PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

Luminka ehtikin vastailla. Okei sulla vasta 9 päivää oviksesta, mulla ei oo ikinä tossa vaiheessa testi näyttäny mitään, joten kaikki mahikset vielä olemassa. =)

Sisustaminen ja remppaaminen on kivaa, me ollaan kans remppaamassa makkaria. Minkälaisia tapetteja oot ajatellu, Luminka?
 
Nti Kesäheinä: jotain vaaleanruskeaa ollaan ajateltu. Ehkä niin et tehdään kahdella tapetilla, vaalea ylös ja tumma alas. Mutta pitäs tuon ukon eka herätä et päästään lähtee! Raukka vieläki väsyny sunnuntain yövuorosta.. :(
 
Tulipa mieleen tässä kuumeillessa, että minkälaisia raskausoireita teillä oli esikoisesta plussatessa? Mitkä "perinteiset" raskausoireet puuttuivat?

Mulla ensimerkit oli:
- Lämpö n. 0,5 astetta koholla
- Flunssainen olo, mutta flunssaa ei tullutkaan
- Palelsi
- Väsytti

Nyt keskenmenneessä raskaudessa oli lämmön, väsyn ja palelun lisäksi mieletön itkuherkkyys, esikoisesta en muista sellaista. Sanoinkin silloin miehelleni jostain turhasta pillittäessäni, että mun on paras olla raskaana kun oon näin herkkänä =)

Usein oon kuullu, että moni huomaa raskauden rinnoista, mutta mulla ei oo niissä ollu koskaan mitään tuntemuksia.
 
että näin meillä.
Pääsenpä testaamaan kuppia.

Kesäheinä- Mulla raskaus alkoi juuri rinnoista, mitään muuta oiretta ei ollut. Ja sitä tunnetta tässä taas lähdetään jahtaamaan.

Sain tänään kerhossa vauvaterapiaakin, sylittelin ihanaa 4kk poikaa. :D
Kyllä sekin oloa helpottaa kun vauvaa saa hellitellä, vaikka ei oma oliskaan.

Muille parempaa onnea tädin karkotukseen!
-iitukka- ovikseen aikaa n.13 päivää- ;)
 
päivää taas.

jälleen valvotun yön jälkeen palstalla. Ja tänään myös töissä. viimeisen 48 h aikana nukuttu n. 8 h, olo on kuin pienessä päiväkännissä. Ajatus ei pysy kasassa.

Luminkalle tsemppiä, plussaan vielä hyvä mahis!

).( alavatsakipuja. Tissit hassuna. Väsyttää (mutta syystäkin). Flunssainen olo. Viikonlopun reissu näyttää peruuntuvan, ei oo sydäntä lähteä pitämään itse kivaa kun pieni on noin kipeänä. Jossei oo reissua ja viinaksia, testaan vasta vk 5. Lauantaina n. 14 päivää oviksesta joten ei se haittaa paria päivää lisää odotella tuleeko täti. Jos tulee, säästyypähän testitikku seuraavaan kiertoon :headwall:
Viimeistään la 2.2. testaan jossei näy. Voi herranjestas kuinka ihminen voi hurahtaa odottamisen odottamiseen ja kytätä kroppaansa!!!


Kesäheinälle: oireet oli "Hernari-olo" kuin olis ilmaa vattassa, kipua ja turvotusta. Väsymys ja palelu. Flunssainen olo. Ja sitten iski se pahoinvointi, ympäri vuorokauden viikolle 14 saakka. Sen jättäisin mielelläni tällä kertaa väliin jos tästä nyt jotain saapi alulle.


 
Mietin tässä juuri, mitä oireita mulla oli esikoisesta...Siitä on jo niin monta vuotta etten oikein muista muuta kun pahoinvoinnin ja jossain vaiheessa nännien kipu. Mut sitä en muista milloin oireet silloin alko :p

Nyt on raskausoireita vaikka muille jakaa; palelee, flunssainen olo, mut ei kipeä, veto pois, alaselkä kipeä, vatsa turvoksissa, vessassa ravaan kokoajan, suu kuivaa, janottaa... Taidan olla hiukan vainoharhainen :kieh:

iitukka pahoittelut tädistä ja iso :hug:
 
Voi ei, miks tädin piti tulla teille iitukka :( Ei muutakun onnea uuteen yritykseen :hug:

Mun oireet ekassa raskaudessa oli valkkarin lorina, pyörrytys ja vähän plussan jälkeen rinnat tosi herkät (kylmä otti tosi pahaa).. Muuta en muista enää, ihan alun oireista siis.

Nyt en voi rintatuntemuksiin luottaa mitenkään kun imetyksen loppumisesta niin vähän aikaa vasta. Eikä muita oireita pahemmin tänään näkynyt.. Mutta vielähän niitä ennättää tulla =) Ja toivottavasti ihan aiheesta eikä kuviteltuja :whistle:

Tapetit käytiin ostaa. 2 seinää vaaleaa ruskeaa ja yksi seinä tummempaa! Ja innostuttiin samalla ostaa vielä laminaattia :whistle: Ja remppa alkaa jo huomenna vanhojen tapettejen poistamisella. Ihana kun vihdoin saadaan tuokin tehtyä! Muut huoneet saatiin jo vuos sitten kuntoon mut tuo vähän jäi, osittain rahatilanteen takia.
 
iitukalle pahoittelut tädistä :hug: ja onnea uuteen kiertoon!

Mulla ei esikoisesta ollut (muistaakseni) mitään oireita ennen plussaa. Eiku olihan, itkuherkkyys :p . Voi kyllä olla, että jotain oireita oli, mutta en silloin niin tutkiskellut tuntemuksiani enkä kiinnittänyt huomiota joka nippasuun niinkuin nyt :D . Plussan jälkeen sitten rinnat kipeytyi, vilutti, väsytti ja etoi. Eli aika klassiset oireet.

Luminka, mullakin iski viime viikonloppuna yhtäkkiä kauhee siivousvimma... hitsit kun uskaltais testata, mutku oon tällanen mamo enkä halua nähdä sitä negaa :snotty:
 
Iltoja kaikille!

Iitukalle pahoittelut tädistä, tylsää! :/

Täällä on menty koko päivä pitkin maita ja mantuja joten nyt vasta ehdin koneelle. Luminka tosiaan aikainen testaus, ei varmaan merkkaa vielä mitään lopullista, eli pidä lippu korkealla! Yövalvomisesta: Sen jälkeen kun tyttö lähti konttaamaan on tää sit ollut tätä. Nyt harjoitellaan seisomaan nousua ja kävelyttääkin pitäisi kokoajan. Suloisen liikuttavahan tuo on, mut on tää heräileminen kyllä aikamoista! Mut ennen näitä liikkumisjuttuja oli hyvä nukkuja (8-10h heräämättä) joten luotan siihen et on ohimenevä vaihe...(pliis, sanokaa nyt tekin et on eiks niin... :x )

Raskausoireista: Ennen plussaa ei mitään, sit alkoi 14 pv kestänyt ripuli!!!! :eek: Kävin lääkärissä parikin kertaa, kaikki tutkittiin, mitään syytä ei löytynyt moiselle. Parin viikon jälkeen ripuli sit lakkas ja jäljelle jäi etova olo, joka kyllä pysyi kurissa kun söi tasaisin väliajoin. Rinnoissa ei mullakaan koskaan mitään. Ihan alussa oli myös sammasta kielessä, terkan mukaan raskaus sai suun limakalvot kuivumaan niin että ph muuttui. Mulla oli siis ihan ufoja oireita... Vai onko joku kokenut samantyyppistä?

Nyt Greyn anatomiaa, ilman punaviiniä tällä kertaa :p
 
Juu, aika hätäinen olin tuon testaamisen kanssa :ashamed: Mut ku viimeks näytti aikaisin kaks viivaa :snotty: Mutta niin kauan toivoa kun tätiä ei näy :D JOS jaksaisin viikonlopun yli odottaa vaikka maanantaihin. Toivottavasti unohdan viikonloppuna rempan keskellä koko raskaushomman ni ei tuu kiusausta tehdä taas turhia testejä :whistle:

Torey: apuva, meillä nimittäin nukkuu yöt hyvin, mut ei osaakaan vielä kontata. Harjoittelee kyllä mutta kädet ei tiedä mitä tehdä! Jospa ei kovin siitä taidosta villiintyisi... Huoh..
 
Hei pitkästä aikaa.. Ei oo tullu kirjoiteltua mitään, mutta välillä oon lueskellu kuulumisianne. Onnittelut plussanneille!!!! =) Ja tervetuloa uudet toiveilijat ;) Tällähetkellä kp 24/29-32... Peittojen pöllyttelemisen suhteen ollu aika hissua, mut josko sitä vielä joskus onnistais. :attn: Talvi tuli viimeinkin tänne meillekinpäin. Toivottavasti se piristäis myös lakanoiden välyksiin asti :D Onnenkantamoisia ja plussanhuurteisia tuulia kaikille tasapuolisesti!!! :whistle:
 
Huomenta taas!

iitukalle tätipahoittelut, ehkä ens kierrosta tärppää!

:hug:

Viime yönä sain nukuttua jopa 5 tuntia, hyvin onnistui herääminen 4:30 kun äijänpätkä heräs taas kuumeisena. Tautia tuntuu riittävän...
).( vielä "pelissä mukana" edelleen alavatsakipuja. Täälläpäin on kyllä vatsatautiakin liikkeella joten saattavat nämä vatsakivut ja vilunväristykset olla sitäkin. En tiedä voiko tätä kierroksi laskea, kun ei tullu pilsujen lopetuksen jälkeen vuotoa mutta jos laskis että 1.1. loppus Cerazette, niin nyt olis vissiin yk 1 ja kp 23/? Ovis tais olla 12.1. joten siihen +14 tekis kierroksi 26 pv? ei voi olla noin lyhyt...ARGH! Varsinainen piinaviikko...

Tsemppiä muille piinailijoille bd :flower: :hug:
 
Hitsi mikä keli! Onneks ei tarvii tänään lähteä minnekkään.
Laskin jo kanisterit täyteen vettä et jos menee sähköt.
Vielä pitäs puita hakea valmiiksi niin saadaan torppa tarpeen vaatiessa
lämpöseks.

Torey- Meillä levottomat yöt alko kun oppi kääntymään ja siitä
lähtien on valvoskeltu enempi vähempi. Toki välillä saatto olla viikonkin
hyvin nukuttuja öitä ja sitten taas melskattiin.
Nyt typyn ollessa liki 1,5 v niin ollaan nukuttu hyvin semmoset
kuukauden päivät, ellei siis jotain vaivaa ole ollut.
Että kyllä se teilläkin joskus vielä helpottaa!

cristina- voi ei, mutta jospa se oliskin vaan valetäti ja
ei sitten lopulta tuliskaan.. ;)

Blondielle jaksuja, kurjaa kun pikkunen sairastaa. :snotty:

Myrskytuulen lailla plussia puhaltelen kaikille
+++ :whistle: :whistle: +++
 
Oltiinpa kauas pudottu!

Oottekos te kaikki raskaustestejä(positiivisia sellaisia) tekemässä kun ei näy eikä kuulu? ;) Mites meidän loppupään väki? Onko täti edelleen ymmärtänyt pysyä poissa? Tällä on täällä tylsää joten tulkaas kertoileen jotain!
 
Huh, olipa rankka päivä. Lopettelin äsken maalaushommat. Koko päivähän tuossa meni, pelkästään vanhoja tapetteja poistaessa.. Oli parhaimmillaan 3 kerrosta päällekäin |O Me kun tehdään remppaa niin sit kunnolla eikä sinnepäin uutta kerrosta vanhan päälle B)

Eipä oo tullut hirveästi vauvajutut mieleen. Hyvä niin välillä =)
Jes, huomenna jo perjantai eikä tätiä vielä näy.

Jospa cristina limakalvot olleet vain herkät eikä se olisi ollut tädin tuloa.

Kiva kuulla sipuli81 sustakin välillä :heart:
 
Torey - :wave: Joko saan kuulua loppupään väkeen? :LOL: Ja niistä raskaustesteistä yritän pitää näppini erossa maanantaihin saakka... Vaikka niitä onkin kolme kaapissa... :kieh:

Luminka - me rempattiin loppuvuodesta meijän keittiö ja olipahan homma! Kaikkein haastavinta siinä taisi kuitenkin olla tuo salamaakin nopeammin kulkeva taapero... :LOL: Tsemppiä teille remppahommiin!

Iitukalle - iso :hug: ja tsempit uuteen kiertoon!!

Omaan napaan... Ei ihmeitä... Tissit on arat ja alapää märkä.. Mielenkiintoista... Oviksesta ois huomenna 13 tai 14 päivää et vois hyvin jo testatakin, mutta joskos sitä malttais maanantaihin silti...

Iiisoja plussa puhkuja täältä kaikille!! :whistle:
 
Iltoja kaikille.

Täällä on tänään tullu niin runsaasti lunta että on saanu nilkkoja myöten kahlata hangessa enneku on päässy kotia. Puhumattakaan siitä että ensin sai kaivaa auton kinoksesta enneku pääsi töistä lähteen ja kolamaan oman autopaikan että sai auton parkkiin. Tympäsee niin tuo firma jonka pitäs käydä meillä tekeen taloyhtiössä lumityöt. |O Otetaan vain siitä kohtaa mistä kuljetaan, autopaikkoja ei sitten vahingossakaan, vaikka parkkipaikoissa ei olis ainuttakaan autoa. |O Sit piti vielä lähtä tuonne tuiskuun koiran kans lenkille. Kyllä nuo sitten kummasti piristää 9 tunnin työvuoron jälkeen. :/

Mies lähti reissuun, joten värväsin äitini tänne tyttöä hoitaan siihen asti kun kotiudun töistä. Tytöllä kun on haku tarhasta aina siihen aikaan että olen vielä töissä. Laskurin mukaan ovis olis sunnuntaina ja onneksi mieskin on jo sillon kotona, ellei se ovis nyt sit satu tuleen jo aikasemmin. Tyttö lähtee huomenna mummolaan ja käydään sit sunnuntaina hakemassa kotiin. Ehtiihän sitä niitä peittoja pelmuuttaa ennenkun tytön hakee. :D Lauantaina miehen pitäis kotiutua, mutta sen näkee sit kuinka väsynyt se on.

Nyt on kyllä harvemmin tullut kirjoteltua kun ei aina jaksa töitten jälkeen kirjautua. Käyn kkyllä päivittäin lukemassa uudet kuulumiset. Plussatuulia vaan kaikille! :whistle:
 
Huomenta!

Christina; tätinkarkoituspuhuria sinnepäin!
Emppu80; onnea testaukseen! Oireet kuullostaa osuvilta
Luminka; ehkä se täti ei tuukkaan, bd


:ashamed: nonni, 14 pv oviksesta ja aamulla pissin tikkuun. Nega. Nyt vannon että en tee seuraavaa testiä ennen kuin vasta pe 1.2.
Edelleen oireita, tiedä häntä ovatko vaan korvien välissä.

Äijänpätkä on parempana, viime yönä sain jo nukuttua paremmin. Kuume laski hänellä lopultakin, jäljellä vielä yskä ja nuha.
Viikonlopun parisuhdereissu peruttiin kuitenkin, käydään vaan muutama tunti tuulettumassa miehen kanssa, ostoksilla ja syömässä jossain.
Tänään meinaan korkata pullon kuoharia ja syödä pitsaa!!! =)

 

Yhteistyössä