PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

Jee, on ainakin menkat palanneet entiselleen. Viimeks oli vielä erilaiset kuin ennen raskautta. Imetyksestä jouhtui vissiin. Nyt ei oo tarvinnu unohtaa et on ne päivät menossa *kohta kaikki meidän särkylääkkeet syötynä*. Ja sit niitä sattumia kans löytyy enemmän kui viimeks. Sori ällötys :ashamed: Et tää antaa jo vähän toivoa tähän kiertoon et kroppa vois jo paremmin toimia! =)

Ai niin, hyvä kun joku mainitsi greippimehun! Meinas jo unohtua, siispä huomenna ostamaan!

Olisiko Torey sulla sitä kiinnittymisvuotoa ne viirut? d :D b

cristina: se voi tuottaa jopa tulosta jos unohtaa vähäks aikaa koko kuumeilun! Meillä ainaki silloin tärppi kävi kun olin jo toivon menettänyt. Pitää varmaan taas synkästi alkaa ajattelee tätä touhua :whistle:

Annemarsu: tuleeks sulla maitoa ihan herumalla vai silloin kun puristaa? Itel tulee puristaessa, tosin melko vetistä. Lopetuksesta ei tosin oo viel kauaa.. Tuosta en tiedä et voiko estää hedelmöittymistä.
 
Moi taas!

Sitä tässä Luminka olen itsekin miettinyt. Nyt sellaista verensekaista limaa on tullut jo vähän housuihinkin. Nyt mulla on kyllä myöskin alavatsa kipeä ja olenkin jo ihan murheissani täällä että oliskohan ne sittenkin vaan ne menkat viikkoa liian aikaisin... :/ Ei kai sekään mahdotonta ole. Se vaan osoittaisi etisestään sen kuinka sekaisin tää mun kiertoni vieläkin on. Voi kun tää on niin vaikeaa.

Siispä tässä Galluppia: Oliko esikoisestasi kiinnittymisvuotoa, milloin, millaista ja kuinka paljon? Itsellä oli muutamia ruskehtavia tippoja, tosin vasta kiertopäivinä 24 ja 25. Eli eipä tainnut nekään kiinnittymisvuotoa olla kun noin myöhään ilmenivät. En tiedä... vaikeaa tämä vauvatehtailu :)
 
caffeelle pahoittelut negasta :hug:

tädin yllättämille myös :hug: ja ei muuta kun uuteen yritykseen
- taas.. toivottavasti paremmalla onnella.

Meillä oli viikonloppuvapaa ukkelin kans ja käytiin leffassa ja syömässä
ja oikeen odotin että päästään kotiin ja peiton alle -mutta,mutta-
ukkopa otti ja tuli kipeeksi.. vatsatauti ilmeisesti..
Meni ilta ihan pilalle kun olin odottanut kahdenkeskistä aikaa
niin valtavasti - ja pitkää yötä ja aamua että saa nukkua vaik
puoleen päivään.. ;) Niinkuin joskus nuorena.. B)
Onneks ei ollut ovis aika.
Käytiin kattomassa Raja 1918. Ihan kamalan raaka pätkä..
Näyttivät kun ihmisiä teurastetaan, veri lentää ja aivot ym..
Piti välillä kattoa ihan muualle. Joo, onhan ne ajat olleet oikeesti
raakoja ja kaikkea kauheita ihmisille tehty..
Mutta se pääosan miesnäyttelijä oli kyllä aikas ihqu :D

 
Onnea uuteen kiertoon cristina ja Luminka! Harmi, että täti tuli kylään. Niin se varmasti tulee tännekin, ovista en ole bongannut vieläkään. Nyt vaan oon kysymysmerkkinä, että milloinkohan se tätsy oikein saapuu. Pitäis olla kristallipallo!


Toreyn gallupiin vastatakseni, mulla ei ollu esikoisesta mitään kiinnittymisvuotoa. Tosin, samoin kuin iitukka, en tarkkaillut näitä juttuja niin suurennuslasilla kuin nyt.


Aivan mahtava päivä tänään, käytiin vaunulenkillä miehen ja vauvan kera, ja sitten herkuteltiin Runebergin tortuilla vähän etukäteen, slurps!

Plussatuulia ja tädinkarkoitukset kaikille!
 
Kaikkea mieltäylentävää sitä netistä löytää kun rupeaa etsimään... :/
Luin juuri että liian lyhyt kuukautiskierto (alle 21vrk) johtuu yleensä keltarauhashormonin vajaatoiminnasta. Ja että sitä ilmenee usein myös imetyksen jälkeen kun oma hormonitoiminta ei vielä oikein ole kunnolla käynnissä... Siksihän se gynekin mulle sen tero-kuurin määräsi. Eli eiköhän nää meikäläisen "kiinnittymisvuodot" ole vaan sitä alkavaa kuukautisvuotoilua :ashamed: Hö...tää oli täällä jo niiiin raskaana...
No kattellaan nyt tilannetta. Veriviiruja ei ole iltapäivän jälkeen tullut enää joten en nyt vielä heitä kirvestä kaivoon...

Oliskos jollain jotain piristävää kerrottavaa?
 
Torey: No voin koittaa vähän piristää... Itelläni eka kuukautiskierto oli 23 päivää. Ja nyt tää seuraava sitten 31 päivää. Eli olen kävelevä esimerkki että kierto voi normalisoitua "nopeasti". Vaikka ittee ärsyttääkin kun sain tietaa tän vikan kierron pituuden :kieh:
 
Huomenta taas kaikki,

ja tätipahoittelut cristinalle ja Lumikalle :hug: Uusi kierto, uusi mahdollisuus!

Cristina, hyvää palstataukoa toivottavasti palaat vielä, ainakin tuonne odottajat-puolelle

HotCoffeelle pitkää pinnaa tätin tuloa tai tulematta jättämistä odottaessa.

Caffeelle pahoittelut negasta! :hug:

).( ei oo täti vielä tullut. Nyt n. 15 pv oviksesta. Samat oireet kuin viime viikolla. Piinaviikkojen piinaviikko edessä. Jossei täti oo perjantaihin mennessä ilmestynyt kulman takaa niin sitten ehkä testaan, olis n. 20 pv oviksesta ja kp 32 silloin. Toisaalta kun tää on eka pilleritön kierto, pitäisköhän vaan ootella suosiolla tätin tuloa tuonne 8.2. saakka, sitten ei tarttis nähdä negatikkua vaan homma selviäis joko ferrarin tulolla taikka plussatikulla? Kun se negan näkeminen aina niin masentaa...

 
Huomenia taasen!

Kiitos Luminka piristyksestä, näinhän se on et vissiin on vaan annettava kropalle aikaa palautua. Vielä en kuitenkaan kiertopäivää ykköseksi vaihda, sen verran outoa tämä vuoto on. Yöllä tuli ehkä kaksi tippaa ja nyt aamulla toiset kaksi sellaista ruskehtavaa valkovuotoa. Eli ei tätä kyllä menkoiksikaan voi sanoa. Saa nähdä, ootellaan...

Blondielle tädinkarkoitus-ajatuksia hurjasti! Toivottavasti älyää pysyä poissa!
 
Toreylle ja kaikille muille testitikkupakettia sormet syyhyten katseleville kovasti kanssa tätinpoispuhallus-tuulia!
bd

Tällä viikolla vielä kärvistelevät ainakin (etusivulta lainattua)

Torey..................kp21/26*yk2
Nti Kesäheinä.....kp27/??
Blondie...............kp27/??*yk1
buffo...................kp28/30-33*yk14
caffee81.............kp28/30-31*yk11
mantana.............kp28/34*yk18
Sipuli81 kp28/29-32
Nasukka78 kp29/28-30*yk2
sef......................kp30/27-41*yk3
HotCoffee..........kp56/38-40
Ninnurainen.......kp64/27-65*yk11

Voi kun saatais edes yksi plussa vielä tammikuulle...
:flower:
 
Ohoh, enpä tajunnutkaan että on tosiaan jo kp 27, ennen kuin Blondie kopsasi tuon listan nenän eteen. :) Ja minä se täällä vielä yritän ovista bongata :LOL: Toisaalta, jos kierto venyisi esim. 6 viikon pituiseksi nyt km:n jälkeen niin voisihan se sieltä vielä olla tuloillaan... niinku öö, just nyt? :kieh: Eli eipä taida tapahtua... :headwall: Tulis edes se täti sitten pian niin pääsis uuteen yritykseen.

Mutta toivottavasti muiden tädit pysyy poissa =)
 
:hug: Tädin yllättämille. Ja hurjasti onnea uuteen kiertoon.

Täällä ei juurikaan mitään sen järisyttävämpää ole tapahtunut. Mies tuli lauantaina reissusta ja eilen haettiin sit tyttö takas kotiin. Kaksinkeskinen aika tuli käytettyä hyvin touhukkaasti hyväksi eli peitot on saanu kyytiä. Sen vain näkee sit myöhemmin onko ollut onnea matkassa. :)

Lähettiin eilen hakemaan tyttöä mummolasta niin eiköhän meillä auto sit hajonnu matkalle. Eikä ees päästy perille asti. Se vain yksinkertaisesti jääty moottoritien varteen (pakkasta -15). Ei meillä ennen ole noin vähään pakkaseen auto jäätyny. Viimeksi kun jääty niin pakkasta oli yli 30 astetta. Tottunu varmaan liian hyvälle. ;) Onneksi ei tullu isoa remonttia. Se tästä olis vielä puuttunut kun illalla aattelin vähän aikaa surffata niin eiköhän kone ala temppuileen. Mies on korjaamassa autoa ja mulla ei kärsivällisyys riitä että tutkisin mikä vikana. Pelkäsin jo pahnta että joutuu autorempan lisäksi remppaan tietokonettakin. Onneksi ei sentään joutunu. :)

Eipä tänne tän ihmeempiä. Jos tuon ukon sais ylipuhuttua pelmuuttaan peittoja tänäänki. Hieman mahassa nipistelee. ;)
 
No jes, huomenna jo kp4! Ihmeen nopeesti nää alkupäivät menee, pakko ihmetellä! Kun tädin vierailuun menee se 6 päivää ni ei sitä hoksaa miten "pitkällä" jo sit on menossa! Nyt näyttää siis jo valoisammalta tää elämä B)

Kierron ekat mehut nautittu, jospa oikeesti olis jotain vaikutusta. Pitää sit oikeeseen aikaan vielä sattua petipuuhat (kas kun kukaan ei tiennyt sitä ) ja paljon tuuria mukaan et sais marrasvauvan :heart:

Äsken tuskailin tosin ens syksyä miettien. Pakko kai mun on hakee likalle hoitopaikkaa valmiiks jos tää kakkonen ei syystä tai toisesta halua vielä meille tulla. Pph ei taida onnistua kun molemmilla vuorotyöt, iltoja ja myös viikonloppuja. Eikä lähimmät päiväkodit viel noin pientä ota. Äh, turha vielä alkaa stressaa. On viel onneks aikaa.
Ja mun on vielä lomaa jäljellä, jos ottaisin ne rahana ja jatkaisin vielä hoitovapaata. Näin olisi tarkoitus ainakin sitten jos vauva olis loppuvuodesta tulossa =) :heart:

Joo, niinpä näkyy olevan monta joilla kierto lopuillaan! Ei muuta ku peukkuja ja ukkovarpaita pystyyn nostelen teille!

Kohta alkaa jimillä hullut japanilaiset. Oikeesti ihan typerä ohjelma, mut silti ukon kans nauretaan kippurassa niille tolloille :LOL: :LOL:

Ei muuta ku öitä vaan! :wave:
 
Huomenta taas.

Luminkalle ja Lumikuningattarelle tsemppiä uuteen kiertoon!
Miltäs se Toreyn aamu näyttää?

).( ei tätiä edelleenkään. Taikakalu kulkee taukoamatta jakkupuvun taskussa (o.b.) jos sillä olis samanlainen vaikutus kuin mukana olevalla sateenvarjolla! :LOL: Lisäksi oon koittanu manata tätiä poisjääväksi ostamalla alesta kesävaatteita, jotka on mulle hieman nafteja :p ,tyyliin että jossei tärppää niin laihdutan sitten sen koon sopivaksi.
Eilen illalla alkoi tuntua SILTÄ. En uskalla vielä sanoa ees ääneen. Mutta olo on ihan kuin esikoisesta oli silloin ekat kuukaudet; alavatsan turvotus, pallomainen olo, pissattaa, valuttaa valkoista, tissit kihelmöi. Toisaalta, tiedä vaikka jos olen vaan valeraskaana, onhan se yleistä vanhoilla nartuillakin joten miksei mullakin vois olla :LOL: :LOL: :LOL:
 
Huomenta taas!

Hyvältä kuulostaa Blondien oireet. Jännät paikat sulla, d =) b
Mitäs nti Kesäheinän tilanteeseen kuuluu?

Täällä aamu näyttää tältä: :( kiitos kysymästä. Kai se täytyy myöntää sitten; kaikkine tihruvuotoineen täällä siis menossa kp3/20-26...

Tein laulunkin aiheesta:
"Oon mulla kurja täti, tuo täti punainen,
kun hän tulee kylään, on näky tympeä:
kas näin siteet heiluu ja siteet heiluu näin,
kas näin siteet heiluu ja siteet heiluu näin!"

Joo menee mulla lujaa täällä :) Kyllä se tästä, harmittaa vaan se että toi kroppa ei siis toimi ollenkaan vielä. Voi mennä kauankin ennen kuin toi keltarauhashormoni alkaa erittyä normaalisti ellei sitten hae uutta tero- kuuria. Mut en viittis nyt vielä sitäkään tehdä, ettei mee kaikki ihan sekasin. Kattellaan nyt luomusti ihan vähän aikaa.

Ei muuta kun uuteen taistoon tätiä vastaan! :kieh:
 
Luminka, se on ihan totta, tädin vieraillessa ne alkupäivät menee ikäänkuin ilmaiseksi ohi ja pian pääseekin jo taas sit uuteen yritykseen =)

Blondie voi vitsi miten hyvän kuuloiset oireet! Ihanaa! Mutta ei sanota sitä vielä ääneen ;) :heart:

Pahoittelut Torey tädin vierailusta :hug: Hyvän laulun olit keksiny :LOL: Ja ei muuta kuin uuteen taistoon tätiä vastaan. Muakin harmittaa kun en tiedä miten tää kroppa oikein toimii km:n jälkeen. Voihan se tietty toimia ihan normaalisti, mä oon vaan malttamaton. Mut olisin niin halunnu sen oviksen bongata... Valivali. :ashamed: ;) Eli näissä tunnelmissa täällä...
 
Torey Pahoittelut tädistä! :hug: Mut ihan mahtava laulu, naureskelin sille täällä yksinäni ääneen.. :LOL:

Siinä tosiaan menee tädin tultua se pari päivää alakulossa, mut sit yhtäkkiä huomaakin, et hei, ens viikollahan pääsee taas yrittämään!! :heart: Meillä alkais peiton heiluttelut, jahka palaan lapsenvahtitalkoista kotiin perjantaina.. Sitä odotellessa..

 
Hohhoijjaa, kp7, tylsää. |O
Viikonloppuna vasta alkaa olla otolliset ajat ja oviksen pitäis
olla ja tulla viikon päästä. Ja nyt jo tuntuu siltä että ei se
tälläkään kertaa tärppää.. :(
Mutta eipä tässä voi kun odotella ja katsoa mitä tapahtuu.
Ai joo, kuumat aallot ovat täällä taas.. ne clomit vissiin.

Mutta, mutta,
Blondien tuntemukset vaikuttaa lupaavilta! Toivottavasti
nyt on tärppi käynyt!

Nasukalle ja Toreylle :hug:

Mitenkähän on, vaikuttaako greippi hedelmänä syötynä
samanlailla kun mehu? Kun mä olen pistellyt greipin päivässä
Ne vaan on mun mielestä hyviä ja tykkään mä siitä mehustakin.
:p Ai miten mulla omituinen maku.. :kieh:

 
Nasukalle tsemppiä uuteen kiertoon! :hug:

iitukka joo toi on tota suvantoaikaa... mutta ennen kuin huomaatkaan niin on jo taas otolliset ajat :)

mä teen kyllä pyhän lupauksen ens kierrossa ja testaan oviksen aina samaan aikaan päivästä ja yritän olla juomatta pari tuntia ennen testiä. nyt oon testannu milloin sattuu niin ei ne tulokset varmasti ole kyllä edes olleet vertailukelpoisia. tietty ovistesteissä testiviivojen vahvuus nyt vaihtelee muutenkin, eikö niin? tänään sain taas vähän tummemman testiviivan, muttei kuitenkaan yhtään niin tumma kontrolliviiva. ehkä joku fiksumpi jo lakkais testailemasta tässä vaiheessa kiertoa kun on jo kp 28 :LOL: mutta testaan siltä varalta jos kierto on ihan sekaisin km:n jälkeen...

mä en iitukka tiedä vaikuttaako greippi samalla lailla kuin mehu. mehua mä en oo vielä juonu, mutta ehkä sitä vois ens kierrossa juoda mehua ovikseen asti ja oviksesta eteenpäin punkkua. kuulostaa hyvältä reseptiltä, eikö? B)
 
Siis jotain tarinaa vaihteeksi täältäkin. Ekaksi päivityksiä etusivulle. Eli 3. kierto mistä nyt "yritellään" lähinnä taidetaan luottaa tuuriin menossansa. Eka vekara on tyttö ja saapunut 9/05. Kierron pituus arviolta 25-28, tällä hetkellä kp 16.

Muuten menee mielenkiintoisesti. Isäntä ei taida vieläkää tietää että tehdäänkö tässä sitä toista vai ei mutta kun kovasti harrastaa ja yksi on ei auta kamalasti selitellä että en mä tiennyt että noita tolleen tulee. Tuntuu olevan kovin vaikeaa myöntää muuttaneensa mieltään. No katsellaan tuleeko tästä mitään. Nyt on kuitenkin parempi mieli kun hieman avauduin tästä hommasta ja puhuttiin vaihteeksi asia selväksi kummankin kannalta =) :heart:

+++++++++++++++++++++ tuosta yksi kaikille toivotaan että tärppää =)
 

Yhteistyössä