintoinen juttu hmm, täytyypä alkaa miettimään miltä muut näyttävät.... :snotty:

Oma napa sitten, mikäs muukaan..: taisi olla ovis eilen tai toissapäivänä, hyödynnettiin kyllä. Ainakin päivien ja oireiden mukaan mutta ompa tässä jo niin monta kiertoa luultu olevan raskaana joten nyt otan niin iisisti etten ajattele koko asiaa kuin helmikuun vikana päivänä vasta!! Tai siis oikeestaan 20 helmikuuta varmaan pitäis alkaa menkat joten ehkä silloin testailen sitten.. Pitäkää musta kiinni etten testaa aikaisemmin!! :attn: :LOL:

Täytyy vielä kiittää Luminkaa ja kaikkia muitakin ketjulaisia, ootte mahtavia tyyppejä! Käyn joka päivä lukemassa teidän juttuja ja harmittaa, kun ei ite pysty olemaan aktiivisempi :( Teette päivästä aina paremman!

Mutta nyt taas lasta hoivaamaan... :wave:
 
Huomenta! :wave:
Tein eilisen päivän aikana ne kolme testiä :whistle: :ashamed:
Ja niinhän siinä kävi että lumimies kuorsasi koko yön..
En mä raaskinut sitä sittenkään herättää kun raukka ei ole viikkoon
saanut yöllä nukkua :|
Kokeillaan olisko tänään virkeempi.. ;)
Ja kaiken lisäksi mä oon aivan satavarma etten ovuloinut kuitenkaan.
Saa nähä mitä ne tikkuset tänään näyttää.

Nikkiarvauksia:
Lumikuningatar on pitkä, sinisilmäinen ja vaaleahiuksinen.
Lappitar on pieni ja mustat kiharat hiukset.
 
Huomenta likat;

täällähän on kierrot aika synkassa kun noin monella ovis yhtä aikaa, onnittelut ovisplussista kaikille sen saaneille!

luminka noita suorituspaineita taitaa olla joka miehellä. Yhtä erikoista on miehen logiikka testaamisesta; miksi testata, kun huomaahan sen sitten kun alkaa pönöttää? Ja kun sitä odotusta on kuitenkin se rapiat 9 kk edessä, mikä hoppu sitä on testata? Voi elämän kevät...

Ninzkulle tsemppiä piinaviikkoon!

Torey tiesi hyvin, että oon uranainen, johtoryhmän jäsen. Päivät jakkupuvussa mutta illan tullen vaihdan olomuotoa kasarihevipaitaan ja mustiin pillifarkkuihin. Varsin kaksijakoinen persoonallisuus siis. :p

Lappitar tota kuumetta on paljon liikkeellä, nostaa yli 40. Lastenklinikka oli neuvonu kaveria että +10 vuotiailla voi laskea kuumetta panadol/burana yhdistelmällä; ekaa 6 h välein ja toista 8 h välein.

Lopuksi ).(
Ei uutta. Edelleen alavatsassa SE olo. Ei vuotoa, paitsi tavallista runsaampaa kirkkaanpuoleista limaa. Nokka tukossa. Nälkäisenä lievää kuvotusta. Vika noista lienee vaan toiveajattelua...
Käyn tänään hakeen taas niitä testejä, ajattelin kokeilla nyt Acon 10uL ja jossei kohta näy niin meen perjantaina sit veritestiin. Nyt kp 35, ja mun kierto ei oo koskaan ollu yli 32. Testauspv oli viimeks kp 31. Perjantaina olis 38. Kun sais varmuuden vaan suuntaan tai toiseen. Miehen kannan testaukseen kerroinkin jo tossa ylempänä. Se oli sitä mieltä että jos susta kerran tuntuu tiineeltä niin oot sä sitten varmaan,mitä niitä testejä tekemään, varmistuuhan se tossa kuukauden sisään kun alkaa pahoinvointi ja pönötys. Miehet!

 
Kiva arvausleikki :D Mulla ei oo ihan vielä muodostunu mielikuvia, mutta eiköhän tässä lähipäivinä jotkut sepustukset teistä irtoa ;) Täällä on se kiihkeä punapää pisamineen myös. Mutta oonhan mä sellanen naapurintyttökin. Ainakin kouralliselle ihmisiä jotka tässä rapussa asustaa =)

Lähtis jo toi täti menemään ja pysyis poissa ainakin vuoden! Mies eilen totes että "aina mä unohdan että sä saatat olla aika omituinen kun sulla on menkat" Tätä kommenttia edelsi mun syvälliset mietinnät ja pieni aiheeton itkuntirautus tässä kotisohvalla. Joo... miten niin omituinen :LOL: Täytyyhän sitä joskus suoda itselleen tunteellinen hetki.
 
Kiitos ovisonnitteluista B) Mä olin kyllä niin onnesta soikeana bongatessani sen
Eilen iltaa kohti alavatsa jomotteli ihan kunnolla, samalla tavalla kuin edelliskierrossa oviksen aikaan. On se kiva yrittää herkistellä hampaat irvessä
Enää ei onneks jomota vatsaa. Otollisimmat ajat pupuiluun mun ovistestien mukaan on 24-48 tunnin kuluessa ovisplussasta, joten eiköhän tässä pidä ottaa varman päälle ja pistellä laskiaispullia uuniin seuraavat pari päivää
.

Torey voi että, osaa ne koneet sit jumittua just oikeaan aikaan
. Mulle kans kävi kerran niin että kun anoppi oli meillä ja käväisi netissä tsekkaamassa jotain, mulle oli tietysti jäänyt auki joku laskettu aika-laskuri kun olin huvikseni klikkaillut. Ei anoppi mitään sanonut mutta... mulla oli aika voittaja-fiilis
.

HotCoffee joo sulla on varmaan kans ovis, me ollaan tällaisia myöhäisherännäisiä
.

iitukka onnea lähestulkoon-ovisplussasta!! Eiköhän se siitä vahvistu jos kerran nytkin oli tulkinnanvarainen!

Luminka sun ajatukset ovistesteistä kuulostaa ihan mun ajatuksilta pari päivää sitten :LOL: Mä oon ollu max 2 tuntia juomatta & käymättä vessassa, yleensä ehkä 1½ tuntia ennen testausta.

Lappitar miehen siskon poika oli just vähän aikaa sitten pari päivää 40 asteen kuumeessa ilman mitään muita oireita. Kävivät lääkärissä mutta ei mitään ihmeellistä löytynyt kokeissakaan, ja itsekseen se kuume siitä sitten laantui, toki Panadolia poika sai olon helpottamiseksi. Toivottavasti teidän poju voi pian paremmin!
Ja joo, oon ihan samaa mieltä, täällä on kyllä kivaa porukkaa.
Tekee kuumeilusta paljon kivempaa eikä mies näitä juttuja jaksais loputtomasti kuunnella! B)

Liisukkainen on ne hormonit niin ihania... :LOL:
 
Höh, nyt tikussa oli vaan haalea viiva.. ja paikat kuivana.
Oliskohan sitten niin että ovis on ollut..? Mene ja tiedä..
ainiin torstainahan se sitten ultrassa nähdään.
Kun eikös siellä pitäisi näkyä keltarauhanen jos ovis on tapahtunut?
Ja nyt kyllä mun on pakko luovuttaa ja niellä pettymys. :'(
Ei tule meille plussaa helmikuussa. Lumimies joutuu ilta/yö töihin TAAS.
Seuraavaa kierrosta siis odotellessa tuolla maaliskuun alkupäivinä
sitten koittaa seuraava oviksen aika.

Noista miehen suorituspaineista, mulla on sellanen taktiikka
että kerron noin viikkoa ennen otollisen ajankohdan alkua
että silloin alkais olla otolliset ajat. Ja sen jälkeen en asiaa
mainitse. Hyvin on toiminut ja innolla on "tehtävänsä" täyttänyt,
sikäli kun kotona ollut. :D

Nyt kyllä alkaa meikällä olemaan paineita kun jo reilu viikko ilman
pupuilua.. Kamalaa :eek: :D :ashamed:
Yksinhuoltajan elämää se minäkin tavallani saan silloin tällöin
maistaa ja eihän tää mukavaa ole. Kyllä sitä kaipaa toista
vierelle.. :heart:

No tulihan taas tällanen omanapa-vuodatus..sori.
Tsemppiä vaan plussajahtiin kaikille! Nyt joku saakin sen mun
paikan helmikuun plussaajista :whistle: +++
 
Ei haittaa Iitukka mitään tuo oma napa- vuodatus, aina välillä on sellainen olo. Oon tänä aamuna ollut noissa ihan samankaltaisissa ajatuksissa. On se kurjaa kun on paljon yksin. Meillä mies ei oo lumimies mut on kuitenkin kans paljon kausiluontoisesti pois kotoa. On kyllä yöt kotona mut nytkin aamulla lähti aikaisin ja illalla tulee 21 aikaan ihan puhki kotiin. Jaksaa valvoo about tunnin pari ja sit unta kaaliin. Eipä siinä kans paljon peittoja oo pöllytelty, tosin mä oletan et JOS mulla on ovis niin se on vasta edessä. Mut hiljasta on meilläkin tässä kuussa sillä saralla että todennäköisesti et ainakaan mulle luovuttanut sitä plussaajan paikkaa... :/ Aattelin kyllä tänään miestä muistuttaa et nyt alkais taas olla ne touhuajat edessä, mut eipä sitä viitsi tosiaan kauheesti toista "ahdistella" kun ihan väsy on. Se oliskin aika megaluokan ylläri jos tästä kierrosta plussaisin kun oma kierto ei vielä kunnolla toimi ja petipuuhat on kortilla!! :p

No mutta, jos tuo nti kesäheinä nyt oviksen löydettyään hyödyntäisi sitä meidänkin edestä että noita plussia tänne helmikuulle edes saataisiin.

Kahvia ja Runebergin torttua täällä maistelen, suosittelen muillekin, niillä tämä mieliala kohoaa!
 
Hauskoja arvauksia nimimerkeistä :) Mulla on tosiaan punertavanruskeat hiukset (hiusväristä riippuen), mutta on tässä vuosien saatossa ollut kaikkea väliltä vihreä-musta :D Viime vuodet kuitenkin aika neutraalin väriset. Joku arveli pitkäksi, mutta mä olen aika lyhkäinen, 160 cm.

Tässäpä joitain arvauksia teistä:
iitukka - vaalea, haituvatukka
luminka - lyhyt brunette, käytännöllinen, järjestelmällinen
blondie - blondi, räväkkä, reipas
nti kesäheinä - pitkä, ruskea tukka, näen mielessäni pitkään mekkoon pukeutuneen naisen kirmailevan kukkaniityllä :D
annemarsu - blondi, sympaattinen äitihahmo
torey - pieni punapää
lappitar - rempseä, reipas, topakka

Mulla taitaa kyllä olla profiilissa kuvakin, ainakin muistaakseni.

Meillä ei ole sellaista ongelmaa, että pitäisi erityisesti miestä innostaa pupuiluun, se vonkaa lähes varmasti päivittäin :D mä en kyllä ihan sellaista tahtia jaksa, toivonkin, että sillä iän myötä alkais halut edes vähän hellittää :LOL: No, melko nuorihan sekin vielä on.

Meillä tyttö on ollut kanssa tänään vähän kuumeessa, tosin vain 38,3 astetta. Viime yönä itki tosi paljon, piti kanniskella ympäri, ja vasta joskus kahden jälkeen päästiin nukkumaan. Laitettiin lopulta suppo, ja se onneksi auttoi. Alkoi tosiaan vaan yhtäkkiä yöllä itkeskellä, eikä meinannut tulla loppua siitä ollenkaan...

Eilen olisi pitänyt vielä peuhata, että olisi tullut ovulaatio kunnolla hyödynnetyksi, mutta just kun oltiin päästy alkuun, niin tyttö heräsi, joten se siitä sitten. No, ei auta kuin toivoa, että tärppi olisi käynyt.

Mulla oli ovulaation aikoihin nännit kipeät, kukakohan se oli, jolla oli myös rinnat aristaneet? Joku taisi mainita. Ja (mahdollisen) ovulaation jälkeen on vielä ollut vatsakipuja, mistähän lie nekin sitten johtuneet...

Nyt voisin yrittää mennä ajoissa nukkumaan, jos vaikka tyttö taas valvoo pitkin yötä. Nyt on onneksi jo pari tuntia nukkunut...
 
Täällä hirmu odotukset tän kierron onnistumisesta! Alkais se ovis jo äkkiä tulemaan, vissiin viikon päästä olis otolliset ajat täällä päin! :D Jos noihin laskureihin on yhtään uskomista.

Meillä on selvitty yhdellä nuhalla neidin kanssa *koputtaa puuta*. On se rankkaa kun pienet sairastelee, jaksamisia pöpöjen kanssa taisteleville! :hug:

No, eipä mulla ollutkaan mitään asiaa...!
:whistle:

++++++++++++++++ onnea jokaiselle +++++++++++++++
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
voi Blondie pahoittelut negasta :hug: mutta jos se veritesti
vasta paljastaiskin sen plussan..

Kirsikalle jaksuja sairastelijan kanssa.

Omasta ).( sen verran että meillä sitten kuitenkin "leivottiin" eilen
mutta tulos taitaa olla ennemmin torttu kuin pulla.. :D
Mutta ei se mitään, ihanaa oli silti. B)

päivänjatkoja :wave:
 
Kp6/31 ja tädin sain pellolle häädetyksi! :D Voi, kun nyt jo tästä kierrosta plussaisi... :saint: meillä on tytteli saanut muuten alkunsa juuri helmikuussa ja ovisaika osuu justiinsa tuohon hiihtolomaviikolle. :p Vipinää, vipinää... ;)
Flenssunen olo on minullakin ja toivottavasti ei tule influessa, joka meilläpäin kiusaa immeisiä! Tytteli onneksi on terve ja jaksaa touhuta ihan erilailla, kuin flunssasena. :heart: Tänään iltavuoroon, mutta nyt tyhjentämään pesukonetta ja imuroimaan! Pakko kait tehdä jotain, niin ei loppuviikosta liikaa hommia, kun perjantaina lyhykäinen työpäivä ja edessä sitten vkl! :p Paljon ulkoilua ja iloista mieltä kaikille; kera plussatuulten!!! :flower: :wave:

Helmikuusta plussataan, eikös?!! :D
 
Huomenia!

Kivaa iitukka että ehditte sittenkin leipomaan! (voi näitä sana sanavalintoja :LOL: ) Ja älä huolehdi, täällä jos missä voi vuodattaa omaa napaa just niin paljon kuin haluaa. :saint:

Torey, on hyödynnetty ovista, juu :kieh: saa nähdä minkälaisin tuloksin :snotty:

Kirsikka83 Toivottavasti teillä tyttö paranee pian :heart:

Blondie komppaan iitukkaa, toivottavasti se veritesti paljastais plussan. Toi tietämättömyys on kyllä niin sieltä jostain. :|

mantana hyvä että tätsy tajusi vihdoinkin pakata laukkunsa ja lähteä! plussatsempit tähän kiertoon :)

Luminka pian onkin sulla taas ovistelun aika! Loppujen lopuksi aika menee melko nopeasti...

).( Täällä siis ovistelu alkaa olla ohi tältä erältä ja tikuttaminen saa taas jäädä vähäksi aikaa. Tosin siitä ehti tuon melkein 20 päivän bongauksen aikana kehkeytyä jo melkein päivärutiini, mitenköhän sitä osaa olla testaamatta. :LOL: Ihan suht toiveikkain mielin ollaan, vaikkakin pieni epäilys on siitä, että miten mahtaa kroppa toimia... tai siis että onko ovista oikeasti tapahtunut vaikka se lh-huippu näkyi testissä. Tilasin muutaman herkän raskaustestin joille toivoisin olevan käyttöä parin viikon kuluttua. :snotty: Jos ei niin riittää sekin mulle, että kroppa taas toimii. :saint:

Mun nikistä on tullut hauskoja kiharatukka-mekko-arvauksia :D Nikki tulee oikeastaan siitä, että oon kesäihmisiä B) tykkään kesästä ja oon syntynyt kesällä, ja silloin alunperin tänne kirjautuessani esikoisen yritys alkoi kesä-heinäkuussa :D Suurin osa onkin arvannut oikein, nikin takaa löytyy blondi, mulla on sellaiset keskipitkät, suorat hiukset. Muutoin olen tällainen helsinkiläismama, joka on jotain "mekkohenkistä" asua pitänyt viimeksi yllä häissään. =)
 
Oltiimpas me pudottu alas, piti oikeen toiselta sivulta kaivaa.
Taitaa tytöt olla testaus puuhissa, O- tai R.
Eipä tässä ihmeempiä, huomista gynen käyntiä odotellessa.
Onneks aika on heti aamulla ysiltä niin ei tartte kauaa enää jännätä.
Mä oon kyl funtsinut et tuossa kevään aikana lähetään sitten
ihan oikeelle lapsettomuusklinikalle hoitoon.
Mutta toivottavasti ei tarvii.
 
Moro!

Jaahas, taas täällä ;)

Iitukalle mukavia hetkiä gynekäynnille (jos noin voi sanoa??? :p ) Toivottavasti saat hyviä uutisia eikä tarttisi klinikoille lähteä :heart:

Blondielle kärsivällisyyttä tylsään epätietoisuuteen! Mullahan sitä on vaikka muille jakaa... :whistle:

Kirsikalle jaksamisia kipeän lapsen kanssa.

Sitten oma napa jne... Mites se nyt likat siis olikaan? Eli kun lämmöt kohoaa niin onko ovis silloin jo ohi? Limaa tullut pari päivää kunnolla ja tänään eniten ja nyt on lämpöäkin 37, kun yleensä on vaan 36,5. Alavatsaa jomottaa menkkamaisesti. Yritin etsiä asiasta tietoa ja jossain sanottiin et kun lämmöt nousee niin ovis on jo ohi :eek: Tylsiä juttelevat nuo muut ihmiset tuolla.... Toisin kuin Iitukalla niin meillä ei leivottu eilen ja tänään aattelin kellistää sen miehen vaikka mikä olis. Pirhana, olis vaan pitänyt ostaa ne ovistestit tänään sieltä apteekista mut enpä ostanut kun olen pihi ihminen!

Tänään olin katsomassa kaverini vauvaa, ihana tuhisija oli ja minä lässytin minkä kerkesin =) Mutta kun se oli niiiiin ihana. Siinä sitä sit oikein tajus kuinka isoksi tuo meidän tyttö on jo kasvanut. En meinannut edes osata pitää sylissä enää noin pientä. Äkkiä se unohtuu...huokaus....

Juu ja Mantana,muutin mieleni, KYLLÄ, helmikuussa plussataan!
 
iitukka tsemppiä huomiselle g-käynnille! Toivottavasti tärppää tosiaan ihan luomusti, vaikkapa heti helmikuussa :)

Torey Kyllä mäkin muistelen niin, että sitten lämmöt nousee, kun ovis on ohi. Siitä puheenollen, just mittasin lämmön, oli 37-37.1. Omalla kohdalla olisin toivonu että olis ollu vähän enemmän. :| No, pitäis ehkä mielummin muutenkin mitata aamulämpöjä kuin summamutikassa milloin sattuu. :whistle:

Nyt katsomaan Suomen Bacheloria :D ja juomaan punkkua... B)
 
Helou!

Tänne ei kuulu mitään uutta. Täti loistaa edelleen poissaolollaan :kieh: . Pitäis yrittää soittaa tuonne perhesuunnitteluun, mutta mun on töissä tosi vaikee päästä "salassa" soittamaan silloin soittoaikana. Liikaa uteliaita korvia, en tosiaankaan halua, että työkaverit saa tietää tästä vauvaprojektista :whistle:

Aika jännä, miten moni oli veikannut mua tummaksi, mutta yllätys yllätys: olen vaalea, hiukset on sellaiset, pitäiskö sanoa maitokahvin väriset ;) . Mutta muuten piti arvaukset hyvin paikkansa :)
 
Siinäpä tytöille torstain tilannekatsaus! :D

TORSTAI 7.2 Nyt virallinen plussakuukausi meneillään! :D
Tämä lista siis lyhenee olemattomiin :)


peppipop............tyttö 09/05.......kp5/25-28*4
mantana.............tyttö 11/04.......kp7/34*yk19
Liisukkainen.......tyttö 01/07......kp8/28-30
buffo...................tyttö 06/06......kp9/30-33*yk15
Nasukka78..................09/04......kp11/28-30*yk3
Torey..................tyttö 04/07......kp12/20-26*yk3
cristina...............tyttö 09/02.......kp13/26-28*yk11
Luminka.............tyttö 05/07.......kp13/31*yk3
sef......................tyttö 10/02.......kp14/27-41*yk4
iitukka.................tyttö 08/06......kp16/28-32*yk9
Lappitar..............poika 01/06.....kp19/29-32*yk5
Annemarsu.........poika 01/06.....kp20/27*yk7
Pilkkis79............poika 06/07.....kp20/31
Kirsikka83.........tyttö 03/07.......kp22/30-31*yk3
Tuulia79.......................01/06.....kp23/28-32*yk2
Tuisku -84-........poika 08/06.....kp25/28-30*yk2
Lumikuningatar..tyttö 12/04......kp26/28*yk2
nintzku...............tyttö 04/07.......kp28/28-34*yk2
Nti Kesäheinä.....poika 06/07.....kp37/??
Blondie...............poika 02/04......kp37/??*yk1
Sipuli81.........................................kp38/29-32
HotCoffee..........poika 05/03.......kp66/38-40
Ninnurainen.......poika 07/06.......kp74/27-65*yk11
 
Tyttö on ollut tänään ihan kunnossa, onneksi. Ihmeellinen yhden päivän kuume siis vain... Toivottavasti pysyykin nyt terveenä.

Mä ostin tänään kangasvärin ja värjäsin meidän verhot, niistä tuli aivan hirveät. Mieskin oli vähän hiilenä... No, ostin vielä illalla uuden värin, huomenna uus yritys! Saa nähdä kuinka kauheat niistä nyt tulee :LOL:

Maalejakin käytiin katselemassa tytön huoneeseen, reilun viikon päästä pitäisi olla sisustustalkoot :) Ihanaa saada tytölle oma huone!

Nyt viime päivinä on taas ollut öisin vähän hankalaa, kun tyttö herää, niin se ei meinaa nukahtaa uudestaan ilman tissiä. Viime yönä yritin antaa tutin, mutta tyttö heitti sen kiukkuisena pois ja alkoi huutaa. Otin sitten viereen (olin jo kahdesti syöttänyt...) ja tyttö kyllä rauhoittui, mutta jäi valvomaan ja odottamaan, että saa maitoa. Jonkun aikaa siinä valvoi, kunnes sitten hellyin ja taas syötin, ja unet jatkuivat... Pitäisi vaan olla itsellä vähän selkärankaa, niin varmaan yötkin parantuisivat, mutta väsyneenä sitä ei ole kaikkein fiksuimmillaan.

Nti Kesäheinä, missäs päin Helsinkiä asut, jos saa udella? Me asutaan Vuosaaressa.

Nyt on taas jäänyt pupuilut sitten lauantain, joten ei auta kuin toivoa, että silloin oli otollinen hetki.

Voisin vielä hetken katsoa telkkaria ennen nukkumaanmenoa... Öitä kaikille!
 
Huomenta kaikille!

Joo, lueskelin noista lämmöistä ja eipä siihen paljon luottamista ole, kun pitäis vissiin mitata aina aamulla samaan aikaan. Joka tapauksessa se selvisi että munasolu voi vielä hedelmöittyä lämpöjen nousun jälkeenkin, eli toivoa on. Meilläkin sentään leivottiin eilen... =) (Iitukan hienoa ilmaisua käyttääkseni)

No palaan asiaan myöhemmin, nyt on vähän kiiru! Mukavaa päivää kaikille! :heart: :heart:
 
Heipähei tytsit! :wave:

Mitens Kirsikka83 sun verhojen uudistus sujui? Joko värjäsit? Mä tilasin netin kautta makkariin uudet verhot, makso vaan 9?! Tekis vähän mieli tilata samanlaiset mut eriväriset olohuoneeseen mut mies on vähä vastaan vielä :snotty: Höh.. Jos salaa laitan tilauksen menemään :whistle:

Meillä neiti on hurja nousemaan tukea vasten ihan koko ajan! Saa koko ajan kattoo missä menee ja mitä tekee. Huojuvaa on todellakin eikä höpsö tajua et pitäs kiinni pitää jostain koko ajan :D

).( ovista vaan odotan, eipä muuta! Alkuviikkoon varmaan menee. Jospa tuo mies ei ois hirveen väsy sunnuntaina töiden jälkeen ni jaksais vähän :p

Pitäisikö jo paljastaa minunkin.. Eli siis tumma olen mut en ihan pieni. Normi 168cm, pehmeä mut ei liian =)
 
Heippa!

Täytyypä taas välillä ilmotella olemassaolostaan.. Tänne ei mitään uutta, oon keskittyny oman navan kaivelun sijasta teiän napoihin viime päivät. Eiköhän ne omat nöyhdät siellä pysy jokusen viikon tässä.. :kieh:

Voi ei, mun mielikuva Luminkasta romahti. Olin kuvitellu sut jopa alle 160cm pitkäks. :LOL: Mut mikäs siinä, ehkä voin sopeutua siihen, ettet ookaan "hukkapätkä". :heart:

Vähän huvitti tua Kirsikan verhojuttu, kuulostaa ihan mun touhulta. Joskin en koskaan uskaltais lähteä mitään kangasta ite värjäämään. Mut mulle kävis just jotain vastaavaa jos innostuisin kokeilemaan. :ashamed:

Jaahas, veljenpojat kutsuu. Vielä yks yö täällä vahtina ja sit koittaa arki kotona. Ihanaa. Kuukaus menny lähinnä täällä maailmalla. Tuntuu muuten aika lailla lomalta sillon, ku saa olla vaan ton oman kullanupun kanssa. Vaikka molemmat veljenpojat kultasia onkin, ni kolmen lapsen kanssa on tietty väkisin enemmän hommaa.
 

Yhteistyössä