PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

Kyllä, kyllä, vuoteestani löytyy ehta lumimies. :D
Ja suutarin lapsilla ei ole kenkiä ja auramiehen akka saa kolata pihan itte.. Aamulla ei meinattu likan kanssa ulos päästä kun oli oikeen tuiskunnut lunta. Olipa näky kun typsy seisoo napaa myöden
hangessa :LOL:

Tervetuloa mukaan Liisukkainen!
:wave:
 
Kp1/31 yk19 tänään! Kp30 sain haalean plussan Babyplussan testiin ja täti saapui aamusella tänään. Ei kannata vaivaantua testeille enää. Kohti seuraavaa yritystä! :kieh: :headwall: :'( :ashamed: :wave:
 
Perjantai-huomenta!

Pahoittelut kaikille tädin piinamille! caffee,buffo ja mantana olivat ainakin joutuneet tulilinjalle :hug:

Tervetuloa mukaan kakkosta toivomaan Liisukka :wave:

Sit mie ite: Ei tätiä, ei plussaa :( . Sais se täti nyt vaan tulla tänne ja pysyä muiden luota poissa, täällä sitä jopa kaivataan :LOL:

mantanalle paljon voimia uuteen yritykseen! En edes väitä tietäväni miltä tuntuu yrittää noinkin pitkään ilman toivottua tulosta :hug: .

Onneks on sentään perjantai ja täällä flunssakin alkaa näköjään pakkailemaan kamojaan... Noh, seuraava vieras sitten kylään vaan :D
 
Huomenta taas, pikaset viestit komukan kautta ennen palaveripäivää; ei näy tätiä. Jossei se huomisaamuun mennessä oo tullu, testaan la-aamuna. Saattaapi tää olla vaan hormonihyrrääkin kun vasta 1 kk pilsujen lopetuksesta, jos mun kroppa ei vaan osaa rykästä mensuja käyntiin.

Hauskaa viikkistä kaikille!
 
PERJANAI 1.2


mantana.............tyttö 11/04.......kp1/34*yk19
Liisukkainen.......tyttö 01/07.......kp 2/28-30
buffo...................tyttö 06/06......kp3/30-33*yk15
Nasukka78..................09/04......kp5/28-30*yk3
Torey..................tyttö 04/07......kp6/20-26*yk3
cristina...............tyttö 09/02.......kp7/26-28*yk11
Luminka.............tyttö 05/07.......kp7/31*yk3
sef......................tyttö 10/02.......kp8/27-41*yk4
iitukka.................tyttö 08/06......kp10/28-32*yk9
Lappitar..............poika 01/06.....kp13/29-32*yk5
Annemarsu.........poika 01/06.....kp14/27*yk7
Pilkkis79............poika 06/07.....kp14/31
Kirsikka83.........tyttö 03/07.......kp16/30-31*yk3
Tuulia79.......................01/06.....kp17/28-32*yk2
Tuisku -84-........poika 08/06.....kp19/28-30*yk2
peppipop............tyttö 09/05.......kp19/25-28*3
Lumikuningatar..tyttö 12/04......kp20/28*yk2
Nti Kesäheinä.....poika 06/07.....kp31/??
Blondie...............poika 02/04......kp31/??*yk1
Sipuli81.........................................kp32/29-32
HotCoffee..........poika 05/03.......kp60/38-40
Ninnurainen.......poika 07/06.......kp68/27-65*yk11
 
Torey mietit noita ovistestejä, mun mielestä ne on tosi käteviä yleensä, pääsee melko hyvin kartalle omasta kierrostaan. Tietysti ne tuppaa välillä myös aiheuttamaan harmaita hiuksia ja veetutusta jos tuloksia ei näy (nimim. kokemusta löytyy tästä kierrosta ;) ) . Mutta itse tosiaan tykkään, jotenkin selkeyttää asioita.

buffo mä tykkään kans upottaa ajatukset välillä sisustamiseen, siten pääsee tosiaan hyvin eroon näistä kuumeiluista aina toisinaan :)
Tänään voisikin taas lähteä pyörähtämään vauvan kanssa vähän sisustuskaupoilla.

Pahoittelut mantana tädin tulosta :hug:

HotCoffee mä voisin kans ottaa tädin kylään nyt vaikka viikonloppuna :LOL: Toivon niin hartaasti että kierto normalisoituis...

Blondielle toivotan tsemppiä testaukseen =)
 
Noista ovistesteistä... Onko noi liuska- ja puikkotestit ihan yhtä hyviä vai onko niissä jotain eroa? Ainakin noi liuskat näyttäis olevan halvempia. Kotitestillä oli tollanen mulle sopiva megapack myynnissä, 21 ovistestiä+3 r-testiä, onko jollain näistä kokemusta?
 
HotCoffee mä oon käyttäny Mammaksin liuskatestejä ja ollut niihin tosi tyytyväinen. Kaiketi niiden liuskojen ja puikkojen pitäis olla yhtä hyviä, ero on tietääkseni vain hinnassa, joten en oo raaskinu investoida puikkoihin kun liuskoillakin on käynyt flaksi. B) Kotitestiltä taisin ostaa kans silloin ennen esikoista setin, sittemmin siirryin Mammaksin testeihin. Babyplussalla on muistaakseni kans edullisia testejä.
 
Kiitoksia lämpimästä vastaanotosta :flower:

Eilen kurkkasin tänne kuumeilupuolelle ekaa kertaa. Vuorokauden aikana on tullu sanavarastoon uusia käsitetteitä B) Päättelin aluksi, kun tota ekaa sivua katselin että tämä täti taitaa olla joku nikki joka käy piruilemassa tässä ketjussa ja siksi sitä ei kaivata, mutta onneks valkeni kuitenkin aika pian mitä se täti oikeestaan tarkottaa :LOL: ja se ämmä tuli tänne eilen :kieh:

Teidä juttujen lueskelu tekee kyllä tästä kuumeilusta mukavampaa =) Tsemppiä kaikille!
 
Höh! Onpa masentavaa ajatella, että jos täti nyt suvaitsis lähipäivinä saapua, niin seuraavat jännäilyt ajoittuis vasta maalis-huhtikuun vaihteeseen näiden viimesten kiertojen mukaan :eek: |O . Toisaalta, yrityskiertojen lukumäärä kasvaa todella hitaasti, kun yks kierto kestää pari kuukautta :D
 
tiedoksi että nyt saa ainakin Myrtsin apteekista niitä Aconin 10 ul erityisen herkkiä testejä, hintakaan ei ollu paha, 6 eur. Acon 25 ul testit 4,95 eur. Oli ovistestitkin hyllyssä ihan kohtuuhintaan.

Mä olen niin huono tilaan netistä että tykkään kun saa ihan tiskiltä ostaa. *vanha koira ei uusia temppuja opi*

Tätiä kylään sitä toivoville, pahoittelut niille ketkä olisivat tätin väliin jättäneet ja Iitukalle jaksuja Lumimiehensä kanssa; kelistä päätellen teiän isäntä on tien päällä aika tiukkaan.

Hauskaa viikkistä kaikille, kerron sit maanantaina kuin kävi.
 
HotCoffee- mä oon testannut mammaksin ja kotitestin
liuskaovistestit ja hyvin pelittää molemmat. Ja liuskat justiin
sen takia kun on halvempia. Ainut vaan et täytyy pissiä purkkiin.. ;)
Ja noista kiertopäivistä, mun paras tulos tais olla kutakuinkin 120
päivää :eek: Tilanne korjautu vasta teroilla.
Onneks nyt synnytyksen jälkeen on ollut säännölliset kierrot.

Mantana ja Liisukkainen :hug: tätipahoittelut

Oma ).(
Testailun aloitin tänään ja tuloksena haaleanvaalea viiva.
Niinkuin pitikin. Maanantaiksi odotan plussaa. Ja miestä.
Yksin on hiukka vaikeahkoa raskautua |O
Laskeskelin et jos olis aikanaan heti tärpännyt niin
alkais olla synnytys lähellä. Että semmosta.
Kivaa myrskypäivää kaikille ja nythän se on ihanaa käpertyä
lämpöisen peiton alle oman kullan kainaloon.. :D
Paitsi jos se kulta on lumimies. B) :wave:
 
Laittaisinko listan myös tännekin et ei pelkästään aina etusivulla olis?

Tuun illalla kirjottelee kunhan joudan. Neiti ei tahtonut rueta viideltä nukkuu niin nyt sitten valvotan tuonne seiskaan asti ainakin... Itkun kitkun on jo nyt.. Huoh!
 
Neiti leijaili höyhensaarille vartin yli seitsemän=) Ja mies tuleekin tänään aiemmin töistä kotiin=) Kiva kiva :heart:

Ekaks tätipahoitteluni mantanalle. On tosi monta kertaa tullut vierailemaan, eiköhän se sais olla nyt viimeinen kerta ;)

Mä olen tilannut Kotitestiltä tuon 21+3 paketin. Ovistestejä jäi hyvin tällekin kerralla. Ja yks r-testi enää :whistle: Pitää tällä kertaa oikeesti oottaa oireita eikä suin päin sännätä testin tekoon.. Ja ihan tyytyväinen ollut niihin. Kuten iitukka mainitsi et miinuspuoli niissä kun pitää purkkiin pisauttaa.. Mutta halvempia siis=)'

Vai tuli se täti sullekin Liisukkainen Ärsyttävä juttu, mut tsemppiä uuteen yritykseen toivotan :heart:

Ootko HotCoffee käynyt lääkärissä pitkien kiertojen takia? Et ovuloitko sinä? Voin vain kuvitella kuinka pitkä aika odotella jos tuollaisia kp:itä!

).( Hirvee valkkaripläjäys tuli tänään!? Eilenkin illalla oli jo märkä olo. Outoa... Ei kai ovis voi viel olla tässä vaiheessa. Tai omat hormonit nyt vasta pääsi kunnolla käyntiin, nyt siis täysin "imettämätön" kierto!
 
Luminka: En oo vielä käynyt lääkärissä, on kuitenkin toinen luomukierto vasta menossa, sieltä tulee kuitenkin vastaus, että kattele vielä pari kiertoa :headwall: . Meillä on kyllä mielettömän hyvä kunnallinen perhesuunnitteluneuvola, jossa ihanat lekurit ja hoitajat, että täytyy sinne sitten soitella, jos tää homma nyt ihan tosissaan alkaa mättämään.
 
Joo terveisiä vaan täältäkin loskan keskeltä. Ihanat hanget tuli eilen ja nyt on kohta kaikki taas vetenä pitkin kartanoa :kieh: Ärsyttävää...

Otin sitten itseäni eilen niskasta kiinni ja vapaapäivän kunniaksi kävin gynellä. No vapaapäivän otin kun neitillä oli neuvola. Piirteli siellä sitten viivoja, palloja ja rasteja paperiin, kieltäytyi menemästä "vauvojen" vaakaan ja selitti pitkät pätkät koirien ja hoitokavereitten nimiä äimistyneelle tätille :LOL: Siitä sitten neiti hoitoon ja itse lääkäriin. Sain näppylöitä kun näin ko lääkärin ennen vastaanottoa, olin jo karkaamassa mutta sain pidettyä persuukseni penkissä. Olin erittäin tyytyväinen lääkäriin sitten jälkeenpäin. Varma otteinen ja hyväntuulinen tyyppi, joskin aloitti heti välittömästi marisemaan esikoisen elekt. sektiosta. Miksi ja miten niin lantiossa jotain vikaa ??? Sitähän sinne ei menty tutkimaan mutta tutki kuitenkin ja totesi että tulee tämä toinenkin sektiolla, joo ei tän kanssa voi alkaa leikkimään :saint: Mitään vikaa ei missään ole joten se että kierto veivaa 20-35 vrk välivuodon kera on sitten normaalin rajoissa??? No kirjoitti sitten kaksi lääkettä joita voi sitten alkaa syömään jos ei kesään mennessä mitään tapahdu. Olisi kyllä kiusaus pistellä ne poskeen samantien mutta kai sitä pitäis malttaa :D

No mieli on ainakin parempi kun tuli vihdoin käytyä. Nyt kun mieskin näyttää "projektille" vihreämpää valoa ihan käytännössä aloin tietysti miettimään mitenkähän sitä jaksaa sitten kahden kanssa ja miten rahat riittää. Saako esikoisesta muuten mitään tukea kun hänkin jää sitten minun ja vauvan kanssa kotiin?? kellään hajuakaan ?

Plussatuulia kaikille , pitäkää lippu korkealla ja täti loitolla.
 
Täällä minäkin taas... Varasin lääkärille ajan kun tuntuu, että kaikki ei oo kohdallaan tuolla alakerrassa... Oon aina kärsinyt hiivasta ja nyt tuntuu, että sitä on jatkuvasti sekä omituisia kipuja, väsymystä, pahaa oloa ym. Enkä todellakaan ole raskaana, vaikka kuinka haluaisinkin. Nyt pitäis olla piakkoin ovis mutta mitään tuntemuksia ei kyllä ole.. No, peittoja heilutetaan silti ahkerasti, onneksi se puoli ei ole kärsinyt vaikka muita huolia oliskin.

Toivon plussapölyä vaan kaikille! Itse taustailen varmaan jonkun aikaa että saadaan kroppa kuntoon. Tosin voitte olla varmoja että luen joka päivä juttujanne, eli ei kannata mua kokonaan listasta tiputtaa, ilmoittelen varmaan pian taas itsestäni, enhän malta täältä poiskaan pysyä

Mukavat viikonlopun jatkot!
 
Tervehdys kaikille ja tervetuloa mukaan nintzku :wave: . Sullahan onkin jännät päivät heti menossa, tsemppiä :) . Me ollaan tässä pinossa päätetty, että helmikuu on plussakuu :D

Mä heitän villin arvauksen, että helmikuussa tulee tästä pinosta 7 plussaa B) , mitäs muut veikkaatte?

Yöllä näin sellasta unta, että täti tuli lotinalla ja aamulla olin varma, että se tapahtui oikeasti, vaan eipä tapahtunutkaan :kieh:

Kävin sitten vähän lohtushoppailemassa ja löysin itselleni kivoja vaatteita ja kangasta olkkarin verhoihin... vielä jos joku jaksais ne ommella :whistle:

 
Tervetuloa nintzku!

Täältä ihan vaan pikaiset terveiset, sitten sohvalle köllöttään.
On se sitten kummallista että täällä se täti viihtyy jo seitsemättä päivää (tosin hienoista hiipumista jo havaittavissa) ja toisille ei tule vaikka jo jopa toivottaisi! Pahoittelut siitä Hot coffee, vaikka mistäs tota tietää vaikka nuokin pahoittelut vielä onnitteluiksi muuttuisi? Et ole vielä testaillut?

Entäs Blondie , joko testasit?

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!
 
Yksin ikävissäni täällä kärvistelen..
Tosin toiveissa olis ehtiä samaan sänkyyn vielä alkuviikosta,
eihän se oviskaan pitäis olla kun vasta tiistaina. :whistle:

peppipop- mitä lääkkeitä sulle määrättiin?

nintzku- tervetuloa joukkoon kuumeilemaan!

Hmm... helmikuussa plussia tulee 5! +tietenkin oma plussa+
 
Jepsis eli teroja taas ja sitten jotakin clomi... toinen kuulemma tasoittaa kiertoa ja toinen jeesaa ovulaatiota, mutta kuten sanottu luomuna yritetään ainakin tuo seuraava kierto. Tästä kierrosta täti hiipii varmaa kohta silleen. Varmasti heti alkuviikosta kun olen lomareissulla, on se vaan sen verran vmäinen tyyppi.

Mä veikkaa 4 plussaa helmikuulle. Ja tervetuloa nintzku :flower:

Jaksamista tädin riivaamille ja onnea uuteen kiertoon =) :flower:
 
En ole jaksanut kirjoitella pariin viikkoon tänne ollenkaan, on ollut niin paljon muuta tekemistä. Nytkin pitäisi olla siivoamassa, mutta sallin nyt itselleni pienen lepohetken :)

Kierto on puolessa välissä, sain kaveriltani ison pinon ovistestejä jotka menevät pian vanhaksi, joten olen nyt tikutellut koko viion. Eilen sitten näytti testi siltä, että ovis olisi käsillä, joten toki se piti hyödyntää :) Muutenkin ollaan nyt yritetty melko tiheään peuhata, ettei olisi ainaaan siitä kiinni. Pitää jatkaa vielä samaan tahtiin ainakin viikko ihan varmuuden vuoksi... Ja sitten voi alkaa jännäilemään.

Mullakin on ajatukset pyörineet sisustamisessa, tarkoitus olisi saada laitettua tytölle oma huone ennen synttäreitä (8.3.). Pitää vaan saada tyttö hoitoon ainakin siksi aikaa kun seiniä maalataan ja huonekaluja siirretään, muuten ei kyllä onnistu. Tyttö saa jäädä meidän makkariin ja minä ja mies "muutetaan" pienempään makuuhuoneeseen, josta alunperin piti tulla lastenhuone. Tytöllä on kuitenkin enemmän tavaraa, joten saa isomman huoneen :D En malttaisi odottaa, että päästään tuumasta toimeen tuon sisustushomman kanssa, mutta toisaalta hirvittää, että mitä siitä tulee kun tyttö ei enää nukkuisikaan meidän kanssa. No, sen näkee sitten...

Hyvää helmikuuta kaikille!
 
Päiviä!

peppipop: muistaakseni jostain luin, että alle kouluikäisestä (vai oliko se sittenkin alle 3-vuotiaasta?!) esikoisesta sais jonkun pienen summan, jos hoidetaan kotona. Varmaksi en mene sanomaan, mutta ehkä kelan sivuilta löytyis tietoa.

Torey: testasin perjantaina ja minkäs muun kuin negan :headwall:

Nyt on kyllä tää kierto mennyt niin yliaikaiseksi, ettei enää edes ärsytä :saint: . Ulkona kiva ilma ja laskiaispullia odottamassa päiväkaffetta, joten mikäs tässä ollessa :whistle:
 

Yhteistyössä